Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Mazda2 restajling

 

216836-mazda2 04.jpg

 

Mazdin najmanji model u evropskoj ponudi je prošao kroz još jedno doterivanje, a u prodaji na britanskom tržištu će se naći od 1. oktobra. Mazda2 restajling se ističe novim paketima opreme, unapređenom efikasnošću, modifikovanim oslanjanjem i sistemom upravljanja, ali najviše pažnje privlači verzija sa 1.5 Skyactiv-G benzincem sa 113KS (u gami ostaju i slabije varijante sa 74KS i 89KS).

 

216837-mazda2 03.jpg

 

U ponudi će biti ukupno sedam paketa opreme, pri čemu cene u Velikoj Britaniji startuju od 16.475 funti (19.360 evra).

 

216838-mazda2 02.jpg

 

Svi standardno imaju navigaciju, tempomat, Bluetooth i klima uređaj, a varijante sa više od 74KS se odlikuju i Mazdinim mild-hybrid sistemom.

 

216839-mazda2 01.jpg

 

Sport verzija ima i Apple CarPlay, dok GT Sport dobija i adaptivna LED prednja svetla, prednja sedišta sa grejanjem, kolor head-up displej, sistem nadgledanja mrtvog ugla i parking kameru od 360 stepeni. Takođe, pored manuelnog u paleti je i 6-stepeni automatski menjač (u verziji sa 89KS). Motor sa 113KS dolazi samo u kombinaciji sa GT Sport Tech paketom, po ceni od 20.845 funti (24.500 evra). Na kraju, kupac može da bira između 12 boja, uključujući novu boju nazvanu Platinum Quartz Metallic.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena nova Mazda 2

 

218794-mazda2 02.jpg

 

Saradnja Mazde i Toyote će rezultirati i novom Mazdom 2 koja će biti samo malo promenjena varijanta nove Toyote Yaris Hybrid. Nova Mazda 2 se očekuje tokom 2022. godine a kako pokazuju ove nove špijunske slike, u odnosu na Yaris dobiće samo prednju masku sa Mazdinim logom (Mazda logo će se naći i na vratima prtljažnika). Što se dimenzija tiče, dužina automobila će iznositi 3.940 mm, širina 1.745 mm, a visina 1.470 mm.

 

218795-mazda2 01.jpg

 

Budući da će hibridni pogonski sistem sa 1.5 motorom biti preuzet iz Yarisa Hybrid, to podrazumeva kombinovanih 116KS, emisiju CO2 od 85 g/km i potrošnju goriva prema mešovitom ciklusu WLTP-a od 3.7 litara na 100 kilometara. Proizvodnja nove ''dvojke'' će se odvijati u Toyotinoj fabrici na severu Francuske gde se već pravi i nova generacija Yarisa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Nova'' Mazda 2 Hibrid

 

Mazda-2_Hybrid-2022-1600 07.jpg

 

''Mazdin dizajnerski tim trenutno rastura koliko dobro radi'' - to smo čuli skoro svaki put kad neka nova Mazda bude predstavljena.

Pa ipak, izgleda kao da taj isti dizajnerski tim nije imao pojma da se nova Mazda 2 Hibrid uopšte sprema, jer ovo što vidimo previše ''liči'' na Tojotu.

 

Mazda-2_Hybrid-2022-1280 19.jpg Toyota-Yaris-2020-1280 01.jpg

 

Naravno, nije to slučajno, već je plod odluke da nova Mazda 2 Hibrid bude bazirana na novom Yarisu. Ali, neko je prosto odlučio da samo skine Toyota značke sa aktuelnog Yarisa i zameni ih Mazdinim, proglašavajući onda ovo novim automobilom i ''rezultatom saradnje između Mazde i Toyote.''

 

Mazda-2_Hybrid-2022 01.jpg Mazda-2_Hybrid-2022-1280 02.jpg Mazda-2_Hybrid-2022-1280 06.jpg

Mazda-2_Hybrid-2022-1280 08.jpg Mazda-2_Hybrid-2022-1280 10.jpg Mazda-2_Hybrid-2022-1280 11.jpg

 

Mazda ima formu svojih malih gradskih automobila, dešavalo se i ranije da se baziraju na nekom drugom automobilu. Npr. još je stara 121 bila zasnovana na Fordu, ali su barem imali malo drugačiji dizajn od automobila na kojima su bili zasnovani. Ovde ipak ne vidimo ni detalj detalja Mazdinog KODO dizajnerskog jezika, zar ne? Nije da je i Toyota imuna na iste stvari, jer je u Americi stari Yaris ustvari bio Mazda 2 sa Toyota znakom.

