Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

BMW serija 7 (G11) / (G70/G71) / BMW i7

Recommended Posts

Potvrđen električni BMW Serije 7

 

bmw 745 11111.jpg

 

Već ranije se pričalo o tome da u BMW-u planiraju i električnu verziju buduće Serije 7, dok je danas ta vest i zvanično potvrđena iz samog vrha bavarske kompanije. BMW precizira da će nova generacija Serije 7 (očekuje se 2022. godine) biti dostupna u benzinskim i dizel verzijama, kao plug-in hybrid, ali i u potpuno električnoj varijanti (verovatno pod nazivom i7) koji će biti i najsnažnija sedmica u ponudi. Takođe, sve verzije će koristiti istu platformu. Neki izvori su ranije navodili da BMW priprema verzije i7 i i7S, pri čemu će ova druga naravno imati više snage.

BMW i7 bi navodno trebalo da dobije 500KS, baterije od 100 kWh i autonomiju od oko 600 km (po WLTP-u), dok bi BMW i7S raspolagao sa oko 670KS, baterijama od 120 kWh i autonomijom od 600 km. Kako stvari stoje, ovi automobili bi mogli da dobiju više od jednog elektromotora i pogon na sva četiri točka. Sve u svemu, budući električni Mercedes EQS i novi Jaguar XJ dobijaju novog, opasnog rivala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design BMW Serije 7

 

3d 7 003.jpg

 

Još jedan BMW-ov model je dostupan sa tjuning paketom japanske kuće 3D Design.

 

3d 7 002.jpg

 

Kao i drugi BMW modeli, i ''sedmica'' je ovde na raspolaganju sa 3D Design aero body paketom od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, opcionom bočnom trakom, kao i novim elementima za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, opcioni detalji od ugljeničnih vlakana).

 

3d 7 001.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M760Li xDrive by auto-Dynamics.pl

 

ser7 003.jpg

 

Poljska tjuning firma Auto-Dynamics.pl predstavlja paket za doterivanje obnovljenog BMW-a M760Li xDrive (G12 / LCI), pri čemu se pre svega ističu aero body kit i set novih alu točkova. Za aero body kit se pobrinuo ruski Ronin Design, a podrazumeva novi prednji spojler, komplet pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku i zadnji krovni spojler.

 

ser7 002.jpg

 

Tu je i set 22-inčnih Vossen EVO-5R točkova u upadljivoj Patina Gold boji (kao odličan kontrast Frozen Black boji samog automobila), uz Michelin Pilot Sport 4S gume (255/30/22 napred i 295/25/22 pozadi).

 

ser7 001.jpg

 

Na kraju, u paketu je i modifikovano oslanjanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 7 sa snažnijim i štedljivijim dizelom

 

204210-bmw 7 03.jpg

 

BMW Serije 7 se kupcima u Evropi nudi i u kombinaciji sa rednim trolitarskim turbo-dizelskim motorom sa šest cilindara, a takve ''sedmice'' kriju se iza oznaka 730d, 740d i 750d. Sa uvođenjem u priču 48-voltnog blagog hibridnog sistema kupci koji se odluče za verzije 730d i 740d xDrive sada mogu da računaju na dodatnih 11 KS, a u Minhenu naglašavaju da će prosečna potrošnja goriva biti manja za 0.5 litara.

 

204211-bmw 7 02.jpg

 

Motor koji pokreće BMW 730d i 730d xDrive sada nudi 286 KS, a povećana je i vrednost najvećeg obrtnog momenta (650 Nm), pa 730d sa pogonom preko obe osovine (xDrive) od 0 do 100 km/h stiže za 5.6 sekundi i razvija 250 km/h. Verziji s pogonom nazad je za dostizanje ''stotke'' potrebno dodatnih 0.3 sekunde.

 

204212-bmw 7 01.jpg

 

Sa oznakom 740d xDrive stiže 340 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5 sekundi (0.2 brže od dosadašnjeg) i 250 km/h, a trolitarski motor u obe verzije zadovoljava najstrožije evropske standarde o emisiji izduvnih gasova. Pored snažnijih i štedljivijih izdanja trolitarskog turbo-dizelskog motora BMW za Seriju 7 nudi i dodatne opcije personalizacije, a među njima je i nova dvobojna kombinacija kožom obložene kabine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: G-Power BMW M760Li

 

6.6 V12 BiTurbo je ''porastao'' sa 585 na 670 konja, i sa 850 na 1.050 Nm. Ovako ide od 0-300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2021. BMW 745Le

 

396 konja dobijenih zajedničkim radom 3.0 benzinca i struje, uz 600 Nm - pogledajte kako ide na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW i7 za 2023. godinu

 

bmw i7 2023.jpg

 

BMW je još ranije potvrdio da u sklopu nove Serije 7 planira i njenu potpuno električnu verziju. BMW precizira da će nova generacija Serije 7 (očekuje se 2022. godine) biti dostupna u benzinskim i dizel verzijama, kao plug-in hybrid, ali i u potpuno električnoj varijanti. Takođe, sve verzije će koristiti istu platformu.

