Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serija 7 (G11) / (G70/G71) / BMW i7

Recommended Posts

Uskoro BMW i7

 

bmw 7 i7 04.jpg

 

Kako prenosi BMW blog, izvršni direktor BMW-a Oliver Zipse je izašao na scenu tokom godišnje konferencije BMW Grupe da objavi kada će Serija 7 i i7 konačno biti predstavljeni. Dakle, ubeležite datum - 20. april.

Vodeći automobil kompanije će naslediti smeli dizajn prednjih ''bubrega'' od Concepta XM. Ima osvetljenu konturu i upotpunjuje ga pozadinsko osvetljenje.

 

bmw 7 i7 03.jpg

 

Kvake na vratima koje elektronski izlaze takođe su primetne u BMW-u i7 i verovatno su slične onima na iX.

 

bmw 7 i7 02.jpg

 

Video koji je prikazan tokom konferencije je takođe nakratko pokazao unutrašnjost. Videćemo ne samo iDrive 8 sa dvostrukim ekranima, već i 31-inčni, 8K kompatibilan bioskopski ekran pozadi. Poznata kristalna završna obrada je implementirana na instrument tabli modela i7 gde je osvetljena ambijentalnim osvetljenjem.

 

bmw 7 i7 01.jpg

 

Zanimljivo je da postoji dodatni ekran sa ugrađenim kontrolama na suvozačevoj strani instrument table, nazvan ''traka za interakciju''. Za svoj top model sledeće generacije, BMW je razvio i novi panoramski stakleni krov Sky Lounge.

Šef razvoja Frank Weber potvrđuje da će BMW i7 imati preko 600 konja, što ga čini najmoćnijom Serijom 7. Paket baterija će omoguiti maksimalni domet od 610 kilometara u WLTP ciklusu. Za američku specifikaciju i7, kompanija procenjuje domet od 491 kilometar. Pored toga, Weber kaže da i7 podržava autonomiju Nivoa 2+ i da je tehnički sposoban da ispuni zahteve Nivoa 3. Pored toga, Serija 7 će otvoriti put čistijim benzinskim i dizel motorima. Ovi motori sa unutrašnjim sagorevanjem će stići u iščekivanju propisa Euro 7 koji se očekuju kasnije ove decenije.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW i7 na novoj slici

 

bmw i7 1.jpg

 

Električni BMW i7 (kao i standardna Serija 7 nove generacije) će premijeru imati uskoro, pa je bavarski proizvođač kao najavu sada objavio još jednu sliku.

 

Slika pokazuje njegovu osvetljenu masku i podeljene farove, a takođe nagoveštava zadnji deo sa svetlima koja odaju crveni sjaj. Ipak, moraćemo da sačekamo zvaničnu premijeru i7 i nove Serije 7 da bismo videli sve ove elemente u potpunosti. Novi i7 će imati slične specifikacije kao aktuelni iX, iDrive 8 infotainment sistem i pomoć u vožnji Nivoa 2.

BMW i7 i Serija 7 će premijeru doživeti 20. aprila, u 14:00 h, a BMW će imati i direktan prenos događaja (možete da ga pratite klikom OVDE).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je BMW i7

 

bmw i7 2022 05.jpg

 

Izvršni direktor BMW-a Oliver Zipse je tokom nedavne godišnje konferencije BMW Grupe objavio da će nova Serija 7 (interne oznake G70) i električni i7 biti predstavljeni 20. aprila, ali opet, po ko zna koji put, slike i ovog noviteta su se pre premijere našle u javnosti.

Dakle, vodeći automobil kompanije će naslediti smeli dizajn prednjih ''bubrega'' od Concepta XM. Ima takođe osvetljenu konturu i upotpunjuje ga pozadinsko osvetljenje.

 

bmw i7 2022 04.jpg

 

Ističu se i podeljena prednja svetla, po uzoru na nedavno prikazani X7 restajling. Ranije najave pominju i kvake na vratima koje elektronski izlaze i verovatno su slične onima na iX.

 

bmw i7 2022 03.jpg

 

Video koji je prikazan tokom konferencije je takođe nakratko pokazao unutrašnjost.

Videćemo ne samo iDrive 8 sa dvostrukim ekranima, već i 31-inčni, 8K kompatibilno bioskopski ekran pozadi. Poznata kristalna završna obrada je implementirana na instrument tabli modela i7 gde je osvetljena ambijentalnim osvetljenjem. Postoji dodatni ekran sa ugrađenim kontrolama na suvozačevoj strani instrument table, nazvan ''traka za interakciju''. Za svoj top model sledeće generacije, BMW je razvio i novi panoramski stakleni krov Sky Lounge.

