Bibi 0 Posted February 19, 2014 Drugari, desilo mi se ono čega sam se najviše plašio! Otišao sam da operem auto i momak u auto perionici me poziva negde na pola pranja da pogledam hromirane delove koji se nalaze na zadnjem delu automobila(mislim na štop svetla i prag ispod vrata gepeka), počeli su da korodiraju!!! Zovem FIAT, upućuju me na servis. OK, odlazim danas i bez pogovora mi obećavaju zamenu svih delova naravno kroz garanciju! Evo kako to sve izgleda: P.S. Majstor mi onako usput reče: " Niste prvi"!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 19, 2014 Meni se nekako cini da je to neka hemijska reakcija sa tecnostima u perionicama. Cini mi se da je hrom na stopaljkama plasika i tu nema korozije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted February 19, 2014 I ja mislim da je to plastika Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 19, 2014 Da, tako je i kod MiTa, tj. taj deo što liči na hrom oko zadnjih svetala je ustvari plastika: Kucni rukom, lako ćeš provaliti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bibi 0 Posted February 19, 2014 OK plastika, šta da radimo onda za dve godine ako je ovako posle pet meseci barem meni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted February 19, 2014 (edited) Ovo na braniku nije plastika, ali na slici se ne vidi nista neobicno Edited February 19, 2014 by bojan dimitrijevic Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 19, 2014 OK plastika, šta da radimo onda za dve godine ako je ovako posle pet meseci barem meni? Da kreneš sam da pereš auto bez jake hemije, ili da se maneš perionica koje manje koriste rad, a više hemiju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bibi 0 Posted February 19, 2014 Najveća fora što sam od oktobra dva puta oprao auto, tako da to ne pije vodu!Ovo na braniku nije plastika, ali na slici se ne vidi nista neobicnoJeste loša slika ali počelo je da izbija kao nekad na starim automobilima, npr. rubovi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 19, 2014 Zeznuo se u smeši hemije.Meni je budala tako svukla lak sa gornjeg dela petih vrata na Rendži. Ima on hemiju kad ga nisam hemiski razgradio.Samo proverena sredstva, ova druga (kućna) mogu da budu jako agresivna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 19, 2014 To je katastrofa ako si ga prao samo dva puta od tada, i to još u okviru zimskih meseci.Nije ni čudo što je plastika počela da strada kada trpi prljavštinu, so i svašta nešto na sebi u tih 5 meseci, plus hemija. Uostalom, nema šta da pije vodu ili ne, plastika ne može da korodira. Peri auto češće, ozbiljno....počelo je da izbija kao nekad na starim automobilima, npr. rubovi!Ae molim te slikaj rubove kad stigneš, da vidimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bibi 0 Posted February 19, 2014 Ovu temu sam pokrenuo samo sa jednim ciljem, da svi vlasnici 500L provere moje tvrdnje i reklamiraju kao i ja dok su nam automobili u garanciji! Meni su obećali sve nove delove, a ponoviću još jednom majstor reče "NISTE PRVI"! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 19, 2014 I na svim Astrama je zardjao natpis Astra Classic. Boja kojom obrade plasticna slova je od nekog metala koji oksidira, desava se i na Nisan Muranu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 19, 2014 @ Bibi I nek' si otvorio temu, sigurno će značiti drugim ljudima. Kad ćemo videti slike rubova na kojima je ''počelo da izbija''? Verujem da nas sve to mnooogo više zanima od ove zabune oko korodiranja plastike.Peri auto češće i mani se hemija po raznim neproverenim perionicama i biće sve ok sa tim novim plastikama koje ti budu stavili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 19, 2014 I na svim Astrama je zardjao natpis Astra Classic. Boja kojom obrade plasticna slova je od nekog metala koji oksidira, desava se i na Nisan Muranu... Na mojoj nije A zarđa iz samo jednog razloga- sete se ljudi da poliraju auto i ostane malo polir paste na sjajnoj plastici što izazove skidanje sjaja i taj zarđali izgled. Ja sam tako zeznuo "1.4", ali sam ga posle par dana skinuo i popravio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bibi 0 Posted February 19, 2014 Izgleda da sam pogrešno objasnio, kad sam opisivao koroziju na pragu ispod vrata od gepeka poredio sam je sa korozijom rubova na starim automobilima! Pardon, greška! Nadam se da je sad jasno!Još nešto, kako da znam čime mi peru auto - Kojom hemijom itd.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 19, 2014 Što se plastike tiče nemoj se brinuti mnogo. Verovatno je neko sredstvo malo nagrizlo. Ovo što sam naveo za natpise je primer samo šta sve može da zasmeta kolima,a imaš takvih sredstava koliko hoćeš. Lepo od Fiata što je pristao da zameni sve.Inače, operi auto s vremena na vreme,nije neki posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 20, 2014 ...kad sam opisivao koroziju na pragu ispod vrata od gepeka poredio sam je sa korozijom rubova na starim automobilima! Ovako sa slike, ovo liči na klasične fleke od kamenca, od vode sa pranja...uzmi krpu i prebriši. Neće se lako skidati, naročito ako tu stoje već duže vreme... Prao sam auto u utorak, danas sam ih video gomilu, samo idem i briskam. Evo, uslikaću sutra nešto od tih fleka na svom autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted February 20, 2014 Ovu temu sam pokrenuo samo sa jednim ciljem, da svi vlasnici 500L provere moje tvrdnje i reklamiraju kao i ja dok su nam automobili u garanciji! Meni su obećali sve nove delove, a ponoviću još jednom majstor reče "NISTE PRVI"!Izgleda si ne svojom greskom postigao da sledeci koji bude reklamirao ovakav problem u garanciji dobije objasnjenje da auto pere u proverenim perionicama i/ili sam, da dobije astronomski racun za zamenu plastika kao i da bude upucen da taj racun naplati od tih istih neproverenih perionica, putem sudskog postupka naravno. Anyway, Peugeot 206 sedan takodje ima probleme sa zadnjom lajsnom. Verovatno svi vlasnici peru u neproverenim perionicama, sram ih bilo. I njih i te silne neproverene perionice. Krajnje je vreme da posteni proizvodjaci automobila naprave izuzece iz garancije, tj obaveste sve kupce da gube garanciju na lim ako auto operu bile gde osim u fabrickoj perionici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 20, 2014 Ko vozi 206 sedan, nema problem samo sa lajsnom, ima taj neke druge smetnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 20, 2014 Koliko vidim, do sada se nabrojalo 3-4 modela koji imaju problem sa plastičnim hromiranim lajsnama. Ne vidim zašto je nelogično da im većini (dakle ne svima, ali većini) problem potiče od hemije iz perionice (ili iz kuće)? Možda nije iz perionice, možda je od soli sa ulice. Možda je od neke kisele kiše. Možda je od nekog drveta koje baca jaku kiselinu. Možda je od ptičijeg izmeta. Ma... najlakše je da mi kažemo da je do Fiata i tu su svi problemi rešeni Neću nikako da branim Fiat. Samo pokušavam da aludiram na neke objektivne stvari koje niko ne sagleda nego odmah - Fiat krš. Ok jeste, prodaj ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slobodank 1 Posted February 20, 2014 Plastika je u pitanju. Uzrok 99% prejaka koncentarcija bezkontaktnog sredstva (to rade da bi im bolje pralo, ili je u pitanju jeftino domaće bezkontaktno sredstvo koje provereno matira lak i uništava gumene delove). Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 20, 2014 I na svim Astrama je zardjao natpis Astra Classic. Boja kojom obrade plasticna slova je od nekog metala koji oksidira, desava se i na Nisan Muranu... Na mojoj nije A zarđa iz samo jednog razloga- sete se ljudi da poliraju auto i ostane malo polir paste na sjajnoj plastici što izazove skidanje sjaja i taj zarđali izgled. Ja sam tako zeznuo "1.4", ali sam ga posle par dana skinuo i popravio. Evo mojih slova, zardjalo nista drugo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted February 20, 2014 i meni je takodje malo korodirala ova lajsna kod gepeka, samo fleke su mnogo vece, greska koju sam ja napravio isao sam sa magicnom krpom da skidam, a ona izgrebe hrom. U svakom slucaju moj auto NI JEDNOM nije opran u perionici, svaki put sam ga rucno prao i to sa decijim bebi samponom ( ostalo od klinca brdo nekih johnson uzoraka, pa jednom u dve nedelje mu ukradem po jedno malo pakovanje ) , pa ako je to agresivno sredstvo onda sam ja jednorog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted February 20, 2014 Hahah! Ja samo moram da dam digresiju na taj hromirani prag na zadnjem braniku. Ne vidim njegovu svrhu osim da se izgrebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites