Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Mare012

Fiat Tipo 1.7D / Tempra 1.9TD - plavi dim na auspuhu

Recommended Posts

Pozdrav svima imam problem sa fiat tipom 1.7d motor ne znam da li je radjen jer u mom vlasnistvu je godinu dana auto lepo pali nema problema sto se tice startanja motora upali iz prve lepo vuce i ubrzava ali dimi plavi dim na auspuh katastrofa kad ubrzavam naglo onda dimi posteno potrosnja ulja na 100 km je oko 4 dcl ulja sta vi mislite u cemu je fora stalno znaci dimi plav dim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci generalna definitivno?


200 km mozda malo jace nisam bas siguran,presao sam i  smakao mi je litar ulja mozda i malo jace nemogu tacno da utvrdim to je otprilike potrosnja ulja

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto ti jede ulje moze da bude da su ti uljane karike pa sagoreva ulje+dizel. Moze da bude i gumice ventila i treca i najgora solucija ti je da je napravio anzajc na stublinama i tu nema pomoci,sem da busis hilzne i da vracas na standar! Jer ti ces osveziti motor ali opet ce ti gutati ulje! A to zadovoljstvo te kosta oko 8000din da stavis nove hilzne! Ali ipak vidi oteraj do majstora. 1. Da ti izmeri kompresiju ako ne valja,znaci mora da radis osvezenje ili generalno,sve zavisi od stubilna,klipova i ostalih delova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat tempra 1.9TD na trenutke dimi ko lokomotiva, plavo, tj ulje, a onda nekad kao da iz čista mira prestane i dalje je ok. promjene u vožnji ni radu motora osjetio nisam, vuče mi jednako kao ranije i pali bez problema kao i ranije. nema ničeg što bi mi natuknulo da je nešto problem, jednostavno je počeo dimiti nakon cca 5-10 minuta vožnje nakon što ga prvi put upalim, onda kad se malo dulje vozi, prestane dimit. i to dimi samo na određenom broju okretaja cca od 2000-2200 rpm. ispod i iznad ne ili neprimjetno.

što sve može biti problem i koliko je isplativo popravljati s obzirom na malu vrijedost i veliku starost auta?
hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto oko stepena paljenja, uzubljenja, b.pumpe, dizni, mada mi lici na rastelovane ventile najvise :)

Kad si menjao filter nafte? Ne vlazi li neko crevo za dovod goriva?

Isplati se da ovo isteras na cistac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...