moron 3687 Posted June 29, 2020 Focus benzinac sa 150 ks ( 1,5 Ecoboost ) je i do sada imao jako "blesavu cenu". Ali, bar je bio 1.000 evra jeftiniji od 1,5 dizela sa 120 ks. A ako sada pogledate cenovnik za Sloveniju ( oznaka "2020.75", uz napomenu da na sajtu Ford.rs zvanično nikada nije objavljen ni prethodno važeći "20.25", već kod nas i danas stoji onaj prastari "19.25", koji nije u primeni već jedno 8-9 meseci), primetićete da je sada 1,0 Ecoboost sa 155 ks jeftniji oko 500 evra od 1,5 dizela sa 120 ks. Sa ranijih 1.000 evra, razlika cene se istopila na 500 evra. Živeli "blagi hibridi" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grof Blok 1 Posted July 14, 2020 drustvo, jel ima neko iskustva sa Ford Focusom 1.0 ecoboost 125ks iz 2012 god neko iskustvo i neki info da mi prenese? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted July 14, 2020 prve generacije tih ecoboost motora nisu se bas dobro pokazale, mislim da ce ti @totti reci vise detalja ako je iz uvoza, dobro ga proveri Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted July 14, 2020 Tako je, od restylinga su rešene boljke.Bez dokaza o odrađenom opozivu, taj motor je za izbegavanje.Mada, čak i da je odrađen, uvek se postavlja pitanje i da li je na vreme odrađen...Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 10, 2020 Obnovljeni Ford Focus Active Wagon (za Kinu) Ford je (pro)terenski Focus Active Wagon prikazao krajem 2018. godine, a sada je za modelsku godinu 2021 pripremio i njegovu osveženu verziju. Ipak, kako stvari sada stoje ovakav doterani Focus Active Wagon će se prodavati samo u Kini. Za razliku od aktuelne evropske verzije, kineski Focus Active Wagon ima drugačiju prednju masku, doterana svetla i izmenjene branike, kao i hromirane okvire stakala. Ostalo je isto, ovo je dakle karavan sa povišenim klirensom, dodatnim zaštitnim elementima na eksterijeru, standardnim krovnim nosačima, alu točkovima od 17 ili 18 inča i prtljažnikom od 1.620 litara (kada se obore zadnja sedišta). Takođe, u ponudi će biti i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču. Ovde treba pomenuti Nivo 2 autonomne vožnje, zahvaljujući Fordovom sistemu Co-Pilot360 koji uključuje adaptivni tempomat sa Stop&Go, prepoznavanje saobraćajnih znakova i zadržavanje vozila u kolovoznoj traci. Tu su i sistem za upozorenje na vozilo u mrtvom uglu, sistem aktivne asistencije kod parkiranja, detekcija pešaka i biciklista, Apple CarPlay i Android Auto... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 23, 2020 Obnovljeni Ford Focus (za Kinu) Ford je kineskoj javnosti prikazao obnovljenu gamu aktuelnog Focusa, i to u verzijama sedan, hatchback i wagon. Za razliku od aktuelne evropske verzije, kineski Focus ima drugačiju prednju masku, doterana svetla i izmenjene branike. U gami je i (pro)terenski Focus Active, dakle verzija sa povišenim klirensom, dodatnim zaštitnim elementima na eksterijeru, standardnim krovnim nosačima i alu točkovima od 17 ili 18 inča. Takođe, u ponudi su i brojni bezbednosni i sistemi asistencije vozaču (prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem za upozorenje na vozilo u mrtvom uglu, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci...). U paleti motora za kinesko tržište su 1.5 atmosferski benzinac sa 122KS i turbo EcoBoost verzija sa 174KS (ovaj jači u kombinaciji sa 8-stepenim automatikom). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 9, 2021 Ford Focus Active X Sportbreak na testu ''severnog jelena'' Povišeni Ford Focus u karavanskoj verziji na test stazi centra km77 ekipe, snašao se prilično dobro, ali ne baš tako uspešno kao standardni Ford Focus. Rekli bismo klasična priča kad je Ford u pitanju i njegova vozna dinamika. Najviša brzina pri kojoj je Ford Focus Active X Sportbreak uspešno prošao test izbegavanja losa je bila 75 km/h. Zamerka test vozača je bila na temu izrazitog podupravljanja, odnosno proklizavanja prednje osovine, ali i pored toga kretanje automobila je uvek ostalo veoma predvidivo, što se u stvari smatra ključnim kod ovakvih izazova kojima se izlažu automobili. Kada je u pitanju veleslalom, konkretan Ford je odradio super posao, a vozač je pohvalio stabilnost pri promenama pravca kretanja i veoma direktno upravljanje. Potrebno je naglasiti da je brzina prolaska između čunjeva pri veleslalom ostala bezmalo konstantna. Zanimljivo je bilo videti kompaktni Ford Focus, on je test severnog jelena ''položio'' sa 83 km/h, što dovoljno govori o efektu male povišenosti i duže karavanske karoserije. Zato ''izletničke'' verzije i SUV modeli ipak gube korak u ovakvim izazovima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 16, 2021 Ford Escort facelift Ford će na sajmu automobila u Šangaju promovisati i restilizovanu verziju Escorta sedan, koji se u ovoj generaciji na tom tržištu prodaje od 2014. godine (bazira se inače na drugoj generaciji Ford Focusa). Estetske izmene su urađene po uzoru na nedavno doterani Focus za Kinu, što podrazumeva drugačiju saćastu masku, novu haubu i retrovizore, kao i doterana svetla i branike. Osim toga, neke verzije će dobiti i alu točkove novog dizajna, a tu je i šira paleta boja. U unutrašnjosti se novi multimedia sistem i doterana instrument tabla. Automobil je sada i 46 mm duži (ima 4633 mm), do su ostale dimenzije ostale nepromenjene (širina 1.825 mm, visina 1.490 mm, međuosovinsko rastojanje 2.687 mm). U gami je samo 1.5 benzinski motor sa 122KS i 152 Nm, u paru sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim automatskim menjačem (automobil postiže 184 km/h i po fabričkim podacima ima potrošnju goriva od 5.7 l/100 km) preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 20, 2021 Testosteeron: 2016. Ford Focus Treća generacija Focusa sa 1.5TDCI motorom koji daje 120 konja, u nekom od kilavijih paketa opreme: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2021 MarekDrives: Ford Focus karavan Ovo je karavan sa dizel motorom od 120 konja i 6-stepenim manuelnim menjačem u drugom najnižem paketu opreme. Ima Sync 3 infotainment sa Apple Carplay-om i Android Autoom, ali bez satelitske navigacije, grejanja sedišta i grejanja volana. Ima dvozonsku klimu, senzore za parkiranje napred i pozadi, kamere i tempomat. Nešto što bi normalan čovek kupio, a ne neke ''fancy'' stvari koje medijima privlače pažnju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted August 11, 2021 Cena 31,5k za verziju u bezmalo baznoj opremi??? Krajem 2019. sa ovim motorom sam imao ponudu na 26,5 k u odličnoj opremi, Titanium Business, sa par opcionala ( pa i panoramskim krovom ). Ali, tada mi se to činilo previše, jer je znatno manje koštao Civic 1,5T sa 182 ks u paketu Sport (bio je 25k, a mogao se bez problema dobiti za 2-3.000 manje). Inače, mislim da je karavanski Ford focus odlično vozilo. Medju najvećim u klasi u smislu ponude prostora za putnike i prtljag. Prosto je neverovatno koliko je sa prostorom izdasniji od karavnskog megana ili corolle, koji su bukvalno dno dna sa komorom pozadi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted August 12, 2021 (edited) Slažem se, odlično vozilo. Bio sam 2x u salonu i probao Focusa hetch-a, prostran, nazad mesta koliko hoces, volan i sve okolo vozaca na mestu, lezi u krivinama ki besan, vozacki auto kao i svi prethodni Focusi ali cifra za novi je fina. Još ih sad krkaju sa silnom opremom i cena samo raste, mislim da kreće od 17-18k eura (a nije ST line oprema), i