Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Maserati Alfieri koncept

Recommended Posts

Maserati Alfieri koncept debitovao na ženevskom salonu

 

Maserati je u Ženevu stigao sa novim konceptom koji je zasnovan na modelu GranTurismo MC Stradale, ali sa skraćenim međuosovinskim rastojanjem. Spekuliše se da bi ovaj koncept mogao da bude najava novog, baznog modela u gami Maseratija.

 

Maserati Alfieri je sportski kupe sa 2+2 konfiguracijom sedišta i 24 cm kraćim razmakom između osovina u odnosu na model GranTurismo MC Stradale. Automobil je dugačak 4.590 mm, širok 1.930 mm, a visok 1.280 mm. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.700 mm. Operemljen je 20 inčnim alu felnama napred i 21 inčnim točkovima pozadi. U Maseratiju kažu da je dizajn inspirisan klasičnim modelima ovog proizvođača, kao što su 3500 GT iz 1957. i 5000 GT iz 1959. godine. Iza zadnjih sedišta je prostor za odlaganje prtljaga, koji je povezan sa kabinom, a kožom su osim sedišta obloženi i delovi obloga na vratima, instrument tabla i centralna konzola. Kraci na volanu, ručica menjača i pedale nožnih komandi izrađeni su od aluminijuma. Osim digitalne isntrument table, na vrhu centralne konzole nalazi se još jedan displej koji je u funkciji multiimedijalnog sistema.

Motor je 4.7 litarski V8 sa 466 ks (343 kW), koje razvija na 7.000 o/min, i maksimalnim obrtnim momentom od 520 Nm, dostupnim već pri 4.750 obrtaja.
Snaga se prenosi na točkove pomoću šestostepenog robotizovanog MC Shift menjača i diferencijala sa ograničenim proklizavanjem. Za bezbedno zaustavljenje brinu se kočnice sa keramičkim diskovima preuzete iz modela GranTurismo MC Stradale.

 

izvor b92.net

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maserati Alfieri concept i zvanično

 

Maserati%20Alfieri%202.jpg

 

O novom Maseratijevom modelu koji će konkurisati Porscheu 911 se priča već godinama, a nedavno su se pojavile i informacije da će ovaj model (tačnije, njegov koncept) imati promociju na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi. To se desilo i u Ženevi se pojavio Maserati Alfieri, za sada tek kao koncept vozilo. U svakom slučaju, ovaj 2+2 coupe najavljuje serijski model koji ne bi trebalo da se mnogo razlikuje od koncepta. Alfieri concept se bazira na Maseratiju GranTurismo MC Stradale (ali od njega ima za 24 cm kraće međuosovinsko rastojanje).

 

Maserati%20Alfieri%2021.jpg

 

Maserati%20Alfieri%20211.jpg Maserati%20Alfieri%2022.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maserati Alfieri u proizvodnji za 24-28 meseci

 

Maserati%20Alfieri%20211.jpg

 

Na sajmu automobila u Ženevi Maserati je promovisao Alfieri concept, za koji je odmah bilo jasno da najavljuje i budući serijski model. To je potvrdio i šef FCA (Fiat Chrysler Automobiles) Sergio Marchionne koji je najavio da bi serijski model trebalo da se nađe u proizvodnji za 24-28 meseci. U svakom slučaju, serijska varijanta ovog 2+2 coupa će se verovatno bazirati na platformi Quattroportea i Ghiblija, dok se od motora pominje twin-turbo 3.0L V6 sa 330KS i 410KS.

 

Maserati%20Alfieri%202111.jpg

 

Serijski model bi po procenama britanskih medija mogao da košta oko 60.000 funti (nešto više od 72.000 evra). Podsećanja radi, Alfieri concept se bazira na Maseratiju GranTurismo MC Stradale (ali od njega ima za 24 cm kraće međuosovinsko rastojanje), dok su kao inspiracija za izgled poslužili Maseratijevi modeli iz prošlosti: 1957 3500 GT i 1959 5000 GT. Alfieri je dugačak 4590 mm, širok 1930 mm, visok 1280 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm, dok su točkovi od 20 i 21 inča. Motor je 4.7 litarski V8 koji razvija 343 kW/460KS pri 7000 o/min. i 520 Nm pri 4750 o/min., u kombinaciji sa šestostepenim menjačem, a za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa karbon-keramičkim diskovima i Brembo kočionim kleštima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovako bi mogao da izgleda serijski Maserati Alfieri

 

 

maserati%20granturismo.jpg

 

 

Na sajmu automobila u Ženevi Maserati je promovisao Alfieri concept, za koji je odmah bilo jasno da najavljuje i budući serijski model. To je potvrdio i šef FCA (Fiat Chrysler Automobiles) Sergio Marchionne koji je najavio da bi serijski model trebalo da se nađe u proizvodnji za 24-28 meseci. U svakom slučaju, serijska varijanta ovog 2+2 coupa će se verovatno bazirati na platformi Quattroportea i Ghiblija, dok se od motora pominje twin-turbo 3.0L V6 sa 330KS i 410KS. Serijski model bi po procenama britanskih medija mogao da košta oko 60.000 funti (nešto više od 72.000 evra).

