Jump to content
FAS Goran
zrnke

Opel Astra H 1.9cdTI 150KS

Recommended Posts

Nego koje je godiste astra, s obzirom na problem sa usisnom granom. Kolko te izasla usisna, nacuo sam da je oko 250e bez ruku (informacija od pre par godina). Elem napalio sam se na jednu vectru c sa istim motorom (da je doteram iz svabije), nego imam problem sto mi zao da prodajem stila utegnut je ko puska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga jos jedan kao ja u vezi prodaje Stila :laughing: .

 

I ja taj model ne mogu da smislim zbog te table..

+1 , bila mi je odbojna jos kada sam prvi put seo u nju. Kao sekirom da su dizajnirali, prethodna Astra takodje.

Ali, bato, Astra J je vec totalno druga prica :thumbsup: , ne bih se uopste bunio da drajvam kupe varijantu.

 

Da te lepo sluzi, sto je najvaznije !

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A da ne počinjemo o tome gde je Fiat bio pre 30 godina. Kad si poslednji put video neku Suzu ili Askonu, a kad Ritma ili Regatu?

Suzu treba porediti sa Tipom, a boga mi Tipa ima vise u zadnje vreme na ulicama nego Suza, a Askone i Regate ne vidjam odavno, doduse ima jedna Regata kod mene u kraju.

 

Danas bar nije teško ustanoviti vremenski period u kojem se neki model proizvodio. Suza (Kadett E) je bila pola generacije nakon Ritma i pola generacije pre Tipa. Od toga, s Ritmom se tržišno preklapala četiri godine, a s Tipom tri. Zbog čega bi onda trebalo porediti Suzu s Tipom, a ne s Ritmom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego koje je godiste astra, s obzirom na problem sa usisnom granom. Kolko te izasla usisna, nacuo sam da je oko 250e bez ruku (informacija od pre par godina). Elem napalio sam se na jednu vectru c sa istim motorom (da je doteram iz svabije), nego imam problem sto mi zao da prodajem stila utegnut je ko puska.

Astra je 2008 godiste. Usisnu granu je jako tesko naci inace kosta u radnji 47,500din, ja sam je nasao za 30,000din preko neke veze. Tesko je naci upravo zbog cene i zbog toga je ne drze na lageru. Naime ona je standardna boljka tog motora i na oko 150,000km ona odlazi, tacnije te klapne na usisu. Pricali su kako je to na restyling modelu reseno ali eto meni se desilo. Tako da najbolje da juris one kojima je vec zamenjena ili koje imaju malo km pa da vozis bez brige :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vidite, a meni se baš dopadaju i tabla i cajgeri kod nje. Ja volim taj "sekira" look :D

I ono bledo žuto osvetljenje mi je vrh :ice:

 

Mislim da ti je ovo ipak Sport oprema, jer Cosmo ide (koliko sam upućen) obavezno sa automatskom klimom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je stvar ukusa. Astra J je prelepa. Mozda budem uzeo da kompletno zuto osvetljenje zamenim LED odnosno belim uz dodatak na nekim mestima crvenog i plavog. 

Pazi druze moja Astra je definitvno radjena po narudzbini, ima poluautomatsku klimu (sto mislim da je i bolje), a sigurno joj je oprema Cosmo_Sport jer kad ukucam broj sasije na raznim sajtovima izbaci da je taj paket opreme :)

 

Jos jednom hvala svima na lepim recima i sada na normalnoj konverzaciji i razmenjivanju utisaka  :unworthy:

P.S. evo jedna slika table u mraku :D


cxcb14700.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reci mi, jesi je probao na nekom putovanju, tj. na otvorenom putu? Kakvi su utisci? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nego koje je godiste astra, s obzirom na problem sa usisnom granom. Kolko te izasla usisna, nacuo sam da je oko 250e bez ruku (informacija od pre par godina). Elem napalio sam se na jednu vectru c sa istim motorom (da je doteram iz svabije), nego imam problem sto mi zao da prodajem stila utegnut je ko puska.