Električna verzija (verovatno pod nazivom i7) stiže 2023. godine, a to će biti i najsnažnija ''sedmica'' u ponudi. Neki izvori su ranije navodili da BMW priprema verzije i7 i i7S, pri čemu će ova druga naravno imati više snage. BMW i7 bi navodno trebalo da dobije više od 500KS, baterije od 100 kWh i autonomiju od oko 500 km (po WLTP-u), dok bi BMW i7S raspolagao sa oko 670KS, baterijama od 120 kWh i autonomijom od 600 km. Kako stvari stoje, ovi automobili bi mogli da dobiju više od jednog elektromotora i pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personalizovan do najsitnijeg detalja - BMW Serije 7 Ellerman

 

209443-bmw 7 03.jpg

 

Specijalne nijanse boja, ekskluzivni materijali, personalizovani detalji, odeljenje BMW Individual ispunjava svaku specifičnu i luskuznu želju. Po zahtevu luksuznog hotela Ellerman House iz Južne Afrike, kreirana je posebna, unikatna limuzina - specijalna BMW Serija 7 Ellerman, umetnički ovekovečenog enterijera, inspirisana biljkama kojih ima isključivo u Južnoj Africi, nastala je kao bliska saradnja BMW Grupa i velikog vajara Nika Bladena.

 

''Najdraže nam je bilo to što stvaramo nešto što do sada nije viđeno'', kaže Tomas Langeneger, rukovodilac u BMW M & BMW Individual Consulting Exclusive Customers. Ova potpuno individualizovana limuzina i dizajnersko remek-delo, gostima luksuznog ''boutique'' hotela prikazuje jedinstvene detalje iz prirode specifične za Južnu Afriku. Vlasnik hotela Ellerman House u Kejptaunu, Pol Haris je kontaktirao ekipu BMW Individual 2018. godine i predstavio svoju ideju. U hotelu se nalaze neka od najznačajnijih umetničkih dela iz privatnih kolekcija i ova limuzina, kao kolekcionarski eksponat, treba da upotpuni tu zbirku.

 

BMW rešetke hladnjaka izrađene od srebra

''BMW Individual predstavlja simbol vrhunskog kvaliteta izrade i najviši stepen ekskluzivnosti'', navodi Tomas Langeneger iz BMW M & BMW Individual Consultation Exclusive Customers. ''Naš motiv je da uvek napravimo nešto što ranije nije viđeno.'' Često ume da kaže da, ako je nešto u skladu sa propisima i savršeno bezbedno, onda ne postoje granice individualizacije. ''Jedan klijent je poželeo da svaki centimetar auta bude prekriven kožom - čak i prekidači i tasteri u kabini. U tu svrhu za njegovu limuzinu serije 7 utrošeno je 40 m2 kože.'' Jedan Havajac je sa sobom u Minhen doneo komad omiljenog drveta, koa akacija, kao deo zahteva koji se odnosio na njegove individualne želje. ''To je drvo koje raste samo na Havajima i ta vrsta drveta sigurno nije do sada ugrađena u neki automobil'', kaže Langeneger. Sada se vozika po ostrvu u jednom individualizovanom BMW M6 kabrioletu. Stručnjak iz BMW M dodaje da se podrazumeva da su sva vozila iz BMW Individual, izrađena od materijala i vrsti drveta koje nisu ugrožene niti zaštićene. Jedan od najimpresivnijih projekata bio je BMW Individual 760Li Sterling inspirisan radom čuvenog dvojca Robbe & Berking: ''Zajedno sa ovim vrhunskim majstorima za obradu metala, upotrebili smo preko 14 kilograma pravog srebra, obrađenog prema sofisticiranoj ''martelé'' tehnologiji; bubrežnjak je u potpunosti izrađen od srebra.''

 

BMW Serije 7 Ellerman kao moderna biblioteka

Proizvodnja jedinstvenih, unikatnih primeraka i dalje je definicija luksuza. Svako ko ima odelo ili komad nameštaja skrojen po meri, vidi to kao nešto svoje, kao jedinstveno obeležje ličnosti i karaktera. Kratak opis za BMW Individual Manufaktur: Limuzina serije 7 za hotel Ellerman House trebalo je da oslikava karakter lokalnog krajolika. Kako bi cilj bio ispunjen, doneta je odluka da se u konsultacije sa vlasnikom hotela Polom Hrisom uključi Nik Bladen. Južnoafrički umetnik čuven je po svojim bakarnim skulpturama biljaka koje odlikuje veliki broj detalja. Ideja je bila da se individualne obloge od drveta transformišu u modernu biblioteku, integrisanjem bronzanih odlivaka lokalnih biljaka u nove obloge u kabini BMW Serije 7.

