Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serija 7 (G11) / (G70/G71) / BMW i7

Recommended Posts

Počela proizvodnja obnovljenog BMW-a Serije 7

 

190281-bmw 7 1.jpg

 

U Dingolfing fabrici u Nemačkoj je i zvanično počela serijska proizvodnja obnovljene Serije 7 koju inače ovih dana mogu da vide posetioci sajma automobila u Ženevi. U vesti se podseća da je od 1977. godine do danas proizvedeno više od 1.9 miliona primeraka BMW-a Serije 7 (sve generacije zajedno). 

 

190283-bmw 7 111.jpg

 

Obnovljena ''sedmica'' je kupcima na raspolaganju sa dizelašima od 265KS, 320KS i 400KS, benzincima sa 530KS i 585KS, kao i u plug-in hibridnoj verziji 745e (kombinuje 3.0 litarski benzinac i elektromotor sa ukupno 394KS i 600 Nm).

 

190282-bmw 7 11.jpg

 

I na kraju cena - najjeftinija ''sedmica'' u Nemačkoj je bazna dizel verzija 730d sa 265KS koja košta 88.690 evra, dok je najskuplji M760Li xDrive sa 585KS po ceni od 174.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefühl video: Test BMW Serije 7 facelift

 

Ok, svi odmah prvo pričaju o ogromnim bubrezima napred. Oni jesu najveći ikada, ali nisu samo ''nalepljeni'' bez dizajnerskog smisla da se uklope u celinu prednjeg dela, nego su se potrudili iz BMW-a da ih uklope. Ako obratite pažnju, videćete da je gornjih 5 cm bubrega ustvari zakošeno, i da ta kosina prati liniju farova. Kako bi sve izgledalo srazmerno, povećali su i BMW znak na haubi, pa se može reći da Serija7 nema samo najveće bubrege ikada, nego i najveći BMW logo na haubi ikada. :D  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Test 2019. BMW 750Li xDrive

 

Šta donosi ''fejslift'' sedmice?

BMW je redizajnu ''Serije 7'' pristupio toliko temeljno da je duboko podelio i svoje, čak i najokorelije fanove na one kojima se promene dopadaju i one koje izmenama nisu oduševljeni. No, cilj je, ipak, posignut... Niko nije ostao ravnodušan!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 7 u BMW prodajnim salonima u Srbiji

 

wqwq991.jpg

 

Model koji je svoju premijeru u Srbiji imao na ovogodišnjem Međunarodnom Salonu automobila stigao je u BMW prodajne salone širom zemlje. Ni jedan drugi BMW model ne zrači luksuzom i dinamičnošću na putu kao BMW Serije 7. Tri i po godine nakon lansiranja šeste generacije ovog modela, u BMW prodajne salone stigao je novi BMW Serije 7, koji, iako restilizovan, izgleda kao potpuno novi model.

 

wqwq992.jpg

 

Prednjim krajem dominira velika maska, popularni ''kidney grill'', dok zadnji kraj ima nova 3D LED svetla kao i horizontalnu svetlosnu traku koja se proteže celim zadnjim delom. Novi model još je luksuzniji, a poseduje i snažnije benzinske motore sa nižom potrošnjom goriva, usklađene sa najnovijim standardima o emisiji izduvnih gasova EURO 6. ''Infotainment'' sistem je unapređen - sada je to BMW Operativni sistem 7.0, a poseduje i najnovije sisteme asistencije u vožnji.

 

wqwq990.jpg

 

Svoju premijeru u Srbiji ovaj model je imao na 54. Međunarodnom Salonu automobila u Beogradu u martu ove godine, a sada je dostupan za probnu vožnju u ovlašćenim BMW prodajnim salonima širom zemlje. Ističe se elegantnim izgledom, vrhunskom udobnošću i izuzetno sportskim performansama - kombinacijom koju samo BMW Serije 7 donosi u ovoj klasi. Prefinjena unutrašnjost i poboljšana zvučna izolacija dodatno doprinose udobnosti na dužim putovanjima. Ima ekskluzivne presvlake za sedišta od napa kože sa luksuznim štepovima, novim unutrašnjim oblogama od finog drveta i specijalnim ambijentalnim osvetljenjem koji stvaraju skladan ambijent. Kožni volan ima optimizovan raspored multifunkcionalnih taster, a u zadnjem redu sedišta nalazi se sistem za zabavu sa full-HD ekranima osetljivim na dodir.

 

Zahvaljujući napretku u segmentu automatizovane vožnje ovaj model odlikuje izuzetno širok asortiman sistema asistencije u vožnji - ''Driving Assistant Professional'' sa sistemom asistencije upravljanja i praćenja saobraćajne trake, kao i pomoć pri parking koji sada uključuje i asistenciju pri vožnji unazad - ''Reversing Assistant''. Novi BMW Serije 7 poseduje i standardni BMW Live Cockpit Professional sa navigacionim sistemom. Instrument tabla ima ekran od 12.3 inča, a centralni informacioni ekran osetljiv na dodir je veličine 10.25 inča. Novi BMW operativni sistem 7.0 omogućava izuzetno brz pristup podešavanjima i funkcijama, a sve kontrole su moguće na pet načina tj. preko ekrana osetljivog na dodir, iDrive kontrolera, prekidača na upravljaču, glasovnim komandama ili kontrolom gestovima.

 

Sve verzije agregata ispunjavaju Euro 6 standard, a na našem tržištu su između ostalog dostupne benzinske varijante:

  • BMW M760Li xDrive, sa V12 motorom i 585 KS koji od 0 do 100 km/h stiže za 4 sekunde
  • BMW 750i xDrive ima novi V8 motor sa maksimalnom snagom od 390 kW/530KS.

Dostupna su i tri dizel motora:

  • BMW 730d xDrive sa 195 kW/265 KS         
  • BMW 740d xDrive sa 235 kW/320 KS
  • BMW 750d xDrive sa 294 kW/400 KS

Plug-in hibridne varijante novog modela BMW Serije 7 sada imaju specijalno prilagođen šestocilindrični linijski benzinski motor i unapređenu visokonaponsku bateriju. Ukupna snaga sistema u režimu ''Sport'' podignuta je na maksimalnih 290kW/394KS, a autonomija u čisto električnom režimu vožnje je povećana na 58 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW predstavio prototip Serije 7 sa 4. nivoom autonomnog upravljanja

 

bmw autonomni 2.jpg

 

BMW, kao i većina drugih velikih svetskih proizvođača, radi na razvoju sistema autonomnog upravljanja. Taj razvoj traje već neko vreme i trajaće u budućnosti, a BMW je sada predstavio svoja dostignuća u Seriji 7 koja je opremljena sistemom autonomnog upravljanja četvrtog nivoa. Ukratko, drugi nivo autonomnog upravljanja, što BMW već ima u ponudi, omogućava vozaču da ukloni ruke sa upravljača na kraći period kada vozilo samo upravlja. Treći nivo podrazumeva mogućnost da vozilo samo upravlja sobom na dužim relacijama uz nadzor vozača, a u slučaju potrebe vozilo će vozača na vreme upozoriti da je vreme da preuzme upravljanje. Ukoliko se to ne dogodi vozilo će biti sposobno da se bezbedno zaustavi.

 

bmw autonomni 1.jpg

 

Četvrti nivo će biti dovoljno napredan da vozač za vreme vožnje može i da odspava, ali u BMW-u navode da će vozač i tada biti dužan da u određenim situacijama preuzme upravljanje, ali neće morati da stalno nadgleda saobraćajnu situaciju. Na kraju, tu je i peti nivo sistema autonomnog upravljanja koji će omogućiti da vozilo samo upravlja u svim saobraćajnim situacijama u kojima se nađe. Drugim rečima, vozač će moći da postane putnik. Četvrti nivo će omogućiti korisnicima da putem aplikacija na pametnom telefonu pozovu vozilo na svoju lokaciju te da se putem te iste aplikacije identifikuju i tako uđu u automobil koji će ih odvesti gde je potrebno. U predstavljenom prototipu rutu je moguće odabrati putem tableta na centralnoj konzoli, a pre kretanja vozilo će se pobrinuti da su svi putnici propisno vezani.

 

 

Dodajmo i da BMW trenutno radi na razvoju naprednije verzije drugog nivoa sistema autonomnog upravljanja. Ovaj sistem bi trebalo da prepoznaje, odnosno ''razume'' semafore. BMW je tako razvio automatski prilagodljivi tempomat sa mogućnošću prepoznavanja semafora, koji je u stvari evolucija ranijeg tempomata sa ''Stop&Go'' funkcijom. Ovaj novi sistem koristi kamere i mašinsko učenje kako bi detektovao i interpretirao semafore pa može u potpunosti da zaustavi vozilo na crvenom svetlu, kao i da polako uspori vozilo na žutom svetlu i pripremi se za zaustavljanje. Za sada nije poznato kada će se ovaj sistem naći na tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg RoadShow video: Test 2020. BMW 745e xDrive

 

Pošto je ukupna snaga malo porasla zahvaljujući električnoj komponenti, a povećan je i domet vožnje samo na struju, BMW je oznaku 740e zamenio sa 745e kod svih najnovijih verzija Serije 7:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i potpuno električni BMW serije 7

 

bmw 745 1.jpg

 

Prema najnovijim saznanjima do kojih je došla poslovično pouzdana ekipa iz BMWBloga, sledeća generacija BMW-ove luksuzne limuzine, odnosno serije 7 bi trebalo da dobije dobiti i električno pokretanu verziju. Podsetimo, nedavno je objavljeno da se u sledećoj generaciji ovog automobila neće naći V8 i V12 motori kao i da bi na njihovo mesto trebalo da dođu nove hibridne verzije. Ovo je daljnja potvrda da se BMW okreće elektrifikaciji svojih modela. Sama buduća i električno pokretana serija 7 bi navodno trebalo da nosi naziv i7. Njen razvoj već traje i pomenuti izvor javlja da bi u ponudi trebalo da se nađu varijante sa kapacitetom baterija između 80 i 120 kWh. Drugim rečima, ovaj automobil bi mogao da svojim kupcima ponudi autonomiju od oko 700 km.

