Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serija 7 (G11) / (G70/G71) / BMW i7

Recommended Posts

BMW 750Li Individual Edition

 

bmw%20750%20444.jpg

 

Bavarci su samo za japansko tržište pripremili novo ograničeno izdanje ionako luksuzne Serije 7.

 

bmw%20750%2044.jpg

 

U pitanju je BMW 750Li Individual Edition, čija serija je ograničena na samo 30 primeraka, i to deset u Azure Black, deset u Moonstone i deset u Ruby Black boji.

 

bmw%20750%204444.jpg

 

Osim ekskluzivnih boja za eksterijer, ovi automobili imaju i odgovorajuće doterani enterijer.

 

bmw%20750%204.jpg

 

To znači da kupci mogu da dobiju BMW Individual Yukari enterijer (braon finiš), BMW Individual piano (crni finiš) i BMW Individual ash grain (crno/crveni finiš), uz BMW Individual Merino kožu u Smoke White, Tartufo ili Caramel boji, kao i plafon presvučen alkantarom. Svi primerci takođe imaju i lagane alu točkove V-spoke 649 I, sedišta sa funkcijom masaže, panoramski stakleni krov i Bowers & Wilkins Diamond surround sound sistem sa 1400 vati. Motor je 4.4 litarski V8 TwinTurbo sa 450KS i 650 Nm, dovoljno za ubrzanje do stotke za manje od 5 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M760Li Austin Yellow

 

bmw%20760%207.jpg

 

BMW Abu Dhabi Motors predstavlja još jednu Seriju 7 u zanimljivoj boji.

 

bmw%20760%2077.jpg

 

Podsećanja radi, do sada su predstavili BMW M760Li u bojama Estoril Blue, Chestnut Bronze i Rallye Green, dok je ovaj poslednji u Austin Yellow boji iz BMW Individual kataloga.

 

bmw%20760%20777.jpg

 

U pitanju je sedmica sa produženim međuosovinskim rastojanjem, krem kožnim enterijerom, 21-inčnim alu točkovima, 3D Design prednjim spojlerom, Alpina spojlerom na prtljažniku...

 

bmw%20760%207777.jpg

 

Za pogon se brine 6.6 litarski V12 motor sa 610KS i 800 Nm (sa osmostepenim automatikom), što je dovoljno da ova limuzina od 0 do 60 milja (96 km/h) ubrza za 3.7 sekundi i postigne maksimalnih 304 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 740e u M Performance varijanti

 

172357-bmw%20740%201.jpg

 

Na ovogodišnjem SEMA sajmu imamo prilike da vidimo veliki broj BMW sportskih modela. Ipak, čuveni bavarski brend je odlučio da se ovom prilikom pohvali svojom sedmom serijom, u M Performance varijanti, kao i sa brojnim BMW unapređenjima. Eksterijer ovog modela svakako je sjajan. Zapravo, možemo slobodno reći da 740e xDrive iPerformance model nije ništa manje agresivan od čuvenog belog M Sport 740Le modela koji smo mogli da vidimo u BMW predstavništvu u Abu Dabiju ranije ovog meseca.

 

172358-bmw%20740%2011.jpg

 

Ovaj 740e model ima crne bubrežaste rešetke, koje se sjajno uklapaju sa branicima napred i nazad koji su specifični za M seriju, sjajne crne ''hokejske štapove'', spojler na poklopcu prtljažnika, karbonske navlake na retrovizorima i set masivnih točkova sa plavim čeljustima kočnica koja se ne mogu tek tako videti. Sa druge strane, u enterijeru ovaj BMW jednostavno isijava unikatnošću, sa Fiona Red kožnim detaljima, ali i Piano crnim insertima. Ono što takođe vredi pomenuti je crvena koža koja se ne nalazi samo na sedištima, već i na panelima vrata, kao i donjem delu kontrolne table, što definitivno svakog vozača i suvozača ispunjava nekom sirovom energijom.

