Mare012 0 Posted March 4, 2014 Pozdrav svima imam problem sa fiat tipom 1.7d motor ne znam da li je radjen jer u mom vlasnistvu je godinu dana auto lepo pali nema problema sto se tice startanja motora upali iz prve lepo vuce i ubrzava ali dimi plavi dim na auspuh katastrofa kad ubrzavam naglo onda dimi posteno potrosnja ulja na 100 km je oko 4 dcl ulja sta vi mislite u cemu je fora stalno znaci dimi plav dim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 4, 2014 Fora je da je crkao. Ako nisi pogresio za ovo oko potrosnje ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mare012 0 Posted March 4, 2014 znaci generalna definitivno?200 km mozda malo jace nisam bas siguran,presao sam i smakao mi je litar ulja mozda i malo jace nemogu tacno da utvrdim to je otprilike potrosnja ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted March 4, 2014 http://www.freeasestudyguides.com/exhaust-color.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 4, 2014 Gumice ventila. Ako lepo zimi pali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted March 4, 2014 Pa ne moze to preko telefona da se tvrdi. Izmeri kompresiju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuka PA 0 Posted June 13, 2014 To sto ti jede ulje moze da bude da su ti uljane karike pa sagoreva ulje+dizel. Moze da bude i gumice ventila i treca i najgora solucija ti je da je napravio anzajc na stublinama i tu nema pomoci,sem da busis hilzne i da vracas na standar! Jer ti ces osveziti motor ali opet ce ti gutati ulje! A to zadovoljstvo te kosta oko 8000din da stavis nove hilzne! Ali ipak vidi oteraj do majstora. 1. Da ti izmeri kompresiju ako ne valja,znaci mora da radis osvezenje ili generalno,sve zavisi od stubilna,klipova i ostalih delova! Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted December 10, 2014 (edited) Fiat tempra 1.9TD na trenutke dimi ko lokomotiva, plavo, tj ulje, a onda nekad kao da iz čista mira prestane i dalje je ok. promjene u vožnji ni radu motora osjetio nisam, vuče mi jednako kao ranije i pali bez problema kao i ranije. nema ničeg što bi mi natuknulo da je nešto problem, jednostavno je počeo dimiti nakon cca 5-10 minuta vožnje nakon što ga prvi put upalim, onda kad se malo dulje vozi, prestane dimit. i to dimi samo na određenom broju okretaja cca od 2000-2200 rpm. ispod i iznad ne ili neprimjetno.što sve može biti problem i koliko je isplativo popravljati s obzirom na malu vrijedost i veliku starost auta?hvala. Edited December 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 10, 2014 Nesto oko stepena paljenja, uzubljenja, b.pumpe, dizni, mada mi lici na rastelovane ventile najvise Kad si menjao filter nafte? Ne vlazi li neko crevo za dovod goriva?Isplati se da ovo isteras na cistac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
smiljan 0 Posted December 11, 2014 Turbina propušta ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites