Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Renault predstavio nove motore / Novi Porsche motori / novi Mercedes motori

Recommended Posts

Ja sam imao i 1.4 i 1.6hdi sa po 180000 i nikakve greske nisu imali a oba su kupljena na licitaciji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto samo benzinci kad je HDI skoro besprekoran motor?

Mozda je novi besprekoran ali kao polovnjaka retko bih pristao na HDI ako nije u stvarno dobrom stanju.
Pa ako nije u dobrom stanju ni jedan ne valja, ja u losem stanju bukvalno ni jedan auto ne vi gledao. Koliko ja znam hdi su poznati kao tihi, stedljivi i izdrzljivi motori, ljude koje ja znam a imaju 2.0 i 1.4 sve lepo sluzi. Edited by Kuvalja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaaa, ako tako nastavite, još ćete me nagovoriti da predjem u francuski tabor :)

Nego, ako već tako stvari stoje kao što pričate, kako se pokazao onaj HDI od 92KS, taj nema ni FAP filer ni zamajac, jel to valja čemu u tako većem autu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da taj motor ima Ivan u xsari i mislim da je on zadovoljan, javice se ovde ako vidi, nego odosmo.mi u off, prica je o renou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lavlje srce u Fiesti samo bije. Dobar je 1.4 hdi a kad ode nešto mislim da se puno jače hvata za glavu u odnosu na Fiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jap, tu si u pravu, Francuzi su skuplji za odrzavanje s tim da im i delovi krace traju, mislim pre dolaze na zamenu

 

Elem, koleginica na poslu ima nekog Clia dizela, kazu toliko para su da lina popravke (zadnja je bila ceo menjac) da njen muž Rendžera neće ni da vidi

Mislim da je 2004-5 godiste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clio 1.5 dCi imaju po meni samo bogati i glupi ljudi.

Ja ne znam niti jednog bogatog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche: Prvo turbo motori, pa onda hibridi

 

Porsche%20Targa%2011111.jpg

 

Kako prenosi B92, standardni atmosferci u modelu Porsche 911 ustupiće mesto turbo-punjenim motorima kako bi se zadovoljili stroži propisi o emisiji ugljen-dioksida. To je najavio glavni inženjer tog proizvođača, Wolfgang Hatz, na auto-salonu u Detroitu. On je rekao da turbo motori više neće biti rezervisani samo za modele kao što su 911 Turbo i 911 GT2, i da će u sledećoj generaciji Porschea 911 biti korišćeni i u modelima koji su do sada bili pogonjeni atmosferskim motorima.

 

''Moramo poštovati zakonska ograničenja CO2 emisija. Nismo više u mogućnosti da iste motore upotrebljavamo 10 i više godina'', rekao je Hatz. ''Svaka sledeća generacija Porsche automobila moraće da emituje manje ugljen-dioksida od prethodne, a trenutno nema previše opcija kako bi se to postiglo. Uvođenje turbo-motora trenutno je najekonimičniji način da se to uradi, a sledeći korak, krajem decenije biće elektrifikacija, odnosno hibridizacija'', kazao je Wolfgang Hatz. On je dodao da ekspanziju turbo motora u modelu 911 možemo očekivati od 2016. godine. Hatz je otkrio još neke detalje o planovima nemačkog proizvođača. On je rekao da će sledeće generacije modela Cayenne i Panamera biti lakše od aktuelnih verzija i da Porsche za njih priprema nove V8 motore.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Porsche potvrdio četvorocilindrične motore za Boxster i Cayman

 

porsche%2088.jpg

 

Porscheov šef za istraživanje i razvoj Wolfgang Hatz je i zvanično potvrdio da će modeli Boxster i Cayman biti dostupni sa četvorocilindričnim motorima.

Hatz je naime za Car & Driver izjavio da u kompaniji rade na novim četvorocilindričnim motorima za ove modele, ali nije želeo da otrkiva detalje. Ipak, nagovestio je da će četvorocilindraši biti predstavljeni zajedno sa restilizovanom verzijom ovih modela. Vizuelne promene kod njih po svemu sudeći neće biti velike pa se očekuju izmene na prednjem i zadnjem braniku, kao i oko svetla, dok više detalja tek sledi. Takođe, Hartz je potvrdio da će budući Cayman GT4 pokretati šestocilindrični atmosferski motor, ali nije želeo da kaže da li će to možda u budućnosti biti i jedini šestocilindraš u ponudi Boxstera i Caymana.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Četvorocilindrični motori u Porscheu Boxster, Cayman i 911

 

porsche%20s%201111.jpg

 
Matthias Müller, prvi čovek Porschea, najavio je radikalni downsizing u ovoj kompaniji. Da li će ga nakon ovoga fanovi mrzeti ili nastaviti da vole, znaćemo onog trenutka kada se 2016. godine pojavi redizajnirani Boxster. Naime, Müller je rekao da će se vrlo skoro pojaviti četvorocilindarski bokser motori koji će biti ugrađivani u Boxstera i Caymana. Takođe, nakon njih četvorocilindarski motori mogli bi se naći i ispod poklopca 911 Carrere.
 

porsche%2088.jpg

 
Tehnički podaci u ovom trenutku i nisu dostupni, ali se prema nekim podacima radi o 1.6 litarskom motoru koji će imati 210KS i o dvolitarskom koji će imati 286KS. Takođe, kasnije bi trebao da se pojavi i motor veće radne zapremine od 2,5 litara koji bi trebalo da ima 360KS, za šta je Müller rekao da je malo i da on mora imati barem 395KS. Podsećamo, Porsche već nudi četvorocilindarski turbo motor i to u Macanu. Ovo je verzija samo za određena tržišta i raspolaže sa 237KS.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche predstavio novi biturbo V8 motor

 

Porsche%20V8.jpg

 

I Porsche je na Vienna Motor Symposium-u predstavio novi motor, i to biturbo V8 benzinac.

Najavljuje se da će novi motor dobiti sledeća generacija modela Cayenne i Panamera, ali i neki modeli Audija i Bentleya, kao i Lamborghini Urus. Porsche nije saopštio zapreminu novog motora, ali je potvrdio da će imati sistem deaktivacije cilindara sa takozvanim ''half-engine modom''. Mod se aktivira između 950 i 3500 o/min. i pomaže da se potrošnja goriva smanji i do 30 odsto. Motor je optimizovan za start/stop systeme i hibridni pogon, a njegova ugradnja će biti moguća u asortiman različitih vozila, uključujući vozila sa prednjim pogonom na bazi Audijeve MLB platforme, kao i modele za zadnjim pogonom bazirane na Porscheovoj MSB platformi. U zavisnosti od navedenog, motor će biti uparen sa osmostepenim automatskim menjačem ili osmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. U Panameri Turbo motor će raspolagati sa 404 kW/549KS i 770 Nm obrtnog momenta, a bez obzira na veću snagu u odnosu na biturbo 4.8 litarski V8, imaće značajno manju emisiju CO2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes promo video: Ekonomičniji i snažniji, lakši i kompaktniji - novi OM 654 četvorocilindrični dizelaš

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porscheov V8 ide i u Audi i Bentley

 

porsche%20p%206666.jpg

 

Novi Porscheov 4.0 V8 motor koji je debitovao u novoj Panameri, dobiće i neki drugi automobilski brendovi unutar Volkswagenove grupacije. Tačnije, ugrađivaće se u Audi i Bentley. Konkretnije, u Porscheovoj tehnologiji uživaće kupci Audija A8 četvrte generacije i Bentley Continentala GT. Aktuelne verzije ta dva automobila imaju Audijev 4.0 V8 turbo. S novim V8 Porscheovim motorom Panamera u Turbo varijanti razvija 542KS. Takođe, motor je 30 posto efikasniji u odnosu na onaj u staroj Panameri. Porsche je nedavno otvorio fabriku za V8 motore vrednu 80 miliona evra. Više od 400 zaposlenih svaki dan će proizvoditi 200 motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S klase sa novim motorima

 

156996-mercedes%208.jpg

 

Dok čekamo na najavljenu restilizaciju S klase (maskirani test primerci su već više puta uhvaćeni na putevima), Mercedes je objavio da je za ovaj model pripremio i obnovljenu gamu motora, sa poboljšanim performansama, manjom potrošnjom i emisijom CO2.