 

172359-bmw%20740%20111.jpg

 

Možemo slobodno reći takođe da je BMW dao sve od sebe kada su radili na ovom 740e modelu, a kako su odlučili da ga predstave na ovogodišnjem SEMA sajmu, možemo pretpostaviti da njemu nikako ne manjka opcija. Drugačije rečeno, on definitivno košta više od regularnog 740e xDrive iPerformance modela, čija cena kreće od 90.700 dolara u Sjedinjenim Američkim Državama.

 

172360-bmw%20740%201111.jpg

 

Što se sposobnosti tiče, ovaj model može vrlo lako osvojiti bilo koji drum. Njegovim 321 konjskih snaga iz hibridnog pogonskog sklopa ga od nula do sto kilometara na čas dovode za samo 5.5 sekundi. Na kraju, da zaključimo: iako su klasični modeli ponekad večni, unapređenja i modernizacija ne moraju uvek biti loša stvar. To je činjenica, makar kada se radi o čuvenim nemačkim brendovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imola Red BMW M760Li xDrive

 

172738-bmw%207%204.jpg

 

BMW Abu Dhabi Motors prikazuje još jednu Seriju 7 sa zanimljivom bojom, ovde sa Imola Red eksterijerom.

 

172739-bmw%207%2044.jpg

 

Radi se opet o ''sedmici'' sa produženim međuosovinskim rastojanjem, pri čemu se ovde ističu i crveni kožni enterijer, crni kožni volan sa M oznakom, crni prednji ''bubrezi'', 3D Design prednji spojler, spojler na prtljažniku u boji vozila, set M Performance bi-color točkova i kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana.

 

bmw%207%204444.jpg

 

Za pogon se brine 6.6 litarski V12 motor sa 610KS i 800 Nm (sa osmostepenim automatikom), što je dovoljno da ova limuzina od 0 do 60 milja (96 km/h) ubrza za 3.7 sekunde i postigne maksimalnih 304 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Long Beach Blue BMW M760Li xDrive

 

bmw%20760%203.jpg

 

BMW Abu Dhabi Motors ne miruje, pa pokazuje još jednu Seriju 7 sa zanimljivom bojom, ovde sa Long Beach Blue eksterijerom (poznata sa BMW-a M2).

 

bmw%20760%20333.jpg

 

Opet se radi o ''sedmici'' sa produženim međuosovinskim rastojanjem, pri čemu se ovde ističu i unutrašnjost sa crvenom Nappa kožom, drvo, crni kožni volan sa M oznakom, 3D Design prednji spojler, M Performance spojler na prtljažniku u boji vozila, set crnih alu točkova i kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana.

 

bmw%20760%2033.jpg bmw%20760%203333.jpg

 

Za pogon je zadužen 6.6 litarski V12 motor sa 610KS i 800 Nm (sa osmostepenim automatikom), što je dovoljno da ova limuzina od 0 do 60 milja (96 km/h) ubrza za 3.7 sekundi i postigne maksimalnih 304 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: BMW 750d xDrive Individual

 

bmw 750d xdrive

 

Bavarska Serija 7 u Individual opremi pomera granice u pogledu prefinjenosti i luksuza, dok novi turbodizel motor od tri litre radne zapremine i 400 konjskih snaga predstavlja više nego adekvatnu zamenu za penzionisani V8. Luksuzna klasa je veoma specifična i zahtevna. Ovde nema mesta za svakoga. Standardi su izuzetno visoki i nije nimalo lako zadovoljiti afinitete bogate i razmažene klijentele, a čini se da je još teže zadobiti njihovo poverenje. U takvim okonostima tradicija i imidž često igraju presudnu ulogu. Ako izuzmemo ekstravagantne limuzine Bentlija i Rols-Rojsa, koje ručnom izradom, neprevaziđenim kvalitetom izrade i basnoslovnom cenom umnogome prevazilaze ionako visoke standarde, izbor bogatih kupaca koji su bacili oko na veliku, luksuznu i dinamičnu limuzinu uglavnom se svodi na neki od renomiranih predstavnike nemačkog ''svetog trojstva''.