 

Podsećanja radi, Alfieri concept se bazira na Maseratiju GranTurismo MC Stradale (ali od njega ima za 24 cm kraće međuosovinsko rastojanje), dok su kao inspiracija za izgled poslužili Maseratijevi modeli iz prošlosti: 1957 3500 GT i 1959 5000 GT. Alfieri je dugačak 4590 mm, širok 1930 mm, visok 1280 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm, dok su točkovi od 20 i 21 inča. Motor je 4.7 litarski V8 koji razvija 343 kW/460KS pri 7000 o/min. i 520 Nm pri 4750 o/min., u kombinaciji sa šestostepenim menjačem, a za zaustavljanje se brine kočioni sistem sa karbon-keramičkim diskovima i Brembo kočionim kleštima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Serijski Maserati Alfieri će biti isti kao i koncept

 

Maserati%20Alfieri%2021.jpg

 

Fiatov šef dizajna je otkrio neke nove detalje o serijskoj varijanti Maserati Alfierija koji bi trebalo da se pojavi 2016. godine kao model za 2017. godinu. U nedavnom intervjuu je naime Lorenzo Ramaciotti izjavio: ''Ako stavite koncept i serijsku verziju jedan pored drugog, nećete moći da ih razlikujete''. Dodao je i da će Alfieri biti ''čistokrvni'' sportski automobil, a imaće jednako prostranu kabinu kao i Audi TT i Porsche 911.

 

Maserati%20Alfieri%20211.jpg Maserati%20Alfieri%202111.jpg

 

Alfieri će biti dostupan u coupe i cabrio verziji, a imaće zadnji pogon ili pogon na sva četiri točka. Srce automobila biće V6 motor čija će snaga iznositi 410, 450 i 520KS. Novi Alfieri neće zameniti GranTurismo jer Maserati planira da lansira njegovu novu verziju 2018. godine. Taj model će biti veći i jači od Alfierija, a biće opremljen V8 motorom koji će razvijati više od 560KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kad Italijan napravi sport coupe, to je pun pogodak... Zadnji kraj mi je malo diskutabilan, ali prednji je bolesno dobar  :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maserati Afieri Spyder stiže 2018. godine

 

119055-maserati%201.jpg

 

Maseratijev koncept Afieri će 2017. godine definitivno prerasti u serijski model, a prvo će kupcima biti ponuđen u Coupe izdanju. Automobil će pokretati 3.0 litarski šestocilindraš u verzijama sa rasponom snage od 410 do 550KS, uz izbor između zadnjeg pogona i pogona na sva četiri točka. Cena Alfieria Coupe bi trebalo da iznosi oko 75.000 evra. Tokom 2018. godine stiže i Spyder varijanta, i to sa klasičnim, platnenim krovom.

 

maserati%20a%2011.jpg

 

Što se cene tiče, Spyder verzija Alfieria bi po sadašnjim najavama mogla da bude za oko 5.000 evra skuplja od Coupea.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proizvodnja Maseratija Alfieri počinje 2016. godine

 

 

119055-maserati%201.jpg

 

 

Nove informacije koje su se pojavile na internetu govore da će coupe verzija Maseratija Alfieri na tržište stići 2016. godine, a godinu nakon toga će se pojaviti i kabriolet.

''Mi ne očekujemo da će model biti veliki prodajni hit, ali će naglasiti sve vrednosti i kvalitet Maseratija te privući kupce našem brendu. Cilj nam je da do 2018. godine proizvedemo 75.000 automobila, a važno nam je i da ljudi prepoznaju Maseratijeve vrednosti i luksuz. Alfieri je savršen automobil za taj posao, biće poželjan kao Jaguar F-type ili Porsche 911, ali i znatno ekskluzivniji i poseban'', izjavio je direktor marketinga Maseratija James Cowan.