 

156997-mercedes%2088.jpg

 

Najzanimljiviji novitet je 4.0 litarski twin-turbo V8 benzinac (kodne oznake M176) koji je razvio AMG, i to sa više od 470KS i 700 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min. Ovaj motor će sredinom sledeće godine zameniti postojeći V8 kodne oznake M278, od koga će biti ekonomičniji za oko 10%. Motor će imati i sistem deaktivacije cilindara (u rasponu od 900-3250 o/min.), a proizvodiće se u Untertürkheim fabrici u Nemačkoj. Tokom 2017. godine Mercedes S klase će dobiti i novi šestocilinardski redni benzinac, kodne oznake M256, sa 48V električnim sistemom i ISG-om (Integrated Starter-Alternator). Ovaj agregat će raspolagati sa približno 402KS i 500 Nm, a zameniće V6 motor kodne oznake M276 (emisija CO2 je ovde smanjena za više od 15 odsto). Na kraju treba pomenuti i novi šestocilindarski dizel motor, kodne oznake OM656, i to sa 308KS. Mercedes navodi da će u odnosu na V6 motor sa 254KS koji zamenjuje novi OM656 imati za 7% manju potrošnju goriva.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes-Benz i Renault-Nissan zajednički razvijaju dva nova motora

 

mercedes%20renault.jpg

 

Veze između Mercedes-Benza i Renault-Nissan alijanse će se proširiti u godinama koje dolaze, jer su se ova dva giganta udružila povodom razvoja dva nova četvorocilindarska benzinska motora. Reč je o jedinicama zapremine 1.2 i 1.4 litra sa direktnim ubrizgavanjem goriva. Predviđeni su za A i B klasu nove generacije. A klasa na scenu stupa tokom sledeće godine, a nakon nje će stići ostali članovi porodice: A klasa Sedan, CLA, CLA Shooting Brale. B klasa, GLA, GLB (tek treba da bude zvanično potvrđen) i još jedan nepoznati model. Ukupno gledajući, Mercedesova familija kompaktnih modela će biti sačinjena od osam automobila. Razvijeni pod kodnim nazivom ''M282'', ovi motori su predviđeni isključivo za poprečnu postavku, tako da se neće naći ispod hauba većih Mercedesovih modela. Agregatima od 1.2 i 1.4 litre radne zapremine će se pridružiti temeljno revidirano izdanje postojećeg ''M274'', koji će doživeti tranziciju u ''M260'', i biće ponuđen u verzijama od 1.6 i 2.0 litre radne zapremine. Unapređena 2.0-litarska jedinica će poslužiti kao osnova za novi agregat koji će zameniti ''M133'', koji trenutno pogoni ''AMG A 45'' modele, u kojima isporučuje 381 ks i 475 Nm. U novim A45, CLA45 i GLA45, ovaj 2.0-litraš će raspolagati sa preko 400 konja.

 

Možda se nekome 1.2-litarski motor čini suviše malim, ali primera radi, dosta veći i teži Ford Mondeo je dostupan na nekim tržištima sa 1.0-litarskim EcoBoost motorom. Trend smanjivanja radne zapremine SUS motora ne bi trebalo da se nastavi u budućnosti jer su neki proizvođači priznali da odlazak ispod 1.2 litre, kada je o benzincima reč, ne bi doneo željene rezultate vezane za emisiju štetnih gasova. zapravo, upravo je Renault-Nissan alijansa izdala ovo saopštenje na prošlogodišnjem Salonu automobila u Parizu, istakavši da se došlo do ''limita smanjivanja zapremine''. Iz tog razloga ne treba očekivati da japanska i nemačka kompanija lansiraju dizel motor manje zapremine od aktuelnog 1.5 dCi, motora koji se nalazi kako u nekim primercima A i B klase, tako i u Dacijama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes se neće odreći svojih V12 motora

 

168111-mercedes%20amg.jpg

 

