Ljubodrag 1 Posted July 8, 2014 Sredinom maja mi je istekla prva godina, auto kupljen u AK Kompresor.Prešao sam ~ 19.000 km. Ja sam lepo u glavi sebe ubedio da idem na servis na 20.000 totalno zanemarivši drugi uslov.Da li se u servisu kod garancije striktno drže ovih datuma što se tiče garancije, ima li ko iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted July 8, 2014 (edited) Nemaš više garanciju. Prekršio si uslov za redovno servisiranje. Edited July 8, 2014 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted July 8, 2014 Moraš zvati i pitati... Ako ti prave problem zovi neki drugi servis ili zovi CAO FIAT pa pitaj njih. Neko je spominjao da tolerišu nekoliko dana, ali nije sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 8, 2014 Mislim da ti nece priznati kasnjenje. Ptevise si zakasnio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljubodrag 1 Posted July 8, 2014 Šta da radim, neću se roknuti zbog gubitka garancije :-)Generalni i prilikom odluke da ugradim gas bio sam rešen da nakon godinu dana, ukoliko sa autom bude sve OK, ugradim BRC po cenu gubitka garancije.U međuvremenu AKK sklopi ugovor sa BRC i ja ugradih plin a ne izgubih garanciju.Međutim izgleda da đavo ne spava i ....dođe po svoje (mojom nemarnošću naravno). :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted July 8, 2014 Ma naravno! Ko zna zasto je to dobro!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted July 8, 2014 (edited) Sredinom maja mi je istekla prva godina, auto kupljen u AK Kompresor.Prešao sam ~ 19.000 km. Ja sam lepo u glavi sebe ubedio da idem na servis na 20.000 totalno zanemarivši drugi uslov.Da li se u servisu kod garancije striktno drže ovih datuma što se tiče garancije, ima li ko iskustva?Ukoliko se desi neki kvar u garantnom roku, traži se autorizacija od FASa za popravku i šalje im se tada skenirana stranica servisne knjižice gde se overavaju urađeni servisi. Nakon toga FAS odlučuje da li će prihvatiti ili ne. U Vašem slučaju najbolje je da uradite ( ako već niste ) što pre redovan servis. Edited July 8, 2014 by GULIVER Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jelena84 0 Posted July 9, 2014 nije toliko striktno vezano za interval,možete biti na odmoru ili imati nekih privatnih,zdravstvenih ili finansijskih poteškoća,bitno je da uradite servis što pre Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted July 9, 2014 @jelenaMože se zakasniti 2 meseca sa redovnim servisom i pritom se ne gubi garancija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
limkom 2 Posted July 9, 2014 Ali Ljubodrag je ugradio plin u AKK i zar samim tim nije izgubio FAS-ovu garanciju...njemu sad garanciju daje samo AKK?AKK je sklopio ugovor sa BRCa ne FAS! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljubodrag 1 Posted July 9, 2014 Servis sam već zakazao.TheCityAndTheStars ako si u pravu i produže mi garanciju do isteka druge godine dođem ti čokoladu :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jelena84 0 Posted July 9, 2014 @jelenaMože se zakasniti 2 meseca sa redovnim servisom i pritom se ne gubi garancija? Ne kažem da to treba nekome biti praksa,ali je moguće iz raznih razloga da se to desi,pozovite Ciao Fiat da se posavetujete ukoliko imate dilemevezano za plinski uređaj,prilikom poziva call centra obavestite ih o informaciji koju ste Vi dobili od servisera pre ugradnje I isto tako ih pitajte šta Vam oni savetuju,niste prvi koji klijent kome je ugrađen tng uređaj u vozilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted July 13, 2014 (edited) I meni se približava prvi servis..... 