 

bmw i7 2022 02.jpg

 

Šef razvoja Frank Weber potvrđuje da će BMW imati preko 600 KS, što ga čini najmoćnijom Serijom 7. Paket baterija će omogućiti maksimalni domet od 610 kilometara u WLTP ciklusu. Pored toga, Weber kaže da i7 podržava autonomiju Nivoa 2+ i da je tehnički sposoban da ispuni zahteve Nivoa 3.

Što se tiče standardne Serije 7, tu možemo da oočekujemo V8-Biturbo S68 benzinac, kao i šestocilindrični B58 benzinac i B57 dizelaš.

 

bmw i7 2022 01.jpg

 

-----

 

Zadnji deo nove BMW ''sedmice''

 

bmw 7 2022 01.jpg

 

Kao što je poznato, BMW će novu Seriju 7 i električni i7 zvanično prikazati 20. aprila, a do tada je pred nama još jedna u nizu ''procurelih slika'', ovog puta njenog zadnjeg dela.

Nešto više o novoj ''sedmici'' možete pročitati u prethodnim postovima stranice na kojoj ste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premijerno predstavljeni novi BMW Serije 7 i potpuno električni BMW i7

 

bmw 7 2022 1.jpg

 

Dugoočekivani BMW Serije 7 danas je premijerno predstavljen, a nakon 45 godina postojanja ovaj model dobio je i svoju potpuno električnu verziju.

Ekskluzivni BMW noviteti redefinišu sinergiju vozačkog zadovoljstva koje se ogleda u beskompromisnom komforu na dugim relacijama uz impresivno digitalno iskustvo.

 

bmw 7 2022 2.jpg

 

U pitanju je sedma i do sada najduža generacija sedmice koju je moguće isporučiti samo u produženoj verziji od 5.4 metara.

 

bmw 7 2022 3.jpg

 

Uzdignuti prednji deo ovoga puta donosi redefinisane, prepoznatljive BMW dizajnerske elemente - osvetljene grilove, nove podeljene farove (gornji deo ima funkciju dnevnog svetla i migavca), kao i adaptivni LED sa Matrix dugim svetlom koji dolaze u standardnoj opremi.

 

bmw 7 2022 4.jpg

 

Opcionalni BMW kristalni farovi dodatno naglašavaju luksuzni svetlosni efekat, a dnevna svetla konstruisana su u LED tehnologiji i prolaze kroz svarovski kristale koji su raspoređeni u obliku slova L. Dizajneri su se ovog puta odlučili da svetlo na ovom modelu bude duboko uklesano u prednji branik.

 

bmw 7 2022 5.jpg

 

Na bočnom delu vozila poseban vizuelni efekat stvaraju stakla sa gotovo nevidljivim zaptivkama, a gornji i donji deo razdvojeni su karakternom crtom po sredini vozila, dok duže dimenzije vrata omogućavaju olakšan ulazak i izlazak putnika. Novitet u pogledu eksterijera su i BMW Individual boje u dve nijanse.

 

bmw 7 2022 6.jpg

 

Vozačima koji su sportski orijentisani na raspolaganju je M paket koji dodatno pojačava i intezivira dinamiku vozila, a u ponudi nas očekuje i novi M Sport paket Pro. Već naredne godine M model, baziran na seriji 7 biće dodatno vizuelno pojačan. Enterijer nove BMW-ove Serije 7 putnicima nudi inovativni Entertainment system i BMW Theater Screen koji dolazi sa ekranom veličine 31.3 inča uz 8K rezoluciju.

 

bmw i7 2022 7.jpg

 

Uz ove luksuzne karakteristike, zadnji deo nove BMW Serije 7 lako se transformiše u privatni bioskop, gde, pored ostalog, putnici mogu da uživaju u filmovima, serijama, omiljenoj muzici, ali i video igricama.

 

bmw i7 2022 8.jpg

 

Sve kontrole ovog sistema su na dohvat ruke i to uz pomoć dva 5.5-inčna touch screen displeja koja su montirana u zadnjim vratima (BMW Touch Command).

 

bmw i7 2022 9.jpg

 

Uz Bowers & Wilkins audio sistem i Executive Lounge paket zadnjih sedišta, koja su podesiva i imaju opciju transformacije u ležaj, putnici imaju utisak kao da zaista borave u nekom od luksuznih apartmana.

 

bmw i7 2022 10.jpg

 

Za vozače ovaj auto nije ništa manje uzbudljiv, pre svega, jer imaju na raspolaganju novi zakrivljeni ekran i redizajnirani volan, kao i novi Gear Selector.

 

bmw i7 2022 11.jpg

 

Ispred suvozača je BMW Interaction Bar koji putnicima olakšava upravljanje podešavanjima unutar vozila.

 

bmw i7 2022 12.jpg

 

Prednja sedišta su potpuno novog dizajna i standardno dolaze u Comfort verziji. Površine za sedenje su šire, a nude i širok raspon mogućnosti električnog podešavanja, grejanja, kao i lumbalne podrške.

 

bmw i7 2022 13.jpg

 

Opcionalno, moguće je dodati i aktivnu ventilaciju sa hlađenjem, kao i funkcionalne masaže sa devet programa, dok standardna oprema podrazumeva i četvorozonsku klimu.

 

bmw i7 2022 14.jpg

 

I ova sedma generacija, u standardnoj opremi ima vazdušno oslanjanje (i napred i nazad), a aktivni stabilizatori sada funkcionišu uz pomoć elektromotora koji rade na naponu od 48V. Sveukupno je povećana krutost karoserije i uspostavljen je još bolji balans komfora i dobro poznate BMW dinamike u vožnji. Sve navedeno predstavlja dobru pripremu za najnovije verzije pogonskih jedinica od kojih po prvi put imamo potpuno električni pogon u verziji BMW i7 xDrive60, gde uz pomoć dva elektromotora taj model dostiže 400kW/544KS i 745Nm. Baterija tog modela je neto kapaciteta 102kWh i omogućuje autonomiju do 625km po WLTP ciklusu merenja.

 

Sve verzije sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem su opremljene 48V MHEV sistemima koji razvijaju 18KS i 200Nm. Dve startne verzije nose oznake 735i i 740i i imaju trolitarski šestocilindricni benzinski motor snage 272KS i 380KS. Proleće 2023. doneće nam još dve verzije, odnosno 760i xDrive koji će imati 544KS i 740d xDrive sa 300KS. Plug-in hibridne verzije takođe dolaze početkom naredne godine sa petom generacijom pogona i imaće očekivanu autonomiju od 80km po WLTP ciklusu u čisto električnom modu vožnje.

 

224148-bmw 760 2022 15.jpg 224146-bmw 760 2022 16.jpg

 

Nakon toga, očekuje  nas i još jača verzija BMW i7 sa oznakom M70 xDrive sa ukupnom snagom od 660 konja.

 

224149-bmw 760 2022 17.jpg 224147-bmw 760 2022 18.jpg

 

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: BMW i7

 

Loše vesti ako ste se nadali da bi BMW mogao ublažiti izgled svojih automobila sa mega ''bubrezima'': sada su još veći.

Predvodnik BMW-ovog rivala Mercedesu S-klase i Audiju A8 je potpuno električni i7, e-limuzina od 544 konjskih snaga, koja takođe ima i Tesla Model S i Lucid Air na svom nišanu. Ali, nečuvene performanse i tiha prefinjenost su samo deo priče ovde - prava stvar se dešava na zadnjim sedištima sa preklopnim ekranom - to je Theatre Mode za najsličniji bioskopski doživljaj ikada u automobilu:

 

 

 

topgear.jpg Top Gear:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov BMW Serije 7 predstavljen u Beogradu

 

bmw srb i7 04.jpg

 

Potpuno nov BMW Serije 7 premijerno je prikazan domaćoj publici. Ovaj ekskuzivni model na poseban način kombinuje luksuz i inovativne karakteristike, koje uz beskompromisan komfor donose jedinstveno iskustvo u vožnji. Nakon 45 godina postojanja, ovaj model od sada ima i svoju potpuno električnu verziju. Njegove ekskluzivne karakteristike objedinjuju jedinstveno vozačko zadovoljstvo i bezkompromisni komfor koji je upotpunjen impresivnim digitalnim funkcijama.

 

bmw srb i7 03.jpg

 

U pitanju je do sada najduža generacija sedmice koju je moguće isporučiti samo u produženoj verziji od 5.4 metara.

Uzdignuti prednji deo ovoga puta donosi redefinisane, prepoznatljive BMW dizajnerske elemente - osvetljene grilove (''bubrege''), nove podeljene farove (gornji deo ima funkciju dnevnog svetla i migavca), kao i adaptivni LED sa Matrix dugim svetlom koji dolaze u standardnoj opremi. Opcionalni BMW kristalni farovi dodatno naglašavaju luksuzni svetlosni efekat, a dnevna svetla konstruisana su u LED tehnologiji i prolaze kroz svarovski kristale koji su raspoređeni u obliku slova L. Dizajneri su se ovog puta odlučili da svetlo na ovom modelu bude duboko uklesano u prednji branik. Na bočnom delu vozila poseban vizuelni efekat stvaraju stakla sa gotovo nevidljivim zaptivkama, a gornji i donji deo razdvojeni su karakternom crtom po sredini vozila, dok duže dimenzije vrata omogućavaju olakšan ulazak i izlazak putnika. Novitet u pogledu eksterijera su i BMW Individual boje u dve nijanse.