 

Mazda-2_Hybrid-2022-1280 14.jpg Mazda-2_Hybrid-2022-1280 13.jpg Mazda-2_Hybrid-2022-1280 15.jpg

 

U još jednom pomalo čudnom potezu, Mazda 2 Hibrid će se na velikim tržištima prodavati zajedno sa Mazdom 2 restajling. Kod hibrida je osnova 1.5 trocilindrični benzinski motor povezan sa malom baterijom i električnim motorom od 78 KS, za ukupnu snagu sistema od 114 konja. Postoji e-CVT menjač, i poput Yarisa stiže do stotke za 9.7 sekundi. Ono što su u Mazdi verovatno uspeli sami da urade je da barem stave svoje patosnice.

 

Mazda-2_Hybrid-2022-1280 17.jpg Mazda-2_Hybrid-2022-1280 18.jpg

 

preuzeto sa - Autocafe.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni jako liči na hibrid Tojote,Dacia i Hyundai

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro još jedan restajling Mazde 2

 

mazda 2 2023 01.jpg

 

Četvrta generacija Mazde 2 je na japanskom tržištu još od 2014. (u Evropi se pojavila tokom 2015. godine), ali je do sada već nekoliko puta doterivana. Uskoro će ovaj gradski model doživeti još jednu modifikaciju, bar što se tiče Japana. To otkrivaju prve slike iz procurele fabričke brošure, dok na zvaničnu promociju nećemo morati još dugo da čekamo jer će ona u Zemlji izlazećeg sunca biti održana 27. januara.

 

mazda 2 2023 02.jpg

 

Mazda 2 modelske godine 2023. se ističe modifikovanim prednjim delom (maska, doterana svetla i branik), novim bojama, kao i drugačijim dizajnom alu točkova. Postojaće i Sport verzija koja će između ostalog imati crnu saćastu masku i specifičan izgled točkova. Takođe, pominju se i revidirana prednja sedišta, opcioni volan sa grejanjem, tempomat sa radarom, infotainment sistem uz Apple CarPlay i Android Auto, adaptivna LED prednja svetla, kamera sistem od 360 stepeni... Ostaje da se vidi da li će eventualno biti nekih promena u ponudi motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Mazde 2 zvanično

 

mazda 2 2023 7.jpg

 

Nakon prvih procurelih slika, Mazda je danas u Japanu i zvanično predastavila obnovljenu verziju četvrte generacije Mazde 2, koja se nudi sa 1.5 motorom. Ova generacija je u Japanu inače u prodaji još od 2014. godine, a u Evropi se pojavila 2015.

 

mazda 2 2023 6.jpg

 

Kako se navodi u saopštenju, spoljašnji dizajn je obnovljen, dodate su nove boje karoserije, kao i poklopci točkova drugačijeg dizajna.

 

mazda 2 2023 5.jpg

 

Spoljašnjost je lišena nepotrebnih elemenata kako bi se stvorio svež i snažan dizajn, dok su u unutrašnjosti korišćeni pažljivo odabrani materijali i boje koje kombinuju kvalitet i razigranost. Mazda ističe da doterana ''dvojka'' ima odličnu preglednost i upravljivost, a opremljena je naprednom bezbednosnom tehnologijom (standardni su između ostalog MRCC - Mazda Radar Cruise Control i LAS - Lane Keep Assist Sistem).

 

mazda 2 2023 4.jpg

 

U ovom unapređenju, koncept razvoja je baziran na ideji da ''čak i u modernom društvu u kome se neizvesnost povećava, želimo da cenite svoju individualnost, proširite svoj spektar aktivnosti i uživate u svakodnevnom životu sa svojim prijateljima.''