 

Trebalo bi da se radi o BMW-ovom pogonu pete generacije koji će se naći i u modelu i4 kao i iNext. Najsnažnija verzija električnog i7 bi trebalo da razvija snagu od oko 650 KS pa za performanse ne mora da se brine. Više bi trebalo da saznamo u bliskoj budućnosti, jer se dolazak nove serije 7 navodno može očekivati 2021/2022. godine. Dalje, BMWBlog javlja da bi istim putem trebalo da krene i serija 5. Dakle, i ona bi u sledećoj generaciji trebalo da bude ponuđena u električno pokretanoj verziji koja bi se na tržištu pojavila 2023. Glavne razlike u odnosu na seriju 7 bi trebalo da budu nešto manja snaga i baterije manjeg kapaciteta. Mada lako je moguće i da se u seriju 5 ugrade baterije kapacitet do 120 kWh.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW 750i xDrive 0-260 km/h

 

4.4 V8 BiTurbo sa 530 konja i 750 Nm. Iz mesta do ''stotke'' za okruglo 4 sekunde, maksimum elektronski postavljen na 250 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M760Li 0-316 km/h

 

6.6 V12 BiTurbo sa 585 konja i 850 Nm. Do ''stotke'' za 3.8 sekundi, maksimum elektronski postavljen na 250 Km/h, a kad se skine ta blokada ide do pravih 305 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2020. BMW 7 Series 750i M Sport

 

4.4 V8 BiTurbo sa 530 konja i 750 Nm kao rezultat daju 4 sekunde do 100 Km/h, i samo 250 Km/h maksimalne brzine zbog limitatora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW planira dve verzije električne Serije 7

 

190281-bmw 7 1.jpg

 

Već ranije se pričalo o tome da u BMW-u planiraju i električnu verziju Serije 7 (pod nazivom i7), a u međuvremenu su se pojavili neki novi detalji. Izvori navode da BMW priprema verzije i7 i i7S, pri čemu će ova druga naravno imati više snage. BMW i7 bi navodno trebalo da dobije 500KS, baterije od 100 kWh i autonomiju od oko 600 km (po WLTP-u), dok bi BMW i7S raspolagao sa oko 670KS, baterijama od 120 kWh i autonomijom od 600 km. Kako stvari stoje, ovi automobili bi mogli da dobiju više pd jednog elektromotora i pogon na sva četiri točka, a u vesti se kaže da BMW radi i na sledećoj generaciji brzog punjenja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M750Le će biti prvi plug-in hibrid sa oznakom M

 

bmw 745 1.jpg

 

Masovna elektrifikacija koju su Bavarci pokrenuli ne posustaje, a sledeći model u nizu koji će stići pod strujni udar jeste BMW M750Le. Zvaničnih informacija za sada nema previše, ali poznato je da će se pod haubom nalaziti kombinacija turbobenzinskog rednog 6-cilindraša i elektromotora. Ukupno će razvijati 550 KS i 800 Nm, do stotke će stizati za oko 4.5 sekunde, a samo na struju će moći da pređe više od 50 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

unnamed.jpg.f40cfba9be23520f187ac9e0b44bff57.jpg OSV video: Test BMW Serije 7

 

Kada je BMW lansirao šestu generaciju svoje najveće limuzine, seriju 7, ponovo se uzdigao na sam vrh segmenta za luksuzne i velike limuzine. Ali od tada se mnogo toga dogodilo. Ovaj značajno izmenjen model morao je biti unapređen da bi se izborio sa zahtevima tržišta.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen BMW i7

 

bmw i7 002.jpg

 

Već ranije se pričalo o tome da u BMW-u planiraju i električnu verziju Serije 7 (pod nazivom i7), a u međuvremenu je snimljen i ovaj test primerak. Izvori navode da BMW priprema verzije i7 i i7S, pri čemu će ova druga naravno imati više snage.

 

bmw i7 001.jpg

 

BMW i7 bi navodno trebalo da dobije 500KS, baterije od 100 kWh i autonomiju od oko 600 km (po WLTP-u), dok bi BMW i7S raspolagao sa oko 670KS, baterijama od 120 kWh i autonomijom od 600 km. Kako stvari stoje, ovi automobili bi mogli da dobiju više od jednog elektromotora i pogon na sva četiri točka, a u vesti se kaže da BMW radi i na sledećoj generaciji brzog punjenja. Premijera ovakve ''sedmice'' se očekuje krajem sledeće godine, a start prodaje početkom 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2020. BMW 745e

 

Automobili skroz na struju su još uvek retki, čine svega par procenata ukupne prodaje automobila...ali zato njihovi ''rođaci'' hibridi koji mogu da se priključe na punjač i dopune, imaju znatno veće tržišno učešće. U taj sve veći broj ponuđenih modela automobila pridružuje se i Serija 7:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...