Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pozz drugari.

Pošto projekat Punto GT polako ali sigurno napreduje, reših da prodam onaj drugi Punto koji sam vozio do sada. Otišao je, verovali ili ne za 1500€ i to čak drugaru od koga sam ga i kupio pre 5 godina. Na njemu je bilo odrađeno sve i svašta, drugar nije mogao da prepozna svoj bivši auto. Veliki servis je rađen pre mesec- mesec ipo dana, polugeneralna pre godinu dana... Čak me je i pozvao koji dan kasnije da kaže da je oduševljen autom i da sam se zaj... za bar 1000€.

Teška srca sam se rastao od njega, ali pošto se brojno stanje porodice uskoro povećava za još jednog člana, na red je došla kupovina većeg porodičnog automobila.

Ne nužno, ali bih voleo da i naredni auto bude Italijan. Imam nekoliko varijanti, ali ću za sada samo napisati neke.

1. Komšija prodaje Lancia Lybra 1.9 jtd, karavan, sive (srebrne) boje. 2001 godiste, prevrnuta koza plave boje, board komp, digitalna klima, multifunkc. volan... Danas sam ga samo na brzaka pogledao i svideo mi se na prvi pogled. Seo sam na kratko za vozačevo sedište i kad sam ga malo pogledao iznutra, video sam da će biti dosta posla oko sređivanja enterijera. Plastika oko menjača je dosta izgrebana i oštećena, pola dugmića na tabli izlizano - ne zna se šta je šta, volan izgreban, sedišta izlizana, plastika u gepeku polomljena, brava na zadnjim vratima iza vozača je oštećena, klima ne radi (menjao je neko crevo i klima je izdrzala samo letos pa ponovo ispustila)... Na satu piše da je prešao oko 181k, ali čisto sumnjam po izgledu enterijera... Urađen je veliki servis pre 2 meseca, promenjena i vodena pumpa. Ima nove Goodyear Efficient grip gume, alu felne 15". Pošto smo u dosta dobrim komšijskim odnosima, predlaže mi da je slobodno provozam neki dan i da je odvezem do bilo kog majstora da je pogleda i da onda odlučim o kupovini. Cena koju mi je prvo ponudio je 2500€ ali je rekao da nije krajnja i da možemo da se dogovorimo. S obzirom na trenutno stanje vozila, deluje mi malo jača, jer ima tu dosta toga da se sredi da bi bilo sve cakum pakum... Registrovan je do januara sledeće godine.

2. Imam mogućnost da pazarim Fiat Multiplu koja je takođe 1,9 jtd. Za nju skoro ništa ne znam niti sam je video, samo mi je rečeno da je u extra dobrom stanju, da nije havarisana i nije prepakivana, ali je na CH table, dovezena iz inostranstva. Cena je u istom rangu kao i Lybra, stim što bih imao i troškove carine i registracije. Prešla pravih oko 200.000km i to je sve što znam o njoj.

 

3. Razmišljam da pazarim i neki nov auto, možda čak i SUV. Tu je jedno vreme u užem izboru bio Fiat 500L ali nisam siguran u kvalitet delova koji se ugrađuju u njega. Posetio sam i fabriku i tamo sve deluje Top Quality, ali sam posle priče sa drugarom koji radi u firmi koja je kupila nekoliko 500L, odustao od njega... Već dugo vremena mi je želja da pazarim Toyotu RAV4, ali trenutno nemam baš novca za taj auto, jer ima previše drugih obaveza i izdataka. Potreban mi je jeftiniji porodični auto a da je pouzdan i jeftin za održavanje. U izbor je ušao i Dacia Duster. Dacia je u igri za sada najviše zbog cene. Takođe dosta preporuka imam i za Skodu Yeti ali iskreno ne znam ništa o tom automobilu.

Ćale je još 2005 godine pazario Hyundai Santa Fe 2.0 dizel i generalno je zadovoljan njime, osim jedne veće havarije zbog goriva, nije imao nikakvih problema do sad, samo redovan servis. Upravo zbog ćaletovog Hyundai-a u razmatranje sam ubacio i džipove. Najviše mi se svideo zbog toga što kad se vozim njime deluje mi kao da sam na brodu, auto prosto pliva po putu, a penjanje na trotoar skoro da se i ne oseti...

 

Naravno u izboru automobila je i prelepa Alfra 159sw, ali teško je naći dobar primerak za malo novca. A da trenutno izdvojim sumu od skoro 10k € za polovan automobil mi baš i nije nužda. Zato je i nisam naveo iznad, ali je ipak navodim kao potencijalni auto koji bih voleo da kupim...

 

Voleo bih da čujem Vaša mišljenja. Dosta puta sam zbog vrlo iskrenih i pozitivnih informacija dobijenih na ovom forumu promenio svoje mišljenje jer sam uvideo gde sam grešio... Potreban mi je auto koji će me lepo služiti bar jedno 5 godina i da bude komforan i udoban za dalja putovanja. Kada se završi Puntić, biće mali zvrk koji će se voziti svakodnevno po gradu, a za dalje destinacije je ipak potrebno nešto drugo...

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zaista volim Italijane, pogotovu dizajn i mjet motore, ali da biram nov automobil nažalost ne bih nijednog italijana pogledao. Punto mi nekako malo deluje, 500L nije moj tip, a sve ostalo je baš preskupo u odnosu na konkurenciju, pogotovu ako juriš neki jači motor.

Ako bih gledao nova vozila svakako bih se uhvatio Pugova. Nisu mi nešto ranije bili dragi niti imali lep dizajn, ali 301,2008 i 508 su mi stvarno pun pobodak. Čak su i cene dosta pristupačne s obzirom na to da 301 kreće već od 9900e čini mi se(mada stipse ni klimu ne daju uz ovaj model :) ), a dizel je 14000e otprilike u full opremi sa 1.6hdi motorom. 

 

Što se polovnjaka tiče sve zavisi od budžeta. Nekako mi mnogo izađe da daš 2500e i još uložiš 500 u Lybru koja je prešla ko zna koliko i nije baš u zavidnom stanju. 159 mi je vrhunac automobilizma, ali mi deluje kao ozbiljan atak na džep, pogotovu ako je prethodni vlasnik nije pazio što je vrlo verovatno kod nas.

 

A šta misliš o novom Bravu ili Cromi? Ima lepih primeraka za baš ok pare, a sumnjam da mogu da ukopaju kao 159 ukoliko nisu baš leševi u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ako bih gledao nova vozila svakako bih se uhvatio Pugova. Nisu mi nešto ranije bili dragi niti imali lep dizajn, ali 301...

 

Ovo je kao Dacia Logan. Peugeot 301 je namenjen tržištima koja rastu, ali još uvek nemaju pare za kvalitetan (kvalitetniji) auto.

Prvi utisak, čim sam se uhvatio za vrata...ooooop, odoše, mislio sam izvalio sam ih. Vrata su mu ko zna koliko kilograma lakša od vrata na Stilu (verzija Stila sa 5 vrata koji sam tada vozio, da neko ne pomisli da je razlika u težini zbog toga što poredim sa verzijom Stila sa 3 vrata, gde su ona znatno veća). Toliko je tanak lim. Sve zvoni kada se otvara, zatvara.

Plastike unutra...kao u Loganu, jeftinije ne može, ne postoji, ne ugrađuje se danas u automobile.

Škoda Rapid (koji mu je direktan konkurent) ostavlja utisak mnooooogo, neuporedivo kvalitetnijeg auta. Ipak, na sajmu je sa jedne strane bila izložena jedna od najjeftinijih verzija modela 301 i jedna od najskupljih verzija Škode Rapid (dizel sa napucanom opremom), ali ipak...lim je jednako tanak na svakom 301. Prosto se vidi da su štedeli na svemu, pogledaj samo na šta mu liči instrument tabla. Treba videti i koliko jastuka ima kao standard (iznenadio bih se ako je više od 4) što je za 2 manje nego tvoj auto koji je počeo da se pravi 12 godina pre tog Peugeot 301.

