Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Koncept Hazumi najavljuje novu Mazdu 2

 

Mazda2 je sledeći model japanskog proizvođača koji će biti oblikovan u skladu novim Kodo dizajnerskim jezikom. Kako će izgledati nova generacija ovog automobila videćemo na auto-salonu u Ženevi gde će biti predstavljen prethodnik Mazde2, koncept Hazumi. Prva fotografija koncepta otkriva da će prednji deo Mazde2 biti dizajniran u stilu Mazdine "trojke" i "šestice". "Hazumi" je japanska reč koja označava skok, što bi u ovom slučaju trebalo simbolično da predstavla iskorak napred ka novom izgledu Mazde2. Kompanija je saopštila da će u Ženevi predstaviti i novi, "čisti" 1.5 litarski SKYACTIV-D dizel motor, koji će pored ostalih modela ovog proizvođača, u budućnosti verovatno pogoniti i produkcijsku verziju Mazde2.
 

 

izvor - b92.net

 

------------------------------------------

 

Mazda Hazumi pokazala lice

 

Prva skica koncepta koji treba da posluži kao osnova nove Mazde2, dospela je na internet uoči zvanične premijere ovog automobila.
Iako su, kao na svim crtežima novih automobila, konture koncepta Hazumi prenaglašene, prvi utisak je da je Mazda uspešno prenela Kodo dizajn sa svojih većih modela. Od skice koncepta do konačne produkcijske verzije, Mazda2 će svakako izgubiti nešto od agresivnosti prikazane na crtežu. Možemo očekivati konvencionalniji dizajn prednjeg branika, manje točkove i veći klirens, ali će celokupna forma ostati manje-više nepromenjena.
 

izvor b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koncept Hazumi nagoveštava moćnu Mazdu2

 

Japanska kompanija predstavila je u Ženevi koncept Hazumi i pokazala da može uspešno da primeni novi Kodo dizajn i na manje automobile, poput buduće nove generacije Mazde2.

 

 

Ako bi Mazda ostala dosledna konceptu Hazumi, nova "dvojka" verovatno bi bila jedan od najprivlačnijih modela u svojoj klasi. Dizajneri su vešto uklopili novu, karakterističnu Mazdinu masku i oblik farova u automobil manjih dimanzija. Sa većih Mazdinih modela uspešno su prenete i izvajane bočne linije i zadnji deo sa prepoznatljivim stop svetlima.

Koncept Hazumi predstavljen je u formi hečbeka sa 5 vrata. Automobil je dugačak 4.070 mm, širok 1.730 mm i visok 1.450 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2.585 mm. Kao i obično kada su u pitanju koncepti koji treba da ostave snažan utisak, i Hazumi je opremljen prevelikim 18 inčnim alu točkovima na koje su postavljene gume dimenzija 215/40.

 

 

Kabina je osmišljena tako da ima četiri odvojena sedišta za smeštaj isto toliko putnika. U Mazdi kažu da je automobil pored ostalog opremljen MZD Connect multimedijalnim sistemom koji je povezan sa "head-up" displejom, kako bi vozaču bilo omogućeno da očitava informacije neophodne tokom vožnje ne skidajući pogleda sa puta ispred sebe. Koncept Hazumi dobija pogon od novog 1.5 litarskogg turbo-dizel SKYACTIV-D motora koji zadovoljava Euro 6 standarde i emituje manje od 90 g CO2 po kilometru. Specifikacije motor nisu saopštene, a očekuje se da se on uskoro nađe u nekim aktuelnim Mazdinim modelima, a svakako i u budućoj Mazdi2.

 

 

Predstavljanjem koncepta Hazumi, Mazda je uradila veliki deo posla na razvoju produkcijske Mazde2. Uz nešto manje ekstravagantan enterijer i ublažen dizajn spoljašnjosti, možemo očekivati veoma privlačan mali automobil koji će pomrsiti konce konkurentima u svojoj klasi. Prema prognozama, nova generacija Mazde2 mogla bi da bude predstavljena na sajmu automobila u Parizu, na jesen.

