Jump to content
FAS Goran
Drasko bgd

Fiat 500L - prvi servis (20000 km ili 1 godina) / redovan servis

Recommended Posts

2 hours ago, igor0511 said:

Nece sigurno ovlasceni sipati lose ulje ili staviti los filter.

Teoretski tacno, ali cega sam se sve naslusao (ukljucujuci itekako i ovlascene) za ove moje skoro 4 banke, tesko da mogu nekome 100% da verujem. Daleko od toga da zelim da paranoisem, cak sam dao i like za post iznad, apsolutno se slazem jer se zato i uzima nov auto.

Nego Igore, gde se uz podrazumevano uzivanje u voznji izgubi i uzivanje u tehnici ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Stojanovu je oko 11-12000 sa seleniom i nesto jeftinije sa shell, Potrosices min 1500 din za gorivo i dodatna 2.5-3h u putu, razmisljati narednu godinu koji Shell su ti sipali...da li ces nesto ustedeti, razmisli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, msrdjan1 said:

U Stojanovu je oko 11-12000 sa seleniom i nesto jeftinije sa shell, Potrosices min 1500 din za gorivo i dodatna 2.5-3h u putu, razmisljati narednu godinu koji Shell su ti sipali...da li ces nesto ustedeti, razmisli. 

Zasto razmisljate sta su vam sipali??? Ne razumem??

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16.12.2017. at 11:33 AM, Goran Zemun said:

Neko vas je izvarao u Stojanovu?

Mene ne, bio sam bar 10ak puta i uvek je bilo sve korektno, kombinujem najčešće njega i Koleta zavisno od toga ima li trenutno neke akcije i da li mi je tih dana usput NS ili BG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, msrdjan1 said:

Mene ne, bio sam bar 10ak puta i uvek je bilo sve korektno, kombinujem najčešće njega i Koleta zavisno od toga ima li trenutno neke akcije i da li mi je tih dana usput NS ili BG.

Zasto onda negativna konotacija?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 19.12.2017. at 5:36 PM, Goran Zemun said:

Zasto onda negativna konotacija?

Nema nigde nikakve negativne konotacije za Stojanov, rekoh coveku koji je iz tog kraja da mu je bolje da ode tamo za mozda 1000-2000 vise nego da se cima, gubi vreme, tu razliku potrosi na gorivo i jos stalno razmislja "da li su mi sipali pravo ulje" u tom servisu gde je nameravao da ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da se izvinim svima na svom pitanju, koje je samo bilo upuceno nekom ko poznaje tematiku oko shell ulja, jer to jedno slovo moze da unese zabunu, po nazivu su ulja maltene identična a drugačijih su potpuno karakteristika, nije mi bila namera da povedem raspravu o servisima i ....ne znam čemu još. Odradili smo prvi servis, razjašnjene dileme oko naziva ulja u servisu, nema tu puno šta al ajd pošto je nov pa mora ovlašteni Po meni lično su to velike cifre za takav auto i 3 filtera i nepune 3 litre ulja. Preporuka, kao što je neko vrlo pametno napisao ranije u postovima, svakako pozovite više ovlaštenih, odnosno ja sam posalo upite mailom i svi su vrlo poslovno i lepo odgovorili što je za pohvalu, razlika ima naravno i po tipu ulja i po samim cenama, tako da sami procenite pa mozda razliku od 8300 do 12500, uklopite u neko prenociste i proslavu srpske kao što mi uradismo i ispadne jedan prelep vikend u BG, čisto da se žena  i ja podsetimo da moze i tako, kao nekad kad smo bili dosta mlađi....šalu na stranu, mi smo to uklopili u gomilu nekih stvari taj servis (eto odgovora za sve sto su se brinuli sto idem do BG), tako da vas molim da ne potezemo pricu o servisima jer mi to stvarno nije bila namera samo sam mislio da mozda postoji neko zaposlen u servisu ili da je prosao servis i primetio tu maltene identičnu oznaku ulja a različite karakteristike. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo me zanima reackije kada saopstis zeni da idete na proslavu Nove Godine u drugi grad jer tamo ima jeftiniji servis i bolje ulje za L :rant::lol:

 

Ja mogu da se pohvalim da nisam ni pitao koje ulje mi je sipano na malom servisu, a i bas me briga. Imam kanticu istog u gepeku ako zafali i to je to.

Sa mojih 20ak kkm godisnje zaista sumnjam da ce auto docekati kod mene trenutak kada ce poslednja oznaka u proizvodjacu ulja odlucivati koliko ce jos motor ili turbina preci.

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, sta kazete dal moze Shell 5w40 ACEA A3 ono sivo pakovanje. Sintetika naravno. Mislim da su mi do sad sipali ono plavo, nego imam 3 litre ovog ali pise da je za vozila visokih performansi sto 1.4 16 v bas i nije :) Hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, nikola0406 said:

Pozdrav, sta kazete dal moze Shell 5w40 ACEA A3 ono sivo pakovanje. Sintetika naravno.

Sivo pakovanje, A3, full sintetika, moze da bude Helix Ultra ili Helix HX-8?

