Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
Dante Bg

Audi TT / Audi TTS / Audi TT RS

Recommended Posts

Novi Audi TT: zvanični crteži

 

109718-audi%20tt%205.jpg

 

Nova, treća generacija Audija TT će u formi coupea premijeru imati početkom sledećeg meseca na sajmu automobila u Ženevi, dok će se krajem godine pojaviti i njegova Roadster varijanta. Dok Audi i zvanično ne predstavi novi TT, evo i fabričkih crteža koji služe kao najava. Novi TT će biti napravljen na Volkswagenovoj MQB platformi, imaće širi trag točkova i bolji raspored mase u odnosu na aktuelni model, dok se dimenzije neće značajnije menjati.

 

109719-audi%20tt%2055.jpg

 

Najavljuju se i smanjenje težine (do 100 kg, zahvaljujući većoj upotrebi aluminijuma), unapređene vozne karakteristike, povećana bezbednost, bogatija oprema i manja potrošnja goriva, a postojaće verzije sa samo prednjim i pogonom na sva četiri točka. Izgled prednjeg dela TT-a će biti inspirisan novijim modelima ovog proizvođača (kao i nedavno predstavljenim Allroad Shooting Brake Conceptom), a što se motora tiče, jedan će sigurno biti 2,0 litarski turbo četvorocilindrični benzinac sa oko 220KS.

 

Očekuju se takođe i model sa 1.8 TFSI benzincem sa 180KS, zatim Audi TTS sa 280KS, pa Audi TT sa 2.0 TDI dizelašem od oko 180-190KS, kao i sportski TT-RS sa 2,5 litarskim TFSI petocilindrašem od 360-380 konja. Od menjača se pominju šestostepeni manuleni i šestostepeni S-tronic sa dvostrukim kvačilom.

Još ranije su inače objavljene slike unutrašnjosti koja u PR saopštenju opisuje kao puristička, sportska i okrenuta ka vozaču, a ima "virtuelni kokpit" koji kombinuje instrument tablu i infotainment displej u jednu jedinicu. 12.3-inčni TFT displej ima dva različita moda – klasičan izgled i infotainment izgled, čime se eliminiše potreba za sekundarnim infotainment ekranom.

U unutrašnjosti se takođe ističu volan sa zaravnjenim donjim delom, aluminijumski detalji, revidirana centralna konzola i S sportska sedišta.

 

Ranije objavljene slike unutrašnjosti

 

107890-audi%20tt%205.jpg

 

audi%20tt%208777.jpg

 

 

izvor - Autoblog.rs

 

-----------------------------------

 

Novi Audi TT: Nova teaser slika

 

110125-audi%20tt.jpg

 

Dok čekamo ženevski sajam automobila i zvaničnu premijeru, Audi je danas objavio teaser sliku treće generacije modela TT.

 

izvor - Autoblog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nije neka razlika sem redizajna farova i sitnica od elektronike,a i od nemca nema mnogo ocekivanja u dizajnu sedam modela istog restajling pa onda kao "novi" model... Kao i stari sa novim elektro igrackama...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Audi TT: prve zvanične slike

 

audi%20322222.jpg

 

Dok čekamo ženevski sajam automobila i zvaničnu premijeru, evo i prvih oficijelnih slika nove, treće generacije Audijevog modela TT.

 

audi%203222.jpg

 

audi%20322.jpg

 

audi%2032222.jpg

 

audi%2032.jpg

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi TT za 2014.

 

Audi je objavio tehničke detalje i fotografije treće generacije modela TT, uoči njegove zvanične premijere pred ženevskom publikom. Osim standardnog modela predstavljena je i verzija visokih performansi, Audi TTS.

 

1316604374531581c1a1124245153838_640x337

 

Novi TT sledi dosadašnju Audijevu fliozofiju evolutivnog dizajna, uz nešto agresivniji izgled prednjeg dela u odnosu na prethodnika. Uprkos čestim primedbama da se dve generacije automobila ovog proizvođača premalo razlikuju jedna od druge, čini se da su dizajneri uradili dobar posao u okviru zadatih parametara. Jednostavno, bilo bi nemoguće značajnije prekomponovati Audi TT, a da on ne izgubi svoje specifičnosti.