to sa onim novim 1.5 atmosfercom ili 1.0 eco boost-om, par stotina eura razlike Edited August 12, 2021 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted August 12, 2021 Fantastično je to vozilo. Ali, cena mu je malo sumanuta. Doduše, danas sve već ima lude cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted August 12, 2021 Nisam se nešto zanimao da istražujem u čemu je fora, ali krajem 2019. sam svojim očima u Beču video bilbord sa reklamom za novi Focus i cenom od (ab) 11.990€, ali je daleko bio za čitanje sitnijih slova (gledao sam kroz prozor metroa). Nešto mi je to prevelika cena za eventualno učešće u nekom vidu finansiranja, al' opet ko će ga znati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 15, 2021 Ford predstavio Focus za 2022. Najvažnije novine na Focusu za 2022. su osveženi dizajn, novi multimedijalni sistem, novi sistemi asistencije kao i unapređena motorizacija. Automobil će se u prodajnim salonima pojaviti početkom sledeće godine. Kada je reč o dizajnu spoljašnjosti, povećana je visina ''nosa'', dok je Fordov amblem premešten sa haube na sredinu maske hladnjaka. Maska je inače nešto veća nego ranije, a razlikuje se u zavisnosti od paketa opreme. Na svim verzijama pažnju privlače nova, malo tanja, full LED prednja svetla sa integrisanim maglenkama. Kao opcija, biće dostupni i Matrix LED farovi, opremljeni, između ostalog funkcijom dinamičkog osvetljenja u krivinama, aktivne kontrole snopa kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih vozača (koristi kameru) ili prilagođavanja svetla situaciji na putu i vremenskim uslovima. LED stop svetla takođe su dobila novi oblik i dizajn. Unutrašnjost automobila sada izgleda modernije. Na komandnoj tabli dominira ogromni digitalni ekran dijagonale 13.2 inča, putem koga vozač ima pristup novom multimedijalnom sistemu Sync4, prilagođenom iz električnog Mustanga Mach-E. Navigacija zasnovana na Cloudu, glasovne komande i intuitivnije korisničko okruženje sa Apple CarPlay i Android Auto funkcijama samo su neke od njegovih prednosti. Klima uređajem i postavkama većine sistema automobila takođe se upravlja putem ekrana osjetljivog na dodir. Bazični motor Focusa za 2022. i dalje je trocilindarski 1.0 EcoBoost sa 100 KS ili 125 KS, uparen sa 6-brzinskim manuelnim menjačem. U ponudi će biti i kao blagi hibrid sa opcionim sedmostepenim automatikom u varijantama od 125 i 155 KS. Jedini dizelaš je 1.5 EcoBlue, dostupan u dve varijante snage, sa 95 ili 120 KS. Povezan je sa 6-stepenim manuelnim ili, u snažnijoj varijanti, sa opcionim 8-stepenim automatskim menjačem. Najnovija ST verzija imaće ispod haube 2.3 EcoBoost od 280 KS. Ovaj model će standardno biti opremljen 6-brzinskim manuelcem ili, uz doplatu, 7-stepenim automatikom sa polugicama za manuelnu promenu brzina na volanu. Restilizovani Focus uključuje i brojne sisteme asistencije vozaču, koji su prošireni u poređenju sa prethodnikom. Među njima je i Blind Spot Assist, koji ne samo da upozorava na druge automobile izvan vidokruga vozača, već i, ako je to potrebno, ''obeshrabruje'' promenu trake. Sistem skenira okolinu automobila za vozila do 28 metara iza i to 20 puta u sekundi, a funkcioniše pri brzinama od 65 km/h do 200 km/h. preuzeto sa - b92.net 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 6, 2022 AutoAnaliza: 2012. Ford Focus U varijanti sa 1.6 dizelom sa 115 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 19, 2022 Cenovnik za obnovljeni Ford Focus u Srbiji Kompanija Grand Motors je na svom sajtu objavila cenovnik za obnovljeni Ford Focus koji je dostupan kao hečbek, limuzina i karavan. U Srbiji obnovljeni Focus po cenovniku startuje od 20.990 evra, koliko košta Focus Hatchback sa 5 vrata, u