 

izvor - b92.net

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovako bi trebalo da izgleda nova Mazda2

 

110620-mazda2.jpg

 

Mazda je na 84. sajmu automobila u Ženevi javnosti prikazala i Hazumi concept koji služi kao najava nove generacije Mazde2. Po ranijim najavama, nova ''dvojka'' će dobiti prednji deo po uzoru na novije modele japanske marke (CX-5, Mazda6, Mazda3), a u ponudi će se naći i novi 1,5 litarski SKYACTIV-D dizel motor. Novu Mazdu2 će pored nove platforme odlikovati i Mazdina SkyActiv tehnologija, Kodo dizajnerski rečnik i nešto veće dimenzije. 

 

Premijera serijske verzije nove ''dvojke'' se očekuje na jesen ove godine, a po do sada poznatim podacima, nova Mazda2 će se proizvoditi u Japanu, Tajlandu, Kini, Vijetnamu i Meksiku. Aktuelna, druga generacija Mazde2 je inače predstavljena još 2007.godine, a blago doterivanje je doživela krajem 2010. godine. Ovde podsećanje da je aktuelna Mazda2 (na nekim tržištima poznata i kao Mazda Demio) proglašena i za 2008 Svetski automobil godine (2008 World Car of the Year – WCOTY).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi motori nove Mazde 2

 

Mazda nije izložila novu "dvojku" na pariskom auto-salonu, ali je objavila detalje o motorizaciji ovog modela koji stiže u prodajne salone u Evropi početkom 2015.

 

Osnovnu verziju Mazde 2 pogoniće 1.5 litarski SKYACTIV-G benzinac sa 75 ks (55 kW) i 135 Nm maksimalnog obrtnog momenta. U kombinaciji sa petobrzinskim manuelnim menjačem, motor prosečno sagori 4,7 litara benzina na 100 km, a u atmosferu izbacuje 110 g CO2/km. Isti agregat biće dostupan i u snažnijoj varijanti, sa 90 ks (66 kW) i 148 Nm. Ova verzija na raspolaganju je sa petostepenim manuelnim ili šestobrzinskim automatskim menjačem.

Ako se kupac odluči za manuelnu transmisiju, njegova Mazda 2 trošiće 4,5 l/100 km, dok će verzija sa automatikom imati prosečnu potrošnju od 4,8 litara. U vrhu ponude benzinaca nalazi se 1.5 litarski SKYACTIV-G, sa i-ELOOP sistemom regeneracije energije kočenja, koji proizvodi 115 ks (85 kW) i 148 Nm. Snaga se na točkove prenosi pomoći šestostepenog manuelnog menjala, a u Mazdi tvrde da će prosečna potrošnja ovog modela iznositi 4,9 l/100 km, a emisija ugljen-dioksida 115 g/km.

 

Kupcima u Evropi biće na raspolaganju i 1.5 litarski SKYACTIV-D dizel motor sa 105 ks (77 kW) i 220 Nm. Ovo će ujedno biti i najštedljivija i "najzelenija" Mazda 2 sa prosečnom fabrički deklarisanom potrošnjom od 3,4 l/100 km i emisijom od 89 g CO2/km.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda će proizvoditi sedan verziju nove "dvojke"

 

Japanski proizvođač najavio je da će krajem novembra predstaviti novu Mazdu2 Sedan. Automobil će se u početku prodavati na azijskom tržištu, a čelnici Mazde razmatraju opciju da ga ponude i kupcima u Evropi.

 

6493976805453811956d1f356395123_big.jpg

 

Mazda2 Sedan imaće svetsku premijeru na međunarodnom sajmu automobila koji se od 28. novembra održava na Tajlandu. Tajland je izabran za promociju novog modela zato što će se ovaj automobil proizvoditi upravo u Mazdinoj fabrici u toj zemlji. Mazda2 Sedan će u početku biti dostupna u verziji sa 1.5 litarskim SKYACTIV-D dizel motorom sa 105 ks (77 kW) i 220 Nm, koji se ugrađuje i u hečbek verziju, dok će kasnije na raspolaganju verovatno biti i benzinska verzija.