 

10180036795315808b098ce322796941_640x393

 

Stilske izmene koje su izvršene na prednjem delu doprineće da novi TT u retorvizoru drugih vozila izgleda opasnije. Prednji logo Audija premešten je sa maske na haubu, a zahvaljujući šestogaonoj maski i trapezoidnim farovima, automobil sada ima izraženo oštre linije koje su dodatno naglašene dnevnim LED svetla. Slična formula primenjena je i na zadnjem delu Audija TT.

 

8646900595315808e653e3674917741_640x3468

 

Agresivnom, sportskom izgledu dodatno doprinose i otvori za vazduh u prednjem braniku, istaknuti lukovi iznad točkova i profil zadnjeg dela automobila koji se ne savija na dole kao kod aktuelnog modela, već se završava oštrim pregibom zadnjeg spojlera. Ovaj spojler automatski se aktivira kada automobil dostigne brzinu od 120 km/h.
Pogledajte detaljan video prikaz novog Audija TT:

 

https://www.youtube.com/watch?v=B3QL09ew3jM

 

Audi TT, za razliku od mnogih novih modela, nije veći od svog prethodnika. Sa 4.180 mm on je za 20 mm kraći od druge generacije, ali je zato razmak između osovina povećan za 37 mm, tako da je kabina prostranija i funkcionalnija. Novi TT širok je 1.832 mm, i uži je za 8 mm od prethodne verzije, a visina je ostala nepromenjena.

 

187803322053158091179ba053196283_640x393

 

Postavljen na Volkswagenovu MQB platformu, Audi TT u verziji 2.0 TFSI ima masu od 1.230 kg i lakši je i do 50 kg od aktuelnog modela. Kapacitet prtljažnog prostora povećan je za 13 litara i sada iznosi 305 litara, a kupci će imati na raspolaganju široku ponudu alu felni dimenzija od 17 do 20 inča.

 

4415199345315809487b6e815936473_640x3938

 

Audi je i pre zvaničnog predstavljanja automobila objavio fotografiju i detalje iz unutrašnjosti, tako da smo se još ranije upoznali sa novim dizajnom kabine modela TT koji kompanija opisuje kao "jednostavan, sportski i orijentisan prema potrebama vozača". Najznačajnija promena u odnosu na aktuelni model odnosi se na uvođenje velikog 12,3 inčnog TFT ekrana koji je zauzeo mesto klasične instrument table.

 

11202725653158098315a9857031621_640x3938

 

S obzirom da se na ekranu osim podataka o parametrima bitnim za samu vožnju može očitavati i navigacija, kao i drugi sadržaji i funkcije multimedijalnog sistema, displej koji se ranije nalazio na centralnoj konzoli postao je suvišan. Zbog toga je taj deo unutrašnjosti oslobođen suvišnih dugmića.

 

20605039675315809bdaa14226071573_640x393

 

Audi je zadržao elegantan i sveden stil karakterističan za ovog proizvođača premijum automobila. Trokraki sportski volan zasečen je na donjem delu i obložen je kožom, a na upravljaču, centralnoj konzoli i ventilacionim otvorima zastupljeni su ukrasni detalji od aluminijuma. Interesantno rešenje primenjeno je na komandama klima uređaja koji se može podešavati pomoću točkića na centralnom delu ventilacionih otvora.

 

15174754445315809ee24e5102136784_640x363

 

U ponudi su i opciona S sportska sedišta (u verziji TTS ona su deo standardne opreme) koja imaju mogućnost pneumatskog podešavanja bočne podrške kako bi vozaču pružila veću udobnost i optimalnu potporu u krivinama. Vozač i putnici uživaće u Bang & Olufsen audio sistemu sa 12 zvučnika, uključujući i sabvufere koji se nalaze u vratima vozila.

 

673988082531580a19ff15559869833_640x3938

 

Novi TT u početku će biti dostupan u verzijama sa tri četvorocilindrične turbo-punjene pogonske jedinice sa direktnim ubrizgavanjem. Osnovni benzinski model imaće ispod haube već pomenuti 2.0 TFSI sa 230 ks (169 kW) i maksimalnim obrtnim momentom od 370 Nm. Pored njega, tu je i 2.0 litarski TDI koji proizvodi 184 ks (135 kW) i 380 Nm. Na vrhu ponude nalazi se TTS model kog pogoni takođe 2.0 TFSI, ali sa moćnih 310 ks (228 kW) i 380 Nm.