Ostale modele Peugeot koje si pomenuo nisam zagledao, ali ovaj 301 je...prosto...ako ti pretekne para za Logana, onda uzmeš 301. Tu je pozicioniran, tako je i napravljen, na te kupce cilja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao priliku nešto da se poigram sa njim. Ovo je utisak nakon zavirivanja u kola po semaforima i gledanja specifikacija i testova online :) Stilo jeste stariji dosta, ali je opet klasa iznad i Stilo u dobroj opremi je dosta više koštao od tog Puga. Mada i očekujem neki kvalitet oko Logana, Sandera i sličnih pošto je i cena tu negde.

 

Inače, ne znam zašto, ali Škode mi nikada nisu bile nešto posebno drage, valjda jer sam imao priliku često da gledam Fabie 1.2 karavan koje buvaklno nisu ni za šta mada moram da przinam da su Rapid i nova Octavia baš lepi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi utisak, čim sam se uhvatio za vrata...ooooop, odoše, mislio sam izvalio sam ih. Vrata su mu ko zna koliko kilograma lakša od vrata na Stilu (verzija Stila sa 5 vrata koji sam tada vozio, da neko ne pomisli da je razlika u težini zbog toga što poredim sa verzijom Stila sa 3 vrata, gde su ona znatno veća). Toliko je tanak lim. Sve zvoni kada se otvara, zatvara.

Plastike unutra...kao u Loganu, jeftinije ne može, ne postoji, ne ugrađuje se danas u automobile.

Ne bih se mogao više složiti od ovog :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informacijama oko Puga. Definitivno ni ja nisam bio za Francuska vozila, pogotovu Citroena, toliko loših stvari čujem od majstora za njih da ih nikako nisam uzimao u obzir...

 

Dok za Škodu u poslednje vreme, čujem sve više i više pozitivnih kritika, počev od majstora u okruženju do njihovih vlasnika. U jednom od Petoletkinih pogona, već duži niz godina kupuju samo Škodina vozila za potrebe prevoza robe i direktora :guitar: Pre neki dan sam imao prilike da vidim novu Škodu Superb, kupljena pre manje od 6 meseci. Onako na prvi pogled mi deluje opasno dobro. Nisam još imao prilike da sednem i da se provozam, ali i to se može srediti...

 

Što se tiče novog vozila, pošto naravno postoji mogućnost kupovine na kredit (lizing), mogao bih da se protegnem do nekih 15k €. Pa shodno tome slobodno ubacite u diskusiju vozila do te vrednosti. Nije mi bitno koliko je jak motor u autu, pa i do sada sam vozio punta od 55KS, ovog od 220KS jos nisam provozao... Bitno je samo da auto bude prostoran i udoban i da održavanje istog nije preskupo...

 

Ranije je odlazak na more u Puntu bila velika egzibicija, čak i kada smo išli samo supruga i ja. I krovni kofer sam morao da obezbedim zbog nedostatka mesta u autu. Kolica za dete zauzmu ceo gepek, i to ona manja (kišobran varijanta). Kuda god da krenemo, već imamo zauzeto zadnje sedište, sedište za dete toliko mesta zauzima da samo još jedna osoba može pozadi da sedi. Na prednjem sedištu popakujemo nešto od stvari i eto odmah pun auto, a to je tek recimo pola od onoga što nam treba za put. Želeo bih, naravno, da ne moram više da imam potrebu za krovnim koferom, a da u autu komotno mogu da popakujem odeću i opremu za nas i još dva deteta.

 

Hvala puno na dosadašnjim informacijama...

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu je jedno vreme u užem izboru bio Fiat 500L ali nisam siguran u kvalitet delova koji se ugrađuju u njega. Posetio sam i fabriku i tamo sve deluje Top Quality, ali sam posle priče sa drugarom koji radi u firmi koja je kupila nekoliko 500L, odustao od njega...

Ostao si nedorecen. Podeli sa nama to drugarevo nezadovoljstvo!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ce sajam automobila, pa sacekaj mozda naletis na nesto na popusti, ili da uradis kao Vili, uzmes neki nov stariji model za manje para uz vise opreme 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhhh, velika dilema druze... Gledaj, ja bih mogao sve i svasta da ti savetujem ali si se poprilicno razmahao sa modelima i cenovnim rangom. Mozda je najbolja polazna tacka da ti nama prvo kazes koji si budzet imao u vidu jer ipak svi zivimo u Srbiji a tu je cena najbitniji faktor.

