jolly 0 Posted February 25, 2014 Zamenio sam mehanizam brisača, ugradio sam od MAREA modela a zadržao sam moj motor... zbog kontakata. Sad brisači pri uključivanju krenu 3cm nadole i onda se dižu gore. Odrade sve lepo, zaustave se na "nulu". Samo je problem pri pokretanju što odu dole 3cm, pa onda sve ide dobro. Čini mi se da i vozačev brisač ne ide blizu stuba kao pre... gde sam napravio grešku? Da li sam trebao da drugačije da "uzupčim" mehanizam na pogon motora? Fala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 25, 2014 Polugu motora dovedi u odgovarajući položaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jolly 0 Posted March 3, 2014 Evo avantura je završena... U mom slučaju četiri oka bolje i više vide jer je u celoj operaciji učestvovao još jedan član Foruma GajA.Kao što je rekao ivan.ik iz gornjeg posta, treba dovesti polugu motora u odgovarajući položaj... a koji je to položaj, hehe...To je položaj da najkraća, tj. pogonska poluga sa osovine motora bude ravno ispod kraće poluge brisača. To je pri montaži teško postići jer je navrtkom M10 pričvršćena polugica za osovinu motora, a to je sve ispod kraće poluge brisača. Treba zavrnuti i dotegnuti navrtku (maticu) na osovinu a ne poremetiti ravan položaj pomenutih polugica. Poenta je da ako se menja sve komplet, motor i mehanizam, onda nema problema, a ako se skida motor, kao u mom slučaju, onda treba pozicionirati sve kako je bilo pre demontiranja.Srećom, bila je lepa i sunčana subota pa smo imali vremena da studiramo kako sve radi i u kom pravcu deluje koja polugaFotografija imate po sličnim temama ovog Foruma, bar onog položaja svih poluga, pa i pogonske...Hvala svima koji su učestvovali u pomoći... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 3, 2014 Ranije na starim kolima kada sam ih uzeo kao na DTM-u brisači kad su isključeni stoje u vertikalnom položaju. Pitam električare a oni mora da se rasturi motor i da se dovede .............Koji crni motor i kakve gluposti. Lepo skinem ceo mehanizam i provalim sistem. Otkačim polugu sa motora zarotiram i sve ko fabrika šljaka. Vrlo prosto.Čak sam i na Rendži premeštao položaj zadnjeg brisača, u početnom položaju je stajao uvis / ukošeno dok je meni lepše bilo da stoji horizontalno tj paralelno sa donjom ivicom stakla. Zaboravio sam da napišem da sam zamalo ostao bez prstiju jer sam ceo mehanizam držao pogrešno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted March 4, 2014 Pa sledeci put kada tako sta radis obelezi kako je stajala poluga na motoru brisaca pa je tako posle prebaci ponovo. I onda nema tih problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jolly 0 Posted April 5, 2014 Nadamo se da nece biti sledeceg puta, haha.... Kvalitetni su to auti i delovi, tako da posle ovakvih intervencija, to mu je sto mu je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted April 6, 2014 Nadamo se da nece. Ali dobro je nesto nauciti.Ko zna kad ce da zatreba , a ako jos i ne smeta onda si na biiip. ne bas ovakvom ! ali je interesantan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeJan_Bgd 0 Posted July 26, 2015 (edited) Krenemo na more u CG I na Žabljaku kiša......zviz.....OTPADNE suvozačev brisač tj polome se makaze! Posle prestanka panike I na svu sreću moj vozačev brisač normalno šljaka nastavim dalje do mora. Vratim se sa mora nabavim makaze, sve lepo očistim, podmažem I postavim kad ono brisači kad krenu da rade prvo idu dole 5-6cm pa tek onda gore. Skidao sam sve ponovo nameštao ovako onako I sve isto....prvo idu dole pa tek onda gore. Predpostavljam da ima kompjuter koji daje takvu komandu ili neka fora meni nepoznatamolim vas ako neko zna neka mi pojasni. Lybra 1,9jtd 2003.god. karavan....poz.! ps. 1300km tamo vamo JTD samo guta asvalt!!!! Edited August 3, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 26, 2015 Uzubi lepo polugu sa motorom brisača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeJan_Bgd 0 Posted July 26, 2015 Sad sam čitao na forumu.......verovatno ću kupiti komplet makze sa motorom, 25e I završiti avanturu!