 

564383674531580a547dde027136671_640x3938

 

Slabiji benzinac u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem u stanju je da potera Audi TT iz mesta do stotke za 6 sekundi, dok se u kombinaciji sa S-tronic menjačem vreme spušta na 5,3 s. Maksimalna, elektronski ograničena brzina ove verzije je 250 km/h. Što se tiče dizelaša, on je očekivano sporiji i za dostizanje brzine od 100 km/h potrebno mu je 7,2 s, a može da razvije maksimalnih 235 km/h. Audi TTS od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,7 s, dok mu je maksimalna brzina takođe fabrički ograničena na 250 km/h. Ova verzija ujedno ima za 10 mm niže oslanjanje u odnosu na standardni model.

 

izvor - b92.net

 

https://www.youtube.com/watch?v=XKqgE43QcMI  https://www.youtube.com/watch?v=IzulVEesW8I

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi TT quattro sport concept

 

audi%20tt%2060.jpg

 

Sem novog modela TT/TTS, Audi na sajmu automobila u Ženevi predstavlja i svoju novu studiju - TT quattro sport concept.

 

110372-audi%20tt%206.jpg

 

Najviše pažnje privlači 2.0 litarski četvorocilindrični TFSI turbo benzinac koji ovde raspolaže sa 309 kW/420KS pri 6700 o/min. i 450 Nm pri 2400-6300 o/min., što znači da odnos snaga/zapremina iznosi 210KS po litri zapremine.

 

audi%20tt%206111.jpg

 

Audi navodi da ovaj 1344 kg težak automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.7 sekunde. Menjač je S tronic sa dvostrukim kvačilom, a pogon na sva četiri točka.

 

audi%20tt%20611.jpg

 

Takođe, u paketu su i upadljivi prednji gril, matrix LED prednja svetla, veliki otvori za vazduh, komplet 20-inčnih alu točkova, proširenja blatobrana, zadnji difuzor i zadnji spojler, dve velike izduvne cevi, doterani enterijer (sportska sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, crveno strt/stop dugme na volanu...) i dve trkačke kacige u prtljažniku. 

 

audi%20tt%2061.jpg

 

audi%20tt%2061111.jpg

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovako bi trebalo da izgleda novi Audi TT Roadster

 

audi%20tt%20roadster.jpg

 

Audi je promociju nove, treće generacije modela TT održao prošle nedelje na sajmu automobila u Ženevi, i to prvo u formi coupea. Po ranijim najavama krajem ove godine će se pojaviti i njegova Roadster varijanta, s tim što bi prodaja trebalo da startuje početkom 2015. Dok se to ne desi, evo i novog rendera koji pokazuje kako bi novi TT Roadster trebalo da izgleda. Novi TT je napravljen na Volkswagenovoj MQB platformi, dugačak je 418 cm, a što se motora tiče, na početku će biti dostupna tri četvorocilindraša sa rasponom snage od 184KS do 310KS.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi TT kupe limuzina

 

Audi je na otvaranju salona automobila u Parizu predstavio koncept TT Sportback, kupe limuzinu baziranu na najnovijoj generaciji sportskog modela TT.

 

217033809542d38265e57a060968362_640x4288

 

Nemački proizvođač na taj način najavljuje moguće proširenje porodice modela TT automobilom koji bi se na najbolji način suprotstavio Mercedesu CLA. Iako na papiru ideja o Audiju TT sa 5 vrata nema mnogo smisla, prve fotografije ovog koncepta pokazuju da se radi o zanimljivom automobilu.

 

1991732304542d382bdaebc700390624_640x428

 

Audi TT Sportback dugačak je 4,47 m, širok 1,89 m, a visok 1,38 m. Međuosovinsko rastojanje iznosi sasvim pristojnih 2,63 m i veće je za 12 cm u odnosu na standardni TT. Ipak, zbog kupe linije automobila, na zadnjim sedištima neće biti mnogo prostora za glave viših putnika.

