Hyperboy 1 Posted March 2, 2014 Kolege,problem sa thesisom!U voznji sam osjetio reakciju abs kocnice iako nije bilo nekog kocenja,pa mi se upalila lampica od abs i trougao obavijen strelicom.Za par trenutaka se maklo sa displeja pa opet pojavilo tako da i sad tu stoji upaljeno.Inace,padala je kisa,lokve po ulicama,pitam se ima li mozda neke veze sa vlagom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 2, 2014 Moze da bude. Verovatno je voda prodrla u neki senzor tocka. Mozda je i senzor otisao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted March 3, 2014 AKo je do vlage ili vode, danas već neće biti te lampice jer se preko noći osušilo, ali svakako treba da proveriš odakle je dolazilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted March 4, 2014 I dalje gore lampice.Kako mogu provjeriti da li je senzor crkao,je li komplikovana zamjena?Koliko ce da me zaboli po dzepu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dian 5 Posted March 4, 2014 Imao sam slične probleme sa Themom. Iako su barem ABS-ovi tri generacije udaljeni, princip je valjda isti.Prvi put kvar je bio na zadnjem levom točku. Prvo sam merio zazor senzora (0.55mm-0.85mm), zatim otpornost na konektoru senzora (treba da je oko 1KOhm), i na kraju, merio sam AC napon kada se točak okreće 1 krug u sekundi (dizalicom podignut točak i vrti se rukom, nogom). Napon bi trebao da bude oko 700 mV. Uglavnom, bitno je da se točkovi vrte istom brzinom na istoj osovini, i daju približne vrednosti. Date vrednosti su za Themu, za Thesis ne znam, ali merenjem ćeš utvrditi okvirno, jer sve treba da je ujednačeno. Meni se lampica palila posle 40km/h i to bez kočenja. Otpori i zazori su bili u redu, ali napon nije bio dobar. ABS stalno posmatra točkove na istoj osovini, i kada se ne koči. Ako je odstupanje veliko pali se lampica i posle se koči bez ABS-a. Tada sam otkačio zadnji desni senzor, i lampica se nije palila u vožnji. Levi je bio u kvaru i čitanje je bilo 0, a desni otkačen, čitanje takođe 0. Na istoj osovini 0. Kao da je povučena ručna. U početku se lampica palila kada proletim kroz ulegnuće, jer je zadnji kraj pravio veliki hod gore-dole, a zbog slabog kabla senzora se gubilo očitavanje. Drugi put, na suvom, pri manjoj brzini, pedala je podrhtavala pri kočenju i motanju u desno. Tada je zazor na prednjem levom porastao jer je vrh senzora pretrpio udarac i bio nabijen unutra. To su moja iskustva sa ABS-om na Themi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 4, 2014 I dalje gore lampice.Kako mogu provjeriti da li je senzor crkao,je li komplikovana zamjena?Koliko ce da me zaboli po dzepu? Dijagnostika i merenje ce ti sve reci. Dijagnostikom da utvrdis koji je a merenjem da vidis da li je do njega, magnetnog prstena ili podesavanja zazora. Ako je prednji tu nema korekcije zazora jer je zaboden u glavcinu i relativno lako se menja ako stari hoce zbog korozije da izadje. Zadnji moze malo da se podesi. Ni on se ne menja tesko. Opet treba videti i kontakte, ali trazenje kvara ne treba ograniciti na senzore jer mozda je nesto drugo na ABS sistemu u problemu. Svakako dijagnstika prvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted March 6, 2014 Trenutno se osjecam kao magarac.Posto imam jos jedno auto ( Jugoslava,pobratima brata ) lanciu nijesam pomjerao vec samo palio da vidim gore li jos lampice.Veceras sam posao sa njom i posle nekih 100-tinjak metara lampice su se ugasile,tako da je vjerovatno trebalo da se pomjere tockovi kako bi senzor ocitao ispravnost.Nevjerovatno kako sitnice umiju da ucine covjeka srecnim. Hvala momci na savjetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites