Jump to content
FAS Goran
Drasko bgd

Fiat 500L - prvi servis (20000 km ili 1 godina) / redovan servis

Recommended Posts

Sredinom maja mi je istekla prva godina, auto kupljen u AK Kompresor.

Prešao sam ~ 19.000 km. Ja sam lepo u glavi sebe ubedio da idem na servis na 20.000 totalno zanemarivši drugi uslov.

Da li se u servisu kod garancije striktno drže ovih datuma što se tiče garancije, ima li ko iskustva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraš zvati i pitati... Ako ti prave problem zovi neki drugi servis ili zovi CAO FIAT pa pitaj njih. Neko je spominjao da tolerišu nekoliko dana, ali nije sigurno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta da radim, neću se roknuti zbog gubitka garancije :-)

Generalni i prilikom odluke da ugradim gas bio sam rešen da nakon godinu dana, ukoliko sa autom bude sve OK, ugradim BRC po cenu gubitka garancije.

U međuvremenu AKK sklopi ugovor sa BRC i ja ugradih plin a ne izgubih garanciju.

Međutim izgleda da đavo ne spava i ....dođe po svoje (mojom nemarnošću naravno). :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredinom maja mi je istekla prva godina, auto kupljen u AK Kompresor.

Prešao sam ~ 19.000 km. Ja sam lepo u glavi sebe ubedio da idem na servis na 20.000 totalno zanemarivši drugi uslov.

Da li se u servisu kod garancije striktno drže ovih datuma što se tiče garancije, ima li ko iskustva?

Ukoliko se desi neki kvar u garantnom roku, traži se autorizacija od FASa za popravku i šalje im se tada skenirana stranica servisne knjižice gde se overavaju urađeni servisi. Nakon toga FAS odlučuje da li će prihvatiti ili ne. 

U Vašem slučaju najbolje je da uradite ( ako već niste ) što pre redovan servis.

Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije toliko striktno vezano za interval,možete biti na odmoru ili imati nekih privatnih,zdravstvenih ili finansijskih poteškoća,bitno je da uradite servis što pre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali Ljubodrag je ugradio plin u AKK i zar samim tim nije izgubio FAS-ovu garanciju...njemu sad garanciju daje samo AKK?AKK je sklopio ugovor sa BRCa  ne FAS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servis sam već zakazao.

TheCityAndTheStars ako si u pravu i produže mi garanciju do isteka druge godine dođem ti čokoladu :-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jelena

Može se zakasniti 2 meseca sa redovnim servisom i pritom se ne gubi garancija?

 

Ne kažem da to treba nekome biti praksa,ali je moguće iz raznih razloga da se to desi,pozovite Ciao Fiat da se posavetujete ukoliko imate dileme

vezano za plinski uređaj,prilikom poziva call centra obavestite ih o informaciji koju ste Vi dobili od servisera pre ugradnje I isto tako ih pitajte šta Vam oni savetuju,niste prvi koji klijent kome je ugrađen tng uređaj u vozilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se približava prvi servis..... 1,4 benzinac...

 

I NA KRAJU U KOJOJ KUĆI URADITI PRVI SERVIS !!!! TJ SA KOJOM STE NAJZADOVOLJNIJI !!!

 

Napominjem da posto AK Vesić više nije ovlašćen mogu preći u neku drugu Auto kuću tj servis OVLAŠĆENI

Edited by Valjevac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali njego ovl servis koji mu je dao garanciju je propao tj izgubio licencu.

Teorijski ako Vesići i dalje postoji oni i dalje daju garanciju na vozilo. U tom slučaju ja bih servis radio kod njih.

Međutim ako su oni pukli njemu više niko ne daje garanciju.

Edited by pavaobg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapiram na šta si mislio. :smoke:

 

Mene interesuje da nije Fiat preuzeo garanciju kad je Vesićima ukinuo licencu, mada mi je takav scenario teško zamisliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat ne daje garanciju na motor na vozilma sa TNG uređajem osim ako nije fabrička ugradnja. Ukoliko Vam se pokida podizač stakla, bilo koji ovlašćeni servis mora da prihvati uslove garancije. Ukoliko je pomenuti servis izgubio licencu, najbolje pozovite 0800342800. Sve kvarove oko motora sa naknadnim ugrađenim TNG uređajem otklanja servis koji je ugradio isti. 

Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA se malo i ja ulkjučim. Naravno da sam zvao CIAOFIAT i objasnio svoj položaj detaljno.

Rečeno mi je da servis koji mi dolazi obavezno uradim u bilo kom ovlašćenom servisu i da po potrebi mogu da menjam servise sve dok su ti servisi ovlašćeni.

Zvao sam Radulović i rekli su mi da nema problema da kod njih radim servis.

E sad pošto sam i ja zainteresovan veoma na produžetak garancija ( 3 god 365e) to će biti interesantno.

 

Koju garanciju gubi čovek ugradnjom plinskog uređaja. Na motor? ili na sve živo?

Šta će biti ako se pokvari menjač ili nešto od elektronike?

 

Voleo bih da pročitam još nečije mišljenje ko je zaista upoznat sa problematikom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Činjenice su sledeće:

garancija se gubi na deo/sklop na kojem je bila neovlašćena intervencija;

zaštita potrošača u Srbiji je nepostojeća i svako će pokušati da ukine garanciju u celosti računajući da je kupac neobavešten i/ili da nema para ni volje da se potuca po sudovima.

 

Ono što je meni apsurdno u celoj priči je da Fiat upućuje čoveka u ovl servis da bi uradio redovan servis na motoru na kome nema garanciju. Mali servis teško da ima veze sa garancijom na mpr podizače, multimediju i ostale periferije, a to su elementi na koje garancija i dalje postoji (ili bi trebalo da postoji).

 

@ Valjevac

Najdobronamerniji savet je da ne pričaš telefonom sa podrškom. Sva komunikacija treba da ide reko mail-a. Tako ostaje trag i dokaz o onome to su ti rekli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pavaobg

 

Brate hvala na odličnoj preporuci u vezi pkomunikacije putem maila.

Samo da vidim kome i na koji mail da pišem.

 

A inače ljudi ni ne sekiram se previše. Šta je tu je. Verujem da se ništa loše neće desiti sa motorom ili bilo kojim delom automobila. Vozim lagano bez silovanja, sipam gorivo na MOLu i zadovoljan sam potrošnjom, proveravam ulje i trudim se da budem dobar čovek tokom cele godine. E sad ako neki urok stigne *ebi ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukoliko je uzrok kvara na motoru TNG uređaj koji je naknadno ugrađen - garancija se ne priznaje. U okviru dve godine trošak popravke snosi serviser koji je ugradio TNG uređaj. Takođe ukoliko produžite garanciju ista ne važi za TNG uređaj kao i za kvar na motoru uzrokovan istim.

 

Sve ostale komponente na vozilu koje nemaju uzročno posledične veze sa TNG uređajem podležu redovnim uslovima garancije kao i uslovima kupljene produžene garancije.

To Vam je jedini i pravilan odgovor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...