Jump to content
FAS Goran
Bibi

Fiat 500L - korodirali hromirani delovi? / peta (gepek) vrata?

Recommended Posts

 

Druže, nemoj da se ljutiš, da nije neko brusilicom sekao blizu auta. Ovo mi baš liči na oštećenja od varnica.

Htedoh ovo da napišem al reko da nemračim....

Pa jel ima neko toliko lud pa da ide po gradu i brusi i vari pored tudjih automobila?

Potkresuju grančice radnici zelenila pa ciradom zaštite automobile koji su ispod.

Koja je tačno tvoja teorija, kako je nečiji auto došao na udar brusilice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne na udar brusilice, nego su ljudi mislili na ''žiške'', na varnice od nje koje bez problema idu metrima okolo, čisto da pojasnimo iako verujem da i ti znaš da su na to mislili.

Npr. u fabrici u Kragujevcu su sva mesta gde postoje žiške ograđena nekom vrstom stakla, pa pored toga svi smo se ''iscimali'' više puta kada varnice polete jer smo svi instiktivno reagovali. Ne brini, Marko zna iz prakse šta sve može da se dogodi sa tim alatima, mislim da potpuno bespredmetno vidiš neku drugu nameru u njegovom postu. ;)

 

Iako u konkretnom slučaju, gledajući sa slika, nije reč o tome, potpuno je moguće da se to dogodi, požari tako nastaju, a kamoli oštećivanje nečijeg auta parkiranog.

Pa, jedan moj komšija je večeras pustio prskalicu u svom dvorištu i usput isprskao sve aute parkirane na pola ulice sa mešavinom vode i prašine, još je izlazio, video...i kurcobolja totalna.

Jednom će i moj biti parkiran tu, taman da komšija plati pranje. :D Da ne pričam pre 2-3 godine kada su radili rekonstrukciju ulice i koristili brusilice masovno, baš ih je bilo briga za sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se svima, osećam se kao idiot ali ono bas :)

Bio u Stojanovu danas... Doveli momka iz lakirarnice .. Polir pastom skinuo. Koji sam.....

Mislim da bi bilo ok da mod obrise moje postove da ne zbunjuju. Jos jednom izvinjavam se i idem u rupu da se zavucem na jedno mesec dana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne brini, Marko zna iz prakse šta sve može da se dogodi sa tim alatima, mislim da potpuno bespredmetno vidiš neku drugu nameru u njegovom postu. ;)

Hvala Nešo! Da ne objašnjavam ja dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sta da se brise Nikola, svako bi tako reagovao, a sada znamo da probamo da ispoliramo il obrisemo itd. Kao sa hromiranim umetcima sto je bio problem. Drago nam je da nije stvarno korozija krenula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od cega je do kraja bilo? Brusilice, drveta ili neceg treceg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drvo. Ali fleke, videli ste, kao rdja. Jos je momak koji je prvi došao, za garancije valjda, isto mislio, čak je maramicom očistio okolo da slika.

Osećam se ko papan ali ajde, bolje i papan bez rdje nego pametan ali sa zardjalim autom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikolap

 

opusti se nema sta da te sramota, nemozes sve ni da znas, problem ti resen, ti si ovde javno priznao svoje ne znanje ili krivicu i to dosta govori o velicini coveka, ima onih koji to ne bi ni priznali.... Uzivaj u ficku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Druže, nemoj da se ljutiš, da nije neko brusilicom sekao blizu auta. Ovo mi baš liči na oštećenja od varnica.

Htedoh ovo da napišem al reko da nemračim....

Pa jel ima neko toliko lud pa da ide po gradu i brusi i vari pored tudjih automobila?

Potkresuju grančice radnici zelenila pa ciradom zaštite automobile koji su ispod.

Koja je tačno tvoja teorija, kako je nečiji auto došao na udar brusilice?

 

Evo, objasniću ti...

Auto ti je uredno, propisno parkiran na uličnom parkingu. Lik ima kafić na 5-6-10 metara i upravo mu majstori  (koje boli uvo), montiraju letnju baštu. Pri tom konstrukciju tende seku brusilicom, koja izbacuje snopove varnica svuda naokolo. Ili ugrađuju ulazna vrata u stambenu zgradu, ili bilo šta slično !

Pitanje je bilo sasvim na mestu, barem u Bgd-u je to svakodnevna pojava !