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 26, 2015 Otkaci brisace, pusti jedan krug da odrade na prazno pa onda montiraj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 26, 2015 Nemas potrebe za kupovinom novih makaza i motora. Gledano spolja makaze bi trebale da izgledaju ovako nekako /__ * __ / . trebas samo lepo da ih nastelujes. Imao sam muku na mom autu pa dok sam naso polozaj. Uhh... Sad nemam ovde sliku ali ajde slikaj tvoje makaze da vim kako izgledaju pa da ti pomognem da ih nastelujes Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeJan_Bgd 0 Posted July 26, 2015 probao sam sve, 2 dana po 4 sata se zezam, probaću još jednom da skinem sve I po opisu sa foruma da dovedem motor I makaze u taj položaj.....ako ne uspem kupiću ceo komlet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 26, 2015 Mucio sam se dobrih 40min dok nisam naso polozaj, ali sve u svemu moze da se namesti. Nemoj da si nervozan kad skines plastike zakaci sliku. A sad cu da probam da nadjem sliku i ja negde moju Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeJan_Bgd 0 Posted July 26, 2015 Ne mogu da slikam dok ne skinem plastiku I brisače, meni je položaj delovao ok I nekoliko puta sam sve štelovao, sad je najgore, idu 5-6 cm dole pa onda gore....ma popizdeo sam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 26, 2015 Verujem ti. Ista prica i kod mene bila cak i gore. Dignuta hauba a metilica udasri u motor pa se vrati do pola soferke. Idi begaj, pa onda kontra, udari u retrovizor pa se vrati. Sou Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeJan_Bgd 0 Posted July 26, 2015 Pa jeste unervozio sam se a šatro sam neki mašinski konstruktor......znaš ono...Nedelja extra dan, nije vruće a tebi ništa nije jasno a deluje prosto da ne može prostijeHa ha imao sam I ja situaciju, otpadne metlica, brisač grebe po staklu metlica se zaglavi sa drugim brisačem.....golgota bre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 26, 2015 Braticu izvini, moja greska gore, treba da bude ovako nekako poluge \ __ * ___ \ a evo slika od punta, tako sam i na moj tipo namestio. Znaci krajevi su bitni, gde dolaze poluge metlica. Da li ti je sada malo jasnije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeJan_Bgd 0 Posted July 26, 2015 meni stoje kao na zadnjoj slici I ne valja nikako.....raskačiću sve pa ispočetka.......hvala na trudu....javiću šta sam uradio!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 26, 2015 Javi i slikaj. Bar da ostane za druge, mozda ce nekad nekome da pomogne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 26, 2015 Evo kako treba da izgleda, položaj makaza i poluge motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 26, 2015 Nista bez tebe .ik! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 26, 2015 Te glupe makaze su mogle da mi otfikare prste kad nisam hteo da poslušam majstora. I naravno bio veći majstor od njega , samo je trebalo okrenuti polugu motora brisača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 26, 2015 Da su glupe, glupe su, mogo sam i ja da ostanem bez prsta. Al mora covek nekako da se nauci! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeJan_Bgd 0 Posted July 26, 2015 Namestio sam, skinuo maticu 13-icu od motora I okretao makaze pa spajao džek da vidim kako se okreću, umesto brisača stavim njegovu maticu I ključ 13 pa vidim kako se okreće. uspeo sam iz 3.pokušaja da dobijem nulti položaj tj brisači ne idu na dole nego odmah gore, mislim da me I sreća malo pogledala. u osnovi je pipavo, makaze su jako lose odrađene, materijal je tanak I sklon pucanju. Savet za druge; da bi dobili nulti položaj spremite se na dosta pokušaja koji srećom ne traju dugo, samo skinite maticu M13 sa motora I okrećite makaze po 20-30 stepeni pa stežite maticu vratite džek pa vidite kako se okreće, naravno ne montirate makaze samo ih prislonite na rupe, uspećete sigurno iz nekoliko pokušaja I obavezno podmažite mašću sve pokretne delove a očistite usput odvode za vodu I đubre koje se nakupilo ispod, takođe može biti I malih problema pri montaži plastike, treba ubosti žabice, ja sam krenuo od sredine, malo podignem plastiku pa navučem dole, onda levu ili desnu stranu gore dole levo desno da se užabi I to je to, mada lakše bi bilo da imate pomoćnika. Skoro nisam radio neki tako u osnovi prost posao ali ako krene naopako čeka vas velika komplikacija. Pozdrav svima I puno hvala na savetima! Quote Share this post Link to post Share on other sites