peteroberts 5 Posted March 24, 2014 Kod Trekkinga sitne tačkice korozije na bočnim lajsnama se rešavaju(uklanjaju) sa WD-40.Dovoljno je poprskati i razmazati po lajsni posle pranja.Postupak ponoviti dva puta.Kod mene KAO RUKOM ODNEŠENO! Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 24, 2014 Samo još da tako ostane, i biće super . Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted March 27, 2014 Povedite računa o upotrebi hemije u perionicama, meni su dvojici kolega, jednom su zenuli šoferšajbu 48000 din a drugom alu felne na prikolici 6 kom po 500€ Koristi se dosta šampona koje prave u kućnoj radinosti ne provereno i onda budu problemi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted March 27, 2014 Ja sam svoja kola vec nekoliko puta premazivao sonax-ovim nano voskom, lak, sve hromirane delove, lajsne, stakla, gume... lak je za nanosenje - samo se premaze i izbrise (visak), trajao bi verovatno dosta dugo... da nema perionica moguce i do 6 meseci. Do sada najbolji i najlaksi vosak za nanosenje... kisa i prljavstina samo klizi... Obicni samponi za kola, bilo da su sa voskom ili bez ne mogu mu skoro nista, ali posle jednog pranja u perionici sasvim je skinut! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted April 1, 2014 Ata ja sam ranije koristio nei sonax polir za metalik boju, al ovaj nije metalik . daj sliku tog sonaxovog i objasnjenje s cime nanosis i s cime skidas visam, mikrofiber pretpostavljam???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted April 1, 2014 I nanosim i skidam istom mikrofiber krpicom. Gustine je mleka za suncanje... Veoma je lak je za nanosenje: prvo jednim coskom krpe nanesem na cela kola - na vece horizontalne povrsine nakapljem pa razmazem, a na vertikalne istisnem na kraj krpice "mleko" velicine veceg nokta i rastrljam - bas kao da nanosite mleko za suncanje na kozu... samo razmazete u sto tanjem sloju blago vlaznom krpicom. Kad zavrsite kola samo blago sredinom iste krpice prebrisete kola - i to je sve. Ne ostaju tragovi ni na gumama ni na nicem drugom, sa stakla klizi kisa... mana mu je jedino sto ga samousluzne perionice skidaju, posle jednog pranja kao da nikad nije ni bio... Kupljen na OMV pumpi za oko 1.000 din proslog leta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GNL 1 Posted June 3, 2014 Da ne otvaram novu tem, danas sam udario u metalni stubić i ulubio prag ispod vrata gepeka, nije ništa strašno.Jel može on da se skine i odvoji od plastičnog dela kako bi ga majstor ispeglao? Nisam stigao da fotografišem ali okacio sam sliku da vidite gde je otprilike mesto udara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
limkom 2 Posted June 9, 2014 Ja sam juce skidao ceo zadnji branik ali ne videh neke zabice sa unurasnje strane ...kao da je lepljeno...da budem iskren nisam se nesto udubljivao jer nisam ni video tvoje pitanje.. pogledacu pazljivije pa javljampoz Quote Share this post Link to post Share on other sites
limkom 2 Posted June 13, 2014 Pogresio sam ima zabice ali mora da se skine ceo zadnji branik Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted June 13, 2014 Aj napiši kako se skda zadnji branik, da znamo zlu ne trebalo. Ima moja tema o skidanju prednjeg pa možeš tamo, a modovi nek promene naslov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted June 13, 2014 To sa zadnjim branikom bi, takođe, značilo. Da metemo neke parking senzore.Inače, hvala Pavaobg za prednji branik Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted June 13, 2014 Ma nema na čemu. Tu sam i da odšrafljujem ako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
limkom 2 Posted June 16, 2014 Trenutno nisam u mogucnosti da postavim semu sa epera ali...ima cetri srafa ...prvi je tacno gde se spajaju branik i zadnji kos, mora da se skine plastika kosa i tako je sa obe strane..druga dva su dole jedan je tacno desno od zadnjeg lonca i isto tako jos jedan sa druge strane....kad to odsrafis onda polako otkacinjes zabice...srafovi su torexkada skines branik onda se vide zabice koje trze onaj niklovani deo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolap 39 Posted May 8, 2015 (edited) Mislim ako se nisam danas uslogirao, nikad necu.Elem, beli 500L, u julu ce 2 godine. Ne zagledam obicno auto, ali danas posle pranja auta u perionici, lep suncan dan... zadnja, 5 vrata skoro potpuno prekrivena sitnim tackicama korozije! Dakle samo 5. vrata. Apsolutno sam siguran da nije od kamencica, iz par razloga:- tackice su i na delu ispod zadnjeg stakla, skoro nedostupno za bilo kakav kamencic- ima barem 50-tak tackica po celim vratima, mozda i vise!