 

mazda 2 2023 3.jpg

 

Prilikom promene dizajna branika i maske, dodate su nove opcije i karakteri svake verzije tako da korisnici mogu lako da biraju prema svojim željama. U paleti su i nove boje karoserije ''Airstream Blue Metallic'' i ''Aero Grey Metallic''. Pored toga, instrument tabla koristi bio-inženjersku plastiku, materijal napravljen od sirovina biljnog porekla, kako bi se postigla visokokvalitetna tekstura koja se ne može postići konvencionalnim farbanjem. Tu je i opciona krovna folija (bela ili crna) koja može da se uskladi sa bojom retrovizora. Sa 11 boja karoserije, 3 boje instrument table i 6 boja poklopca točkova, možete odabrati svoju omiljenu kombinaciju, ističe Mazda.

 

mazda 2 2023 2.jpg

 

Za verziju Mazda 2 Sport su predviđeni i crna saćasta masla, retrovizori u sjajnoj crnoj boji, opcioni zadnji krovni spojler u crnij boji, alu točkovi od 16 inča, crni enterijer sa crvenim šavovima i Sport sedišta.

 

mazda 2 2023 1.jpg

 

Narudžbine u Japanu su već počele (cene počinje od 1.529.000 jena što je 10.806 evra), dok se prve isporuke najavljuju za mart.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Mazda 2 i za Evropu

 

mazda 2 6.jpg

 

Mazda je prošlog meseca prvo na japanskom tržištu prikazala doteranu verziju treće generacije ''dvojke'', a sada je ovakva obnovljena Mazda 2 predstavljena i evropskim kupcima. Uz drugačiju prednju masku (sa saćastom šarom na specijalnim modelima Homura i Homura Aka), Mazda 2 je ovom prilikom dobila i izmenjeni branik i nekoliko novih boja (''Aero Grey'' i ''Air Stream Blue''), dok Mazda 2 Homura takođe nudi crne aluminijumske felne, crne poklopce retrovizora, crnu antenu i zatamnjena zadnja stakla.

 

231728-mazda 2 5.jpg

 

U unutrašnjosti se nalaze crveni prstenovi za ventilacione otvore i crveni kontrastni šavovi na sedištima od crne tkanine. U slučaju opreme Homura Aka, koja se nalazi iznad i bazirana je na Exclusive Line paketu, Mazda dodaje crni krov, felne od lake legure u dijamantskom dizajnu, sedišta od tkanine ili kože sa crvenim šavovima i aplikacijama na panelima vrata i prednjoj tabli.

 

231730-mazda 2 4.jpg

 

U zavisnosti od paketa, u opremi su i infotainment sistem, Apple CarPlay i Android Auto, Mazda SD navigacioni sistem, Matrix LED svetla, head-up displej i monitor od 360 stepeni.

 

231726-mazda 2 3.jpg

 

Kupci mogu da biraju između motora Skyactiv-G 75 sa 75KS (WLTP potrošnja: 4.8 l/100 km), e-Skyactiv G 90 sa 90KS (WLTP potrošnja: 4.7 l/100 km), kao i e-Skyactiv G 115 sa 115KS (WLTP potrošnja: 5.0 l/100 km).

 

231727-mazda 2 2.jpg

 

Uz 6-stepeni manuelni menjač, u ponudi je i 6-stepeni automatski menjač, u paru sa benzincem od 90KS (WLTP potrošnja: 5.4 l/100 km).

 

mazda 2 1.jpg

 

Cene u Nemačkoj startuju od 15.590 evra za baznu verziju sa motorom od 75KS, 6-stepenim manuelnim menjačem i Prime Line opremom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Exe Mazda 2

 

auto exe mazda 2 02.jpg

 

Nedavno predstavljena osvežena verzija Mazde 2 je u Japanu već dobila i tjuniranu verziju.

Japanski Auto Exe je naime vlasnicima ''dvojke'' ponudio DJ-2 stajling kit koji između ostalog sadrži upadljivi prednji spojler, set bočnih pragova, poklopac rezervoara u metalnom stilu, deflektore bočnih stakala, zadnji krovni spojler, lažne otvore na bočnim stranama zadnjeg branika, zadnji difuzor i širu izduvnu cev.

 

auto exe mazda 2 01.jpg

 

Auto Exe paket ne predviđa više snage, pa najsnažniji serijski model Mazde 2 u Japanu i dalje ima 1.5 Skyactiv-G benzinski motor sa 115 konja. Kompletan stajling paket u Japanu košta 445.060 jena, što je 3.146 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...