Ono sto iz pomenutog na prvu loptu mogu da ti kazem je PUG nikako, nijedan. Jednostavno su to mnogo meki i nezni automobili za nase uslove. Pritom ne mislim na HDI jer je to vec uveliko dokazan motor koji je vrlo blizu JTD i MJET, neki bi rekli cak i bolji. Mislim na trap i limariju... Sve je to tanko, meko nezno. Jeste lepo kad se vozis u tako mekanom autu, sve udobno, milina. Zato odrzavanje i nepredvidjeni kvarovi.......

Sto se tice on Lybre, mislim da za te novce moze nesto mladje, a mnogo bolje. Inace, za Lybru mislim da je divan auto, prava dobrostojeca gospodja, za porodicu i gospodsku voznju dusu dala.

Multipla, ehhhh moja ruzna ljubav koju sam terao 3 godine. Kazem "ruzna" iz zezanja, meni je to genijalan auto u skoro svakom smislu. Ako uradis svoj domaci kako treba i iskopas dobar primerak nikada te nece izdati, a sto se funkcionalnosti, komfora i upotrebljivosti tice, malo koji auto moze da mu pridje. Taj auto i dan danas zagledam na ulici a moja zena ne moze nikako da ga prezali iako smo presli u Cromu sa MUST opremom. Ono sto ce da te keca ako se odlucis za Multiplu je trap. Dosta je nezan pa viljuske, spone i stabilizatori stradaju kao da su od stakla. Doduse nista od toga nije skupo tako da i nije neki problem, ali ce ti kad tad ici na zivce.

Kao sto pomenu Igor0511, zasto ne pogledas Cromu. Evo ja je vozim nekih 5 meseci i nemam zamerki. Motor je MJET, dizajn zabarski, po pitanju enterijera jedan od najlepsih polovnjaka, trap GM-ov od Vektre, sto je dobro za nase kratere na putevima, a opet nije pretvrdo kao VW. Ma auto je bombona... 

E, da, kolika ti je porodica sa dodatim novim clanom? To je isto bitan faktor u odabiru...

 

Edit: u isto vreme smo postovali pa si vec dao odgovore na neka pitanja

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tu je jedno vreme u užem izboru bio Fiat 500L ali nisam siguran u kvalitet delova koji se ugrađuju u njega. Posetio sam i fabriku i tamo sve deluje Top Quality, ali sam posle priče sa drugarom koji radi u firmi koja je kupila nekoliko 500L, odustao od njega...

Ostao si nedorecen. Podeli sa nama to drugarevo nezadovoljstvo!?

 

 

Ne sećam se o čemu se tačno radilo, ali svi 500L automobili koja je kupila ta firma, su bar po 2 puta već bili na servisima zbog zamene delova u garantnom roku, a objašnjenje im je bilo - fabrička greška... Baš ću da ga priupitam kada se sledeći put budemo videli o čemu se radi. Napominjem da su automobili kupljeni za terenske komercijaliste, i da su po ceo dan na putu i voze se, a već su išli po jednom ili više puta na servis...

 

A što se tiče sajma, upravo i baziram kupovinu sada. Obavezno moram da odem i pogledam šta ima u ponudi. Možda čak i pazarim nešto tamo. Hteo sam najviše ovde sa vama da malo popričam o tome i da čujem vaša mišljenja. Ja se, inače, dosta slabo razumem u automobile, a ovde ima dosta dobrih poznavalaca i želim da čujem svačije mišljenje. Dakle, šta bi ste vi sad kupili za oko 15k € a da je dovoljno prostorno za 4-očlanu porodicu kada putuje na more? :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da ti izgled nije na prvom mestu, vec funkcionalnost, sto znaci neki karavan ili miniven, skoro sam cuo na radiju da se Ford B max nudi sa pocetnom cenom od 10990 eura, evo ti i neki cenovnik da vidis sta nude 

 

http://www.moto.rs/ford_bmax-pdb-1068.i?pg=s

 

ovde imas ponudu svih proizvodjaca 

 

http://www.moto.rs/novi_automobili-pd.i

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhhh, velika dilema druze... Gledaj, ja bih mogao sve i svasta da ti savetujem ali si se poprilicno razmahao sa modelima i cenovnim rangom. Mozda je najbolja polazna tacka da ti nama prvo kazes koji si budzet imao u vidu jer ipak svi zivimo u Srbiji a tu je cena najbitniji faktor.