 

Da se luksuzna klasa poslednjih meseci ozbiljno zatalasa, pobrinuli su se prvo Merecedes sa redizajniranom S-klasom, a potom i Audi predstavljanjem potpuno nove generacije modela A8. Međutim i BMW još uvek ima šta da kaže. Najveća limuzina iz Minhena, Serija 7 i dalje je veoma sveža, a osim toga model 750d je nedavno pojačan novim motorom. I to kakvim! Reč je o pravom remek delu tehnologije - najsnažnijem šestocilindarskom dizelu ikada, koji iz 3.0 litra zapremine pomoću četiri turbo punjača oslobađa okruglo 400 konjskih snaga! Upravo je luksuz nešto što privlači najviše pažnje na modelu koju smo ekskluzivno testirali, jer je reč o Seriji 7 sa prestižnom Individual opremom. Spolja posmatrano, ova skupocena nadgradnja je prilično diskretno stilizovana, tu su nešto drugačiji branici sa hrom detaljima i velike aluminijumske felne prečnika 20 inča, kojima poseban sjaj daje specijalno polirana legura.

 

I to nije sve, jer finalnu notu servira fenomenalna ''azurit blek'' boja koja posebno akcentuje prefinjeni izgled bavarske limuzine. Kada smo već kod izgleda, moramo da istaknemo da je za razliku od prethodnih generacija, koje su delovale nekako nezgrapno i teško, aktuelna Serija 7 daleko elegantnija pa i dinamičnija u isto vreme. Unutrašnjost sedmice Individual je posebna priča. Odmah da razjasnimo, ovo nije produžena L verzija, već obična. No, i pored toga, unutrašnjost nudi obilje prostora i zavidan nivo komfora za putnike, bilo da sede napred ili pozadi. Interesantno je napomenuti  da Long verzija, opremljena masivnijim i udobnijim zadnjim sedištima, zapravo smanjuje prostor za glave putnika pozadi i uprkos tome što ima duže međuosovinsko rastojanje, manje odgovara osobama visokim preko 190 centimetara.

 

Sa druge strane, u standardnoj sedmici, zadnja sedišta nemaju produžetak sedalnog dela koji se izvlači i omogućava putnicima da povremeno uživaju u polusedećem položaju. No i bez toga, pozadi se sedi udobno i komforno. Zato, gde god da sednete uživaćete, jer su svi materijali izuzetno kvalitetni, a čitav kokpit je dizajniran tako da ostavlja nadasve luksuzan utisak. Sedišta su presvučena najfinijom Merino kožom i pored grejanja nude i funkciju ventilacije, dok ambijentalno osvetljenje meko i prijatno osvetljava pojedine segmente. U ovoj klasi često se nameće pitanje da li je zapravo lepše voziti ili biti vožen? Mi smo, naravno, veći deo vremena proveli na prednjim sedištima - konkretno, na mestu rezervisanom za vozača.

 

S obzirom na to da BMW po prirodi ističe vozačku narav, uz opasku da su ukusi i afiniteti različiti, mišljenja smo da je za upravljačem ipak zagarantovano veće uživanje. Da tako bude, pobrinuli su se inventivni konstruktori iz Minhena koji su uložili mnogo znanja i truda kako bi sedmicu učinili pravim biserom koji sija na svim poljima. Podarili su joj bukvalno sve tehnologije dostupne u komercijalnoj upotrebi u automobilskoj industriji. Testirani primerak sa ''ful'' opremom pružio nam je uvid u sve mogućnosti Serije 7, jer poseduje sva moguća rešenja koja su implementirana kako bi vožnju učinila maksimalno komfornom, dinamičnom, sigurnom, pa čak i ekonomičnom. Mada, ruku na srce, kod automobila čija se cena sastoji iz šest cifara podatak o potrošnji ostaje na dnu liste prioriteta vlasnika.

