Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

1 hour ago, silenci said:

ova prva sa 1.3 mjet,em je ristajling em je novija

A da li vredi 950 € vise? Za te pare moze da se kupi set zimskih guma sa felnama, ugradi plin sa sve atestom, mali servis i da ostanu pare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Između ta dva ja bih možda uzeo ovaj treći :D

 

E sad, ako je DuaLogic čvrst zahtev, onda ispadam glup sa ovim postom - zanemari me slobodno :D 

 

1462824852_sshot-2020-07-25-00-38-58.thumb.png.5fb26fb2cad5919d506bf885ea7bfeea.png1128964575_sshot-2020-07-25-00-39-18.thumb.png.36b0977fea38c7bfefadaff80fc07b37.png

 

Dobar i pouzdan motor koji je u ovoj šasiji krajnje rasterećen pa sem što i inače nije velik potrošač, može biti još štedljiviji. Novija je od obe, deluje u principu ok sa slika, možda ne ulickana ali ipak je privatan prodavac pa ga ne sređuje kao auto-plac...  Ja bih barem pružio šansu i pogledao, a potencijalno cena može da se "skine" na 3000 okruglo :)

 

Nema navigaciju ali realno i nije od neke koristi, obzirom da nema mapa novijih od 2015. ni uz upotrebu vlaške magije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na predlogu al ipak najbitnije mi je da ima automatski menjac (tj. da ne moram da menjam brzine sam, a dal je automatik ili robot ili CVT nebitno). Nakon toga panorama i tempomat. Nesto ne volim dizele pa zato oklevam sa onim prvim. Mozda evenutualno neki manuelni sa 6 brzina jer imam Smart Fortwo za po gradu ali moja majka cesto uzima auto pa ako ja uzmem Smart mislim da nece smeti da vozi Musu koja nije automatik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ficicaaa ne znam koliko planiraš prelaziti godišnje ali ovaj 1.4 baš i nije neki štediša. Ako ćeš manju potrošnju, sličnu cenu održavanja onda definitivno 1.3 mjet.

Još da dodam da bi  realna cena sa oglasa bila oko 2.000 pa sad vidi šta ti je činiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi,kao prvo ispod 2200 nece spustiti predpostavljam ne znam sta da se desi, kao drugo muse su otisle u pm generalno sa cenama, a kad vidim da recimo grande punto kosta za po 200e u proseku vise od muse, musa ispada rolls royce za punta. Sto se tice dizelasa, verujem da za po 1l-2l manje trosi u gradu ali vise glavobolja sa dizelasima generalno, a sta mi je ciniti vi mi presudite :)

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koje glavobolje sa mjet motorima? Evo kolega @silenci vozi 1.3 mjet u Musi, kod mene je isti u Puntu. Osim redovnog održavanja ne znam da je iko od nas imao problema sa ovim motorom. 

Ako kod tebe dodje red da se zameni lanac i lančanici to je nekih 150€ i miran si narednih 200.000 km. Kod benzinca to bude na 60 - 80.000 km i bude jeftinije 30-ak € što je složićeš se smešna razlika. Razlika u ubrzanju, potrošnje je na strani dizela, za cenu redovnog održavanja rekao bih da je ista jer nema neke bitnije razlike. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ako hoces musu,najbolje gledaj dizel 1.3 mjet,savim je povoljan za odrzavanje,nikakvih problema nema,samo redovno odrzavanje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/24/2020 at 5:52 PM, ficicaaa said:
bio i u pravu si MORA da spusti na 2k al nece ni da cuje, tako da sam se samo okrenuo i otisao.

Kako to mislis "mora"? Zasto mora? :D
Razmisli dobro , pogledaj jos par primeraka i donesi odluku. Nemoj zbog 200eur da okrenes ledja dobrom autu a pogotovu jer je malo "iznad prosecne cene". To su gluposti.
 

On 10/25/2020 at 5:57 AM, Rasta said:
A ove 1.9 nikako?

Zasto da ne i njih? U tim vozilima se nije ugradjivao ni jedan motor koji je makar i na losem glasu, tako da kad je izbor motorizacije u pitanju gledaj samo licne afinitete. 1.9 ljudi izbegavaju zbog cene registracije prvenstveno a i tog nekog odrzavanja kao. Skuplja je registracija, malo skuplje odrzavanje, "velik motor" u malom autu...mnogima to gubi smisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre mali auto? Musa spada u male automobile? 

Nije baš da sam je nešto zagledao detaljno, ali mi se učinila puno većom od punta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Rasta said:

Kako bre mali auto? Musa spada u male automobile?

Jbg, MPV klasa, pa deluje vece na oko vece zbog visine.

Ako poredis sa GP (koji je mali SubCompact), ima maltene isto medjuosovinsko, kraca je (cak je i ispod 4m cini mi se)...

Isto vazi i za druge MPV modele, na oko deluju vece nego sto jesu. Uvek mi je bilo smesno kada ljudi kukaju na gabarite 500L i parkiranje - a auto kraci i uzi od npr. 3v Stila :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak je duža od grandeta, celih 7mm. Doduše, gp stvarno ima veće međuosovinsko rastojanje, za 1mm, sad pogledah na carfoliou. :D

 

Al' zato je musa dosta višlja, u pravu si, skoro 20 cm. Dakle u tom zecu leži grm ... :)

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidis i sam :) .

Inace, koliko se secam, prva verzija Muse je bila ispod 4m, mozda si gledao podatke za restyle... Uglavnom, tu su kao MPV oko 4m, a to je i klasicna duzina kao i za Subcompacte tih generacija. A ispod njih imas samo MiniCar klasu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal bi nekog interesovala, pregledana, top stanje, ovde bi bila minimum 3300.

https://www.tutti.ch/de/vi/bern/fahrzeuge/autos/lancia-musa-1-6-jtd-bo4-diesel-ab-mfk/42801140

2008god, 1.6dizel 202000km

platinum bicolore

 

4900820397.thumb.jpg.103cd0bd78ea8820d94042d974fa9b3e.jpg 4908255874.thumb.jpg.4b581f981885b195397198be89cd9914.jpg 4948592641.thumb.jpg.45497157d92027f9dbb21edba36db0f2.jpg

 

4992297078.thumb.jpg.9e9a4e5d08b3143d90c5b91e6ca4c8d1.jpg 4993980913.thumb.jpg.80a89fe6e1898bc5b4e72170012f8185.jpg

 

Edited by Ivan
sredjene slike i format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem, kupujem lanciu musu, i gledao sam ovih dana , uglavnom 1.3 sa 90HP i jednu 1.6 sa 120HP. Recimo, znam da su ranije gledali da li auto "duva" ukoliko ide dim na čepu gde se sipa ulje, i na ovim 1.3 nema dima na čepu, međutim, na 1.6 i poluhladna ima dim na čepu, ali je kod nje brgasta odmah ispod čepa, ukoliko to ima veze.  Zatim, i kada probam jedan primerak 1.3, vuče solidno, a druga, koja je za razliku od navedene, očuvana, na kojoj je i turbina remontovana  prošle godine , jedva se kreće iz mesta i jedva ubrzava (pritom je na istoj uklonjen DPF i softverski isključen). Može li neki savet od iskusnijih? I na šta uopšte obratiti pažnju? Čitao sam ovde na forumu ali svaki dodatni savet je dobrodošo.

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta sto je kao bolja a losije vuce pitanje sta je radjeno sa turbinom i oko dpf-a posto danas svako cacka nesto, to sto je turbina remontovana ne znaci i da je dobro uradjena, mnogo je u zadnje vreme bilo slucajeva da su ljudi remontovali turbine a da je auto isao losije, upitno je prvo i da li su zaista remontovane a onda i kako.

Sa druge strane taj druga koje bolje poteze iz mesta je mozda cipovana tako da je sve relativno od primerka do primerka. Moras vise njih da probas pa da ocenis kako idu. Drugar kad je gledao punto sa tim motorom isto imao tako nedoumice jedan ide bolje, drugi losije, sve to zavisi i od stanja motora.

Duva svaki motor kad se odvrne cep od ulja, pritisak mora da postoji koji se oseti pod rukom ali ne treba i da dimi. Isto i kad izvadis merac ulja ne sme da dimi niti da prska ulje iz njega kad stavis ruku.

Treba poslusati rad motora kad se startuje hladan, da li se cuje lanac, ali tu prodavci lako mogu da prevare kupca paleci motor pre dolaska kupca, ne mora biti zagrejan dovoljno je da ga upale da radi i pola minuta i posle toga se lanac nece cuti do sledeceg hladnog starta.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cile012

Nepotrebno otvorena tema, spojena je sa postojecom o kupovini modela Lancia Musa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...