U eri uvećanih ekoloških i potrošačkih zabrinutosti, deluje kao da se veoma brzo bliži kraj vremenu velikih V12 motora. Međutim, razvojni i istraživački direktror kompanije Mercedes ima nešto drugačije mišljenje i kao što je nedavno izjavio svetskim medijima, on ne vidi da je kraj još uvek blizu. Iako modeli napajani V12 motorima mogu da zauzmu samo mali segment ukupne prodaje ove kompanije, Ola Kalenius izjavio je da za određena tržišta u svetu i njihove mušterije V12 motor predstavlja ultimativnu mašinu i da, ukoliko ga oni žele, to stvara veoma jaku bazu V12 obožavalaca i klijentele, što ujedno ovom mamutu pruža svetliju budućnost. Kalenius je potvrdio da određeni kupci odbijaju da voze bilo šta osim vozila koje napajaju ove jedinice. Zapravo, on je ispričao priču o jednom AMG vlasniku koji je poručio 35 različitih modela sa V12 motorima ove kompanije. Nije bilo reči o tome od kojih se automobila sastoji ova kolekcija, ali kompanija nudi masivni motor u svemu od S klase, do nenormalnog G65 AMG modela. Ovaj klub ljubitelja ozačava da će kompanija osigurati da njihovi V12 motori izađu u susret svim potrebnim regulatornim pravilima uprkos njihovom značaju. Kalenius je dodao da ne zna koliko dugo ovakav sistem može da se održi, ali Mercedes nikako ne planira da se odrekne ovih motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi benzinski motor za Mercedes E 350 Coupe i 350 Cabrio

 

172243-mercedes%20e%203.jpg

 

Mercedes je pripremio novi četvorocilindrični benzinski motor koji će se ugrađivati u modele E 350 Coupe i E 350 Cabrio. Ukratko, radi se o 2.0 litarskom motoru sa 299KS i 400 Nm, sa kojim E 350 Coupe do 100 km/h ubrzava za 5.9 sekundi, a E 350 Cabrio za 6.1 sekundu. Najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h, dok prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 6.7 odnosno 6.8 l/100 km.

 

172244-mercedes%20e%2033.jpg

 

Treba napomenuti da ovi modeli imaju i 48-voltni električni sistem, kao i to da će se novi motor ugrađivati i u druge modele nemačke marke. Mercedes E 350 Coupe u Nemačkoj košta 59.738 evra, a E 350 Cabrio 65.212 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault-Nissan i Mercedes pokazali novi 1.3 litarski benzinski motor

 

renault 1.3 tce

 

Da motori sa unutrašnjim sagorevanjem još uvek nisu spremni za odlazak u istoriju i da  upražnjeno mesto prepuste elektromotorima dokazuje i novi turbo benzinac iz partnerstva Renault-Nissana i Mercedesa. Maleni 1.3 litarski četvorocilindraš će inicijalno biti lansiran u Renault Scenicu, i to u tri verzije - TCe 115, TCe 140 i TCe 160. Kao što im ime i govori ovi motori će razvijati 115, 140 odnosno 160KS, uz 220, 240, odnosno 260 Nm obrtnog momenta.

 

renault 1.3 tce

 

U Renaultovim modelima novi mališan će biti uparen sa ručnim šestostepenim, odnosno automatizovanim sedmostepenim menjačem sa dva kvačila. U odnosu na 1.2 litarski benzinac kojeg alijansa trenutno koristi, novi motor raspolaže sa 35 Nm više u značajmo širem rasponu obrtaja od 1.500 do 3.500 o/min. Motor je profitirao i od tehnologije nano premaza cilindara koju Nissan koristi na GT-R-u, a koja povećava efikasnost motora kroz umanjenje trenja i optimizaciju prenosa topline. Očekujte da će novi 1.3 benzinac pronaći mesto pod poklopcima većine Renaultovih i Nissanovih modela, dok bi se kod Mercedesa premijerno mogao naći u novoj A klasi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odbrojani su dani V6 motora u Mercedesu

 

mercedes cls

 

Nemački gigant Mercedes najavio je prestanak upotrebe V6 motora u korist rednog šestocilindraša. Razlog je jednostavan – ušteda. Prelazak na redni motor omogućiće Mercedesu da šestolicindraš sklapa u istom pogonu u kojem se sastavlja redni četvorocilindraš, tenutno najpopularnija konfiguracija motora na svetu. Iako je to znatno više od prostog dodavanja još dva cilindra na kraj postojećeg bloka, dizajn i izgradnja V6 motora je očigledno bila skuplja opcija za Mercedes. V6 je mogao da koristi delove V8, ali proizvođači automobila sve manje i manje prave V8 agregate. Pitanje je samo u koje će se modele sve ugrađivati novi redni šestocilindraš. Jasno je da će to sigurno biti veće limuzine i SUV, ali teško da će odgovarati manjim vozilima poput C ili GLC klase, koje bi lako mogle da se fokusiraju na četvorocilindraše, pre svega zbog povećanja ekonomičnosti. M256 redni šestocilindraš predstavljen je još pre dve godine, ali će debitovati tek u novom CLS450. Imaće 362 KS i 500 Nm. U Mercedesu AMG CLS53 i E53 novi 3.0-litarski agegat će imati 429 "konja" i 520 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche odustaje od dizel motora