Share this post


Link to post
Share on other sites

City ..pa ti kao samotnjak jadan napadas sve , vince je objasnio a ima jos 20 situacija kako moze brusenjem da padne na kola, sam sam brusio i posle sam imao sta da vidim na staklu a kamoli po farbi. Smiri se, popij koju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikola

 

Neka si otišao u servis, i treba. Super je što je na kraju ispalo da nije korozija, ali kad već postoji mogućnost treba iskorstiti servise maksimalno. 

 

Kad je već o varnicama reč, sasvim moguće... Pridružujem se Zhorzu, i sam sam suvozačko staklo kod ćaleta s*ebao tako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja sam dao auto na procenu vrednosti, pa ću da vam javim da li je 6500 ili 9000. B-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deda, na šta si se nameračio kada daješ auto na procenu, nadam se 500X?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne skrećemo sa ove teme Madra, da ne skrećemo... Ali odi u moju temu predstavljanja pa me pitaj  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamolio bih vlasnike 500L kojima je menjana lajsna gepeka zbog korozije da mi napisu u kom je to servisu uradjeno, posto ocigledno nemaju svuda iste standarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lajsna ima nekoliko mesta koji su korodirali, sitne tackice...to sam prijavio kao sprednu stvar....glavni problem na kji sam se zalio je lupkanje u volanu na leru, u osovini, koje je  covek zaduzen za garanciju u Kompresoru snimio, te mi nakon toga usmeno dao obavestenje da su odbili iz FIATA zamenu jer navodno zazor nije dovoljno velik....sto su zakljucili na osnovu snimka, a ujedno su odbili i lajsnu da zamene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako lupkanje u leru? Sam od sebe, ili kad se brzo pomera levo-desno? 

Za lajsnu me iskreno baš čudi ako je vidljivo da ima tragova korozije, da su odbili zamenu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lajsna ima desetak tackica, koje naravno kad duze odstoji naprave onaj zuckasti krug okolo, e sad ja sam se na to pozalio nakon servisa, i nekog rada na limariji kada je auto bio opran, samim tim i krugovi ali su tackice od kojih krece korozija bile vidljive, s cim se slozio i covek koji je zaduzen za garancije. Sto setie volana lupkanje je prilikom pomeranja levo desno, nije jako izrazeno ali se cuje....snimio je zvuk mobilnim telefonom, uz komentar da ce poslati FIAT-u na upit za garanciju, i jedino sam dobio usmeno obavestenje kao sto sam gore napisao da su odbili jer nije velik zazor....uz predlog da uplatim dodatnu garanciju. Sad cu da ga jurim da mi sve to da napismeno, tj da je zazor utvrdjen, al da je odbijena garancija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze konkretno sa ovim ali cisto da se zna komsija je kupio nov a4 2013 posle 2 meseca pranja u perionici svi kederi i plastika je poslala mat kederi vise nisu crni nego izbledeli jednostavno radnici uzmi kad razblazuju hemiju pojacaju da sto brze operu bez po muke i onda sve polako pocne da propada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vala ovaj moj za dve godine nije video praonicu niti bezkontaktno pranje, perem ga iskljucivo ja , sa samponom za kosu, i to decijim....ipak ima tek dve godine :), posle cemo da predjemo na one za odrasle....

Share this post


Link to post
Share on other sites

big brother is WATCHING!!!!

danas obavesten da je zamena lajsne ipak dozvoljena, ali lupkanje u volanu nije razlog za zamenu, i FIAT ne daje pisana obavestenja zasto su odbili garanciju....

Tako da hvala zaposlenima u servisu sto prate nas forum, i na taj nacin brinu o nama, a i o svom ugledu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče upravljačkog sistema, ne kažem da je to slučaj kod tebe, ali mnogi imaju trip da sve mora da bude na ''nulu'' . Taj povećan zazor mora da ti se manifestuje u vožnji(da čuješ kuckanje preko rupa, neravnina, a pritom da osetiš u upravljaču udarac, ili da prilikom motanja imaš neki zvuk itd...) ako je u pitanju kvar, a to sitno ''kuckanje'' na sitno pomeranje volana je kod većine automobila potpuno normalno. Kod 2 nova automobila sam to probao čisto iz znatiželje, i naravno da je svaki imao ono sitno ''cak-cak'' na brzo pomeranje levo-desno. 

Smatram da su možda trebali auto da nateraju na kanal da urade brzu proveru onoga što može da bude problem, ali dobro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...