Za kupce u Evropi može biti interesantna izjava predstavnika Mazde da je moguće da se sedan nađe i na evropskom i australijskom tržištu, kako bi se povećala prodaja ovog modela i opravdali troškovi razvoja i proizvodnje. Za evropsko tržište ponuda motora biće svakako proširena 1.5 litarskim SKYACTIV-G benzincim sa 75 ks (55 kW) i 135 Nm i 90 ks (66 kW) i 148 Nm.

Kompjuterske rendere načinio je nezavisni dizajner Theophilus Chin.

 

4627018785453812744514454632292_big.jpg

 

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

“Mazda 2” auto godine u Japanu

 

“Mazdin” supkompakt (u Japanu poznat kao “demio”) nove generacije postao je tako druga “mazda” koja je u poslednje tri godine osvojila ovo prestižno priznanje.

 

NOVA “mazda 2” proglašena je u Japanu za automobil 2014 - 2015. godine. “Mazdin” supkompakt (u Japanu poznat kao “demio”) nove generacije postao je tako druga “mazda” koja je u poslednje tri godine osvojila ovo prestižno priznanje, pošto je “mazda CX-5” pobedila 2012-2013. godine.

 

Nedavno predstavljena u Japanu, nova “mazda 2” četvrti je model “Mazdine” nove generacije s punim kapacitetom “skajaktiv” tehnologije i upečatljivim dizajnom “KODO - duša pokreta”. Tako se pridružila modelima kao što su “CX-5”, “mazda 6” i “mazda 3”, a na evropskom tržištu krenuće u prodaju početkom 2015. godine.

“Mazda” je težila tome da stvori supkompaktni automobil koji će prodrmati tipične predrasude o vozilima B-segmenta, ugradivši u novu “mazdu 2” pregršt novih tehnologija i inovativne dizajnerske elemente. To, između ostalog, uključuje i “SKYACTIV-D 1.5”, potpuno novi čisti dizel motor koji pruža obilje obrtnog momenta uz emisiju CO2 nižu od 90 g/km, kao i neuobičajeno ergonomski oblikovan kokpit s prvim “head-up” displejom u klasi, kao i “MZD konekt”, “Mazdin” izrazito bezbedan i jednostavan koncept povezivanja elektronske opreme s vozilom.

U konkurenciji za priznanje bili su svi modeli najavljeni ili lansirani u Japanu između 1. novembra 2013. i 30. septembra 2014, s očekivanom godišnjom prodajom od najmanje 500 jedinica.

 

izvor - novosti.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emisija SAT: Test Mazda 2

 

Da li Mazda 2 postaje premijum automobil ili se japanski proizvođač vozila ipak odlučio da ovaj model ostavi onakvim kakav je do sada bio - lagani, mali dugotrajni automobil. Proverili smo koji to detalji novu ''dvojku'' ipak svrstavaju u neku višu klasu, po čemu se sve nova generacija razlikuje od prethodnika, koji su agregati u ponudi, ali i šta se od Mazde 2 zaista može očekivati.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda2 Sport Black

 

178339-mazda2 11.jpg

 

Zajedno sa blago doteranom verzijom Mazde2, Japanci će od 3. aprila na britanskom tržištu ponuditi i specijalno izdanje ''dvojke'', nazvano Mazda2 Sport Black.

 

178340-mazda2 111.jpg

 

Mazda2 Sport Black će biti ponuđena u ograničenoj seriji od 500 komada, i to po ceni od 15.995 funti po primerku.

 

178338-mazda2 1.jpg

 

Za pogon se brine 1.5 litarski Skyactiv-G benzinski motor sa 90KS, dok standardna oprema sadrži Brilliant Black elemente (retrovizori, pragovi, zadnji krovni spojler, prednji gril...), 16-inčne alu točkove u crnoj boji, kao i izbor između tri boje za eksterijer (Deep Crimson Mica, Dynamic Blue Mica i Machine Grey metalik).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Toyota Yaris će zapravo biti Mazda 2?