 

''Zajedničko za umetnost i individualizovani automobil je nešto lično, iz prošlosti. Ja sam želeo da ispričam priču o vegetaciji Kapske oblasti'', objašnjava Nik Bladen. ''Preko 1,500 različitih vrsta feinbosa, koje rastu po vrhovima, dolinama i priobalju Kejptauna. Mene su inspirisale ali će kroz ovaj projekat i neke nove generacije dobiti uvid u jedinstvenost flore ovog regiona.'' Tokom obrade listova i cvetova, Bladen koristi isti postupak kojim se svakodnevno služi ali uz znatno precizniju, filigransku obradu. Oblikovane biljke izliva u plastični kalup. Biljka u kalupu sagoreva, a prazan prostor se popunjava tečnim bakrom. Kako sam umetnik priznaje najveći izazov bio je kako transformisati trodimenzionalni odlivak u dvodimenzionalni furnir. Pre no što je svoju zamisao sproveo u delo, zatražio je pomoć od Kolina Roka, specijaliste za nameštaj. Zajedničkim snagama su, veoma pažljivo, čekićem i brusilicom oblikovali bakarne biljke kako bi ih smestili u prethodno izlivene kalupe ovog BMW-a serije 7. ''Zatim je Nik poslao kalupe koje smo zalili bezbojnim lakom'', pojašnjava Tomas Langeneger. ''Savršena kombinacija materijala i načina izrade za koju je neophodna izuzetna umešnost koju isključivo može ponuditi BMW Individual. I mi to vidimo kao izazov. Od drugih nas izdvaja to što smo uvek u potrazi za novim rešenjima.''

 

Preko 100 specijalnih boja i različitih vrsta kože

Stručnjaci divizije BMW M uvek predočavaju sve opcije individualizacije koje su klijentu na raspolaganju. ''BMW Individual nudi više od 100 specijalnih boja i više od 20 različitih nijansi kože, zatim kožnih obloga, vezova ili oznaka na zavesicama, B-stubovima, pragovima i baš svi ti vrhunski detalji izrađeni su ručno.'' Linija vozila ''coachline'' ručno se izvlači. Za preciznu izradu ovakvih detalja potrebno je i do godinu dana. O svakoj želji i svakom detalju, koliko god neobičan i sitan bio, diskutuje se sa klijentom, sve dok ne dobijemo savršen opis individualizacije na papiru uz potvrdu da su ispoštovani pravni i bezbednosni propisi. Svaki put individualizacija vozila podrazumeva veoma blisku i preciznu koordinaciju svih odeljenja, počev od dizajnera, razvoja, razvoja šasije, testiranja bezbednosti, tapacirnice i prodaje.

 

209444-bmw 7 02.jpg

 

Od Stone planine do Minhena

Na više od 10,000 kilometara od Nika Bladena i hotela Ellerman House, rafinirani lakirani furnir stiže do svoje pozicije u ovom posebnom automobilu. ''Nikova inspiracija bila je kišom okupana Stona planina. Želeli smo da dizajniramo BMW Serije 7 u tim tonovima od različitih elemenata koji bi se zajedno uklopili u tu celinu'', kaže Tomas Langeneger. ''Zato smo izabrali boju koju su nekad zvali mesinganom''. Sedišta od zrnaste kože u dva tona nastavljaju igru boja dok se na C-stubu nalazi ručno obojeni hotelski amblem. ''BMW Serije 7 Ellerman predstavlja veličanstven primer potrage za savršenim umećem, luskuzom, vanvremenskom elegancijom i posvećenošću vidljivom u svakom detalju'', kaže Pol Haris, vlasnik hotela Ellerman House.

 

209445-bmw 7 01.jpg

 

Spoj luksuza i održivosti

Dve godine od prvobitne ideje, individualizovani BMW Serije 7 Ellerman izašao je iz BMW hale u Minhenu i iz Nemačke krenuo put Južne Afrike. Dugačko putovanje polako se završava.

''Ovo vozilo predstavlja vrhunac luksuza'', ističe Tomas Langeneger u svom pozdravu. ''Ovaj plug-in hibrid, BMW 745e primer je održivog vida motorizacije i zahvaljujući umetničkoj integrisanosti biljnog sveta, stvara jedinstvenu vezu sa svojim odredištem na adresi hotela Ellerman House. Oduševljeni smo što je naša zajednička vizija pretočena u stvarnost.''

 

Moderan i luksuzan, a skrojen prema ličnom karakteru i stilu

Pol Haris poput svojih gostiju ceni estetiku i neupadljivi luksuz. Istinski luksuz leži u jedinstvenim iskustvima, dodaje vlasnik hotela. ''Suština je u posebnim trenucima. A doživeti takve trenutke istinska je privilegija. To što je BMW Serije 7 Ellerman ispred mene predstavlja jedan takav trenutak'', dodaje Haris, istinski uzbuđen, dok u društvu Nika Bladena zaviruje u automobil iz svakog mogućeg ugla. Sam umetnik je ponosan: ''Za mene, trenutak u kojem je rad na nekom delu završen je nešto posebno. Stvorio sam lični odnos prema ovom autu jer ga vidim kao malu galeriju u pokretu.''

Ovim je i umetnička kolekcija hotela Ellerman House bogatija za još jedan eksponat.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW i7 na novim renderima

 

bmw i7 2023 02.jpg

 

Ranije informacije kažu da električna verzija nove BMW-ove Serije 7 stiže 2023. godine, kao i da bi to trebalo da bude najsnažnija ''sedmica'' u ponudi.

 

bmw i7 2023 01.jpg

 

U međuvremenu, pred nama su i novi renderi koji pokazuju mogući izgled ovog modela. Nešto više detalja i ranije objavljeni render možete pogledati klikom OVDE.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dahler BMW 745Le

 

dahler 7 02.jpg

 

Nemački tjuner Dahler je proširio svoju ponudu i paketom za hibridni BMW 745Le. U najkraćem, BMW 745Le sada raspolaže sa kombinovanom snagom od 521KS i 865 Nm, ali podaci o ubrzanju i najvećoj brzini se u vesti ne navode.

 

dahler 7 01.jpg

 

Dahler je za BMW 745Le predvideo i izduvni sistem od nerđajućeg čelika, modifikovano oslanjanje, set laganih 22-inčnih točkova i mat plavi eksterijer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 730d xDrive na testu Auto magazina

 

bmw s7 34.jpg

 

Od njega je luksuzniji samo Rolls-Royce, a čak i najslabija verzija stiže do stotke za 5.6 sekundi. Njegovi konkurenti se mogu izbrojati na prste jedne ruke. Biti za volanom ili na zadnjem sedištu, pitanje je sad. U slučaju BMW Serije 7 dileme nema. Ova limuzina je namenjena top menadžmentu i najvišim državnim zvaničnicima, ali i bogatim klijentima koje voze šoferi. Na Zapadu se, jednostavno, smatra neprimerenim da vlasnik lično vozi ovakav auto. Iz tog razloga BMW u portfoliju ima Seriju 6 GT.

 

bmw s7 33.jpg

 

Ona je u potpunosti konstruisana na mehaničkoj platformi Serije 7, sa identičnim luksuzom i komforom, ali sa nešto manje konzervativnim dizajnom zahvaljujući liftbek obliku karoserije, koji više priliči porodičnim potrebama. Ipak, ne možemo da budemo ravnodušni za volanom ''sedmice'', koja pruža zaista nesvakidašnje iskustvo.

 

bmw s7 32.jpg

 

Najupečatljivija izmena redizajnirane Serije 7 svakako je prednja maska, koja je izazvala podeljena mišljenja. Novi su i uži farovi koji sada imaju standardnu LED adaptivni tehnologiju sa praćenjem krivine, dok se laserski doplaćuju.

 

bmw s7 31.jpg

 

Prednji kraj haube je još viši, a promenjena su i zadnja svetla, međusobno spojena atraktivnom LED trakom.

 

bmw s7 30.jpg

 

U unutrašnjosti nije bilo previše izmena. Uglavnom se odnose na tehniku. Na primer, volan ima nove tastere preko kojih jednim klikom može da se aktivira poluautonomna vožnja sa praćenjem krivine.

 

bmw s7 29.jpg

 

BMW je poznat po velikom broju naprednih rešenja koja ostavljaju snažan utisak na putnike. Njihov broj je povećan, pa osim pojačavanja muzike i menjanja numera zamahivanjem rukom, uveden je i lični asistent. Glasovnim komandama možete da izvršite praktično sva moguća podešavanja, ali i da dobijete informacije sa interneta.

 

bmw s7 28.jpg

 

Dovoljno je samo da postavite pitanje sa početnim rečima ''Hej, BMW''. Od velike važnosti je i to što je uvedeno pamćenje poslednjih 50 metara puta, pa ''sedmica'' sama može da se isparkira unazad.

 

bmw s7 27.jpg

 

Preko pet metara dug auto nije lako uparkirati čak ni unapred, a kamoli ga isparkirati. Doduše, BMW je čuven po daljinskom uparkiravanju i isparkiravanju u tesne garaže ili uska parking mesta.