 

Ne i za fabrike, jer su proizvođači pritisnuti da odgovore na sve strožije norme i standarde o emisiji štetnih gasova, a u poslednje vreme naročito su anatemisani dizeli. Toliko, da ih mnogi vide kao vrstu koja će prva položiti oružje i istaći belu zastavu pod naletom plag-in hibrida i električnih automobila koja nas, po svemu, očekuje u narednih nekoliko godina. U Štutgartu su već digli ruke od V8 dizela, dok Audi i dalje prkosi moćnim osmakom sa 435 konja. BMW je, takođe, odbacio V8 dizel, ali je zato ponudio alternativu u vidu rednog šestocilindarskog agregata sa četiri turbine. Ovaj inovativni agregat, razvijen od strane BMW-ovog M Performance odeljenja, karakterističan je po tome što ima visok pritisak ubrizgavanja od čak 2.500 bara. Klipovi su izrađeni od legure aluminijuma i silikona, a poseban kuriozitet predstavlja sistem natpunjenja sa četiri turbo punjača.

 

Oni su ''uigrani'' tako da pri malom gasu radi samo jedan turbo pod visokim pritiskom, dok se pri jačem, aktiviraju još dva koja rade pod manjim pritiskom. Negde iznad 2.500 obrtaja aktivira se još jedan turbo punjač pod visokim pritiskom i od tog trenutka zajedničkim snagama deluju sva četiri. Kako osmostepeni automatski menjač ne bi bio preopterećen, maksimalni obrtni moment je ograničen na 760 Nm, ali je već pri 1.000 obrtaja dostupno pozamašnih 450 Nm. Ovakvo rešenje treba da rezultuje gotovo momentalnim odzivom na gas, drugim rečima, turbo rupa takoreći ne postoji. Da je zaista tako, uverili smo se sa prvim jačim dodavanjem gasa. Uprkos velikim gabaritima i ne baš maloj masi, sedmica hitro poteže već iz niskih obrtaja. U pogledu performansi, ne pronalazimo mesta bilo kakvim zamerkama - ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4.6 sekundi će zadovoljiti i zahtevnije vozače, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.

 

Ono što nam se nije toliko dopalo jeste nešto grublji i glasnijii rad agregata, koji ne uspeva da kamuflira ni odlično izolovana kabina. Vibracije se osećaju na leru, doduše minimalno, a zalazak u visoke obrtaje daje rezak zvuk koji bi ipak bio prijatniji da je nižeg intenziteta. Naročito se ističe vozna dinamika, posebno stabilnost i upravljanje. Imajući u vidu da je automobil dugačak više od pet metara, njegova odsečnost oduševljava. Serija 7 je svakako napravljena sa namerom da bude maksimalno agilna. Ovo je prvi model sa znakom ''plavo-belog propelera'' koji je dobio potpuno novu CLAR platformu izrađenu u kombinaciji čelika, aluminijuma i ugljeničnih vlakana. Ako se tome doda i da testirani automobil, pored standardnog xDrive integralnog pogona, poseduje opciono upravljanje na sva četiri točka, jasno je da raspolaže sa ogromnim sportskim potencijalom. Pritom, komfor ne dovodi u pitanje.

 

Razlog za to se krije u velikom međuosovinskom razmaku, ali i u adaptivnom vazdušnom oslanjanju koje nudi dva komforna moda, osnovni i tzv. Comfort Plus, kada šasija prosto ''pliva''. Naravno, tu je i sportski mod koji spušta automobil za 10 mm, čineći ga stabilnijim i aerodinamičnijim pri visokim brzinama. Inače, ova podešavanja se ne odnose samo na oslanjanje već obuhvataju i rad motora, odnosno menjača, a ukoliko želite zasebno da setujete svaki od njih, tu mogućnost ostavlja individual režim. Novost u odnosu na prethodnu generaciju predstavlja Adaptive mod koji se trenutno prilagođava stilu vozača. Drugim rečima, ako vozite brže i oštrije, automobil će to prepoznati i u skladu sa uslovima prilagoditi ''fidbek''.

 

Od tehnoloških novotarija pažnju skreću i laserski farovi koji su se pokazali izuzetnim u noćnoj vožnji, baš kao i od ranije poznat Night Vision, koji pri smanjenoj vidljivosti na centralnom displeju daje prikaz i može pomoći da tako uočite prepreku ili opasnost koju ne biste videli na vreme golim okom. Tu je i ''asistent'', kako u BMW-u nazivaju sistem koji omogućava održavanje putanje u kolovoznoj traci, tako što sam upravlja automobilom čak i ako sklonite ruke sa upravljača, a u kombinaciji sa adaptivnim tempomatom radi kao pravi pravcati auto-pilot, s tim da posle 20-ak sekundi počinje da upozorava da vratite ruke na upravljač, u suprotnom sam kreće da usporava.