 

bmw srb i7 02.jpg

 

Vozačima koji su sportski orijentisani na raspolaganju je M paket koji dodatno pojačava i intezivira dinamiku vozila, a u ponudi nas očekuje i novi M Sport paket Pro. Već naredne godine M model, baziran na seriji 7 biće dodatno vizuelno pojačan.

 

bmw srb i7 01.jpg

 

Enterijer nove BMW-ove Serije 7 putnicima nudi inovativni Entertainment system i BMW Theater Screen koji dolazi sa ekranom veličine 31.3 inča uz 8K rezoluciju. Uz ove luksuzne karakteristike, zadnji deo nove BMW Serije 7 lako se transformiše u privatni bioskop, gde, pored ostalog, putnici mogu da uživaju u filmovima, serijama, omiljenoj muzici, ali i video igricama. Sve kontrole ovog sistema su na dohvat ruke i to uz pomoć dva 5,5-inčna touch screen displeja koja su montirana u zadnjim vratima (BMW Touch Command). Uz Bowers & Wilkins audio sistem i Executive Lounge paket zadnjih sedišta, koja su podesiva i imaju opciju transformacije u ležaj, putnici imaju utisak kao da zaista borave u nekom od luksuznih apartmana.

 

Za vozače ovaj auto nije ništa manje uzbudljiv, pre svega, jer imaju na raspolaganju novi zakrivljeni ekran i redizajnirani volan, kao i novi Gear Selector. Ispred suvozača je BMW Interaction Bar koji putnicima olakšava upravljanje podešavanjima unutar vozila. Prednja sedišta su potpuno novog dizajna i standardno dolaze u Comfort verziji. Površine za sedenje su šire, a nude i širok raspon mogućnosti električnog podešavanja, grejanja, kao i lumbalne podrške. Opcionalno, moguće je dodati i aktivnu ventilaciju sa hlađenjem, kao i funkcionalne masaže sa devet programa, dok standardna oprema podrazumeva i četvorozonsku klimu.

 

I ova, sedma generacija, u standardnoj opremi ima vazdušno oslanjanje (i napred i nazad), a aktivni stabilizatori sada funkcionišu uz pomoć elektromotora koji rade na naponu od 48V. Sveukupno je povećana krutost karoserije i uspostavljen je još bolji balans komfora i dobro poznate BMW dinamike u vožnji. Sve navedeno predstavlja dobru pripremu za najnovije verzije pogonskih jedinica od kojih po prvi put imamo potpuno električni pogon u verziji BMW i7 xDrive60, gde uz pomoć dva elektromotora taj model dostiže 544KS i 745Nm. Baterija tog modela je neto kapaciteta 102kWh i omogucuje autonomiju do 625km po WLTP ciklusu merenja. Sve verzije sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem su opremljene 48V MHEV sistemima koji razvijaju 18KS i 200Nm.

 

Dve startne verzije nose oznake 735i i 740i i imaju trolitarski šestocilindricni benzinski motor snage 272KS i 380KS. Proleće 2023. doneće nam još dve verzije, odnosno 760i xDrive koji će imati 544KS i 740d xDrive sa 300KS. Plug-in hibridne verzije takođe dolaze početkom naredne godine sa petom generacijom pogona i imaće očekivanu autonomiju od 80km po WLTP ciklusu u čisto električnom modu vožnje.

Nakon toga, očekuje  nas i još jača verzija BMW i7 sa oznakom M70 xDrive sa ukupnom snagom od 660 konja.

 

PR saopštenje

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja novog BMW-a Serije 7 i električnog i7

 

bmw 7 2023 4.jpg

 

BMW je u Dingolfingu u Nemačkoj i zvanično počeo sa serijskom proizvodnjom potpuno nove Serije 7 i električnog i7 (obe verzije dele iste montažne linije).

 

bmw i7 2023 3.jpg

 

Fabrika u južnoj Bavarskoj je jedna od više od 30 BMW-ovih proizvodnih lokacija širom sveta i trenutno je najveća u Evropi. Nova ''sedmica'' deli postrojenje sa Serijom 4, Serijom 5, Serijom 6, Serijom 7, Serijom 8 i iX. Godišnja proizvodnja fabrike je blizu 250.000 komada.

 

bmw i7 2023 2.jpg

 

Da bi pripremio fabriku u Dingolfingu za početak proizvodnje Serije 7 i i7, BMW je uložio više od 300 miliona evra. Nakon isporuke prvih primeraka korišćenih kao demo vozila kod zastupnika, BMW će početi da isporučuje automobile za kupce na jesen ove godine.

 

bmw 7 2023 1.jpg

 

''Naš novi BMW Serije 7 je prva luksuzna limuzina na svetu koja kupcima nudi izbor između tri tipa vožnje. Bilo da su potpuno električni, sa SUS motorima ili, uskoro, plug-in hybrid, imamo fleksibilne proizvodne strukture i izvanredne integracione veštine koje su nam potrebne da bismo efikasno proizveli tako raznoliku paletu pogona'', komentariše Milan Nedeljković, član Upravnog odbora BMW AG za proizvodnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: BMW 7 Series & BMW i7

 

Upoznajte najluksuznije automobile visoke tehnologije koje je BMW ikada napravio - novi BMW Serije 7 i BMW i7.

 

Po pitanju dizajna jedno je sigurno - sa zadnje strane i sa boka ne može se sakriti da je ovo očigledno Serija 7. Naravno, bilo je nekoliko nadogradnji dizajna u odnosu na prethodnu generaciju, ali bočni i zadnji profil su sasvim jasno u tradicionalnom kalupu Serije 7. Ali napred stvari postaju zanimljive, sa apsolutno masivnom duplom rešetkom (''bubrezima'') koja dominira prednjim krajem. Kombinujte ovo sa podeljenim dizajnom uskih farova sa obe strane, i dobijate automobil za kojim će ljudi definitivno okretati glavu. Kada uđete unutra uživaćete u kabini punoj visokokvalitetnih materijala, uključujući kožu i karbon na instrument tabli, mekani filc na krovu i super udobna sedišta od kašmira. Pronaći ćete i isti ekran infotainmenta kao u novom iX-u. Ali naravno, glavna karakteristika ovog enterijera je ogroman 8K bioskopski ekran od 31 inča pozadi! Ova stvar je apsolutno suluda, i kada je kombinujete sa mogućnošću potpunog naginjanja zadnjih sedišta, ne može se poreći da je ovo u velikoj meri najbolja tehnologija koju imamo u bilo kom automobilu... IKADA!

Kada su u pitanju performanse, BMW i7 60 dolazi sa dva električna motora koji isporučuju 544KS/745Nm obrtnog momenta, sa baterijom od 102 kWh koja daje domet od 625 kilometara. Što se tiče BMW-a Serije 7, dolazi sa 4.4 twin-turbo V8 motorom koji isporučuje skoro identičnih 544KS/750Nm. Što se tiče cene, Serija 7 počinje od 117.000 evra, dok i7 kreće sa cenom od 124.000 evra:

 

 

 

carwow.jpg CarWOW:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg ThrottleHouse: 2023. BMW i7 xDrive60

 

Sa ovakvim dizajnom nije problem kad se uporedi sa potpuno električnom S klasom (EQS) jer je realno i taj auto ružan, tako da je BMW i7 možda čak i manje ružan od ta dva.

Ali, problem za BMW je što klasična S Klasa izgleda dooosta drugačije i lepše od EQS, dok obična Serija 7 izgleda isto kao i7, tj. ružno...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2023. BMW i7 xDrive M60

 

536KS/744Nm od dva električna motora i baterije kapaciteta 102 kWh.

Za razliku od Mercedesa koji suštinski ima dva različita auta u vidu S-Klase i EQS-a, BMW ima isti auto koji isto i izgleda, sa razlikom u pogonu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domaća premijera novog BMW i7 modela

 

bmw i7 bgd 01.jpg

 

Reč je o automobilu koji pruža beskompromisan komfor na dugim relacijama i impresivno digitalno iskustvo. U pitanju je sedma i do sada najduža generacija sedmice koju je moguće isporučiti samo u produženoj verziji od 5.4 metara.

 

Uzdignuti prednji deo ovoga puta donosi redefinisane, prepoznatljive BMW dizajnerske elemente - osvetljene grilove, nove podeljene farove (gornji deo ima funkciju dnevnog svetla i migavca), kao i adaptivni LED sa Matrix dugim svetlom koji dolaze u standardnoj opremi. Opcionalni BMW kristalni farovi dodatno naglašavaju luksuzni svetlosni efekat, a dnevna svetla konstruisana su u LED tehnologiji i prolaze kroz svarovski kristale koji su raspoređeni u obliku slova L. Dizajneri su se ovog puta odlučili da svetlo na ovom modelu bude duboko uklesano u prednji branik. Na bočnom delu vozila poseban vizuelni efekat stvaraju stakla sa gotovo nevidljivim zaptivkama, a gornji i donji deo razdvojeni su karakternom crtom po sredini vozila, dok duže dimenzije vrata omogućavaju olakšan ulazak i izlazak putnika. Novitet u pogledu eksterijera su i BMW Individual boje u dve nijanse.