 

bmw s7 26.jpg

 

Test primerak je opremljen i ovom funkcijom. Odmah ćete je prepoznati po specijalnom tasteru na bočnoj ivici čuvenog aluminijumskog ključa sa velikim displejem, preko koga možete da dobijete informacije o zaključanim vratima, otvorenim prozorima, preostaloj količini goriva, kao i o pokretanju ''vebasto'' uređaja ili ventilacije.

 

bmw s7 25.jpg

 

Ono što najviše fascinira je da vam za sve ovo nije potrebna nikakva obuka, već se sve koristi krajnje intuitivno. Upravo taj osećaj lakoće je toliko dominantan ''sedmicom'', da je prosto apsurdno koliko jednostavan za korišćenje može da bude ovako kompleksan auto.

 

bmw7 s24.jpg

 

Šta više, po svim ''haj-tek'' detaljima je prevazišao i svoje konkurente. Naravno, veliki deo opreme je na listi opcionala. Sve što smo nabrojali nalazi se i na test primerku.

 

bmw s7 23.jpg

 

Tu je ''soft close'' vrata koja se ne treskaju, već nežno prislone uz automatsko zatvaranje. Detalja od plastike gotovo da i nema, sve je pod kožom, aluminijumom i drvetom.

 

bmw s7 22.jpg

 

Možete da birate između dva parfema koja osvežavaju ventilaciju. Masaža sa desetak programa obuhvata ne samo leđa, već i zadnjicu. Inače, vozač preko svojih komandi može da podešava i suvozačevo sedište.

 

bmw s7 21.jpg

 

Među komandama je ne samo podešavanje dela na kome se sedi i širine naslona, već i nagib gornjeg dela naslona, tako da u potpunosti možete da prilagodite način na koji će ''sedmica'' da vas zagrli i ušuška. Ventilaciju i grejače da ne pominjemo.

 

bmw s7 20.jpg

 

A onda smo prešli na zadnje sedište. Iako test primerak ima standardno a ne produženo međuosovinsko rastojanje, čak i visoke osobe sede vrlo relaksirano, sa lepim viškom mesta za ramena, glavu i noge.

 

bmw s7 19.jpg

 

Klima sa četiri zone se podrazumeva, međutim, ono što posebno fascinira su mogućnosti za podešavanje preko tableta ugrađenog u naslon za ruke. Istina, ne izgleda baš najmodernije kada se izvadi, s obzirom da dizajn mobilnih uređaja veoma brzo napreduje, a BMW u redizajnu ništa nije promenio. Ipak, bitna je funkcionalnost.

 

bmw s7 18.jpg

 

Preko njega možete da podešavate ozvučenje, navigaciju, kao i brojne parametre samog automobila. Među njima su klima (uključujući i odabir parfema), funkcija sedišta (možete da pomerite suvozačevo sedište da vam ne smeta, kao i da donekle oborite naslon svog, uključite grejanje, hlađenje ili masažu), prilagođavanje ambijentalnog osvetljenja kabine, kao i mogućnost podešavanja zavesica protiv Sunca...

 

bmw s7 17.jpg

 

Da li postoji bolji dokaz od ovoga da je BMW Serije 7 stvoren za vožnju na zadnjem sedištu? Ipak, ništa se ne može meriti sa doživljajem za volanom. Osećaj lebdenja, i odsustvo buke i vibracija je još izraženiji kada ste vozač. Tačno je da je servo asistencija prejaka, ali to je i bio cilj, da se ''sedmica'' vozi sa lakoćom.

 

bmw s7 16.jpg

 

Vazdušno ogibljenje pegla naginjanje karoserije, bilo da ubrzavate, kočite ili skrećete. Isto je i u krivinama, koje se neutrališu bez obzira na brzinu kojom se prolaze.

 

bmw s7 15.jpg

 

Do putnika dopire tek prigušeni zvuk šestaka, dovoljan da budete svesni broja cilindara. Iako je najslabiji u gami, 3.0 dizelaš sa 286 konja se ponaša kao da ima bar pedesetak konjskih snaga više.

 

bmw s7 14.jpg

 

Sila kojom 730d xDrive ubrzava je zaista impozantna, što dokazuje i ubrzanje od nula do 100 km/h od svega 5.6 sekundi. Za tri desetinke je brži u odnosu na verziju sa samo zadnjim pogonom. Kao i kod svakog BMW-a i ovde se drastično menja karakter automobila promenom režima vožnje preko tastera sa leve strane ručice menjača.

 

bmw s7 13.jpg

 

Međutim, rezerva snage je toliko velika, a menjač toliko brz i inteligentan, da je reakcija na komandu gasa trenutna čak i u ''komfort'' modu. ''Sport'' smanjuje plivanje karoserije i zateže ogibljenje, ali ''sedmica'' i dalje ostaje meka. Ovde i mali dodir gasa izaziva poletanje automobila, bez obzira da li vozite 60 ili 160 na sat. Uz fantastičan zvuk, razume se.