 

Na kraju, vreme provedeno sa ovim, po mnogo čemu izuzetnim automobilom, još jednom je potvrdilo da šesta generacija Serije 7 više nego uspešno nastavlja dugu tradiciju u segmentu velikih luksuznih limuzina. Sa tehnološkim napretkom, trka između večitih nemačkih rivala postaje sve zanimljivija. Ipak, ovo pomeranje granica ima i svoju cenu, a ona u ovom slučaju iznosi 172.000 evra. Tačno toliko staje testirani model, dok osnovna cena za BMW 750d xDrive kreće od 108.990 evra.

 

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

Foto: Aleksandar Savin

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW karoserija Tehničkoj školi GSP u Beogradu

 

bmw 7 karoserija

 

Kompanija Delta Motors donirala je karoseriju novog modela BMW Serije 7 (fabričke oznake G11) Tehničkoj školi GSP u Beogradu. Karoserija predstavlja odličan primer savremene konstrukcije u kojoj su korišćeni različiti materijali u cilju poboljšanja voznih karakteristika ali i smanjenja mase. Nova Serija 7 lakša je od prethodnog modela oko 100kg, a ključni faktor za postizanje ovog rezultata je pametna upotreba materijala - različite vrste čelika, aluminijum i CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic). Zahvaljujući ovoj donaciji, učenici Tehničke škole GSP imaće kvalitetniju praktičnu nastavu jer će se  upoznati sa najnovijim tehničkim dostignućima u ovoj oblasti autoindustrije. Ovo će sigurno rezultirati višim nivoom stečenog znanja budućih limara i farbara - izjavio je gospodin Mladenović, zamenik direktora škole.

 

bmw 7 karoserija

 

Mihailo Stepanović, Menadžer servisne službe kompanije Delta Motors, istakao je da je ovo jedna u nizu donacija koju je Delta Motors sprovela. Kompanija će nastaviti i u budućnosti  da ulaže u unapređenje nastave i razvoj i usavršavanje novih obrazovnih kadrova. BMW Grupa već nekoliko godina ulaže u razvoj tehnologije proizvodnje CFRP komponenti u velikim serijama, a od 2014. godine na tržištu se pojavljuju modeli koji imaju čak CFRP karoserije (BMW i3 i i8). Konkretno na Seriji 7 CFRP je upotrebljen kao srednji sloj na obodu krova, ramu krova, pragovima, B i C stubu, kao i centralnom tunelu. Zbog toga BMW ovu konstrukciju naziva Carbon Core. Na najosetljivijim pozicijama prilikom udesa (slojevi A, B stuba, obod krova) upotrebljen je čelik visoke čvrstoće - Boron, dok su kompletna vrata (ram i paneli) napravljeni od aluminijuma, Takođe, poklopci motornog prostora i haube kao i kapa krova su aluminijumski.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wald International BMW Serije 7

 

Wald International BMW Serije 7

 

Japanski tjuner Wald International je pripremio novi program za doterivanje BMW-a Serije 7, nazvan "Black Bison". U najkraćem, ponuda obuhvata aero body kit (redizajnirani prednji i zadnji branik, prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku), komplet 22-inčnih alu točkova, kao i novi izduvni sistem.

 

Wald International BMW Serije 7

 

U kratkoj vesti nema informacija o eventualnom pojačanju motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 740e iPerformance dobija snažniji elektromotor i nove baterije

 

BMW 740e iPerformance

 

BMW 740e iPerformance već sada nudi impresivnu kombinaciju luksuza i eknomočnosti, ali od 2019. godine će dobiti još bolje opcije. Na BMW Blogu se ''šuška'' da će osveženi model dobiti ažurirani četvorocilindarski TwinPower Turbo agregat zapremine dva litara, kao i poboljšani elektromotor i nove baterije koje će imati veći kapacitet i koje će biti efikasnije.