Connected opremi, sa 1.0 Ecoboost benzinskim motorom od 125KS i manuelnim 6-stepenim menjačem. Kompletan cenovnik i spisak serijske opreme za Focus: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 4, 2022 AutoTopNL: Ford Focus RS mk.3 Pod haubom je 2.3 turbo-benzinac sa pogonom na svim točkovima, ali više nema fabričkih 350KS/440Nm već 440KS/500Nm, pa zato ide ovako do 284 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 8, 2022 Ford smanjuje proizvodnju Focusa I na krizom pogođenom automobilskom tržištu crossoveri drže primat. Gotovo svi ostali su suočeni sa drastičnim padom potražnje, pa time i sudbinom pod znakom pitanja. Jedan od takvih modela je Ford Focus, za kojim je potražnja drastično pala. U Fordu su odlučili da reaguju, pa će proizvodnja Focusa u fabrici Sarluis do 29. avgusta biti drastično smanjena, saznaje Automobilwoche. Prema aktuelnim podacima, fabrika izgrađena još 1970. godine trenutno zapošljava 6.190 radnika koji rade na proizvodnji Focusa i sportske ST verzije. Uprkos smanjenoj potražnji liste čekanja su se popele na 12 meseci, a razlog je nestašica delova. Tu se posebno misli na Sync 4 sistem koji se proizvodi u Ukrajini. Kad se sve sabere, možemo očekivati brojne otkaze, ali i sve duže liste čekanja. Klimava je i sudbina same fabrike. Ford nije potvrdio ulaganja u to postrojenje, dok će fabrika u Kelnu biti modernizovana, kao i pogoni u i Krajovi u Rumuniji. Radi se o dve milijarde evra predviđenih za elektrifikaciju. Prodaja Focusa, koji je nekada disao za vratom Golfu, u maju je pala za 28.3% na 27.151 primerak. Ni drugi proizvođači nemaju razloga za optimizam, bar kad su kompaktni modeli u pitanju. Primera radi, VW Golf, koji je godinama, pa i decenijama bio evropski broj 1, sada je na trećem mestu iza Dacie Sandero i Peugeota 208. Prodaja u maju mu je pala 25.3% na 56.805 primeraka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted June 23, 2022 Pročitah jutros vest da aktuelni Focus završava svoj tržišni život 2025. godine i da neće imati direktnog naslednika. Meni jako tužan pravac razvoja autondustrije. 2 totti and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 10, 2022 AutoExpress: Ford Focus 2018. godine je izašla aktuelna generacija Focusa, a 2022. je prošao kroz restajling. Ipak, veoma suptilni restajling koji neće mnogo pomoći Focusu po pitanju dizajna u odnosu na npr. Peugeot 308 ili Mazdu 3: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 4, 2022 CarGurus: 2022. Ford Focus Focus je prošao kroz restajling, i to ozbiljan - dobio je nove motore, unapređenu tehnologiju i suptilne izmene dizajna. Ali, da li je to dovoljno ne protiv drugih automobila C segmenta, već protiv milion raznih SUV/Crossover modela? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted September 6, 2022 On 9/4/2022 at 10:50 PM, neshaoct said: Focus je prošao kroz restajling, i to ozbiljan - dobio je nove motore, unapređenu tehnologiju i suptilne izmene dizajna. I novu cenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted September 17, 2022 Na dilerskim oglasima na PA ima dosta Focusa HB 1,0T 125 ks, svi u opremi Conected ( plus svi brdo istih opcionala ) i svi su oko 23,5-24 hiljade (zavisno od vrste boje). Gledao sam ga nedavno i detaljno u salonu i Focus je sada u toj opremi zaista odličan (po mojim merilima ). Nije baš 100% savršena oprema, ali, odlična je u svetlu cene. A i motor "može da prodje". Nije to baš "F1", ali, dobar je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 2, 2022 VreleGume: Ford Focus U poplavi mobilnih telefona na 4 točka, Focus stoji kao jedan od poslednjih Mohikanaca proverene škole proizvodnje automobila: Quote Share this post Link to post Share on other sites