 

bmw s7 12.jpg

 

Tu ne prestaje fascinacija ''sedmicom''. Interesantno je koliko se auto ponaša pitomo u gradskoj vožnji. Promene brzina se obavljaju tako da obrtaji padaju na neverovatnih 900 obrtaja, na primer, pri 50 km/h. To je do sada najniža vrednost koju smo videli. Prosek potrošnje ne smemo da pomenemo, nećete nam verovati. BMW 730d xDrive po gradu opušteno troši manje od 8 litara!

 

bmw s7 11.jpg

 

Kako i ne bi, kad pri 50 km/h trenutno troši 2.0-2.5 litre, kao mali gradski dizelaš! Pri 130 km/h je na svega 1.500 obrtaja, sa potrošnjom od oko 5.5 l/100 km. Evo još jednog dokaza da para na paru ide.

 

bmw s7 10.jpg

 

Redizajniranoj Seriji 7 je stvarno teško naći manu, koliko god se trudili.

Jedini, uslovno rečeno, problem je to što je dizajn digitalnih instrumenata praktično isti kao i na ostalim modelima, uključujući i Seriju 1.

 

bmw s7 09.jpg

 

Vlasnicima ''jedinice'' to svakako neće smetati, mada, izvesno je, vlasnici ''sedmice'' to neće ni primetiti. Ovakav auto se vozi, pardon, u njemu se vozi, jer se zahteva najbolje.

 

bmw s7 08.jpg

 

Tehnologija lakog hibrida omogućila je ozbiljno sniženje troškova registracije, s obzirom da se ne plaća porez na upotrebu motornog vozila. Time vlasnici štede tačno 118.040 dinara u odnosu na prethodne verzije bez elekrifikacije.

 

bmw s7 07.jpg

 

Vazdušno ogibljenje omogućava udobnu vožnju sa neutralisanjem uticaja G sile. Kontra-nagibe i visinu podešava kompjuter u zavisnosti od brzine i uslova na putu. Ručno može da se obavi samo podizanje karoserije, ukoliko se za tim ukaže potreba.

 

bmw s7 06.jpg

 

''Sedmica'' je praktično prvi serijski automobil koji je dobio mogućnost daljinskog parkiranja preko ključa. Uz pomoć senzora auto se sam uparkirava i isparkirava sa tesnog parking mesta ili uske garaže, uz određene korekcije upravljača.

 

bmw s7 05.jpg

 

Red je da i Serija 7 dobije nešto od drugih modela a ne samo obrnuto. Ovaj put, to je sistem za pamćenje poslednjih 50 metara puta, pa se auto sam isparkirava unazad po zapamćenoj putanji, sa sve automatskim manevrisanjem.

 

bmw s7 04.jpg

 

Iako je reč o standardnom međuosovinskom rastojanju, i opremi koja nije najbolja moguća, uživaoci zadnjeg sedišta mogu da podese brojne parametre preko tableta ugrađenog u naslon za ruke.

 

bmw s7 03.jpg 

 

bmw s7 02.jpg

 

Na primer, da promene parfem klime, podese navigaciju i ozvučenje, kao i da pomere sedište ispred sebe i navuku zavesice.

 

bmw s7 01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 7 Series Two-Tone

 

213433-bmw 7 04.jpg

 

BMW na sajmu u Šangaju izlaže brojne modele, a među njima i dvobojnu verziju luksuzne Serije 7. U pitanju je specijalno izdanje koje će biti ponuđeno samo u Kini, i to samo za 25 najbržih kupaca budući da se radi o ograničenoj seriji.

 

213430-bmw 7 03.jpg

 

Baza je BMW M760Li XDrive sa 6.0 V12 motorom, a dolazi sa dvobojnim eksterijerom (kombinacija Cashmere Silver metalik i Aventurine Red metalik boja), kožnim enterijerom, individualnim zadnjim sedištima, ekranima na zadnjem delu prednjih sedišta...

 

213432-bmw 7 02.jpg 213431-bmw 7 01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 7 snimljen na Nirburgringu

 

U ponudi će biti i električna verzija i7 (u varijantama i7 eDrive45, i7 xDrive50 i i7 M60, pri čemu će najjači imati više od 500KS), sa baterijama od 80 do 120 kWh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 7 u koncept izdanju na sajmu u Minhenu

 

bmw i7.jpg

 

Ovogodišnji sajam automobila u Minhenu će se održati od 7. do 12. septembra, a po pisanju nekih medija BMW bi tamo trebalo da prikaže više novih serijskih i koncept vozila. Jedan od tih koncept vozila će navodno biti i najava za novu generaciju Serije 7 (G70/G71) čiji debi se očekuje tokom leta 2022. godine.

