bojanb 3 Posted May 22, 2015 i ja isto osecam posle svakog novog ugradjenog dela....lepse sedim jel mi je tanji slajpik xaxaxax... vrlo precizno opisano ZhorzInace u Kompresoru servis 11300 sa selenijom, 10400 sa castrol. Oko 23500 registracija na licu mesta. Predlozili su mi zamenu plocica i to jos 7500, posle predjenih 35000km. Za svecice nisu mi nista rekli... Na ovo jos da dodam kasko oko 23000 i produzenu garanciju oko 300e i vec prilicno lepse sedim Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted May 22, 2015 Racunao sam da su mi mesecni troskovi za kola oko 30.000 dinara (kada sve saberem: kasko, registraciju, servis, garanciju, kredit i gorivo). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 23, 2015 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/60716-novo-ili-polovno-za-iste-pare-amortizacija-novog-auta/?p=1222361 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted June 4, 2015 Urađen drugi servis, na nepunih 30 hiljada. AC Bogunović, cena nešto malo ispod 10 hiljada rsd. Sve isto kao prošle godine pa i cena, akcija sa shell uljem (svećice nisu menjane). Po njihovoj preporuci a mojoj prijavi da se čuje škripa kočnica, zamenjene prednje pločice, dodatnih nešto malo preko 10 hiljada rsd. Urađen update uConnect-a (garancija) p.s. Na člansku kartu club-a nisam dobio nikakav popust jer su trenutno cene akcijske (zaista je na računu iskazano 20% rabata i na delove i na rad). . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted June 4, 2015 To mu nesto skupo a sve na akciji? Klasicna navlakusa sa popustima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted June 30, 2015 Je dno pitanjce za ljude koji s radili drugi servis. Da li je neko bio prisutan u servisu kad se menjalo ulje.... I kakve je ono bilo boje....Moje iskustvo pri drugom servisu je... Kompletno crno kao nafta... Da li je to normalno. ... Inace moj ficko ide na gas i to 95% voznje.... Voleo bih nekog iskusnog da mi odgovori Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted June 30, 2015 e pa ovde te ne pustaju ni auto da vidis a ne ulje.....ostale delove mozes da poneses kuci, ulje ne zbog zastite zivotne sredine mora da se po zakonu "unisti"a koje ulje ti sipali na prvom servisu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted June 30, 2015 e pa to i jeste fora.... Ja sam bio u AK KOLE.... nsvodno SELENIU.... Ja sam sad uradio samostalan servis na 10.000 km kod prijatelja u servisu... Sve vidis licno.... Najduze smo cekali ulje da iscuri..... A onda sam sipao MOTUL preporuceni za naseg 500l i ponovo cu uraditi servis i zamenu ulja na 10.000 km da vidim... Naravno sam zamenio i filtere ulja vazduha i klime. ruke 400 din.sve u svemu 6000 din i 1220 z adodatni litar MOTULa. Ulje i delove sam sam kupio u Bgu.Posto sam se upravo vratio sa mora i presao 3000 km. posle cu da proverim da li je i koliko ulja potroseno jer sam spalio ficka na moru.... Pitamkce DA LI JE BRZINA ELEKTRONSKI OGRANICENA NA 170... Sigurno moze i brze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted June 30, 2015 Do kog mora i nazad si išao 3000 km? Što se max brzine tiče, 178 Km/h je moj rekord sa L-om. A što se ulja tiče, nisam gledao kada su istakali na drugom servisu, ali sam neposredno pre toga proveravao nivo -- Na šipki za proveru nivoa, ulje jeste bilo nešto tamnije, ali se nikako ne može reći da je bilo crno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted June 30, 2015 Valjevo - Sarti - Syvota - Lefkada - Solun - Valjevo i malo usput 3000 km ;-))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted June 30, 2015 (edited) pred drugi servis ulje malo tamnije....nikako crno, servis uradjen posle 15000 km Edited June 30, 2015 by nesha79 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted June 30, 2015 U kom si bio servisu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted June 30, 2015 Valjevo - Sarti - Syvota - Lefkada - Solun - Valjevo i malo usput 3000 km ;-)))jesi ga odvozio svaka cast....meni na GPS ostala zabelezena 180km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted July 1, 2015 pred drugi servis ulje malo tamnije....nikako crno, servis uradjen posle 15000 kmak kompresor, naravno da nisam usao, al redovno pratim nivou ulja na sipci, pa sam pratio i boju ulja....ne moze sa sipke da ostavi zut trag...a da pri istakanju bude crno. Cak stavise, ti bi obzirom da vozis na gas trebao imati i cistije ulje, zar ne???