 

856893015542d38310bcc8602748923_640x4288

 

Prednji deo koncepta oblikovan je po ugledu na novi Audi TT Coupe, a zadnji je dizajniran u stilu većih kupe limuzina A5 i A7 Sportback, sa atraktivno rešenim stop svetlima i hromiranim izduvnim cevima. Unutrašnjost je takođe slična kao u Coupe verziji, sa 4 zasebna sedišta presvučena kožom.

 

165465232542d3835e8809459590890_640x3738

 

Pogon Audiju TT Sportback obezbeđuje 2.0 litarski četvorocilindrični TFSI turbo-benzinac sa 400 ks (294 kW) i 450 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Motor je povezan sa sedmostepenim S tronic menjačem. Snaga se prenosi na sva 4 točka pomoću quattro sistema. Auto od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.9s, a Audi nije objavio podatak o maksimalnoj brzini.

 

218854080542d3839d27d1966790853_640x3738

 

Iako za sada nema zvanične potvrde o tome da će TT Sportback dobiti svoju produkcijsku verziju, neće biti iznenađenje ako nemačku proizvođač odluči da u bliskoj budućnosti ponudi kupcima serijski model baziran na ovom konceptu.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi TT Sport Cup

 

120582-audi%20tt%205.jpg

 

Audi je promovisao trkačku varijantu novog TT-a koji će se od sledeće godine takmičiti u Audi TT Sport Cup-u.

 

120583-audi%20tt%2055.jpg

 

TT Sport Cup će se održavati na stazama gde se voze i DTM trke, a u njemu će učestvovati 24 primerka ovakvog trkačkog TT-a.

 

120585-audi%20tt%205555.jpg

 

Automobil je inače težak 1125 kg, a pokreće ga 2.0 TFSI benzinac sa 228 kW/310KS (u kombinaciji sa šestostepenim S tronic menjačem).

 

120584-audi%20tt%20555.jpg

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Cenovnik za novi Audi TT u Srbiji

 

audi%20tt%20srb.jpg

 

Novi Audi TT Coupe se u Srbiji nudi sa dva motora, i to sa 2.0 TDI dizelašem sa 184KS i 2.0 TFSI benzincem sa 230KS. Cene počinju od 39.391 evra koliko košta bazni TT 2.0 TFSI.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
U Mađarskoj počela proizvodnja novog Audija TT Roadster

 

121540-audi%20tt%20r.jpg

 

Audi je i zvanično u fabrici u Đeru u Mađarskoj počeo sa serijskom proizvodnjom novog TT Roadstera koji je premijeru imao prošlog meseca na sajmu automobila u Parizu. Početku proizvodnje su između ostalog prisustvovali i Audijev šef Rupert Stadler, mađarski premijer Viktor Orban i gradonačelnik Đera Zsolt Borkai. Pored TT Roadstera, u ovoj fabrici se proizvode i TT Coupe, A3 Sedan i A3 Cabrio.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
B&B Audi TT 2.0 TFSI sa 360KS

 

bb%20tts%201.jpg

 

B&B se pobrinuo za pojačanje 2.0 TFSI benzinskog turbo motora u novom Audiju TT.

Ukratko, umesto sa fabričkih 169 kW/230KS i 370 Nm ovaj agregat sada raspolaže sa 265 kW/360KS i 500 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno na 4.8 sekunde, do 200 km/h stiže za 17.4 sekunde (skoro 7 sekundi bolje od fabričkog primerka), a najveća brzina je povećana na 276 km/h.  

 

bb%20tts%2011.jpg

 

U paketu su i novi sportski izduvni sistem, alu točkovi od 20 inča, kao i velike TT bočne grafike.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
ABT Audi TT Coupe

 

122632-abt%201.jpg

 

ABT Sportsline će na ovogodišnjem sajmu tjuner au Esenu izložiti više tjuniranih vozila (među njima su i već najavljeni Audi RS6-R Avant i Volkswagen Golf R), pri čemu pažnju privlači i njhov modifikovani Audi TT Coupe nove generacije.  

 

122634-abt%20111.jpg

 

Ovaj crno-crveni primerak TT-a se ističe i izmenjenim prednjim branikom, revidiranim retrovizorima, pragovima i fiksnim zadnjim spojlerom, kao i novim sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, modifikovanim ogibljenjem, kompletom 20-inčnih DR alu točkova sa Continental gumama i pojačanim 2.0 TFSI motorom.