 

Enterijer nove BMW-ove Serije 7 u električnoj verziji putnicima nudi inovativni Entertainment system i BMW Theater Screen koji dolazi sa ekranom veličine 31.3 inča uz 8K rezoluciju. Uz ove luksuzne karakteristike, zadnji deo nove BMW Serije 7 lako se transformiše u privatni bioskop, gde, pored ostalog, putnici mogu da uživaju u filmovima, serijama, omiljenoj muzici, ali i video igricama. Sve kontrole ovog sistema su na dohvat ruke i to uz pomoć dva 5.5-inčna touch screen displeja koja su montirana u zadnjim vratima (BMW Touch Command). Uz Bowers & Wilkins audio sistem i Executive Lounge paket zadnjih sedišta, koja su podesiva i imaju opciju transformacije u ležaj, putnici imaju utisak kao da zaista borave u nekom od luksuznih apartmana. Za vozače ovaj auto nije ništa manje uzbudljiv, pre svega, jer imaju na raspolaganju novi zakrivljeni ekran i redizajnirani volan, kao i novu ručicu menjača. Ispred suvozača je BMW Interaction Bar koji putnicima olakšava upravljanje podešavanjima unutar vozila.

 

Prednja sedišta su potpuno novog dizajna i standardno dolaze u Comfort verziji. Površine za sedenje su šire, a nude i širok raspon mogućnosti električnog podešavanja, grejanja, kao i lumbalne podrške. Opcionalno, moguće je dodati i aktivnu ventilaciju sa hlađenjem, kao i funkcionalne masaže sa devet programa, dok standardna oprema podrazumeva i četvorozonsku klimu.

I ova, sedma generacija, u standardnoj opremi ima vazdušno oslanjanje (i napred i nazad), a aktivni stabilizatori sada funkcionišu uz pomoć elektromotora koji rade na naponu od 48V. Sveukupno je povećana krutost karoserije i uspostavljen je još bolji balans komfora i dobro poznate BMW dinamike u vožnji.

 

Potpuno električni pogon u novom BMW i7 modelu (verzija BMW i7 xDrive60), sastoji se od dva elektromotora i dostiže 544KS i 745Nm. Baterija novog BMW i7 je neto kapaciteta 102kWh i omogućuje autonomiju do 625km po WLTP ciklusu merenja. Početna cena modela BMW i7 u Srbiji je 154.540 evra.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondienovi.jpg Supercar Blondie: BMW i7

 

Prepun je ''ludih'' karakteristika koje čine BMW i7 jednim od najluksuznijih automobila ikada. BMW i7 definiše luksuz sa 31-inčnim bioskopskim ekranom koji se kontroliše pomoću daljinskog upravljača, u onome što BMV naziva ''glavnom foteljom'' u zadnjem delu automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW i7 već sada nadmašuje konvencionalnu Seriju 7

 

bmw i7 2022 8.jpg

 

BMW i7, najnovija EV akvizicija bavarske marke, dominantna je u tržišnom smislu u odnosu na svoj konvencionalni pandan. Kompanija iz Minhena je definisana svojom luksuznom ponudom. Matični brend, BMW, već godinama dominira globalnim tržištem premijum automobila, a čini se da se isto dešava sa EV ponudom.

Po publikaciji Bimmer Today, na nedavno lansirani BMW i7 odnosilo se prošlog meseca 43% ukupne prodaje Serije 7 u Nemačkoj, što električnu verziju čini najpopularnijom bez obzira što je u isto vreme najskuplja. Sudeći po važećim podacima, 73 BMW-a i7 je prodato u januaru, što predstavlja gotovo polovinu svih prodatih serija 7 u Nemačkoj. Što se drugih uspešnih modela tiče, tu su BMW iX i iX3, gde je svaki prodat u više od 100 primeraka u prvom mesecu ove godine, ubrzano se približavajući prodajnim brojkama X6 i X7. Sa startnom cenom od 139.900 evra ne čudi što je BMW prodao manje od 100 ''i sedmica''. Ipak, uspeh luksuznog elektromobila prati trend unutar ponude bavarskog proizvođača, u okviru koje električni modeli dominiraju nad benzinskim alternativama.

 

Dok je Rolls-Royce „misteriozan“ u vezi sa prodajnim brojkama u najvećoj meri, britanska kompanija je nedavno najavila da će svi njeni modeli biti električni u perspektivi, i to zahvaljujući neverovatnom uspehu prvog Rollsovog elektromobila, Spectrea. Spectre, koji tek treba da pristigne u garaže novopečenih vlasnika, napunio je knjige porudžbina ubrzo nakon lansiranja, a njegov uspeh objašnjava i popularnost BMW-a i7. ''Mi smo vodeći jer slušamo'', rekao je šef Rolls-Roycea, Torsten Miler-Etveš. ''Mi slušamo šta naši klijenti imaju da kažu, ljudi s kojima imamo posebne odnose'', a poruka je sasvim jasna - oni žele više elektromobila.''

