Jump to content
FAS Goran
dados

Alfa 156 restajling ili Mazda 6?

Recommended Posts

gledam uskoro da menjam svoj puntic za neki malo veci auto.. razmisljao sam o laguni, alfi 156 ili citroen C5.. laguna je odma odpala na nagovor nekoliko poznanika... C5 je odpao posle lagune i ostala je alfa 156 ali restajling od 2004 godine.. i dizel 1.9 ... ali takva dobra nije ispod 3500 evra.. medjutim dok sam trazio alfu naisao sam na jednu mazdu 6 .. pa reko cisto  da proverim.. ukucao sam isto od 2004 godista ali do 4000 evra ,ipak je to mazda.. kad ono mi izbacilo jedno 15 komada... ostao sam zbunjen... jel ipak mazda 6 je predpostavljam bolji auto od alfe 156 restajling.. pa kako to da za par stotina vise dobijete mazdu 6??? koje je vase misljenje o tome.. i da li bi se opredelili pre za alfu 156 ili mazdu 6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok... nacu par oglasa ali ovako generalno za koji bi se pre opredelili... citao sam malo o mazdi i vidim da je odrzavanje malo skuplje... predpostavljam da je tu alfa u prednosti... kao i da mazda zna da ima problema sa korozijom i letvom volana ... da joj je zvucna izolacija losa... ali opet kod alfe je problem trap i da se jako tesko nalazi dobar primerak... jer uglavnom su krsevi uvezeni i onda samo problemi sa njom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista ti je situacija sa uvozom i Mazdinih polovnjaka, u stvari mislim da je i gora jer je kupovana samo iz moranja. Nagledao sam se brdo tih 6-ica bez rubova i cuo dosta horor prica o skupim zamajcima i odrzavanju. Ja bih ti savetovao 156 i to samo dizel! Trap i da je ceo los nije skuplji od 200e. a i odrzavanje je mnogo jeftinije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I verovatno na jednog majstora za Mazde idu 3 za Alfu. Veci izbor i laksi,  da se nadje dobar majstor u tvom komsiluku. Gledaj i sa te strane. I otpadi vrve sa delovima za 156ice za slucaj da ti nekad zatreba nesto odatle. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam vozio mazdu 6 karavan od drugara vracali smo se iz grcke jako lepo ide,nizak i precizan menjac,nas 4 seli i pun gepek auto nije mrdnuo ni cm mada prosek nase tezine oko 9o kg. Posle sam cuo od Duleta iz NS da nisu bas za pohvalu jer su u njima 2.0 hdi motori i mesec dana posle mora stao mu auto kod sava centra,valjda nije uradio na vreme veliki servis nisam siguran ili je to greska majstora. Sto se tice zamajca svi ga imaju dizelasi jace kubikaze...


i alfa ima zamajac mislim da oni traju oko 250 000 km a mozda i manje zavisi kako se vozi auto, mozda je bolje 156 jer je ipak to jtd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne bezi od 156-ce pogotovu ako uzimas restajling...puno stvari sredjeno,jeftino odrzavanje,limarijja bez zamerke...

Mazda nije sto je bila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

super.. hvala puno svima.. evo ubedili ste me :) ipak 156 restajling... a bio sam i kod majstora... pitao za mazdu 6, samo me je ostro pogledao i rekao, mazda 6 u srbiji... nikako!... i sve mi je bilo jasno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

C5 je neunistiva mazga. Ima drugar karavana 2002 2.0hdi sa oko 450 000 na satu. Samo redovno odrzavanje, malo visa cena potrosnih delova ali vredi . . .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

C5 je i po meni bolje rešenje,brat ima alfu 156 i,iako je trap uradjen komplet,i dalje nešto lupa,totalni gremlin

Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napljuvaste Mazdu 6 a auto vrh. Ortak je vozi već godinama i extra zadovoljan. Samo redovno održavanje.

Raspitaj se za cenu delova i vidi šta možeš da priuštiš tj da voziš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolji drug ima C5 2002g, 2.0HDI 110KS, i auto je zaista odlican. Udoban, kvalitetno uradjen, auto je za svaku preporuku. Kakav je sto se tice cene delova, to ne znam, jer je za evo 2 godine uradio samo 2 mala servisa i promenio je 4 sijalice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledas i jedan i drugi, koji bolji i ocuvaniji primerak naleti od ta dva taj pazaris. Ako uzmes krs, isto ti hvata bio Alfa ili Mazda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 godina: Alfa Romeo 156 (1997. - 2007.)

 

Alfa Romeo 156

 

Najznačajniji model u novijoj istoriji Alfa Romea je jedan od onih automobila rođenih pod srećnom zvezdom, toliko sjajno pogođen da nikada nije pao ispod radara. Naravno, na tržištu ima jeftinih i umornih primeraka, ali i onih koje vlasnici tetoše i ne spuštaju cenu. Evropski automobil godine 1998. (prva titula za milansku marku) dizajnerski je tour de force Waltera de'Silve, a stilski elementi poput visoko postavljenih, horizontalnih zadnjih svetala i skrivenih kvaka zadnjih vrata su bezbroj puta imitirani.

 

Alfa Romeo 156

 

Koliko su osnovne dizajnerske smernice odredile razvoj automobilskih oblika u poslednje dve decenije, toliko je s tehnološke strane model značajan po prvom common-rail dizelašu. Većina primeraka je imala prednji pogon, a od 2004. na običnom i povišenom karavanu nuđen je i 4x4. Od 105 do 250KS (uz Autodeltin tretman i do 400KS) nudili su motori od 1,6 do 3,2 litra, benzinci i dizelaši. Nepraktični Sportwagon imao je manji prtljažnik od limuzine, ali i sjajno izgledao, kao i povišeni 4x4 Crosswagon.

 

Alfa Romeo 156 Alfa Romeo 156

 

Proizvedeno je oko 680.000 primeraka svih verzija modela, a skladan redizajn je 2003. potpisao Giorgetto Giugiaro; postoje ljubitelji i jedne i druge generacije, ali po našem skromnom sudu original je ipak lepši. Osim prestižne GTA varijante kao youngtimeri još nisu skupi, a cenu u većoj meri određuje stanje konkretnog primerka nego motorizacija. Mada ima prednji pogon, ovo je sjajan vozački automobil pa je i to jedan od razloga održavanja popularnosti.

 

Alfa Romeo 156

 

156 iza sebe ima i lepe sportske uspehe. Ponekad je nezasluženo u senci prethodnika 155 V6 TI, ne zbog nedostatka rezultata, nego zato što u godinama vladavine (1998. - 2003.) italijanski i zatim evropski šampionat turističkih automobila nisu baš bili na vrhuncu popularnosti. Neki od trkačkih modela su nosili oznaku GTA, mada su svi imali redne 4-cilindraše, dok je drumska GTA imala V6 od 3,2 litra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...