 

Za novu ''sedmicu'' su predviđeni hrabar i futuristički dizajn, potpuno novi koncept kabine, najmodernija BMW infotainment tehnologija, zakrivljeni displej, kao i naprednija tehnologija autonomne vožnje pod nazivom Motorway Assistant. BMW je još ranije potvrdio da u sklopu nove Serije 7 planira i njene potpuno električne verzije. BMW precizira da će nova generacija Serije 7 biti dostupna u benzinskim i dizel verzijama, kao plug-in hybrid, ali i u potpuno električnnim varijantama. Električne verzije stižu 2023. godine, a jedna od njih će biti i najsnažnija ''sedmica'' u ponudi. Bazna verzija će biti dizelski 735d (samo sa zadnjim pogonom), sledi benzinac 740i xDrive i hibridne verzije 745e xDrive i novi M750e xDrive, kao i električne varijante i740 (sa zadnjim pogonom), i750 xDrive i i7 M60 xDrive. Najsnažniji BMW i7 M60 xDrive će imati oko 650KS, baterije od 120 kWh i autonomiju od nekih 700 km.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 7 i u električnoj i7 verziji

 

218999-bmw 7 02.jpg

 

Britanski magazin Auto Express je objavio nekoliko rendera koji pokazuju mogući izgled nove generacije BMW-a Serije 7 (G70/G71) čiji debi se očekuje krajem 2022. godine. Za novu ''sedmicu'' su predviđeni hrabar i futuristički dizajn, potpuno novi koncept kabine, najmodernija BMW infotainment tehnologija, zakrivljeni displej, kao i naprednija tehnologija autonomne vožnje.

 

219000-bmw 7 01.jpg

 

BMW je još ranije potvrdio da u sklopu nove Serije 7 planira i njenu potpuno električnu verziju. Tačnije, BMW precizira da će nova generacija Serije 7 biti dostupna u benzinskim i dizel verzijama (uz 48V mild-hybrid elektrifikaciju), kao plug-in hybrid, ali i u potpuno električnoj varijanti (moguće je da će u stvari biti više električnih opcija, sa različitim baterijama i dometom). Električna verzija po nekim ranijim informacijama stiže 2023. godine, a jedna od njih će biti i najsnažnija ''sedmica'' u ponudi. Kako se očekuje, električni BMW i7 bi mogao da raspolaže sa 526KS, baterijama od 105 kWh i dometom od oko 700 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power BMW 750i

 

219770-g-power 7 03.jpg

 

G-Power sada za ionako snažni BMW 750i nudi dva paketa za pojačanje njegovog motora. Tačnije, G-Power Stage 1 kit podrazumeva da je 4.4 twin-turbo V8 pojačan sa 530KS i 750 Nm na 620KS i 850 Nm, dok je Stage 2 kit zaslužan za 670KS i 900 Nm obrtnog momenta.

 

g-power 750 02.jpg

 

Takođe, najveća brzina je sa 250 km/h povećana na 330 km/h.

 

219771-g-power 701.jpg

 

Na kraju, vlasnicima ovakve ''sedmice'' se nude 21-inčni Hurricane RS i RR alu točkovi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni BMW Serije 7 sa 560 konja

 

218999-bmw 7 new.jpg

 

Dolazak sledeće generacije BMW-a Serije 7 se bliži, a sada se pojavila informacija da će najskuplja njena verzija u vidu M750e imati skoro jednaku snagu kao i aktuelni M760i xDrive. Nova plug-in hibridna verzija neće biti dostupna odmah, ali će se pojaviti nešto kasnije 2023. godine. BMW Blog navodi da će najsnažniji model BMW-ove Serije 7 razvijati 560 KS, samo 41KS manje od modela M760i sa twin-turbo V12 motorom. U srcu modela M750e biće B59 3.0 6-cilindrični redni turbobenzinac čije će specijalno tjuniranje obaviti M odeljenje.

 

Koliko će snage osiguravati električni motor, za sada nije poznato, ali u trenutnoj formi B58 isporučuje 382KS u modelima M440i i Z4 Roadster. Kada je reč o S58 verziji koju je tjunirao BMW i ugradio u modele M3 i M4, moguće je dobiti više od 500 konja. To govori da bi motor sa unutrašnjim sagorevanjem u modelu M750e mogao da razvija više od 400 KS. a električni bi ''dodao'' još 160KS. Deo ponude će biti i osnovni 745e xDrive koji će koristiti isti B58 motor, ali s nešto manje snage. Oba modela će imati xDrive pogon na sva četiri točka.