 

bmw i7 2022 11.jpg

 

Za bogate ljude, koji razmatraju kupovinu nekog Rolls-Roycea ili BMW-a i7, jednostavnost funkcionisanja ovih vozila ih čini atraktivnim izborom. Pored toga, budući da brojni gradovi u Evropi zatvaraju pristup konvencionalnim automobilima, elektromobili predstavljaju rešenje za izbegavanje sve paprenijih kazni. BMW konačno počinje da uviđa izuzetnu potražnju za električnim automobilima na velikoj većini tržišta na kojima je prisutan, a i7 je najnovija potvrda za to. Kako nemačka kompanija nastavlja da elektrifikuje svoju gamu, ovakvih primera će biti sve više, što ohrabruje kompaniju da udvostruči ulaganja u elektrifikaciju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam prilike da provozam ovu novu sedmicu ( 740d Xdrive).

Prijatno sam se iznenadio kako lepo pliva ova ladja od skoro 5,4 metra dužine, a i kako lepo poteže ( deklarisano ubrzanje joj je 5,8 ).

Baš ju je uživancija voziti.

A verujem da je još veća uživancija za to vreme sedeti pozadi, jer je drugar svo vreme sedeo nazad uživajući u raznim modovima masaže, bez i najmanje namere da on sedne i vozi :) 

Čak je i po našim neravnim ulicama ova sedmica veoma udobna iako je na točkovima od 21" ( 285/35X21).

Estetski, nisam oduševljen onim ambijentalnim osvetljenjem po vratima i cenetralnoj konzoli ( u "milion" mogućih boja, koje je drugar stalno menjao ). To mi prosto ne ide uz ovu limuzinu. Ili sam ja totalno zaostao u vremenu i prostoru.

"Od rodjenja" ( pre oko 6.000 km ) prosečna potrošnja ovog test vozila je po bordu oko 9 litara, a od prethodnog točenja goriva ( pre oko 250 km ) oko 7,6 litara. 

 

viber_image_2023-04-07_19-20-45-059.jpg viber_image_2023-04-07_19-20-47-340.jpg

viber_image_2023-04-07_19-21-15-276.jpg viber_image_2023-04-07_20-38-00-891.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW i7 M70 xDrive

 

BMW i7 006.jpg

 

BMW M predstavlja model sa potpuno električnim performansama kako bi predvodio novi asortiman nove Serije 7. BMW i7 M70 xDrive je najmoćniji model sa potpuno električnim pogonskim sistemom u celokupnom portfoliju BMW Grupe. Opremljen električnim motorima na prednjoj i zadnjoj osovini koji generišu maksimalnu snagu sistema od 660KS i 1.100 Nm, BMW i7 M70 xDrive pruža savršenu kombinaciju električne mobilnosti i performansi, što rezultira iskustvom vožnje jedinstvenoj u segmentu luksuza.

 

233410-BMW i7 005.jpg

 

Top model nove BMW Serije 7 ubrzava od 0 do 100 km/h za 3.7 sekundi, što ga čini najbržim potpuno električnim BMW modelom (uprkos težini od 2.689 kg). Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h.

 

233411-BMW i7 004.jpg

 

Proizvodeći najveću snagu ikada za potpuno električni automobil iz BMW grupe, BMW i7 M70 xDrive označava još jednu prekretnicu za BMW M u njegovoj transformaciji električne mobilnosti.

 

233412-BMW i7 003.jpg

 

BMW i7 M70 koristi bateriju od 101.7 kW, dok domet po fabričkim najavama iznosi 488-560 km (WLTP). Tu je i novi režim ''Max Range'', koji ograničava maksimalnu brzinu na 90 km/h i deaktivira elemente komfora, uključujući kontrolu klime, grejanje/hlađenje sedišta i grejanje volana. Sa brzim punjačem, BMW kaže da punjenje baterija od 10% do 80% traje do 34 minuta.

 

BMW i7 002.jpg

 

U skladu sa snažnim pogonskim sklopom je i prilagodljivo vazdušno oslanjanje sa elektronski kontrolisanim amortizerima i automatskim samonivelisanjem.

 

BMW i7 001.jpg

 

Tu su i aktivno upravljanje, kočioni sistem sa plavim M-Sport čeljustima, točkovi od 20 i 21 inča, M pragovi, M logotipi sa ukrašenim ivicama na prednjim bočnim panelima, M Shadowline elementi, crni M retrovizori, kao i opcioni M Performance Professional paket (crni M zadnji spojler, crna akcentna traka između zadnjih svetala i crni umetak za zadnji branik). Ostali značajni dodaci uključuju opcije dvobojne spoljašnjosti sa preko 100 specijalnih boja BMW Individual.