Imao sam dilemu identicnu kao tvoju - u pitanju je takodje 1.4, ali MultiAir pa treba obratiti dodatnu paznju na izbor (zbog MA hidro-razvoda koji koristi isto to ulje). Kao i za obican 1.4 motor, Shell preporuka je Helix HX-7 ECT, 5-40 (ACEA C3, Fiat S2, tj. "plavo" koje i ti pominjes). Ulje je sa sintetskom osnovom, oznaka ECT je za Emission Compatible Technology, prilagodjeno za vozila sa katalizatorima i filterima cestica. I Shell konfigurator to oznacava kao "premium" izbor za 1.4MA i ne nudi nikakvu alternativu.

Pricam ti iz razloga jer sam na prethodnom Stilu koristio upravo njihovo najmodernije Helix Ultra 5-40. Shell je kao standard preporucivao obican HX-7, kao malo bolju alternativu HX-8, a kao "premium" Helix Ultra (koje sam i koristio). A sada to nije slucaj, logicno bi bilo da predloze modernije i skuplje ulje za onoga ko to zeli (a na tome nikada ne stedim).

Pogledao sam i za 500L 1.4 atmo - preporuka je takodje Helix HX7 ECT 5-40 kao "premium", ali daju i dodatnu alternativu u vidu HX-8 ECT 5-40. Helix Ultra ponovo nigde ne pominju, a u pitanju je full sintetika, modernije i skuplje ulje, ispunjava strozije norme (A3, Fiat Z2)... Licno na kraju izabrah preporuceni Helix HX-7 ECT 5-40, to smo i sipali kod Gorana, mozda ti ovo moje iskustvo bude od neke pomoci ;) .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da dodam PS onoga sto pomenuh, tj. sta za 500L 1.4 atmo izbacuje Shell Oil Selector:

 

Untitledx.thumb.jpg.4ecd95b7ecb418da9e989f03c7959b13.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvezao danas burazerov  500l 1.4 na 3 servis u ak Kole prešao 35000 km,mislim da je redovan servis skuplji nego prošle godine skoro 2 soma. Sad išle i svećice ngk oko 5 soma sa rukama.Ulje Selenia, trebalo bi da je Shell jeftiniji 

 

IMG_20190403_140729.jpgIMG_20190403_143116.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cini mi  se da su im svecice poskupele. Prosle godind kad sam menjao, mislim da su bile oko 700 i nesto dinara. Evo sad gledam racun iz 2016. Tada je radni sat bio 1600, sad je 2100. Prosle godine redovni servis sa seleniom me je izasao 10 150. Ove godine 11 100 dinara... Mislim da je sa Shellom servis jeftibiji skoro 2000 dinara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da je za godinu i po inflacija bila 35 posto... Dinar manje vise miruje.  Prosto podigli su cene. Mene je npr te godine servis sa Shell uljem izasao oko 8hiljada i nesto.  Da  uzmes da uradis taj isti servis kod nekog neovlascenog sa sve rukama ne bi te izasao vise od 9 000. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, VladaG9 said:

Mislim da je sa Shellom servis jeftibiji skoro 2000 dinara. 

Obicno bude cca 400 kinti razlike po litru izmedju Selenia i Shell. Otprilike tako sam dobio i u ponudi za veliki servis prosle godine, kod jednog od ovlascenih servisa u BG (Selenia KPE 5-40 vs Helix HX7 ECT 5-40). Ostala mi je profaktura od pre 11 meseci, bira se izmedju prve dve stavke (i kod mene je 1.4 samo MultiAir, pa se kupuje 4l ulja):

 

Untitled1.thumb.jpg.139aabbc518d65ba877967de6ef21fd3.jpg

 

Sto se tice servisa i delova van mreze ovlascenih, ako se uzimaju kvalitetni filteri (UFI, Mann i sl.) a ne jeftini iz prve radnje - nije to neka velika usteda. Jedino mi u oko upada polen filter iz posta kolege, koji za te pare mora da bude bas kvalitetan i sa aktivnim ugljem (posto je u rangu cena sa npr. Knecht). Takodje ako se ulje uzima samostalno, bude to nesto jeftinije, opet uz pomenutu razliku od oko 400 din (Selenia - "Slodes", Shell -"Orbico"). A i majstori za mali servis uzimaju po 2000 din, opusteno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam radio servis za Punto. On me je izlazio oko 6 000. U ovlascenom je bilo oko 13 000. Filteri su bili kcalitetni, ne Kineski. Pazi ovo, ja ne znam da li je to neka posebna svecica, ali npr NGK kostaju oko 750 din, bosch su jos jeftinije  kod tebe vidim da su 1 700. Kazem moguce da su to neke drugacije svecice. Set zupcastog i vodena pumpa je 7 000 u AP sportu (za 500l ali mislim da su iste), dok je kod tebe 14 000. Meni je majstor uzimao od 500-1000 za servis.  Inace najbolji majstor u ovlascenom, koji je otvorio svoju radionicu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zhorz I to bez PDVa. Znaci  2100 sa PDVom... A Purflux filter ulja je u Prosportu cini mi se 600din a kod njih je 1700. Jedino sto im je jeftinije nego u radnji je Shell ulje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...