Jump to content
FAS Goran
Drasko bgd

Fiat 500L - prvi servis (20000 km ili 1 godina) / redovan servis

Recommended Posts

@MS PK

Na žalost, nisam uspeo da resetujem servisni interval na način kako je to prikazano u videu za koji si postavio link. Možda jednostavno nešto nisam dobro uradio prema uputama, a možda se upute i ne odnose na 1,6 MJ (na onom videu 500L ima odometar "u miljama").

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje u vezi redovnog godisnjeg servisa:

500L je 2016.godiste, presao tek 24 hiljade km.

Do sada radjena tri servisa, svaki put menjano ulje i filteri.

Prema planu odrzavanja svecice se menjaju na 30 hiljada ILI na 2 godine - sto nije uradjeno!

Sada su 4 godine, opet je po planu zamena svecica plus zamena kocionog ulja.

Sta ako i na ovom servisu budu menjali samo ulju i filtere?

Da li da insistiram na promeni svecica i kocionog ulja, ili je bitnije to sto je malo presao?

Inace auto je bez tegoba, nijedna zamerka za 4 godine ( malo neobicno za Fiat ) :D.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bih rekao da se svećice menjaju po kilometraži, i budi siguran da mogu još više da pređu nego tih propisanih 30000km,. Kočiona tečnost ( ulje ) je već važno da se menja po planu, tj ono zastareva.

 

ali, da bi te taj fiat, i tako dobro služio kao do sada, preporuka je da zameniš i svećice i kočionu tečnost.

 

fiat ima odlične motore, može mu se zameriti svašta, ali motori su odlični

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, italiano said:

Sada su 4 godine, opet je po planu zamena svecica plus zamena kocionog ulja.

Sta ako i na ovom servisu budu menjali samo ulju i filtere?

Pa, reci im da hoćeš i zamenu svećica. :thumbup: 

Koliko sam razumeo ideš u ovlašćeni servis...pa traži i da ti spakuju stare, i eto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx

Naravno da je uvek sve bolje zameniti! Radi se o principu ovlascenog servisa sto znaci da su oni strucni i duzni da postuju protokol proizvodjaca zar ne?

A ne da im ja govorim sta treba da se radi, ili da se dogovaramo!

Zamisli da pacijent dodje kod doktora pa mu diktira terapiju??? :stuart:

@neshaoct

Ovlasceni je posto ima petogodisnju garanciju.

Inace sam zadovoljan i servisom, planiram i nakon isteka garancije da servisiram kod njih.

Malo mi je cudno jer slusajuci razne price ovlasceni uvek nalaze razlog da bi povecali naplatu svojih usluga, izmisljaju i dodaju, sto ovde nije slucaj, cak nisu uradili ni ono sto je po planu, mada i taj plan odrzavanja moze razlicito da se tumaci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako moze razlicito da se tumaci? :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta prvo istekne, lupam ulje 20 000km ili 1god., svecice 30 000km ili 4god... nema u planu odrzavanja nista nejasno ili da moze da se tumaci dvosmisleno, barem meni :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@italiano

Zameni ti ove godine i ulje kočnica i svećice i sve je ok. Po meni, to što nisi menjao svećice 4 godine nije bilo kakav smak sveta (ni ugrožavanje zdravlja motora), jer si prešao samo 30 kkm za te 4 godine. Čak ni za to ulje kočnica, pošto su to mali kilometri (a pretpostavljam i da nisi "reli vozač",koji često i forisarno koči), nije tu bilo ni "najave oštećenja" bilo čega u kočionom sistemu zato što si vremenski prekoračio interval zamene. Zameni to sada i sve je ok. Budi siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kočiono ulje upija vlagu kada  dugo stoji u sistemu, može da oksidira sistem, a i da se pretvori u paru, kada se na dugačkoj nizbrdici dugo koči, pa se zagreju kočnice i ulje u njemu. Masa vozača ne menja ulje skoro nikad, a oni pažljiviji prate periodiku, koja je na oko 3- 5 god, u zavisnosti od ulja.

 

ako si, a cenim da jesi, pažljiv vozač, i ne siluješ kočnice, ne brini za ulje.

 

Naravno, menjaj i ulje i svećice, i miran si još par godina.. sa srećom vozio

Share this post


Link to post
Share on other sites

do servisa je, AK Kole mi je na oko 23000 prvi puta zamenio svecice pa posle na 55000km. Za kocionu tecnost ne znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@italiano

Nemaš potrebe ništa da insistiraš. Kad odeš na servis lepo se raspitaj kod njih lično šta će da urade na tom servisu i nek ti objasne po kojoj dinamici kad i šta menjaju. Tako je najbolje nego da lupaš glavu bez potrebe.
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradjen redovan servis:

- tri filtera,

- ulje Ravenol 3litre + 1 litra za dosipanje

- zamenjene i prednje i zadnja metlica brisaca

Sve ukupno 18880 din.

Pitao za svecice, kazu da ih sada ne treba menjati, bitnija je kilometraza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76

Obrati paznju da cena ne obuhvata samo redovan servis vec i komplet metlica brisaca sa montazom i dodatnu litru ulja!

Bez toga bi izaslo malo preko 12 hiljada, sto je cifra kao i prethodnih godina...

Dati toliko jednom godisnje a da si prezadovoljan autom je zaista sitnica! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to skupo. Mi smo na poslu za fobiju TSI 95 u petak platili "mali servis" preko 18.000 dinara u AC "Stojanović". Pri čemu "mali servis" podrazumeva ulje i samo dva filtera (nema filter goriva za zamenu uopšte). A u "Auto Čačku" je taj servis i skuplji oko 2.000.

Generalno, škoda je kod nas jako skupa za servisiranje u ovl. servisima, jer su cene "prilagodjene" flotnim kupcima iz reda budžetskih korisnika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, moron said:
Nije to skupo. Mi smo na poslu za fobiju TSI 95 u petak platili "mali servis" preko 18.000 dinara u AC "Stojanović". Pri čemu "mali servis" podrazumeva ulje i samo dva filtera (nema filter goriva za zamenu uopšte). A u "Auto Čačku" je taj servis i skuplji oko 2.000.
Generalno, škoda je kod nas jako skupa za servisiranje u ovl. servisima, jer su cene "prilagodjene" flotnim kupcima iz reda budžetskih korisnika. 

Koliko je onda veliki servis?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, italiano said:

zamenjene i prednje i zadnja metlica brisaca

Sve ukupno 18880 din

Ma da ...ja kad sam pitao jednom prilikom za metlice i cuo cenu koja je pola redovnog servisa (oko 10,000 bilo) odustao sam od tih "original" metlica.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko voli da se igra, zamene se samo gumice, a ne cele metlice. Kod sebe sam tako menjao na fabrickim aero brisacima.

Mogu npr. neke Champion ili druge kvalitetnije gumice, koje su par stotina kinti. Izadje sigurno 7 puta jeftinije (za sve brisace) od te navedene cifre, i to u kvalitetnoj varijanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...