Tu je i BMW-ov novi 8.5 operativni sistem koji je inspirisan potrošačkom elektronikom da poboljša strukturu menija i nudi ''QuickSelect'' prečice za jednostavnu upotrebu. Novi model sa potpuno električnim performansama kompanije BMW M je imao svoj globalni debi u Šangaju. Proizvodiće se u fabrici BMW Group Dingolfing, zajedno sa svim ostalim varijantama modela luksuzne limuzine. Svetsko lansiranje BMW-a i7 M70 xDrive kreće u drugoj polovini 2023. a cena će biti saopštena naknadno.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2023. BMW i7

 

BMW smatra da njegovi najbogatiji kupci iz Kine i Amerike žele noviž auto samo ako on ''vrišti'' na sve strane da je nešto posebno i skup:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW i7 xDrive60

 

Kompletno predstavljanje najjače verzije i7, uključujući i vožnju na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2024. BMW M760e

 

Kompletno predstavljanje sa sve vožnjom na Autobanu - ovo nije M7 i verovatno ga neće nikada ni biti, tako da je u stvari ovo najbliže tome što postoji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renegade Design BMW Serije 7

 

renegade 7 01.jpg

 

Nakon BMW-a XM, Renegade Design najavljuje novi paket modifikacija i za najnoviju generaciju BMW-a Serije 7 (G70). Kako se navodi, njihov paket za eksterijer predstavlja harmoničan spoj suptilnosti i agresivnosti, kako bi postigao ravnotežu koja poboljšava estetiku automobila.

 

renegade 7 02.jpg

 

Aero body kit uključuje prednji razdelnik, zadnji difuzor, bočne pragove, zadnji krovni spojler, spojler na prljažniku, kao i masku i poklopce retrovizora.

 

renegade 7 03.jpg

 

Svaka od ovih komponenti je dizajnirana sa preciznošću da se neprimetno integriše sa postojećim linijama automobila, što rezultira kohezivnim i prefinjenim izgledom. Ova kompanija takođe nudi i usluge montaže, obezbeđujući da prelazak sa standardnog na modifikovani primerak bude nesmetan i bez problema. Za početak, komplet će biti dostupan za verzije 740i, 740d i 760i.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW-ova Serija 7 će dobiti opciju poluautonomne vožnje

 

bmw pp 02.jpg

 

Bavarski proizvođač najavljuje da će njihove limuzine uskoro moći da preuzmu vožnju na sebe, danju i noću, u određenim uslovima, i to na način da vozači neće morati da obraćaju pažnju na saobraćaj.
Retki su proizvođači automobila koji su svojim kupcima već omogućili (polu)autonomnu vožnju. Osim Teslinog Autopilota i Fordovog sistema BlueCruise, većina globalnih marki automobila ima tek naprednije adaptivne tempomate ili sisteme autonomnog parkiranja. Uskom krugu onih koji će vozačima ponuditi i ''pravu'' autonomiju nivoa 3, od narednog proleća biće i BMW.

 

bmw pp 01.jpg

 

Oni su najavili da će na proleće 2024. godine, za početak na tržištu Nemačke, uvesti visoko automatizovanu vožnju u svoje automobile Serije 7. Sistem je nazvan BMW Personal Pilot L3, a vozačima će omogućiti da se, u određenim uslovima, ne moraju koncentrisati na saobraćaj, već se mogu baviti i drugim aktivnostima, čak i bez potrebe da dodiruju upravljač. Automatika će tada preuzeti upravljanje nad limuzinom, kontrolisaće joj brzinu i udaljenost od ostalih vozila te pratiti kolovoznu traku.

 

Ugrađena tehnologija će funkcionisati kada se automobil kreće brzinom do najviše 60 km/h, na autoputevima s konstrukcijski odvojenim kolovozima. Iako tako vrlo ograničene primene, sistem će moći da radi i noću i danju. U praktičnom smislu, radi se o nadogradnji sistema BMW Highway Assistant, koji nudi pomoć autonomije nivoa 2, a sada je dostupan u novoj Seriji 5. Za razliku od nivoa 2, kod novog sistema vozačima će biti omogućeno, primera radi, legalno korišćenje mobilnog za kucanje ili razgovore, ili čak strimovanje video sadržaja na centralnom ekranu dok ih putem vozi ''lični pilot''. Iz BMW-a objašnjavaju da će Personal Pilot L3 biti ''idealno rešenje za kvalitetnije korišćenje vremena, dok se nalazite u sporom saobraćaju ili gužvama na putu do posla''. Sa tehničke strane, autonomnu vožnju će omogućiti ugrađene kamere, ultrazvučni senzori, rada te 3D lidar, koji će pratiti saobraćajnu situaciju oko vozila.

 

Kupci BMW-a serije 7 će moći da naruče ovaj dodatak od decembra ove godine, u sklopu dodatne opreme, po ceni od 6.000 evra (plus lokalni porezi). Prve isporuke vozila sa sistemom BMW Personal Pilot L3 biće obavljene u martu sledeće godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...