Astra je 2008 godiste. Usisnu granu je jako tesko naci inace kosta u radnji 47,500din, ja sam je nasao za 30,000din preko neke veze. Tesko je naci upravo zbog cene i zbog toga je ne drze na lageru. Naime ona je standardna boljka tog motora i na oko 150,000km ona odlazi, tacnije te klapne na usisu. Pricali su kako je to na restyling modelu reseno ali eto meni se desilo. Tako da najbolje da juris one kojima je vec zamenjena ili koje imaju malo km pa da vozis bez brige :D

 

 

Jbg. Pierburg ima modifikovanu usisnu za te motore (postoje tacno i kataloski brojevi ) ali mi nije bilo jasno od kada se ugradjuju modifikovane. Bio sam ubedjen (po informacijama sa stranih foruma) da je opel zamenio od 2007 , ali ocigledno nije (ili nije sve nego sta mu ostalo na lageru od delova). Ne znam ni jedan 1.9 dth motor kod nas da nije imao ovaj problem. Mada ni fiat nije bio imun na ovaj problem sa usisnom (2.4 motor od 200ks, ispravljeno u 2.4 od 210ks)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je tabla u Alfi baš po volji, nekako je nameštena tako da je vidi samo vozač 

 Taman da zena ne gleda u nju pre nego sto drekne> BOGISHA, OGRANICENJE JE 40! ODMA' USPORI SA TIH SULUDIH 50!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reci mi, jesi je probao na nekom putovanju, tj. na otvorenom putu? Kakvi su utisci? :)

Auto je uzet u Aprilu prosle godine tako da jeste proban i to vise puta :D

Ovo je definitvno sa jedne strane auto napravljen za putovanja(karavan) i krstarenje auto putem. Potrosnja na autoputu odlicna, pri lepom gazenju 5,5,-6L. Cepao sam je do 200kmh, sto bi se reklo ne oseca, i ima tu snage za jos. A opet sa druge strane sa IDS aktivnom sasijom pravo je zadovoljstvo voziti je krivudavim putevima i krivinama koje ne oseca, imap sam priliku tacno da vidim gde drugi koce da ja tu bez problema mogu da dam gas, jer se sistem postarao da nema naginjanja u krivinama. Sve u svemu jako sam zadovoljan autom, takoreci Sportski karavan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

A da ne počinjemo o tome gde je Fiat bio pre 30 godina. Kad si poslednji put video neku Suzu ili Askonu, a kad Ritma ili Regatu?

 

Suzu treba porediti sa Tipom, a boga mi Tipa ima vise u zadnje vreme na ulicama nego Suza, a Askone i Regate ne vidjam odavno, doduse ima jedna Regata kod mene u kraju.

 

Danas bar nije teško ustanoviti vremenski period u kojem se neki model proizvodio. Suza (Kadett E) je bila pola generacije nakon Ritma i pola generacije pre Tipa. Od toga, s Ritmom se tržišno preklapala četiri godine, a s Tipom tri. Zbog čega bi onda trebalo porediti Suzu s Tipom, a ne s Ritmom?

 

Samo za vas dvojicu 

 

http://youtu.be/wUJdXFWfayI?t=39s

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Meni je tabla u Alfi baš po volji, nekako je nameštena tako da je vidi samo vozač 

 Taman da zena ne gleda u nju pre nego sto drekne> BOGISHA, OGRANICENJE JE 40! ODMA' USPORI SA TIH SULUDIH 50!!!

 

Nije žena, da kucnem u drvo, ali ume devojka da se unervozi. :D Zato joj uvek kažem da se odmah veže, pa da ne može da mi viri ka tabli.  :harhar:

 

zrnkemiki,

Ma da, tako sam i mislio. Umor verovatno ne postoji posle vožnje takvog auta, zapravo te i odmori. :) AR 159sw mu dođe kao doktorska disertacija na temu sportskih karavana koje si pomenuo!  :laughing: A taj sistem je verovatno nešto slično Alfinom DNA sistemu?