 

toyota_yaris 1.jpg

 

Gigant Toyota i znatno manja Mazda sarađuju odavno, a prošle godine su ojačali saradnju međusobnim deljenjem čak i vlasničke strukture i zajedničkim projektima električnih vozila i razvojem autonomnih vozila. Najnovije vesti kažu da bi ove dve kompanije mogle krenuti u još jedan zajednički projekat, koj bi nas sa mogao podosta ticati. Poznato je da razvoj automobila B segmenta košta mnogo, ali i da je povraćaj investicija veoma dug zbog niske cene ovih malih gradskih automobila. Prema informaciji koju je objavo ''Car&Driver'', naredna generacija Toyote Yaris, koja bi trebala stići 2020. mogla bi biti zapravo Mazda 2 sa amblemom Toyote. Šta više, ovo čak i ne bi bilo prvi put da se radi ''ribrending'', obzirom da je model Toyota Yaris Sedan, koja se prodaje u SAD, zapravo Mazda 2, koja se proizvodi u Meksiku. Toyota inače ove godine prestaje da nudi Yaris hatchback u Americi, ali nastavlja da prodaje upravo pomenutu sedan verziju. Takođe, iz Toyote je potvrđeno da se za 2020. sprema nešto novo, i da će biti prikazano na NY Autoshowu.

 

178339-mazda2 11.jpg

 

Trenutno, Yaris hatchback i Yaris Sedan, nemaju nikakve međusobne veze. Yaris kojeg mi znamo u Evropi proizvodi se u Francuskoj od 2013. Mazda 2 nije mnogo mlađa, i lansirana je 2014. To znači da oba modela polako zalaze u godine, i da im je ozbiljno unapređenje sve potrebnije, iako su daleko od toga da su zastareli. Prema navedenom, uopšte nije nelogično da dođe do ovakve saradnje, koja bi svoj dalji razvoj mogla imati i u Mazdi 2 sa hibridnim pogonom, ili čak drugim pogonskim opcijama u ostalim modelima. Toyota ima ogromno iskustvo u hibridnom pogonu, dok Mazda ovde kaska daleko iza. Očigledno, odgovor nećemo dugo čekati, možda samo do proleća i salona u Njujorku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Toyota Yaris hatchback na bazi Mazde2

 

191010-toyota-yaris 1.jpg

 

Toyota je za kupce u SAD-u pripremila novi Yaris hatchback, koji međutim nije ništa drugo nego Mazda2 hathback, samo sa izmenjenim prednjim delom. Takođe, i unutrašnjost je ista kao kod Mazde2, dok je pod haubom 1.5 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 106KS.

 

191011-toyota-yaris 11.jpg

 

Jedini menjač u ponudi će biti 6-stepeni automatik, dok podatak o potrošnji goriva još nije zvanično saopšten.

 

191012-toyota-yaris 111.jpg

 

Američkim kupcima će Yaris hatchback modelske godine 2020. biti na raspolaganju sa paketima opreme LE i XLE.

 

191013-toyota-yaris 1111.jpg

 

Već i slabiji paket između ostalog podrazumeva alu točkove, retrovizore sa grejačima, svetla za maglu, keyless entry i dugme za start, sistem automatskog kočenja, infotainment sistem sa 7.0-inčnim ekranom, Apple CarPlay i Android Auto. Uz bogatiji paket XLE stižu i kožni volan i menjač, automatski klima uređaj, LED prednja svetla... Prodaja 2020. Yarisa hatchback će startovati kasnije ove godine, dok cena još zvanično objavljena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljena Mazda 2

 

194580-mazda2 007.jpg

 

Aktuelna, četvrta generacija Mazde 2 je na tržištu već pola decenije, pa je bilo vreme za osveženje ponude.

 

194579-mazda2 006.jpg

 

Obnovljena Mazda 2 je premijeru imala u Japanu, gde je istovremeno došlo i do promene imena. Do sada se naime ovaj model u Japanu prodavao kao Mazda Demio a od ove restilizacije će i tamo nositi globalni naziv Mazda 2. Osim toga, u Severnoj Americi je za modelsku godinu 2020. dostupan kao Toyota Yaris hatchback.

 

mazda2 005.jpg

 

Kako bilo, Mazda 2 modelske godine 2020. se ističe modifikovanim prednjim delom (saćasta maska sa hromiranim okvirom, doterana svetla i branik), novim bojama, kao i drugačijim dizajnom alu felni.