1,4 benzinac... I NA KRAJU U KOJOJ KUĆI URADITI PRVI SERVIS !!!! TJ SA KOJOM STE NAJZADOVOLJNIJI !!! Napominjem da posto AK Vesić više nije ovlašćen mogu preći u neku drugu Auto kuću tj servis OVLAŠĆENI Edited July 13, 2014 by Valjevac Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted July 15, 2014 Zar ti nisi izgubio garanciju ugradnjom plina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 15, 2014 Koliko znam nije.Jer ovlasceni servis koji ugradi plin preuzima garanciju na sebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted July 15, 2014 (edited) Da, ali njego ovl servis koji mu je dao garanciju je propao tj izgubio licencu.Teorijski ako Vesići i dalje postoji oni i dalje daju garanciju na vozilo. U tom slučaju ja bih servis radio kod njih.Međutim ako su oni pukli njemu više niko ne daje garanciju. Edited July 15, 2014 by pavaobg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 15, 2014 Uuups,to mi je promaklo Odgovorio sam na ovo: Zar ti nisi izgubio garanciju ugradnjom plina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted July 15, 2014 Kapiram na šta si mislio. Mene interesuje da nije Fiat preuzeo garanciju kad je Vesićima ukinuo licencu, mada mi je takav scenario teško zamisliv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted July 15, 2014 Ali moguć..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted July 16, 2014 (edited) Fiat ne daje garanciju na motor na vozilma sa TNG uređajem osim ako nije fabrička ugradnja. Ukoliko Vam se pokida podizač stakla, bilo koji ovlašćeni servis mora da prihvati uslove garancije. Ukoliko je pomenuti servis izgubio licencu, najbolje pozovite 0800342800. Sve kvarove oko motora sa naknadnim ugrađenim TNG uređajem otklanja servis koji je ugradio isti. Edited July 16, 2014 by GULIVER Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted July 16, 2014 DA se malo i ja ulkjučim. Naravno da sam zvao CIAOFIAT i objasnio svoj položaj detaljno.Rečeno mi je da servis koji mi dolazi obavezno uradim u bilo kom ovlašćenom servisu i da po potrebi mogu da menjam servise sve dok su ti servisi ovlašćeni.Zvao sam Radulović i rekli su mi da nema problema da kod njih radim servis.E sad pošto sam i ja zainteresovan veoma na produžetak garancija ( 3 god 365e) to će biti interesantno. Koju garanciju gubi čovek ugradnjom plinskog uređaja. Na motor? ili na sve živo?Šta će biti ako se pokvari menjač ili nešto od elektronike? Voleo bih da pročitam još nečije mišljenje ko je zaista upoznat sa problematikom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted July 16, 2014 Verovatno samo na motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted July 17, 2014 Činjenice su sledeće:garancija se gubi na deo/sklop na kojem je bila neovlašćena intervencija;zaštita potrošača u Srbiji je nepostojeća i svako će pokušati da ukine garanciju u celosti računajući da je kupac neobavešten i/ili da nema para ni volje da se potuca po sudovima. Ono što je meni apsurdno u celoj priči je da Fiat upućuje čoveka u ovl servis da bi uradio redovan servis na motoru na kome nema garanciju. Mali servis teško da ima veze sa garancijom na mpr podizače, multimediju i ostale periferije, a to su elementi na koje garancija i dalje postoji (ili bi trebalo da postoji). @ ValjevacNajdobronamerniji savet je da ne pričaš telefonom sa podrškom. Sva komunikacija treba da ide reko mail-a. Tako ostaje trag i dokaz o onome to su ti rekli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted July 17, 2014 @ pavaobg Brate hvala na odličnoj preporuci u vezi pkomunikacije putem maila.Samo da vidim kome i na koji mail da pišem. A inače ljudi ni ne sekiram se previše. Šta je tu je. Verujem da se ništa loše neće desiti sa motorom ili bilo kojim delom automobila. Vozim lagano bez silovanja, sipam gorivo na MOLu i zadovoljan sam potrošnjom, proveravam ulje i trudim se da budem dobar čovek tokom cele godine. E sad ako neki urok stigne *ebi ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted July 17, 2014 Ukoliko je uzrok kvara na motoru TNG uređaj koji je naknadno ugrađen - garancija se ne priznaje. U okviru dve godine trošak popravke snosi serviser koji je ugradio TNG uređaj. Takođe ukoliko produžite garanciju ista ne važi za TNG uređaj kao i za kvar na motoru uzrokovan istim. Sve ostale komponente na vozilu koje nemaju uzročno posledične veze sa TNG uređajem podležu redovnim uslovima garancije kao i uslovima kupljene produžene garancije.To Vam je jedini i pravilan odgovor. Quote Share this post Link to post Share on other sites