P.S. Mora da sam dosadan sa Alfama, a?  :laughing:  :laughing:

Edited by Bogisha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolika je zapremina Astrinog gepeka? Preko 400l?   Kod 159ke je mislim oko 360l, sto ima i obican Stilo npr. Nije to karavan, ljudi. To je limuzina karavanoidnog oblika. I 156 SW i 159SW

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogisha,

upravo tako, jednostavno te auto priziva da ga vozis takvim putevima i trazi gas :p iskreno da ti kazem nisam upoznat sa tim DNA sistemom tako da ne mogu da ti kazem, poslacu ti na PP o tom IDS sistemu. Nisi dosadan sa Alfama, pogotovo sto mi je pored Crome, Alfa 159 isto bila opcija, ali sam uvideo da restyiling model, dobar, sa pravom kilometrazom ne moze da se uzme za pare koje sam dao za Astru. 7000e. Sto ne znaci da Astra mozda nece biti zamenjena 159 u buducnosti :D


Kolika je zapremina Astrinog gepeka? Preko 400l?   Kod 159ke je mislim oko 360l, sto ima i obican Stilo npr. Nije to karavan, ljudi. To je limuzina karavanoidnog oblika. I 156 SW i 159SW

Zapremina je negde oko 500L sa podignutim sedistima i oko 1600L sa spustenim. Velika prednost gepeka na astri je sto je pravilnog oblika i sto nema stepenika uopste :D

Sad sam pogledao u Alfi karavanu je 445L.


cxcb14800.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadjoh. Ima 470 litara. Mada, grubo gledano 159ka i Astra H nisu u istoj klasi vozila. U svakom slucaju, Alfa 159 SW je vise ''lifestyle'' auto, dok Astra H moze da bude i radni, a ne samo paradni auto. (terati jabuke na pijacu i sl)  :laughing:

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah mislim da Alfu 159 ne treba porediti sa Astrom, iako ima veci gepek, Astra je klasu nize :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno sam se vozio u ovakvoj Astri, ista oprema samo 1.7 motor. Nije ostavila nikakav utisak na mene, baš mi je monotona i unutra i spolja. Ali, svako ima svoj ukus.

Deluje mi pretvrdo i zadnja klupa kao da je od drveta. Vozio sam se u svemu i svačemu ali zadnja klupa u Lybri neprevaziđena.  :respect:

 

I Alfa 159 sa tim motorom ima probleme sa tim klapnama. To jednom kad rešiš miran si. Lepo da te služi.  :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno jeste tvrda, u pocetku dok se navikao bilo mi je dosta cudnp, prelazak iz Stila u nju. Ali ubrzo sam se navikao. Ti 1,7 motori imaju dosta cesto probleme sa turbinom zato sam i uzeo 1.9 :)

Da, cuo sam da i 159 isto ima probleme, za Cromu ne znam, mislim da su na njoj to sredili (mislim na Cromu 1.9). Hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astrica je kao lutka! Od astre H preveriram ili GTC ili karavana, ona sa 5 vrata mi je bas nesto bzvz...

Svasta sam cuo za te motore iz astre, 1.7 100 ks je ful, a od 125 je problematican, i klasika za 1.9 usis taj mrtvi...

Nek si sredio i sad uzivaj, potamni prozore malo i uzivaj !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :) To mi je u planu za sad, da stavim folije na stakla I eventualno xenoni :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo koja slika farbanja celjusti u crveno :)

 

20130504_133125.jpg  20130504_133130.jpg
 
20130504_140237.jpg  20130504_140245.jpg
 
20131002_165317_Richtone_HDR.jpg
 
 
Potrudicu se da do kraja dana stavim univerzalni HOW TO, za ugradnju osvetljenja nogu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ipak si ti stari opel-aš eto ga i kadet u dvorištu :)

odlično si okrečio klješta i strava izgleda na tim felnama pošto su veliki razmaci između krakova pa se jasno vidi..

da li je moguće da sa tooooolikom polugom stežeš i odvijaš šrafove na točku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na komplimentima  :laughing:

hahaha, to je bilo prvo skidanje tockova nakon kupovine auto, nego ih je bio tako stegnuo i toliko su bili zaplekli da sam morao da uzimam polugu, normalno da sam slabije zategao nego sto je bilo, ne daj boze da pukne guma negde na putu a poluge nema  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...