 

BMW 740e iPerformance

 

Ovo još uvek nije potvrđeno, ali ako se pokaže tačnim, BMW 740e iPerformance će imati oko 390 konjskih snaga, i moći će na samo električnu energiju da pređe veći put. Ažurirana verzija bi mogla da ponese oznaku 745e iPerformance, i posedovaće bežični sistem punjenja kao i model 530 iPerformance. Pored nove pogonske jedinice, ovaj model Serije 7 će najverovatnije dobiti i potpuno digitalnu instrument tablu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 750Li xDrive Avus Blue

 

BMW 750Li Avus Blue

 

Nakon čitave serije doteranih primeraka BMW-a 760Li xDrive, BMW Abu Dhabi Motors sada prikazuje i zanimljivi BMW 750Li xDrive, i to u Avus Blue boji iz BMW Individual kataloga.

 

BMW 750Li Avus Blue

 

U pitanju je dakle opet ''sedmica'' sa produženim međuosovinskim rastojanjem, ovde sa crvenim kožnim enterijerom, upadljivim alu točkovima, 3D Design prednjim spojlerom, crnim prednjim ''bubrezima'', retrovizorima od ugljeničnih vlakana, kao i sa Alpina spojlerom na prtljažniku.

 

BMW 750Li Avus Blue

 

Za pogon je zadužen V8 motor sa 449KS i 650 Nm, što je dovoljno da ova limuzina od 0 do 100 km/h ubrza za 4.5 sekunde.

 

BMW 750Li Avus Blue

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja BMW-a Serije 7 facelift počinje u martu 2019.

 

bmw 7 1111111111.jpg

 

Aktuelni BMW Serije 7 se ne nalazi dugo na tržištu (od 2016. godine), ali informacije nagoveštavaju da Bavarci već pripremaju njegovu obnovljenu verziju. U Minhenu verovatno i nisu najzadovoljniji prodajom nove sedmice i činjenicom da je Mercedes S klase i dalje najprodavaniji u tom segmentu.

 

132550-bmw 7 1111111.jpg

 

Kako bilo, modifikovana Serija 7 bi u proizvodnji trebalo da se pojavi u martu 2019. godine, ali ostaje pitanje šta će sve biti izmenjeno u odnosu na sadašnju verziju. Ipak, kao i kod doterivanja drugih BMW modela, i ovde najverovatnije možemo očekivati izmene oko svetala i branika, ali pre svega u unutrašnjosti (materijali, boje, opcije kože...). Zato je pažnja posvećena gami motora. Tako će BMW 750i dobiti pojačani V8 motor (na 465KS), BMW 740i će pokretati 3.0 litarski šestocilindraš sa 335KS, dok će novost predstavljati verzija BMW 745e (hibridna varijanta sa 390KS, kombinacija 2.0 litarskog turbo četvorocilindraša i elektromotora).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za V12 motor u BMW-u Seriji 7?

 

144571-bmw 760 1.jpg

 

I BMW M760i / M760Li će po svemu sudeći biti žrtva nove test procedure potrošnje i emisije nazvane ''Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure''. BMW je zbog nje već privremeno zaustavio proizvodnju modela M550i u Evropi (dok se ne izvrše neophodne izmene), a sada pojedini mediji prenose informacije iz ''pouzdanih izvora iz Minhena'' da će nova žrtva biti 6.6 litarski V12 biturbo motor sa 601KS iz BMW-a M760i / M760 Li. Tačnije, ovaj V12 će u Evropi biti u ponudi još oko godinu dana, a tada na scenu izlazi restilizovana Serija 7 u čijoj gami ga više neće biti. To takođe znači da ovog V12 neće biti ni pod haubom novog modela X7, bar što se tiče Evrope. Budući da se ''Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure'' ne primenjuje u SAD-u, to znači da bi ovaj V12 u Americi ipak trebalo da bude dostupan i nakon njegovog ukidanja na evropskom tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...