Ono sto iz pomenutog na prvu loptu mogu da ti kazem je PUG nikako, nijedan. Jednostavno su to mnogo meki i nezni automobili za nase uslove. Pritom ne mislim na HDI jer je to vec uveliko dokazan motor koji je vrlo blizu JTD i MJET, neki bi rekli cak i bolji. Mislim na trap i limariju... Sve je to tanko, meko nezno. Jeste lepo kad se vozis u tako mekanom autu, sve udobno, milina. Zato odrzavanje i nepredvidjeni kvarovi.......

Sto se tice on Lybre, mislim da za te novce moze nesto mladje, a mnogo bolje. Inace, za Lybru mislim da je divan auto, prava dobrostojeca gospodja, za porodicu i gospodsku voznju dusu dala.

Multipla, ehhhh moja ruzna ljubav koju sam terao 3 godine. Kazem "ruzna" iz zezanja, meni je to genijalan auto u skoro svakom smislu. Ako uradis svoj domaci kako treba i iskopas dobar primerak nikada te nece izdati, a sto se funkcionalnosti, komfora i upotrebljivosti tice, malo koji auto moze da mu pridje. Taj auto i dan danas zagledam na ulici a moja zena ne moze nikako da ga prezali iako smo presli u Cromu sa MUST opremom. Ono sto ce da te keca ako se odlucis za Multiplu je trap. Dosta je nezan pa viljuske, spone i stabilizatori stradaju kao da su od stakla. Doduse nista od toga nije skupo tako da i nije neki problem, ali ce ti kad tad ici na zivce.

Kao sto pomenu Igor0511, zasto ne pogledas Cromu. Evo ja je vozim nekih 5 meseci i nemam zamerki. Motor je MJET, dizajn zabarski, po pitanju enterijera jedan od najlepsih polovnjaka, trap GM-ov od Vektre, sto je dobro za nase kratere na putevima, a opet nije pretvrdo kao VW. Ma auto je bombona... 

E, da, kolika ti je porodica sa dodatim novim clanom? To je isto bitan faktor u odabiru...

 

Edit: u isto vreme smo postovali pa si vec dao odgovore na neka pitanja

 

Zaista, hvala puno na odgovoru i na ovim informacijama.

Lybra se iz prve činila dobrom kupovinom, ali kada sam seo u nju, malo sam se razočarao. Ima dosta toga da se poradi oko nje, a za sve to treba vreme, koje ja imam sve manje i manje.

Multipla, iako jeste pomalo ružna, je upravo ušla u izbor zbog velikog komfora koji pruža. Nisam znao tu informaciju za trapove, pa eto, hvala jos jednom.

Proucicu malo i Cromu, nisam je uzimao za sada u obzir.

Porodica će se uskoro proširiti sa 3 člana na 4 člana, dok je u bliskoj budućnosti u planu još jedan član :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ne sećam se o čemu se tačno radilo, ali svi 500L automobili koja je kupila ta firma, su bar po 2 puta već bili na servisima zbog zamene delova u garantnom roku, a objašnjenje im je bilo - fabrička greška... Baš ću da ga priupitam kada se sledeći put budemo videli o čemu se radi. Napominjem da su automobili kupljeni za terenske komercijaliste, i da su po ceo dan na putu i voze se, a već su išli po jednom ili više puta na servis...

 

 

Pretpostavljam da su u pitanju dizel verzije, ali ti verovatno i to ne znas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da ti izgled nije na prvom mestu, vec funkcionalnost, sto znaci neki karavan ili miniven, skoro sam cuo na radiju da se Ford B max nudi sa pocetnom cenom od 10990 eura, evo ti i neki cenovnik da vidis sta nude 

 

http://www.moto.rs/ford_bmax-pdb-1068.i?pg=s

 

ovde imas ponudu svih proizvodjaca 

 

http://www.moto.rs/novi_automobili-pd.i

 

Da, tako je, izgled je manje bitan, opet je mnogo bitniji kvalitet samog automobila pa onda njegova funkcionalnost. Znači u priču ulaze karavani, minivenovi i SUV.

 

Što se tiče Forda, baš malo znam o njima, osim što sam čuo za izreku: "Da nije Forda, Opel bi bio najgori auto!" Na koje se to automobile odnosi i šta je to što ljudi ne vole na Fordu, nisam siguran, samo znam da ni moj drugar (majstor) koji mi održava punta i koji mi je pomogao u sklapanju GT-a, ne voli Forda uopšte. Inače, cena je i više nego povoljna za ovaj model Forda. Kakvi li su im motori, trapovi, održavanje?

 

@bojan dim. Stvarno ne znam o čemu se radi. Pitao sam ga da li je zadovoljan sa autom, rekao je da jeste, ali i da su već išli na servis po koji put, a ne sećam se ni da li je benzin ni dizel varijanta.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pokretač teme

Zaboravio sui da kažeš prvo i osnovno: finansijska konstrukcija, iliti na srpskom koliko para misliš da potrošiš ?

 

Počeo si sa polovnom Lybrom, iz 2001 totalno izraubovanom (koja košta otprilike oko 2.000 €) a došao si i do  kupovune novog SUV-a    (što mu dođe negde bar 25.000 € )

Ovako diskutovati o kupovini, jednostavno - nema smisla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Dakle, šta bi ste vi sad kupili za oko 15k € a da je dovoljno prostorno za 4-očlanu porodicu kada putuje na more? :unworthy:

Ja bih išao na C-Max u Trend paketu opreme, pošto se u Ambientu ne dobija klima.

http://www.ford.rs/pdf/C-Max%202014.pdf

 

B-Max ne verujem da će ti vršiti posao po pitanju gepeka.

 

 

Forda ne vole majstori svaštari, pusti njihove priče. Ja sam ih dugo vozio, izuzetno kvalitetno odradjen auto. Po meni, uz Fiat najbolja kupovina što se tiče odnosa cena/kvalitet.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisah u već 2 posta da je max koliko bih mogao da platim oko 15k iliti 15,000.00 €.

 

Krenuo sam sa polovnjacima, jer iskreno, nekako imam utisak da su stariji polovni automobili, daleko robusniji i kvalitetniji nego ovi današnji novi. Ali za polovan automobil ne bih da dajem više od 3-3500 €...

 

Pošto je u priči i nov automobil, onda već može da se uzme i neki kredit ili lizing i onda se situacija menja, onda je max iznos za koji bih mogao da se ispružim oko 15k €.


Zanimljiv je ovaj C-Max Compact. Taman bih mogao da se protegnem za ovaj najjeftiniji u Trend opremi... :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je interesantan i neki noviji polovnjak (2007. i novije godište), imaš na nekim placevima i mogućnost finansiranja putem beskamatnih kredita, uz minimalno učešće od 30%. Samo obrati pažnju, jer neki dižu cenu auta kad ide na kredit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ulazi u obzir... :smoke: Naravno ne žurim sa kupovinom, jer iskreno, nigde i ne idemo ovih dana. Samo bih voleo da se što bolje informišem pre kupovine drugog automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ja sam ih dugo vozio, izuzetno kvalitetno odradjen auto. Po meni, uz Fiat najbolja kupovina što se tiče odnosa cena/kvalitet.

 

 Pa sto onda vozis golfa :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajebi novo,novac koji bi za isti dao omogucuje kupovinu polovnjaka starog max 4 godine koji za klasu ako ne i dve u odnosu na tog novog i jos ti ostane kzsur za servis,setove guma.Ovo ti govorim iz iskustva jer sam do sada vozio 4 glanc nova automobila.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...