Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Ford Focus Active

 

Sve je manje ''normalnih'' automobila dok salone pune klasični hibridi i potpuno električni automobili.

Ovde je pred vama jedan takav ''normalan'' auto - Focus restajling. Active = malo više klirensa i zaštitnih plastika na rubovima, ali nema pogona na svim točkovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Ford Focus

 

Focus nije toliko popularan kao ranije, pa Ford želi da preokrene taj trend. Kao rezultat toga je uneo niz promena kako bi ga učinio privlačnijim. Novi Focus je samo restajling, a ne potpuno nov model, ali to ne znači da nema bitnih promena.

 

Pozadi su nova svetla zajedno sa duplim izduvnim cevima. Sa prednje strane su novi novi LED farovi zajedno sa novim dizajnom rešetke hladnjaka. Fordov znak je premeštena sa haube na tu rešetku.

Unutra je najveća promena novi inotainment ekran sa potpuno novim softverom, ali nije baš najmodernija tehnologija u pitanju niti je najbolji za korišćenje. Tu je i nova digitalna tabla za vozača. Kabina je prilično dobro napravljena, kvalitetnim materijalima i sa dosta prostora za odlaganje sitnica. Kako sada stvari stoje, dostupan je sa dva motora, od kojih je onaj jači 1.0 turbo-benzinac sa 155 konja. Menjač može biti automatski ili manuelni, a sledeće godine bi trebalo da se pojavi dizel koji će biti dostupan samo sa automatskim menjačem.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Ford Focus

 

Ford je prošao kroz još jedan update koji mu je doneo novi infotainment, i još efikasniji blagi hibrid (48V) ispod haube uz zadržavanje možda njegovog najjačeg aduta - kako se vozi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Ford Focus mk4 restajling

 

Aktuelni Ford Focus opremljen je 1.0 Ecoboost motorom (125KS/170Nm).

Fordov ''bestseler'' iz C segmenta u svojoj četvrtoj generaciji uspešno sledi porodično nasleđe. Dizajnerski je veoma zanimljiv, a oprema testiranog primerka uključivala je i parking pilot, pored obilja sistema pasivne i aktivne bezbednosti. Beskompromisne vozne karakteristike oduvek su preporučivale Focus kao ''vozački automobil'' ekonomske klase.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Ford Focus Active karavan

 

Istina je da osećaj na volanu nije glavni prioriteti za mnoge kupce porodičnih automobila, ali nemojte potcenjivati vrednost modela koji daje odlične povratne informacije tokom vožnje. Ford Focus Active karavan uliva samopouzdanje čineći vas povezanijim sa onim što se dešava, a svakodnevna vožnja kao rezultat toga postaje manje naporna.

Focus karavan košta oko 1.300 evra više od Focus hatchback-a, i ako cenite dodatni prostor pozadi čini se razumnom opcijom. Veliki gepek ujednačenog oblika takođe ima nekoliko malih trikova u rukavu... npr. možete ukloniti policu i odložiti je ispod glavnog poda prtljažnika:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

km77youtubelogo.jpg km77.com: Ford Focus na testu izbegavanja ''severnog jelena''

 

ST-Line X 1.0 EcoBoost MHEV sa 125 konja. ENG prevod uz klik na CC:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...