 

mazda2 004.jpg

 

Takođe, tu su i revidirano oslanjanje, nova prednja sedišta, opcioni volan sa grejanjem, vozačevo sedište podesivo u šest smerova, tempomat sa radarom, infotainment sistem uz Apple CarPlay i Android Auto, adaptivna LED prednja svetla, kamera sistem od 360 stepeni, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, kao i sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci.

 

194581-mazda2 003.jpg mazda2 002.jpg

 

U Evropi će Mazda 2 biti na raspolaganju sa 1.5 litarskim benzinskim motorom u verzijama sa 75KS i 90KS (u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem kao i opcionim 6-stepenim automatikom kod snažnije verzije), dok će u Japanu moći da se dobije i sa 1.8 litarskim dizelašem i pogonom na sva četiri točka.

 

mazda2 001.jpg

 

Prodaja obnovljene Mazde 2 u Japanu startuje 12. septembra, a u Evropi početkom sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda 2 sedan facelift

 

198127-Mazda2 04.jpg

 

Mazda je ranije ove godine već obnovila aktuelnu generaciju ''dvojke'' u hatchback izdanju, pa je bilo i očekivano da će se pojaviti i doterana verzija Mazde 2 sedan. Mazda 2 sedan modelske godine 2020 je prvo promovisana u Meksiku, gde se takođe i proizvodi.

 

198126-Mazda2 03.jpg

 

2020. Mazda 2 sedan se ističe modifikovanim prednjim delom (saćasta maska sa hromiranim okvirom, doterana svetla i branik), novim bojama, izmenjenom grafikom zadnjih svetala, spojlerom na prtljažniku, kao i drugačijim dizajnom alu točkova od 15 i 16 inča.

 

198128-Mazda2 02.jpg

 

Takođe, tu su i revidirano oslanjanje, nova prednja sedišta, infotainment sistem uz Apple CarPlay i Android Auto, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, kao i sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci. U Meksiku će Mazda 2 sedan biti na raspolaganju sa nešto pojačanim 1.5 litarskim benzinskim motorom (sada sa 110KS i 141 Nm), u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem kao i opcionim 6-stepenim automatikom.

 

198129-Mazda2 01.jpg

 

Obnovljena Mazda 2 sedan u Meksiku košta od 259.900 pezosa, što je 12.290 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test 2020. Mazda 2

 

Više restajling nego nov model, što ne znači da ima samo par izmena:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. Mazda 2

 

Izgleda lepo, pun je opreme, dobro napravljen....i time je postao jedan od najboljih izbora u segmentu malih gradskih automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. Mazda 2

 

Najvažnija izmena Mazde 2 u okviru facelift-a je njena već cena na najvećem broju tržišta. Opravdava li ovaj auto to poskupljenje?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test 2020. Mazda2

 

Facelift četvrte generacije Mazde 2 - pogledajte šta je promenjeno tj. šta je novo, a šta je ostalo isto...i zašto je tako?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Mazda 2 na bazi Toyote Yaris

 

209226-Mazda2.jpg

 

Saradnja Mazde i Toyote će između ostalog rezultirati i novom Mazdom 2 koja će po sadašnjim informacijama biti samo doterana verzija nove Toyote Yaris Hybrid. To i nije iznenađenje imajući u vidu činjenicu da se aktuelna Mazda 2 u SAD-u prodaje kao Toyota Yaris.

 

Kako bilo, nova Mazda 2 se očekuje tokom 2022. godine, a u odnosu na Yaris dobiće modifikovani prednji deo, sa karakterističnom Mazdinom maskom, novim svetlima i branikom. Što se dimenzija tiče, dužina automobila će iznositi 3.940 mm, širina 1.745 mm, a visina 1.470 mm. Budući da će hibridni pogonski sistem sa 1.5 motorom biti preuzet iz Yarisa Hybrid, to podrazumeva kombinovanih 116KS, emisiju CO2 od 85 g/km i potrošnju goriva prema mešovitom ciklusu WLTP-a od 3.7 l/100/km. Proizvodnja nove ''dvojke'' će se odvijati u Toyotinoj fabrici na severu Francuske (gde se pravi i nova generacija Yarisa), pa će Toyota time još bolje iskoristiti proizvodne kapacitete te fabrike.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...