 

Alfieri će biti baziran na adaptiranoj verziji platforme koju koriste Maseratijevi modeli Ghibli i Quattroporte. Osnovni model će pokretati 3.0 V6 motor sa 404KS, dok će najsnažnije verzije ovog motora razvijati 444KS i 512KS. Ovi modeli će imati pogon na sva četiri točka. Kabriolet će biti ponuđen sa istim motorima po ceni od 75.780 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quattroporte i Ghibli za zaradu, Alfieri za prestiž

 

Maserati%20Alfieri%20211.jpg

 

Kako piše B92, za razliku od dve luksuzne limuzine čiji je zadatak bio da povećaju globalnu prodaju Maseratijevih automobila, uloga novog sportskog kupea je da očuva imidž kompanije kao ekskluzivnog premijum proizvođača. Maserati je od januara zaključno sa septembrom prodao preko 26.000 automobila pre svega zahvaljujući tržišnom bumu nove generacije modela Quattroporte i potpuno novom modelu - Ghibli. Kada se ovoj dvojci uskoro priključi krosover Levante, Maserati će nastaviti da grabi krupnim koracima ka svom cilju - da 2018. kupcima isporuči 75.000 vozila. Iako mnogi milse da će masovna proizvodnja ugroziti imidž Maseratija kao kompanije poznate po ekskluzivnim modelima koji se proizvode u malim serijama, italijanski proizvođač ima strategiju kojom će se suprotstaviti takvim tvrdnjama.

 

Maserati%20Alfieri%202111.jpg

 

Adut Maseratija zove se Alfieri (po jednom od 5 braće koji su osnovali kompaniju) i pojaviće se u prodaji 2016. Produkcijska verzija ovog automobila neće se bitno razlikovati od istoimenog koncepta predstavljenog na auto-salonu u Ženevi 2014. Za razliku od dve pomenute limuzine, Maserati Alfieri će se izrađivati u maloj seriji, čime će zadržati ekskuzivnost, a na tržištu će se suprotstaviti modelima kao što su Jaguar F-Type, Mercedes AMG GT i Porsche 911. U planu je da se, posle kupea, 2017. godine pojavi i kabriolet sa pokretnim platenenim krovom. Alfieri će biti postavljen na skraćenu platformu koju koriste Quattrroporte i Ghibli, a bazni model imaće turbo-punjeni V8 motor sa najmanje 400 ks.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo mi je na razini žutila i ne vjerujem u to. No, 4R govori da se odustalo od Alfieria i da je ovo mula neke buduće Alfe:
 

cxcv5031.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priča oko Alfieria je bila takva da je trebao biti blizanac Ferrari Calfornii ali sa V6 motorima. A ona koristi aluminijski spaceframe što je sve samo ne jednostavno za proizvodnju.

 

https://www.youtube.com/watch?v=SvKDIByvEMY

 

Naravno da se onda od toga odustalo. Ima daleko jeftinijih načina za dobiti auto zavidnih performansi, uz manju cijenu i uz prihvatljivu masu posebice ako ide kraći V6. I sada su tu opcije ili skraćena platforma Ghiblia/QP-a, a za koju ja nisam, ili Giorgio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda serijski Maserati Alfieri

 

maserati%20alfieri.jpg

 
Kada je predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi 2014. godine, Maserati Alfieri definitivno je bio jedan od najinteresantnijih koncept vozila. Doneo je značajan zaokret u svet Maseratija i najavio je novi sportski model, koji neće direktno zameniti popularnog Gran Turisma, ali će definitivno Maseratija dovesti u vode gde su Porschei i Jaguari. Maserati je brzo nakon predstavljanja potvrdio proizvodnju Alfierija, a sada imammo priliku da vidimo kako bi automobil mogao da izgleda. Očigledno se radi o sportisti koji će biti dostupan sa turbo benzinskim motorima V6, snage od 410KS do 520KS. Verovatno će se raditi o sličnom motoru kao u Alfi Giuliji QV, pa ne sumnjamo da će ovaj Maserati postizati impresivne performanse.
Tu je i novi render Alfierija u Cabrio izdanju:
 

maserati%20alfieri%20c.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Maserati Alfieri pomeren za 2018. godinu

 

maserati%20alfieri%20c.jpg

 
Kako pišu pojedini mediji, Maserati je promenio planove o lansiranju serijskog Alfierija, pa će se ovaj model pojaviti kasnije od predviđenog, i to tokom 2018. godine.
Ranije se inače govorilo da bi Alfieri Coupe trebalo da se pojavi već tokom 2016. godine, a 2017. godine i Alfieri Cabrio. Kako su u kompaniji FCA zauzeti oživljavanjem Alfa Romea i Maseratijevim SUV modelom Levante, odličili su da promociju Alfierija Coupe odlože za 2018., a Alfierija Cabrio za 2019. godinu. Kako bilo, serijski Alfieri će većim delom ostati neizmenjen u odnosu na koncept verziju, pri čemu se najavljuju isključivo zadnji pogon, kao i 3,0 litarski V6 turbo motor u verzijama sa 410KS i 520KS. Treba pomenuti da Maserati za kraj 2019. ili početak 2020. godine planira i novi GranTurismo, sa V8 twin-turbo agregatom od 550KS (MC verzijaj sa više od 600KS).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Alfieri bi mogao da kasni

 

maserati%20alfieri%20c.jpg

 

