Jump to content
FAS Goran
Bibi

Fiat 500L - korodirali hromirani delovi? / peta (gepek) vrata?

Recommended Posts

sale najbolja fora je sto se u dodatnoj opremi prodaje neki stitnik sa oznakom 500L koji se stavlja preko, a cena mu je ludacka , mislim preko 100 E, gledao sam na nekom engleskom sajtu, pa je bilo u funtama, pa ne mogu sad da se setim bas najbolje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je neozbiljno da se posle par meseci desavaju ovakve stvari ali dobro kad prihvataju zamenu delova u garanciji.

 

Tako su i mucenog Savu  zavitlavali da mu se na puntu skida boja zbog blizine toplane..kiselih kisa , polozaja zvezda.

Pa ne moramo mi da trazimo problem u nama  tj da smo  ostetili lak pranjem u perionici raznim sredstvima.

 

@neshaoct

ja ne videh u uputsvu za koriscenje automobila nista oko pranja i cime prati ili ne prati automobil   :harhar:

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi pitam se samo da li je normalno da se ovakve stvari desavaju na novom autu! Da li je potrebno da mi pazimo sa cime se pere auto, valjda se delovi koji se prave za spoljne elemente prosli odredjena testiranja! Ovakve stvari bez obzira ne bih trebalo da se desavaju, po meni ovo je veliki propust! Kada sam hteo da kupim auto postavio sam pitanje na ovom istom forumu da li su delovi za nase trziste i za izvoz isti, tada mi rekose sve je identicno! Ostaje utisak da je ovo pitanje ponovo aktuelno, pogotovo ne mogu da zamislim nekog amerikanca koji je isto ovo uocio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaš kako... na forum (ovaj i svaki drugi) uglavnom dolaze ljudi sa problemom. Malo je onih koji na primer 500L vole pa sad oko njega ovo-ono i tako to. Imaš gomilu ljudi koji su ga kupili jer su im to mogućnosti i voze ga kao i da su kupili Dačiju ili Vagena ili bilo šta drugo... potpuno im je svejedno i ne žele da dođu na ovaj forum da bi se "družili". Uglavnom dolaze ljudi sa nekim problemom. I onda se stiče utisak da taj auto ima samo probleme da gotovo ništa ne valja itd. 

 

Evo na primer... u Srbiji je prodato (moja procena) 3-4 hiljade komada. Ovde na forumu ih je predstavljeno recimo 10-15, a recimo da ih ima do 50 koji samo čitaju forum i koji dolaze samo kad imaju problem itd. Šta je sa ostatkom? 50kom sa problemom (pri čemu nisu svi na forumu sa nekim problemom) na 3000kom je manje od 2% tako da ono... svaka fabrika to ima pa neka je Mercedes sto puta ;) 

 

Naravno, nije forum merodavan ali može se uzeti kao neki početni reper. Svakako da podaci o reklamacijama iz ovl. servisa mnogo više govore, ali čisto sumnjam da se statistika nešto bitno razlikuje ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

WP_20140219_13_25_22_Pro.jpg

 

...kad sam opisivao koroziju na pragu ispod vrata od gepeka poredio sam je sa korozijom rubova na starim automobilima!

 

Ovako sa slike, ovo liči na klasične fleke od kamenca, od vode sa pranja...uzmi krpu i prebriši. Neće se lako skidati, naročito ako tu stoje već duže vreme...

 

Prao sam auto u utorak, danas sam ih video gomilu, samo idem i briskam. :D Evo, uslikaću sutra nešto od tih fleka na svom autu. :thumbup:

 

image.jpg
 
Posle brisanja krpom:
 
image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

te hromirane delove morate da prebrisete posle pranja obavezno, nije to do starosti auta(mladosti) , picasso 2004 koga sam uzeo 2009 je dosao sa super hromiranim "umetcima" posle 6meseci je bilo kao kod bibija , malo sam se raspitivao i covek kaze da moram da ih prebrisem svaki put , bukvalno izglancam.

To sad radim sa 500L.

 

Bibi, hoces da kazes da su ti u servisu zamenili sve te hromirane delove??

Edited by Zhorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam brdo te hemije za pranje i ako se malo pretera sa koncentracijom u odnosu na propisanu nastaju takve fleke na plastikama da ne moze da se poveruje. Provereno matira lak sa auta ako je losiji i slicno. Posle mora da se polira. Bilo bi dobro kad bi ostali valsnici 500L proverili da lim je hrom na plastici popustio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te hromirane delove morate da prebrisete posle pranja obavezno, nije to do starosti auta(mladosti) , picasso 2004 koga sam uzeo 2009 je dosao sa super hromiranim "umetcima" posle 6meseci je bilo kao kod bibija , malo sam se raspitivao i covek kaze da moram da ih prebrisem svaki put , bukvalno izglancam.

To sad radim sa 500L.

...

Da ne treba da se briše i posle svake kiše? Izgleda da treba da budemo robovi svojih auta, da im ne bi korodirala hromirana plastika u garantnom roku! Izem ti kvalitet

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bimba, kvalitetan je to auto ali najnize klase. Za mrvicu iznad Dacije, imho. Samo to treba prihvatiti i nema problema, nirvana. Marketing mu je bio naduvan, posebno u Srbiji jer smo se svi obradovali da KG opet radi. Naduvali su mu cenu kao da je super-kvalitetan i sa time malo podigli nasa ocekivanja pa ispeglali sa subvencijom. Realna cena klot novog sa pastelnom bojom (sto trenutno kosta 10.900 sa subvencijom) je 9.999 + drugi komplet tockova + patosnice + prva pomoc. Po toj ceni ocekujes posle godinu, dve da zardja plastika ako je ne mazes maramicama za guzu posle svake voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa svim. Davno sam još pričao da bih rado vozio domaćeg Punta, ali da smatram da mu je realna vrednost 5-6000e jer je stari model u pitanju i kod nas je bio u ponudi čak i totalni klot(bez servo volana) i tek je pred kraj prodaje dostigao tu cenu dok je dizel  bio preko 11000e u početku i posle smršao na nešto ispod 8000.

 

Što se cene 500L-a tiče treba uzeti u obzir da je novi model u pitanju, ali opet i da je negde u rangu Punta ili malo viša klasa. Treba uzeti u obzir i konkurenciju. Jeste da je minivan, ali meni je iskreno(ne bih nikog da uvredim) dopadljiviji Pug 301 ili Rapid koji su ispod 10 000e novi. Takođe je i novi Aveo debelo ispod 10 000e sa baš jakom opremom kada naiđe neka akcija. Gde je tu 500L u ovoj priči to treba neko pametniji od mene da zaključi, ali sam prilično siguran da ne bi ovoliko bio tražen da nije bio te subvencije i posebnih načina finansiranja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ali sam prilično siguran da ne bi ovoliko bio tražen da nije bio te subvencije i posebnih načina finansiranja. 

 

Kod nas sigurno, faktički pre njega se kod nas nije ni prodavala klasa small MPV, nije postojala u ciframa prodaje.

 

Ali, po Evropi je to bila jedna od klasa koja je rasla u toku krize, tj. iz godine u godinu joj je rasla prodaja. Kupac Fiata 500L ili nekog drugog automobila iz te klase ne kupuje ni Rapid, ni Peugeot 301, ni Aveo niti bilo šta u toj klasi jer mu ne treba limuzina. Ne kupuje se na tim normalnim tržištima 500L (ili neki drugi auto iz te klase) zato što se nema para za drugi auto, već zato što mu treba baš takav auto, baš sa tim karakteristikama koje nose svi modeli u small MPV segmentu. Još kako ima pare za drugo, uostalom kada se uporedi sa konkurencijom cene za small MPV su do raspona od 20.000 evra, a Mini sa određenim modelima dolazi i do skoro 30.000 evra. Nije 500L ništa skuplji od konkurencije u klasi, naprotiv...pogotovo kad se uzme u obzir činjenica da je nov model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, na tim bitnim trzistima za Fiat se ovaj auto kupuje zato sto nekom bas takav treba a ne zbog toga jel postoji subvencija ili druge pogodnosti. U Americi jedan diler je narucio vise nego sto je cela Srbija kupila, ej, jedan Americki "Stojanov" je uzeo par hiljada komada. :-) I sad mi prichamo o nasem trzistu i spec.modelu za nase trziste. :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa Vama...
Jedna stvar mi nije jasna, kako ovako nešto opstaje u Italiji, pored mora, gde postoji izvesna količina soli u vazduhu. Korodiraju li tamo hromirani delovi sa tolikim procentom ipak agresivne soli u vazduhu?
Možda žabari imaju službe koje brišu aute što prolaze obalom...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok, imam bolju ideju, metuću ga pod stakleno zvono...