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted July 1, 2015 To i jeste moja glavobolja... Sta oni u servisu imaju toliko da kriju. Prvo filtere za vazduh i klimu mozes lako proveriti a folter za ulje tesko, a tek ulje .... malte ne NIKAKO.... NAJLAKSE JE SERVISERU RECI IMAM SVE STO TI ZELIS A ONDA SIPA ONO STA ON IMA..... NEKA ME NEKO ISPRAVI AKO NIJE TAKO Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted July 1, 2015 pazi, da auto nije u garanciji i da meni nije u interesu da mi vazi dodatna garancija oni mene ne bi videli, bas zbog tog razloga. Prethodni auto sam odrzavao u AP sportu, gde sam blejao pored majstora za sve sem menjanja seta kvacila. znam nekoliko losih iskustava iz ovlascenih servisa, meni prvom su kad mi je prethodni auto bio na popravci u delti zamenili drzace 5 vrata, pa me je gepek opalio po glavi, i na moju prituzbu odgovor je bio, ne ...nismo mi to uradili, nisu vam valjali, mozemo da vam damo popust 5% na nove drzace. Bivsoj devojci od mog prijatelja su odrzavali auto u AK Vozdovac, nova zastava 10 tadasnja, pa kad je nakon dve godine zamenila ulje kod mog majstora nije htelo da iscuri iz mortora koliko je crno bilo, kolegi u Delti su alfu 159 popravili sa "skoro novim delovima", i to su priznali kad je doveo sudskog vestaka i kad su im trazili potvrdu o uvozu i serijske brojeve delova.....to su price koje sam ja cuo, iz prve ruke, ali ajd to je sve bilo pre 6,7 godina.....protiv toga se ne mozes boriti, jer uostalom to nije nas posao vec posao raznih inspekcija. MOzemo samo da se nadamo da se takve stvari redje desavaju, i da nisu ucestale kao ranije. A da mi nismo jedini dokaz je clanak koji je izasao pre godinu dve, kada je Nemacka inspekcija poslala kola sa namernim kvarovima u servise, ispostavilo se da 50% servisa ili nije ni otklonilo kvar, ili su uz kvar dodali niz drugih popravki.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted July 1, 2015 Pretpostavljam da niko neće praviti problem ako zahtevate sve stare delove osim ulja da ponesete sa sobom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 1, 2015 Meni su dozvolili u Nikomu da prisustvujem zameni ulja, pitao sam mogu li da vidim koliko li je ulja ostalo u karteru, nista cudno nisam primetio, ali nisam ni video koliko je ostalo ulja, jer se slilo u onu veliku posudu gde je vec bilo nekog ulja. E sad, ja se znam sa skoro celom ekipom iz Nikoma, pitanje je da li bi svakoga pustili u radionicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 2, 2015 Bre ljudi...previše tripujete. Zašto terate auto u onaj servis gde ne verujete...zašto se mučite tako? Imate servisa u kome može preko stakla da se gleda servisni prostor ako želite, ali znajte da blago rečeno nije standardna procedura da klijenti ulaze u servisni prostor iz bilo kog razloga bilo kada. Razloga je milion, od bezbednosnih, pa dalje. Svi automobili koji uđu u ovlašćene su osigurani, a hajde pogodite šta je jedan od glavnih uslova da osiguranje isplati bilo koju vrstu štete ako se ona dogodi u servisnom prostoru? Plus, nemojte da mislite da se neko igra sa uljem na taj način (piše da je promenio, a to ne urade), jer u poslednjih par godina je dooosta pooštreno što se ekologije tiče. Iskorišćeno ulje mora da se preda firmi koja je od države određena da staro ulje ekološki uništi. Ali...niko nije lud da tek tako prihvati od nekog velikog servisa samo jedno bure starog ulja naprimer...i onda krenu da se ređaju inspekcije i prvo što se gleda je broj auta zavedenih na malom servisu, puta litre i litre ulja...i onda bi se odmah primetilo da fali. Država to juri zbog ekologije, ali zbog čega god da juri vama je svejedno jer ukoliko bi servisi pisali da su menjali ulje, a to ne urade, onda bi imali veeeeeliki manjak ulja koje daju državi na ekološko uništavanje.Mnogi servisi imaju i video nadzor servisnog prostora. To se ne stavlja prvenstveno zbog mušterija, nego baš zato da bi i vlasnik servisa mogao da se zaštiti od neodgovornih pojedinaca u servisu kome bi eeeeeventualno palo na pamet da se igra i zaigra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 2, 2015 ma hteo covek samo da vidi kakve je boje ulje ....nista drugo.. Secta Rules Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alex Ferguson 0 Posted July 4, 2015 AK Kole, drugi redovan servis: Selenia + filteri 11.440 dinRegistracija VP pored autoputa: 16.600 (sa sve tehničkim i nalepnicom) + za dž pranje.Dodatna garancija 2 godine 220 €Kasko Wiener: 42.000 (na rate godinu dana)Skup hobi vožnja ovog auta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted July 4, 2015 Jesu li ti menjali i svecice?I ako jesu,koliko si presao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loon123 1973 Posted July 4, 2015 acikota,koliko vidim Alex vozi 1.3 mjt-nema on svecice Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted July 6, 2015 Poslali mi iz Koleta vaučer za servis 1.4 - 7761 din1.3 - 9569 din1.6 - 11.440 din Ruke, filteri ulja, vazduha i klime i Shell ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted July 6, 2015 Aaaa i meni stiglo! Svaka im čast! Quote Share this post Link to post Share on other sites