Maserati je Alfieri u koncept formi predstavio još pre nekoliko godina, a serijski model je po ranijim najavama trebalo da se pojavi nakon SUV-a Levante. Ipak, izgleda da su se stvari promenile, budući da je šef Alfa Romea i Maseratija Harald Wester nagovestio da će se kompanija umesto toga fokusirati na zamenu za GranTurismo i GranCabrio. Wester nije otkrio detalje, ali ranije objavljeni petogodišnji plan kaže da će ti modeli biti pozicionirani iznad Alfierija, kao i da će imati V8 motor sa više od 560KS. Na pitanje da li će se Alfieri pojaviti po planu, Wester je odgovorio: ''Ne znam. Moram o tome da popričam sa svojim ljudima''. Kako bilo, serijski Alfieri će većim delom ostati neizmenjen u odnosu na koncept verziju, pri čemu se najavljuju coupe i cabrio verzije, kao i 3.0 litarski V6 turbo motor u verzijama sa 410KS i 520KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Alfieri na novoj platformi

 

119055-maserati%201.jpg

 

Prema rečima šefa Maseratijevog inženjerskog tima Davidea Danesina razvija se nova platforma koja bi trebalo da iznedri dva potpuno nova Maseratijeva automobila. Izgled novog GranTurismo modela i Alfierija bazirao bi se na dinamičnijim i agresivnijim linijama od Maseratijevih ranijih modela Ghibili, Levante i Quattroporte. Uprkos tome platforma za Alfieri će deliti neke osnovne postavke s Ghibili platformom kako bi se smanjili troškovi i ubrzala pojava novog sportskog Maseratija. Za sada se još ne zna kakvo bi srce kucalo pod Alfierijevim poklopcem motora, u startu se nagađalo da bi koristio V6 motor snage 410, 450 i 520KS. Takođe, pogon bi bio na sva četiri točka, ali sve to zasad ostaje u sferi nagađanja. Novi GranTurismo se od Maseratija može očekivati u 2017. godini, dok će Alfieri najverovatnije stići tek godinu posle.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila bi prava steta da ovakva kreacija ostane bez realizacije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati odložio dolazak modela Alfieri

 

119055-maserati%201.jpg

 

Maserati je redefinisao plan lansiranja novih modela, a izgleda da se atraktivnom Alfieriju ne možemo nadati pre početka sledeće decenije. Naime, prema navodima Autocara sledeća generacija modela GranTurismo i GranCabrio će stići 2018. i 2019, dok će produkcijski Alfieri postati dostupan kupcima 2020/2021. 

Podsetimo, koncept model je predstavljen još 2014. na tadašnjem ženevskom auto salonu i prvi izveštaji su govorili o lansiranju tokom 2016, zatim je datum dolaska pomeren na 2018, a sada i na 2020, odnosno 2021. Zvanični izvori, odnosno Maseratijev šef za Evropu Giulio Pastore kaže da nema žurbe u pogledu njegovog lansiranja i da je najavni koncept već doprineo Maseratijevoj produkcijskoj ponudi kroz uticaje na modele Ghibli i Levante. Pravi razlog odlaganja se verovatno krije u činjenici manjeg interesa tržišta za ovakve sportski nastrojene modele pa u Maseratiju nameravaju da dobro procene da li im se isplatiti ulaganje u ovaj automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fino...ponavlja se prica sa Giuliom. Na krajuce ce da ispradne nesto posebno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Alfieri i na struju

 

Maserati%20Alfieri%20211.jpg

 

Maserati Alfieri, prelepi koncept iz 2014. godine, ide u proizvodnju i to sa potpuno električnim pogonom. Nakon Levantea, prvog SUV modela u istoriji kompanije, mnogi su pomislili da je Maserati krenuo u pogrešnom smeru. Međutim najnovije informacije i potvrda proizvodnje prelepog coupea vraća poverenje u slavnu i uvek posebnu italijansku marku. Električni Alfieri na scenu stiže 2020, godinu dana nakon lansiranja modela. Iako je premijera 2+2 coupea trebalo da bude 2018. godine ista je odložena za godinu kasnije. A tada će se predstaviti u klasičnoj verziji sa benzinskim motorom, twin-turbo V6 draguljem, javlja Autocar. Nažalost, V8 varijanta konceptnog izdanja je isključena zbog strožih emisijskih standarda. Međutim, činjenica da će se nuditi električna i benzinska verzija jasno daje do znanja da će ovaj model dobiti novu platformu. Takođe, nije isključen ni potpuno novi dizajnerski izraz po pitanju uređenja enterijera. Poslednji klasici u ponudi, GranCoupe i GranCabrio, naslednike će takođe dobiti 2019. godine, a platformu će deliti sa Ghiblijem, Levanteom i Quattroporteom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...