- par velikih (1mm), kad sam zagledao, definitivno ispod laka, nema ostecenja koliko vidim na laku Evo i par slika, tesko je fokusirati telefonom pa sam stavio kljuc pored i na njega udario fokus, ali dovoljno da se vidiPar tackica su trunje, ali vide se crvene tackice korozije. Sutra bas planirao u Stojanova... smesno i zbog cega, tatu skoro ubedio da uzme Pandu pa idemo da vidimo. Mislim glup osecaj, vodim ga da vidi da uzme Fiata, i usput da reklamiram koroziju posle nepune 2 godine!!! Elem, treba mi par saveta... znam sta me ceka otprilike ali ako neko ima iskustva sa reklamacijom korozije: 1. Znam da je u pitanju unutrasnja korozija... vidi se iz aviona..po lokacijama korozije, cak i na neizlozenim delovima vrata. Ali, koliko su "tvrdi", koliku kolicinu zivaca da planiram da potrosim oko svadje tipa da tvrde da je u pitanju mehanicko ostecenje?2. Sta imam prava da trazim... farbanje ne zelim ni u ludilu, zamenu celih 5. vrata minimum3. Da li je iko ikad imao problem sa 500L i korozijom? Mislim... ako je ovako posle 2. godine..sta da ocekujem do isteka kredita.... hoce li ista ostati od auta? I da.... ne parkiram u kamenolomu ili u ulcinjskoj solani... kako je ovo moguce?! Edited May 8, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 8, 2015 Ovo je ocigledno za reklamaciju i mislim da nece biti nikakvih problema. Sad, da li ce se farbati ili ne, to vec ne znam kako ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted May 8, 2015 Druže, nemoj da se ljutiš, da nije neko brusilicom sekao blizu auta. Ovo mi baš liči na oštećenja od varnica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolap 39 Posted May 8, 2015 Ne ljutim se naravno ali naravno da ne... Auto je ili parkiran na Bulevaru u radno vreme ili ispred kuce u Kamenici. Na prve dve slike se i vidi, taj deo je zavucen ispod stakla... tu ne mogu ni prst da zavucem. Da su i varnice, bio bi ostecen lak. Zagledao sam na svetlu, prstom prevlacio, ok nije bas neki test, ali deluje da je povrsinski lak citav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted May 8, 2015 Zar nije pocinkovana karoserija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 8, 2015 Druže, nemoj da se ljutiš, da nije neko brusilicom sekao blizu auta. Ovo mi baš liči na oštećenja od varnica.Htedoh ovo da napišem al reko da nemračim.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 8, 2015 Reklamiraj naravno. Mislim da ne treba nešto puno da se potresaš, reklamiraj to i gotovo. Nije fiat mazda pa da ceo počne da truli za par godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted May 8, 2015 (edited) Ako su crvene tačkice, može da bude od drveta Platan-a. Tako nešto sam ja imao prošle godine na kolima, ali su crvena pa se ne vidi. Jedino mislim da još nije vreme za "cvetanje platana"???Kada pređeš noktom preko, da li ide glatko ili kao da zakačiš na tu tačkicu?P.S nije pocinkovana, nego galvanizovana... Edited May 8, 2015 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolap 39 Posted May 8, 2015 Uzeo sam opet da pogledam slike. Evo ilustracija koja mi se cini da pokazuje da ipak nije mehanicko ostecenje.Uokvirio sam, to je deo ispod zadnjeg stakla.. kao da korozija, flekica, krece ispod spoja. OK, videcemo..imam i full kasko, zlu ne trebalo, ali prvi novi auto da sam uzeo i evo ovo, mislim... Kada pređeš noktom preko, da li ide glatko ili kao da zakačiš na tu tačkicu? Glatko... mislio sam i ja da je mozda flekica, ali glatko, nije.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted May 8, 2015 Strašno, moguće da je loše ofarbano. Posle nabacili lak i dok je držalo, držalo je.Ali nemoj se previše nervirati. Meni su pre neki dan bez problema zamenili kvaku na vratima pošto se pojavila oko 5mm nabubrena farba. A i zvučnik koji je krčao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 8, 2015 Pogledao sam fotke malo bolje, vidi se se da je korozija. Dok sam živeo u Rusiji, 1996 recimo, kod ćaleta u firmi su kupili novu ladu 2107 (Riva), bele boje. Posle godinu dana imala je iste ovakve tačkice, po celoj karoseriji. Problem je bio u očajnoj kulturi rada,tj farbali su maltene go lim, bez prethodne pripreme, bez podloge, što bi rusi rekli "gruntovka". Kroz 3 godine auto nije ličio ni na šta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sinnerman 17 Posted May 8, 2015 ...P.S nije pocinkovana, nego galvanizovana... Galvanizacija je isto presvlacenje metala sa cinkom, samo je drugaciji proces i ide dosta tanji sloj jer se auto farba i ne treba mu ekstremna zastita kao olucima koji su pocinkovani... ...kod ćaleta u firmi su kupili novu ladu 2107 (Riva), bele boje. Posle godinu dana imala je iste ovakve tačkice, po celoj karoseriji... Ja sam neke 2004 god. video sluzbenu Ladu (bem li ga koji je model) staru 2 godine, koja je izgleda kao da je stara 20 godina a donji deo haube je izgledao kao da nije uopste ni farban. Drugar je morao da mi pokaze saobracajnu, da dokaze da je stara 2 godine... Quote Share this post Link to post Share on other sites