Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Znaš kako kažu, da nema Forda, Opel bi bio... :harhar: . Mada im je dobra Ascona, ovaj Insignia... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidi... Ljudi svašta pričaju, slušam to svakodnevno :D Ovaj motor nije na glasu samo zbog skupog plinskog uredjaja, ako se isti ugradjuje (ide ona varijanta od oko 1000€, zbog direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar). Lično me ne zanima ugradnja plina.

Mene je čak i iznenadilo to što mi za 8000 km nije potrošio ništa ulja (ili barem nešto neprimetno i zanemarljivo), iako to od svakog 16v benzinca očekujem.

Prestao sam da se obazirem na mišljenja raznoraznih stručnjaka :D

 

Jedino što im zameram je dosta osetljiv trap, sutra mu baš menjam neke stvari (neuništivi Švaba moj Djoka :laughing: ).

totti,

kad pomenu plin, video sam pre nekih, bem li ga, 3-4 godine, Golf V R32 na placu Beoafrika, sa ugrađenim plinom. Kad se nisam srušio, Stajao je odmah do žice prema Jurija Gagarina, naravno baja je veeelikim slovima naglasio da ima plin. Za divno čudo nije nudio registraciju na invalida. Pa majku mu, ne ide butan u R32 nikako, ko hoće da se vozi jeftinije neka ga slobodno zaobiđe. Ovo sam zapamtio zato što :respect: VW R32, koji bi veoooma rado posedovao i vozio, da je više parica. To mi je onako, auto snova (sa 2 turbo punjača još i jedno 800ks :D)

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insignia je vrh... Ali hebo ih menjač, kao i svaki Opelov :2guns:

 

Da vidiš scenu kad dilerima stignu Insignije preko Balkana na šlepu :D

Svaki od njih se prvo prekrsti pre nego što upali auto, plaše se da se slučajno ne čuje zamajac :laughing:

 

 

@Marko

Oko toga je večita rasprava na forumima, da li na takve automobile treba ugradjivati plin. Meni lično je to teško skrnavljenje...

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

totti,

kad pomenu plin, video sam pre nekih, bem li ga, 3-4 godine, Golf V R32 na placu Beoafrika, sa ugrađenim plinom. Kad se nisam srušio, Stajao je odmah do žice prema Jurija Gagarina, naravno baja je veeelikim slovima naglasio da ima plin. Za divno čudo nije nudio registraciju na invalida. Pa majku mu, ne ide butan u R32 nikako, ko hoće da se vozi jeftinije neka ga slobodno zaobiđe. Ovo sam zapamtio zato što :respect: VW R32, koji bi veoooma rado posedovao i vozio, da je više parica. To mi je onako, auto snova (sa 2 turbo punjača još i jedno 800ks :D)

 

 

mozda zato sto R32 po gradu trosi oko 15 litara benzina ... a na otvorenom oko 11 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko toga je večita rasprava na forumima, da li na takve automobile treba ugradjivati plin. Meni lično je to teško skrnavljenje...

+1

Prvi put da se slazem sa nekim iz grupacije vagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin u R32 ili tako nesto..., ako je daily driver glasam za plin, ako je vikend varijanta ne nikako. Pre bih uštedeo na gorivu preko plina, a održavao tako neki das auto kako treba.
Insignia može da prođe. Mislim da je Opel prvi krenuo sa čeličanama pa ratkapnom preko, a izgledaju kao alu felne? To sam na Astri prvi put video.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da razumem plin u nekom starom GTi-ju, trici VR6, to mi je ok. Ali kupiš noviji auto, koji je masterpiece, i nagrdiš ga butanom. E kada smo kod novih Opela, samo za kolegu :D

Jedan moj kolega iz bivše firme je kupio novu Astru GTC 1.6 turbo, i odmah joj je ugradio plin. Uzeo ga nešto sa popustom, jer je stajao u salonu preko godinu dana, imala je 40km pređenih. Pogledah posle kako ta Astra ide, pa to je smešno :D Đaba joj navodnih 180ks, ipak je to smeće iz Opela.


Plin u R32 ili tako nesto..., ako je daily driver glasam za plin, ako je vikend varijanta ne nikako. Pre bih uštedeo na gorivu preko plina, a održavao tako neki das auto kako treba.
Insignia može da prođe. Mislim da je Opel prvi krenuo sa čeličanama pa ratkapnom preko, a izgledaju kao alu felne? To sam na Astri prvi put video.

