Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Dante Bg

Škoda VisionC koncept

Recommended Posts

Škoda VisionC koncept

 

Škoda je objavila prve tehničke detalje i nove rendere dizajnerske studije VisionC iz koje bi mogla da nastane Octavia kupe limuzina.
 

832443885530f3b9c771a3566348500_640x3478

 
Koncepcijski, VisionC nadovezuje se na slične modele drugih proizvođača Volkswagen grupe. Reč je automobilu koji u sebi treba da pomiri eleganciju i prostranost luksuzne limuzine, i sportski imidž kupea. Škoda se opredelila za varijantu sa 5 vrata, po čemu je bliža modelima Audi A5 i A7 Sportback, nego Volkswagenu CC, koji umesto vrata prtljažnika ima klasičan gepek-poklopac. Na taj način zadržava se funkcionalnost i praktičnost jedne Octavije kada je reč o pristupu prtljažnom prostoru.
 

345274336530f3b9ede921048434426_640x4098

 
Ipak, ova osobina nije najvažnija za VisionC. Ono čime ovaj automobil pleni je stilska razrada i unapređenje klasičnog Škodinog dizajna. Kako kažu u češkom proizvođaču, ideja je bila da se konstruiše vozilo koje će biti vizuelno "izražajnije, dinamičnije i koje će kod posmatrača pobuđivati snažnije emocije". Zadržane su Škodine oštre, pravougaone linije, ali sa mnogo novih, detalja u kojima dominira geometrijski motiv trougla. To je naročito uočljivo u formi farova i svetala za maglu.
 

1694542943530f3ba38379e391130822_640x324

 
Izgled zadnjeg dela, uz stop svetla u obliku bumeranga, definisan je zanimljivim "prelomom" na vratima prtljažnika koji čini da VisionC ima jedinstvenu pojavu. Škoda za sada nije prikazala kako će izgledati unutrašnjost automobila, ali je navela da kabina obezbeđuje udoban smeštaj za četiri odrasla putnika i njihov prtljag.
 

1351387898530f3ba616b06874234861_640x393

 
Koncept VisionC postavljen je na Volkswagenovu MQB platformu, na kojoj je između ostalih bazirana i nova Octavia, a za pogon je, interesantno, odabran 1.4 litarski TSI turbo-motor koji će osim benzina kao gorivo moći da koristi i koprimovani prirodni gas. Motor je u stanju da proizvede 110 ks (81 kW), a kada se vozi na gas troši 3,4 kg ovog energenta na 100 km i emituje 91 g CO2/km. Studija je zamišljena tako da zadovoljava emisione standarde koje je EU propisala za 2020. godinu.
Zvanična premijera koncepta VisionC zakazana je za salon automobila u Ženevi. Škoda nije saopštila da li i kada planira da koncept pretoči u produkcijski model, a ako se za tako nešto odluči serijsku verziju ne treba očekivati pre 2016.
 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda VisionC koncept na ženevskom salonu

 

Škoda je na sajmu automobila u Ženevi prikazala publici dizajnersku studiju VisionC iz koje bi mogla da nastane Octavia kupe limuzina.

 

156671979531867c16950a084741276_640x3878

 

Koncepcijski, VisionC nadovezuje se na slične modele drugih proizvođača Volkswagen grupe. Reč je automobilu koji u sebi treba da pomiri eleganciju i prostranost luksuzne limuzine, i sportski imidž kupea.
Škoda se opredelila za varijantu sa 5 vrata, po čemu je bliža modelima Audi A5 i A7 Sportback, nego Volkswagenu CC, koji umesto vrata prtljažnika ima klasičan gepek-poklopac. Na taj način zadržava se funkcionalnost i praktičnost jedne Octavije kada je reč o pristupu prtljažnom prostoru.

 

1715537057531865d7bc92b493986275_640x341

 

Ipak, ova osobina nije najvažnija za VisionC. Ono čime ovaj automobil pleni je stilska razrada i unapređenje klasičnog Škodinog dizajna. Kako kažu u češkom proizvođaču, ideja je bila da se konstruiše vozilo koje će biti vizuelno "izražajnije, dinamičnije i koje će kod posmatrača pobuđivati snažnije emocije". Zadržane su Škodine oštre, pravougaone linije, ali sa mnogo novih, detalja u kojima dominira geometrijski motiv trougla. To je naročito uočljivo u formi farova i svetala za maglu.

 

133333388531865dabe04b790990579_640x4278

 

Izgled zadnjeg dela, uz stop svetla u obliku bumeranga, definisan je zanimljivim "prelomom" na vratima prtljažnika koji čini da VisionC ima jedinstvenu pojavu. Škoda za sada nije prikazala kako će izgledati unutrašnjost automobila, ali je navela da kabina obezbeđuje udoban smeštaj za četiri odrasla putnika i njihov prtljag.

 

824748896531865deb3c36417234157_640x4278

 

Koncept VisionC postavljen je na Volkswagenovu MQB platformu, na kojoj je između ostalih bazirana i nova Octavia, a za pogon je, interesantno, odabran 1.4 litarski TSI turbo-motor koji će osim benzina kao gorivo moći da koristi i koprimovani prirodni gas. Motor je u stanju da proizvede 110 ks (81 kW), a kada se vozi na gas troši 3,4 kg ovog energenta na 100 km i emituje 91 g CO2/km. Studija je zamišljena tako da zadovoljava emisione standarde koje je EU propisala za 2020. godinu.
Škoda nije saopštila da li i kada planira da koncept pretoči u produkcijski model, a ako se za tako nešto odluči serijsku verziju ne treba očekivati pre 2016.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...