 

122633-abt%2011.jpg

 

Ovaj turbo četvorocilindraš je sa fabričkih 169 kW/230KS i 370 Nm obrtnog momenta naime pojačan na 228 kW/310KS i 440 Nm.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Treća generacija modela Audi TT atraktivnim dizajnom, snažnim motorom, efikasnim 4x4 sistemom i stabilnošću u krivinama stavila do znanja da je reč o pravom sportskom modelu koji u najsnažnijoj verziji drsko izaziva i rivale sa više trkačkog pedigrea.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi UK promo video: 2015 Audi TT Roadster

 


------------------------

 

ABT Audi TT 2.0 TFSI

Sa fabričkih 230 podignutno na 310 konja:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi TT 1.8 TFSI

 

130181-audi%20tt.jpg

 
Audi će od jula ove godine ponudu aktuelne, treće generacije modela TT obogatiti i 1.8 TFSI benzinskim motorom. Radi se o agregatu koji raspolaže sa 180KS i 250 Nm obrtnog momenta (pri 1250-5000 o/min). Audi TT Coupe 1.8 TFSI sa šestostepenim mnauelnim menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.9 sekundi (7 sekundi u verziji sa šestostepenom S tronic transmisijom), dok najveća brzina iznosi 241 km/h. TT Roadster 1.8 TFSI sa manuelnim menjačem do stotke stiže za 7.2 sekunde (7.3 sekunde sa S tronicom), a maksimalna brzina je 237 km/h. Što se tiče potrošnje goriva, TT Coupe 1.8 TFSI u proseku troši 7 l/100 km i emituje 129 grama CO2 po km, dok TT Roadster 1.8 TFSI ima potrošnju od 7.1 l/100 km i emisiju CO2 od 132 g/km (naravno ovo su fabrički podaci).
Cene za Audi TT Coupe 1.8 TFSI u Nemačkoj počinju od 32.100 evra, a za TT Roadster 1.8 TFSI od 34.500 evra.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da biste u modelu Audi TT uživali u punoj meri, kao i u drugim sličnim kupe automobilima sa naglašenim sportskim stilom, neophodno je da izađete van grada, ili ako ste u mogućnosti – na zatvorenu stazu. Tada tasteri na volanu, kojima se menjaju stepeni prenosa dolaze u prvi plan, posebno ako ste od nekoliko režima rada motora i menjača, izabrali dinamični, jer tada Audi TT postaje ozbiljan sportski automobil...

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi TT Roadster

 

130843-abt%20tt%201.jpg

 
ABT Sportsline je na poslednjem sajmu automobila u Ženevi izložio više modifikovanih automobila, među njima i Audi TT Coupe. Takođe, tu je i ABT Audi TT Roadster...
 

abt%20tt%201111.jpg

 
U najkraćem, ABT Sportsline je TT Roadster nove generacije doterao tako da se ističe izmenjenim prednjim branikom, pragovima, zadnjim difuzorom i fiksnim zadnjim spojlerom, kao i novim sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, modifikovanim ogibljenjem (auto je napred niži za 35 mm a pozadi za 30 mm), kompletom 20-inčnih alu točkova (u ponudi su i točkovi od 18 i 19 inča) i pojačanim 2.0 TFSI motorom.
 

130844-abt%20tt%2011.jpg

 
Ovaj turbo četvorocilindraš je sa fabričkih 169 kW/230KS i 380 Nm obrtnog momenta naime pojačan na 228 kW/310KS i 440 Nm.
 

abt%20tt%20111.jpg

 
Što se unutrašnjosti tiče, ovde ABT Sportsline nudi najkvalitetniju kožu, alkantaru, nove patosnice...
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi TT Clubsport Turbo

 

audi%20tt%2087.jpg

 

Audi TT Clubsport Turbo je pripremljen kao premijera za 34. Wörthersee skup tjunera u Austriji, a pokreće ga 2.5 litarski TFSI motor koji raspolaže sa 600KS i 650 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da ovaj 1396 kg težak TT od 0 do 100 km/h ubrza za 3.6 sekundi i da postigne maksimalnih 310 km/h.

 

audi%20tt%20877.jpg

 

131090-audi%20tt%208777.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×