Šalu na stranu, ima li neka pasta da se to zaštiti, da ne izazivamo sudbinu?

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra!

Ovde ima baš mLogo dobrih saveta

Nemam na mob-u sada bih stavio onog smajlija što se klanja :)

Tptk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozbiljno, čovek radi to, kao što se vidi profi, uvozi iz inostranstva to što koristi, vidim da nudi zaštitu plastika, dekontaminaciju površina...treba ga pitati za neko sredstvo.

Evo, ja ću mu poslati PP da pogleda ovu temu na kojoj smo. :thumbup:

 

EDIT: Poslat PP.

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

te hromirane delove morate da prebrisete posle pranja obavezno, nije to do starosti auta(mladosti) , picasso 2004 koga sam uzeo 2009 je dosao sa super hromiranim "umetcima" posle 6meseci je bilo kao kod bibija , malo sam se raspitivao i covek kaze da moram da ih prebrisem svaki put , bukvalno izglancam.

To sad radim sa 500L.

 

Bibi, hoces da kazes da su ti u servisu zamenili sve te hromirane delove??

Nisu još, napravljen je zapisnik sve je slikano i sad se naručuju delovi direktno iz fabrike. Pozvaće me da uradimo zamenu, nadam se sada kvalitetnijih delova! Stekao sam utisak da je ovaj problem već uočen i da zbog kontra reklame menjaju svima, narovno ko se javi.

Ma kažem "Dobra" tema - svaka čast!

 

Hvala za "DOBRA" tema!

Znaš kako... na forum (ovaj i svaki drugi) uglavnom dolaze ljudi sa problemom. Malo je onih koji na primer 500L vole pa sad oko njega ovo-ono i tako to. Imaš gomilu ljudi koji su ga kupili jer su im to mogućnosti i voze ga kao i da su kupili Dačiju ili Vagena ili bilo šta drugo... potpuno im je svejedno i ne žele da dođu na ovaj forum da bi se "družili". Uglavnom dolaze ljudi sa nekim problemom. I onda se stiče utisak da taj auto ima samo probleme da gotovo ništa ne valja itd. 

 

Evo na primer... u Srbiji je prodato (moja procena) 3-4 hiljade komada. Ovde na forumu ih je predstavljeno recimo 10-15, a recimo da ih ima do 50 koji samo čitaju forum i koji dolaze samo kad imaju problem itd. Šta je sa ostatkom? 50kom sa problemom (pri čemu nisu svi na forumu sa nekim problemom) na 3000kom je manje od 2% tako da ono... svaka fabrika to ima pa neka je Mercedes sto puta ;)

 

Naravno, nije forum merodavan ali može se uzeti kao neki početni reper. Svakako da podaci o reklamacijama iz ovl. servisa mnogo više govore, ali čisto sumnjam da se statistika nešto bitno razlikuje ;)

Nisam na forumu od početka samo zbog problema, nego i zbog mnogo dobrih saveta i rasprava koje sam pročitao! Mislim da ako delimo između sebe informacije, na taj način i pomažemo jedni drugima! Ovaj forum je ekstra i može mnogo da pomogne!!! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...