 

Porsche-Panamera-2017 1.jpg

 

U ponudi slavne nemačke automobilske kompanije više neće biti modela koje će pokretati dizelski motori, a odluka Porschea i nije iznenađujuća. Na zadovoljstvo istinskih ljubitelja Porscheovih automobila iz nemačke automobilske kompanije stigla je informacija da na njihovim modelima više neće biti natpisa ''Diesel'', a umesto dizelskih motora u Porscheu se, definitivno, okreću elektrifikaciji i proširenju ponude hibridnih modela. Dosadašnji prodajni rezultati modela Panamera podupiru ''kulturološki zaokret'' Porschea, jer polovinu do sada prodatih Panamera pokreće hibridna kombinacija. Istovremeno, za dizelsku verziju odlučilo se samo 15 posto kupaca. Porsche će ponudu hibridnih automobila uskoro proširiti modelom Macan, a prvi Porscheov automobil bez motora sa unutrašnjim sagorevanjem (produkcijska verzija bazirana na konceptnom modelu Mission E) bi u prodaji trebalo da bude naredne godine. U preliminarnim planovima je i potpuna elektrifikacija naredne generacije modela Macan koji bi trebalo da bude spreman početkom 2020. godine, a najkasnije do 2024. godine u ponudi bi trebalo da se nađe i hibridni 911.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche ipak neće izbaciti dizelaše iz ponude

 

porsche c 7777777.jpg

 

Dizelašima još nije odzvonilo, možda za pet ili 10 godina više neće biti ugrađivani u nove automobile, ali još uvek su na tržištu, i još uvek su traženi. Madda je nedavno objavljena informacija da Porsche u svoje automobile više neće ugrađivati dizelske motore, nemački automobilski brend je to demantovao. Porsche Cayenne nove generacije je predstavljen u Frankfurtu prošle godine, dizelsku verziju dobiće tokom ove godine, a u planu je i da redizajnirani Macan ima dizelski agregat. Inače, dizelaši čine samo 14 posto od ukupne prodaje svih Porscheovih automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche posvećen održanju motora sa unutrašnjim sagorevanjem

 

porsche c 777777.jpg

 

Porsche ulaže milijarde evra u ''elektrifikovanu budućnost'' svojih modela, ali ne zapostavlja ni benzince, ni dizel motore. Predsednik Porschea, Oliver Blume, izjavio je da je ta kompanija posvećena održanju motora sa unutrašnjim sagorevanjem, s obzirom da će, prema njegovom mišljenju, ovi pogonski agregati biti integralni deo auto-industrije i u sledećoj dekadi. Štaviše, u Porscheu smatraju da su i dizelaši daleko od toga da budu ukinuti. Na pitanje da li će odluka o odustajanju ove kompanije od dizel motora biti brzo doneta, Blume je rekao da za to nema razloga.

''Porsche ne razvija, niti proizvodi sopstvene dizel motore i ne razmišljamo da u tom pogledu nešto menjamo u budućnosti. U isto vreme, ne postoji razlog da Porsche iznenada izbaci dizelaše iz svojih modela'', kazao je Oliver Blume. Jedan od razloga zašto nemački proizvođač, kao i mnoge druge auto-kompanije ne želi (i ne može) da se tek tako odrekne dizel motora, leži u činjenici da oni emituju manje ugljen-dioksida u atomsferu od moćnih Porscheovih benzinaca. Njihova uloga je veoma važna, jer pomažu Porscheu da ispunu zakonske norme u pogledu prosečne CO2 emisije njegovih automobila. Iako dizelaši čine svega oko 14% globalne prodaje Porschea, postoje regioni gde su vozila sa turbo dizel motorima veoma popularna, objašnjava Blume. ''U mnogim oblastima, poput južne Evrope, ljudima baš i nije jasna aktuelna nemačka debata o budućnosti dizel motora. Na tim tržištima oko 80% kupaca automobila bira upravo dizelaše.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...