 

Da li si upućen da se plin u FSI motorima i ne isplati. Tj ne radi ti auto uvek na plin, tipa na leru radi na benzin, pa u nekom normalnom radnom opsegu broja obrtaja na plin, a kada ka načepiš preko nekog broja obrtaja opet na benzin. Poenta je da ti ne izgore dizne za benzin koje su u glavi motora. Ima genijalaca koji su u FSI motore turili sekvent, pa im je bilo kuku lele, zbogom benzinska instalacijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam čoveka koji vozi 3.2 benc i pređe 400-500km dnevno, na te relacije ne treba biti pametan za plin, bitno je da ne budeš glup. Pun tank plina i benzina kada sipa bude oko 20 hiljada RSD. Verovatno kada bi i mi vozili nesto preko 2.5 da bi drugačije razmišljali.
Što reče jedan moj davnih dana, da postoji X5 2.0 nikada ne bih kupio X5.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao poslovni partner ladu neku, kupio novu karavana.... navozao se 4-5god i proda je, jbg gde ce ladu preduzetnik....
Kupi merc 124 benzinac ~2500-2600ccm
Ode iz bg do malo ispod Nisa i nazad, oko 300km u jednom pravcu, vraca se u bg i bez obzira sto je krenuo punog rezervoara, mora da sipa usput...
Onda je kupio novog hyundai akcent sa plinom i jos jednog caddy-a dizela... :)

Toliko primera u Srbiji da se ljudi zalecu i kupuju nesto za sta realno nemaju pare!!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, zaspamovasmo čoveku temu, nadam se da nam neće zameriti. Moram i ovo da dodam. Moja šveca ima ortaka koji je totalni fijuk, i zovu ga Madman :D

San mu je bio da kupi mercedes W140 (u srbalja poznatiji kao slon). I ostvario je san, samo nije našao S600, već socijalni model Mercedes W140 S 320 long-wheelbase, od 3,2 l i tričavih 5,2m dužine. Možda ga neko zna, Miloš iz Zemuna. Šou sa njim, nešto je petljao oko plina, pa je pogrešno povezao neke kablove, radio je na 4 cilindra, ali se nešto i ne primeti. A da, najjača fora je što mu je to prvi auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW se prvi put zajebao kada je napravio 2-ku a onda V-cu.Vise toliko kvalitetan auto se nece pojaviti a da nije premium.Sam vw je rekao da je V-ca preskupa za serijsku proizvodnju pa je iz tog razloga prestala sa proizvodnjom.VI-ca ni nema tako napredna resenja kao gore pominjana generacija Golf-a.Dizajnerski mozda najuspeliji model VW u poslednjih 20=tak godina ne racunajuci Corada i Schiroko.

Koliko sam ja upoznat sa time, valjda je dvojka i cetvorka ?? Najbolji motor u Golfu je 1.6 TDI koji se ugradjuje u 6ticu i 7micu. Zasto?

Zato sto je to dvojkin 1.6 TDI motor na koji je dodata samo elektronika i koja konjsa snaga. Imao sam prilike da vozim sve osim 7mice i 3jke. Jedinicu vozi moj deda inace je 1.3 trosi kao moj Uliz, imao je cale 2jku prvo benzinca 1.6 56kw-a pa dizelasa 1.6 TDI (pravi TdI sa interkulerom koji je radio, sa turbinom koja nije trosila ulje) zatim pre svih tih imao je jedninicu 1.6 40kw-a najbolji motor koji sam ikada vozio. Toriso je jedva 5l po gradu, caletove voznje 4.5. Na otvorenom 4.0, ali je bila idhabana karoserija.

Slazem se da je VW VW, ali ne znam, 6tica 2.0 TDI vuce kao Stilo 1,9 mjtd...imam komsiju tera onog jadnog Stila, ja mislim da ima oko 300.000 predjenih, sta on njemu radi ja to nikad autu ne bih.

Nisam nista cuo za te TSI motore, nego me zanima samo potrosnja?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fsi, ne Tsi  :)

 

Magistrala, Beograd - Valjevo - Beograd, vožnja po ograničenju, prosečna brzina 52 km/h, 5,7 litara (sa klimom).

Autoput, Beograd - Leskovac - Beograd, prosečna brzina nešto preko 130 km/h, nešto ispod 7,5 litara (bez klime, 3 osobe u kolima).

Pravu gradsku vožnju ja nemam, kombinacija vožnje po centru sa Novim Beogradom leti sa klimom oko 8,2, zimi do 9,3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al sam ga omasio :D pretpostavljam da ima oko 116 konja ? :D moj decacki san je Golf V 2.0 TDI 140 konja, kupicu ga kad tad, imas potrosnju kao ja :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin u R32 ili tako nesto..., ako je daily driver glasam za plin, ako je vikend varijanta ne nikako. Pre bih uštedeo na gorivu preko plina, a održavao tako neki das auto kako treba.

Insignia može da prođe. Mislim da je Opel prvi krenuo sa čeličanama pa ratkapnom preko, a izgledaju kao alu felne? To sam na Astri prvi put video.

 

Reno to mnogo bolje i pre radi, pogledaj trecu generaciju megana,neces verovatno verovati da nisu alu felne, vec ratkapne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam obrnuto zapazanje. Meni su na onom poslednjem Meganu kod komsije alu 16'' dugo vremena delovale kao ratkapne... Nisam zagledao, a provalio sam da je alu felna u pitanju tek kad mi je covek rekao :) . Bas su bzvz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što reče tip na drugom forumu, "auto ne poklanjam, nego ga prodajem" :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...