Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Snimljen produženi Jaguar XE L

 

Jaguar XE L sa produženim međuosovinskim rastojanjem će u Kini konkurisati modelima kao što su Audi A4 L, BMW Serije 3 Li i Mercedes C klase LWB. Za sada nije poznato za koliko će biti produženo međuosovinsko rastojanje, ali ono za regularni Jaguar XE iznosi 2835 mm.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arden Jaguar XE

 

170966-arden%201.jpg

 

Nemački tjuner Arden se pozabavio modifikacijom još jednog Jaguarovog modela, po čemu su uostalom i najpoznatiji.

 

170967-arden%2011.jpg

 

Ovoga puta u pitanju je XE sedan, za koga je Arden predvideo novi stajling kit (izmenjeni prednji branik, set pragova, zadnji difuzor...), žute detalje, saćastu prednju masku od nerđajućeg čelika (opciono u crnoj boji), komplet Arden Sportline alu točkova, sportski izduvni sistem, kao i doterani dvobojni enterijer (koža, alkantara, elementi od ugljeničnih vlakana...).

 

170968-arden%20111.jpg

 

Takođe, u ponudi su i paketi za pojačanje benzinskih i dizel motora, što u praksi znači pojačanje od 30 do 50KS, u zavisnosti od motora pod haubom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produženi Jaguar XEL

 

jaguar%20xel.jpg

 

Jaguar XEL sa produženim međuosovinskim rastojanjem će u Kini imati premijeru tokom sledećeg meseca, a kao najava služi i ova prva zvanična fotografija koju je fabrika pustila u javnost. Automobil će konkurisati modelima kao što su Audi A4 L, BMW Serije 3 Li i Mercedes C klase LWB, dok je međuosovinsko rastojanje u odnosu na regularnu verziju produženo za 10 cm (na 294 cm). Dužina vozila je porasla za 11 cm, na 479 cm. Takođe, XEL je i za 13 mm viši u poređenju sa standardnim XE modelom sa kojim će deliti i gamu motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produženi Jaguar XEL za Kinu

 

jaguar%20xel%2011.jpg

 

Kao što je i najavio prošlog meseca, Jaguar je na Guangzhou sajmu automobila u Kini promovisao XEL sa produženim međuosovinskim rastojanjem.

 

jaguar%20xel%201.jpg

 

Automobil će na kineskom tržištu konkurisati modelima kao što su Audi A4 L, BMW Serije 3 Li i Mercedes C klase LWB, dok je međuosovinsko rastojanje u odnosu na regularnu verziju produženo za 10 cm (na 294 cm). Dužina vozila je porasla za 11 cm, na 479 cm.

 

jaguar%20xel.jpg

 

Takođe, XEL je i za 13 mm viši u poređenju sa standardnim XE modelom, dok se izbor motora svodi na 2.0L turbo benzinac sa 200KS i 250KS (u paru sa osmostepenim automatikom).

 

jaguar%20xel%20111.jpg

 

Sve u svemu, putnici pozadi sada imaju više mesta za noge, a tu su i panoramski krov, ambijentalno osvetljenje, veći centralni naslon za ruke pozadi i zavese za zadnja stakla.

 

jaguar%20xel%201111.jpg

 

Ovde i podatak da će se XEL kineskim kupcima nuditi sa paketima opreme Pure, Prestige, Prestige+ i Portfolio, uz najavu da će se njegova proizvodnja odvijati u Chery Jaguar Land Rover fabrici u mestu Changshu (gde se već pravi i produženi Jaguar XFL).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar skinuo Alfu sa trona na Nirburgringu

 

jaguar sv project 8

 

Kako prenosi B92, Jaguar XE SV Project 8 postao je najbrža produkcijska limuzina na čuvenoj nemačkoj stazi, pošto je obišao krug ''Nordšlajfe'' za 7 minuta i 21.23 sekunde. Ovim rezultatom, ekstremna verzija Jaguara XE nadmašila je za čak 11 sekundi dosadašnji rekord staze kada je reč o serijskim modelima sa 4 vrata, koji je držao model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio i koji je iznosio 7 minuta 32 s. Iako Jaguarova specijalna verzija sedana XE spada u produkcijske automobile, čime zadovoljava neophodan kriterijum za verifikaciju ovog rekorda, treba napomenuti da je Project 8 (za razliku od Alfe) dostupan u veoma ograničenoj seriji od samo 300 primeraka i da košta dva puta više od Giulie Quadrifoglio. Ipak, rekordu se nema šta prigovoriti.

Podsećamo, Jaguar XE SV Project 8 pogonjen je 5.0 litarskim V8 motorom sa kompresorom koji proizvodi 600 ks (441 kW) i 700 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva 4 točka putem osmostepenog Quickshift automatskog menjača, a automobil je u stanju da iz mesta do stotke ubrza za svega 3.7 s, dok je maksimalna brzina 320 km/h.

