Jump to content
FAS Goran
Drasko bgd

Fiat 500L - prvi servis (20000 km ili 1 godina) / redovan servis

Recommended Posts

Poslali mi iz Koleta vaučer za servis

 

1.4 - 7761 din

1.3 - 9569 din

1.6 - 11.440 din

 

Ruke, filteri ulja, vazduha i klime i Shell ulje.

 

+1

 

:crybaby:

izgleda samo onima koji plate kafu

 

-1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslali mi iz Koleta vaučer za servis

 

1.4 - 7761 din

1.3 - 9569 din

1.6 - 11.440 din

 

Ruke, filteri ulja, vazduha i klime i Shell ulje.

stiglo i meni, i sta da radim sad sa njim?! sigurno u maju 2016 nece vaziti ??!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas urađen drugi redovan servis u AK Kole.

 

Utisci su tiha jeza.

Stigao ja na vreme, predao auto i popeo se na galeriju da pijem kafu.

Popio piće, približilo se vreme da preuzmem auto, ja bi da platim piće, ali nemam kome. Desetak minuta sam šetao po galeriji da bi na kraju izašla neka devojka i naplatila. Video sam da je iz računovodstva. Nije ona koja je služila piće.

 

Siđem napolje, zapalim cigaru i čekam. Auto isteraju iz servisa i parkiraju na plac. Obradovao se da će sve bude gotovo u predviđenih sat ipo,

Čekam ja ispred one prijemne prostorije, palim cigaru po cigaru, a niko me ne zove. Pola sata kasnije uđem u prijemnu prostoriju, a tamo momak koji radi na prijemu priča telefonom i raspreda naširoko s nekim o aplikaciji. Sednem da sačekam kraj razgovora, međutim kako razgovoru nije biol kraja, 20-ak minuta kasnije priupitam neku devojku koja je tu sedela gde mi je auto.

Tada ona ode do servisa i donese ključ i dokumentaciju, odradi papire, ja platim i dobijem ključ. Odem do placa, nađem auto, otvorim ga i vidim da najloni sa sedišta i volana nisu skinuti. Skinem ja njih, bacim ih na sred placa i besan krenem kući.

 

Na semaforu gde počinje nova deonica ka mostu (kod nekadašnje lakat krivine) setim se da potražim adapter za sigurnosne šrafove i shvatim da nije na mestu gde sam ga ostavio majstoru i da nije uopšte u kolima. Okrenem auto i vratim se u servis, kažem u čemu je problem, momak ode u servis, nađe adapter i vrati mi ga.

 

Elem AK Kole me više neće videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas urađen drugi redovan servis na 500L 1,4 na 24000km u Stojanovu, ulje, filteri, Selenia, ruke

11.500 din okruglo sa PDV-om;

Registracija Green auto NS, polisa, zeleni karton, tehnički

24.000 din;

Sad bi trebalo da produžim servisni ugovor, za Maximum Care +3 godine do 75000km

365 eura;

Ovo je veoma skup sport...

Kakve su cene redovnog servisa kod Vas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crni Pajo zar nisi rekao da ćes da batališ garanciju? Što ode kod ovlašćenog?

Sada ističe garancija tako da ona nije bila motiv.

Računao sam da je bolje da imam pečat u servisnoj zbog buduće prodaje, ako je cena već slična ceni kod druga u servisu i pogrešio. Platio sam živcima. Sreća pa nisam dete poveo sa sobom, kako sam juče planirao.

 

Popodne sam pročitao opis radova i vrisnuo od smeha.

Resetovanje kilometraže do sledećeg servisa - 13x dinara. Moram da proverim da li su ostavili interval od 35 kkm pa da idem da reklamiram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre 13 000? Jesu oni normalni?

Pa resetovaću ti ja kada se sretnemo na nekom semaforu koji duže drži, bukvlano toliko treba muke i rada.

 

A što se ostalog tiče rekoh ja Zhorzu pre neki dan da bih poludeo da održavam auto kod ovlašćenih.

 

Ja odvezao auto pre neki dan na mali servis i dok sam pričao sa majstorom zamene mi nosač auspuha, prebrišu ceo motorni prostor jer su imali vremena i još kažu usput kada sam krenuo da im je bio sumnjiv filter nafte da ne pusti pa su mi stavili novi jer imaju par komada viška, naravno ništa nisu ni spomenuli da je skuplje. Usput su mi pokazali i filter i nosač i zašto su stari zamenjeni. Dođem kući, otvorim gepek i stoji u kesi kantica Selenie WR koja je ostala.

 

Kada čujem da je takva usluga kod ovlašćenih idem tamo.

A popio sam i piće za džabe :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je kum serviser, tako da mi je svašta nešto džabe (pa i ulje), još i roštilj raspalimo...ali garancija :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore nije 13000 nego 130 dinara. Nebitna cifra, al je mene nasmejalo šta tarifiraju.

 

Imam dobrog druga koji ima servis i koji mi godinama održava sva kola u porodici, al reko, aj da uzmem pečat, možda će nekome biti bitan kad bude kupovao auto od mene, a meni cifra relativno slična.

 

Definitivno dižem ruke od ovlašćenih do sledećeg novog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo pišem... Prilikom zamene ulja u neovlašćenom servisu, a na moje oči (što bih platio uvek dodatno), istočeno mi potpuno crno ulje. Pre toga bio u AK Kola na redovnom prvom servisu, sipana Selenija NAVODNO !!! Inače auto isključivo vozim na gas !!! Sad sam sipao MOTUL pa vam javljam na 10K kako će ulje izaći iz motora... Pozdrav svima uz napomenu NE VEROVATI OVLAŠĆENIM SERVISIMA  100%. Velika je lova u igri..... Šta njih briga hoće li riknuti motor... Platiće ili Fiat ako je u garanciji ili vlasnik ako je bez garancije... ONI SU UVEK U PLUSU UVEK...   Razmišljam da otvorim servis na par godina da se oparim malo i ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da... kada bi nesto bilo lako svi bi se time bavili... "Sir je dzabe samo u misolovci".
Nisam siguran, ali mislim da je za ovlasceni servis pored toga sto ima servis podjednako bitno da ima i kafic, prijemnu kancelariju, komercijaliste, knjigovodje, sefove servisa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa mora prijemna kancelarija....gde bi Paja slusao ovog na telefonu da nije imao gde da udje......

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakoj firmi važi da gde nema gazde firma je qrac i može da radi samo po nekoj inerciji ili monopolu. Ovlašćeni servisi funkcionišu jer jelte drže monopol nad određenom markom ili teritorijom i uvek će biti nekoga ko će morati da ide kod njih. Gazde naravno nigde nema jer firma zarađuje dosta love i nije zainteresovan da se bavi uopšte tom firmom... postaviće direktora sa platom od 1000-2000€ i ode da se zanima nečim korisnijim... 

 

Ovo o čemu vi pričate je tako u svakom ovlašćenom. Majstori se prave blesavi, rade samo ono što im se kaže, a popodne u svojoj garaži čuda prave... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...