 

Što se tiče dizajna, jasno je da će sledeća generacija BMW-ove Serije 7 imati nešto dramatičniji izgled prednjeg dela uključujući LED svetla u dva reda, kao i masivnu rešetku hladnjaka te niz donjih usisnika vazduha. Tu će biti i velika radarska jedinica potrebna za pomoćne sisteme. Poznato je i da nova Serija 7 donosi treći nivo autonomne vožnje tamo gde je on dozvoljen zakonom. BMW-ov flagship sedan će koristiti tehnologiju kompanije Rolls-Royce kao što su potpuno automatska vrata, poslovnija konfiguracija zadnjeg dela kabine, poboljšani Bowers & Wilkins zvučnici kao i širi izbor opcija za individualizaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže BMW M760i Final V12 Edition

 

bmw 12.jpg

 

BMW-ov V12 motor odlazi i bavarski proizvođač očekuje da će proizvesti svoje poslednje primerke ovog leta. Tim povodom će BMW ponuditi ograničenu Seriju 7 za američko tržište. Kao baza će poslužiti BMW M760i xDrive, pri čemu će ''Final V12'' biti ograničeni na samo 12 primeraka za američke kupce, svaki po ceni od 200.000 dolara. Ovi primerci će se odlikovati jedinstvenim oznakama, točkovima i širokim spektrom opcija za personalizaciju.

 

Pod haubom će se naći 6.6 V12 motor sa 609KS, uz pogon na sva četiri točka i osmostepeni automatski menjač. U fabrici navode da će ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznositi 3.6 sekundi. Automobil će dobiti i V12 oznake, specijalne 20-inčne Style 760M točkove u Window Grey ili Jet Black boji, plave ili crne kočione čeljusti i BMW Individual boju koju izaberu. Pored toga, na pragovima će se nalaziti natpis ''THE FINAL V12'', a u unutrašnjosti BMW Individual Piano Black finiš i centralna konzola sa pločicom ''1 od 12''. Deo standardne opreme će činiti i paket pomoći u vožnji, paket luksuznih zadnjih sedišta, Merino koža, panoramski LED krov, prilagodljiva LED prednja svetla i Bowers & Wilkins audio sistem. Proizvodnja po planovima startuje u junu, a isporuke u julu ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MH7 400d

 

manhart mh7 2022 03.jpg

 

Dok se čeka na potpuno novu generaciju BMW-a Serije 7, Manhart nudi modifikovanu verziju generacije G11. Na slikama je Serija 7 pre restilizacije (2015-2019) sa M Paketom, ali ovaj Manhart paket je kompatibilan i sa obnovljenom verzijom G11. Kako bilo, Manhart MH7 400d je tjunirani dizel BMW 740d xDrive gde je 3.0 šestocilindrični dizelaš pojačan na 405KS i 790 Nm obrtnog momenta (serijski model raspolaže sa 320KS i 680 Nm).

 

manhart mh7 2022 01.jpg

 

Pogon je na sva četiri točka, a tu je i modifikovani 8-stepeni automatski menjač. U paketu su i crni prednji ''bubrezi'', prednji spojler od ugljeničnih vlakana, spojler na prtljažniku, komplet 22-inčnih Manhart Venturi točkova, gume 265/30 R22 i 295/25 R22, H&R distancijali, Manhart oznake, zlatna bočna traka, modifikovano oslanjanje (auto je niži 20-30 mm), kao i doterani enterijer (Alpina instrument tabla, koža, volan sa Manhart znakom...).

 

manhart mh7 2022 02.jpg

 

Opciono se nude i modifikovani izduvni sistem i jače kočnice. Što se nekih cena tiče, pojačanje motora košta 6.999 evra, komplet točkova je 4.890 evra, 3.295 evra je potrebno za novi prednji spojler...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni BMW i7

 

bmw i7 03.jpg

 

Paralelno sa razvojem i testiranjem nove generacije BMW-ove perjanice u Minhenu intenzivno testiraju i električnu verziju Seriju 7, a čije premijerno predstavljanje publici se očekuje pre kraja godine.

 

222746-bmw i7 02.jpg

 

Iako još uvek nije zvanično potvrđeno, BMW-ov odgovor na Mercedesov električni luksuzni model EQS će po svoj prilici pokretati pogonska kombinacija iz SUV modela iX M50, što znači da će vozač(ica) na raspolaganju imati dva elektromotora koji kombinovano proizvode više od 520 konjskih snaga, a za čije napajanje su zadužene baterije kapaciteta 105.2 kWh.

 

bmw i7 01.jpg

 

Opremljen sa pogonom preko obe osovine, BMW i7 će sa jednim punjenjem baterija prelaziti nešto više od 640 kilometara, a kamuflažne folije i dalje uspešno kriju izgled najvećeg i najluksuznijeg BMW-ovog modela na struju koji će uskoro biti punopravan član u društvu novih ''Sedmica'' ispod čijih hauba će i dalje biti motori sa unutrašnjim sagorevanjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW 745e na Autobanu

 

Sa prevelikim 22-cama koje su ''uništile'' auto po Martinovim rečima, i to ne samo po pitanju izgleda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...