 

jaguar sv project 8

 

Sa druge strane, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio za pogon koristi 2.9 litarski turbo-benzinski V6 razvijen u Ferrariju. Motor proizvodi 510 ks i 600 Nm, a automobil od 0 do 100 km/h stiže za 3.9 sekundi i razvija maksimalnih 307 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar XE 300 Sport

 

jaguar xe 4.jpg

 

Jaguar je juče otkrio novi 300 Sport stajling za modele XE i XF i XF Sportbrake. Kada je u pitanju model XE, osim ukrasnih detalja glavni se nalazi ispod haube, a u pitanju je najsnažniji Jaguarov agregat 2.0-litarski linijski četvorocilindraš sa 296 KS i 400 Nm obrtnog momenta.

 

jaguar xe 40.jpg

 

Za razliku od XE S verzije sa V6 motorom koja ima pogon na samo zadnjoj osovini, XE 300 Sport je dobio pogon na sva četiri točka što mu omogućava ubrzanje 0-100 km/h za 5.5 sekundi.

 

jaguar xe 44.jpg

 

Ova 300 Sport linija dobila je i ekskluzivne 19-inčne i 20-inčne aluminijumske felne, te crne detalje na retrovizorima, spojleru i okviru prednje maske.

 

178983-jaguar xe 111.jpg

 

Što se tiče unutrašnjosti, ona je osvežena sa žutim šavovima na volanu, sedištima i panelima vrata, a kao standardi deo opreme je i 10-inčni Pro multimedijalni sistem.

 

jaguar xe 1111.jpg

 

Što se tiče modela XF i XF Sportbrake, oni će pod haubom imati 3,0-litarski TDV6 dizel sa takođe 296 KS ali i 700 Nm uz identične ukrase enterijera. Početna cena XE 300 Sport će u Velikoj Britaniji biti 45.160 funti, što je oko 51.900 evra po trenutnom kursu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar XE S i XF S se više neće prodavati u Evropi

 

jaguar 2017.jpg

 

Najjače varijante modela Jaguar XE i XF, koje nose oznaku S, više se neće prodavati na Starom kontinetu, zbog sve strožih propisa o zaštiti životne sredine. Kompanija Jaguar je najavila da će predstaviti SVR verzije svoji limuzina, ali dok se to ne desi, varijante sa oznakom S su i dalje najsnažnije verzije modela XE i XF. Međutim, sada će ti automobili prestati da se prodaju, bar u Evropi. Glavni krivac za to su novi, rigorozniji propisi o standardnu emisije štetnih gasova. Naime, isti ti propisi doveli su do toga da i BMW obustavi proizvodnju i prodaju nekoliko svojih modela na evropskom tržištu.

Oba sportska sedana ispod haube poseduju trolitarski V6 agregat sa kompresorom. Ovaj motor proizvodi 380 konjskih snaga i 450 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući njemu, Jaguar XE S iz mesta do stotke ubrzava za svega 4.2 sekunde, a veći i masivniji XF S za 5.3 sekunde. Nakon ukidanja ova dva modela, najjače Jaguarove XE i XF limuzine biće one sa oznakom 300 Sport. Ispod njihove haube se nalazi četvorocilindarski Ingenium benzinski agregat radne zapremine dva litara koji razvija 300 konja i 400 Nm obrtnog momenta. Ipak, očekuje se da će Jaguarove limuzine sa V6 agregatom nastaviti da žive na drugim tržištima, kao što je američko, gde su propisi blaži.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arden AJ 24 RS

 

Arden_AJ24 1.jpg

 

Nemački tjuner Arden se opet pozabavio modifikacijom jednog Jaguarovog modela, po čemu su uostalom i najpoznatiji. Ovoga puta u pitanju je XE sedan (ovde nazvan Arden AJ 24 RS), za koga je Arden predvideo novi stajling kit (izmenjeni prednji branik, proširenja blatobrana, set pragova, zadnji difuzor, podešavajući spojler na prtljažniku...), redizajniranu haubu, crne trkačke trake, saćastu prednju masku od nerđajućeg čelika, komplet Arden alu točkova od 20 inča, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, žuta kočiona klešta, podešavajuće oslanjanje, kao i doterani enterijer (koža, alkantara, elementi od ugljeničnih vlakana...).

 

Arden_AJ24 11.jpg

 

Takođe, motor raspolaže sa 463KS, a radi se o 3.0 litarskom V6 agregatu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar XE 300 Sport postavio novi rekord na stazi Circuit de Charade

 

jaguar xe 300.jpg

 

Jaguar je sa modelom XE 300 Sport i vozačem Vincentom Radermeckerom postavio novi rekord na francuskoj stazi Circuit de Charade, i to sa vremenom od 4 minuta i 9 sekundi (prosečna brzina je iznosila 116 km/h). Jaguar XE 300 Sport pokreće 2.0 litarski motor sa 300KS, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.4 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaguar XE SV Project 8 Nurburgring Taxi

 

jaguar xe sv project 8.jpg

 

Vožnja po 20.8 km dugačkoj nemačkoj stazi u ovom Jaguaru sa profesionalnim vozačem košta 199 evra.

Motor je 5.0 litarski V8 sa 441 kW/600KS i 700 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 3.3 sekunde, najveća brzina iznosi 322 km/h. Jaguar XE SV Project 8 stazu Nirburgring prelazi za 7 minuta i 21.23 sekundi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...