Jump to content
FAS Goran
MaverickY10

Remont pumpe visokog pritiska? / Reparacija Bosch pumpe

Recommended Posts

Ljudi,

 

Odem ja danas kod majstora da promenim gumice balans štangle. Skinuo šus pleh, i ima šta da vidi, curi dizel kod pumpe visokog pritiska, i to prilično. Šus pleh bio sav u dizelu, a motor masan skroz...

Reče mi da će da mi zameni neka creva koja dolaze do nje, i šelne, pa ako to ne pomogne, moram da radim remont pumpe.

 

Ima li neko iskustva sa ovim? Cena, itd...?

 

Lybra 1.9 JTD

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri ti sam creva za svaki slučaj. Meni na Lybri pre jedno 2god. uz ne mogu ti opisati kakvu frku i paniku saopštili u jednom ovde (na forumu) prilično popularnom servisi, da mi je otišla pumpa visokog pritiska (curi), da je skidaju odmah, šalji na remont, manjaju kaiševe pošto su svi se raspali od nafte... 100,200...500eura ali sreća nemadoh pare tog trenutka pa odoh kući.

Malo mi bi čudno frke a i oterao sam da mi pogledaju ramena što nisu uradili, pa reko da bacim pogled na creva koja su mi rekli da puštaju takođe na pumpi a zameniće mi ih uz ovo gratis kad ono stvarno pušta na crevce i to tek,tek.

Okratih crevo, stavih novu šelnu i uz proveru kaiševa koji su suvi i dan danas kao i tad evo vozim 2god. (matori trenutno)

 

Tako da proveravaj sam.

Dotičnom iz servisa u koji nikada više nisam otišao poručujem da nisu svi ovce!

Računam da će pročitati temu i prepoznati se, pošto od ovakvih kvarova očigledno živi a i čest je na forumu.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam imao taj problem. Bio sam kod Gorana, izmenjali su sva creva i šelne, pa se posumnjalo da curi na čepu filtera. Rešili su i to, ali bez rezultata. Ustanovili su da curi na pumpi i morala je da se remontuje.

To je sadašnji vlasnik odradio upravo kod Gorana i koliko znam nema više problema sa tim. Cena je mislim oko 15-16.000 din.

 

Za početak izmenjaj creva i šelne. Operi auto odozdo i prati situaciju.

 

Marko slobodno reci ko je u pitanju, nema potrebe biti misteriozan.

I predstavi tu Deltu već jednom.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neću da navodim imenom jer će se sve ovo verovatno pretvoriti u raspravu. Ostaće moja reč protiv reči dotičnog i ništa više od toga. Stim da ja imam razloga da izmislim sve gore napisano isto koliko bi i bilo ko sa foruma imao razloga da izmisli nešto o meni! Hteo sam samo da uputim na moje negativno iskustvo i to sa nekim kod koga sam otišao na preporuku mnogih sa forima i to na prvom skupu na kom sam učestvovao

(na livadi na ceraku). Jedino sam do sad čini mi se rekao kolegi sa foruma pod imenom Mik za situaciju koju sam imao. Ovom prilikom ga pozdravljam!!! :clap:

 

Što se tiče predstavljanja Delte ako mi veruješ nikako da odvojim vremena da napišem neki iole pristojan post a ne nešto zbrda-zdola i da uzmem malo aparat u ruke i napravim par fotki sa dotičnom u prvom planu.

Valjda ću se u skorije vreme nakaniti da to i uradim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi ok da napises, mozda bi time nekom pomogao i ustedeo koji dinar, ovako je bas sebicno u fazonu ja znam ko je prevarant ali necu da kazem pa nek vas sisa majstor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš naprotiv, ni u kom slučaju ne razmišljam kao gore napisano, iz potpuno suprotnog razloga navodim da treba proveriti samostalno ovaj a možda i neki drugi problem ko se imalo razume.

 

Ne bih da ulazim u rasprave i duskusije tipa "lažeš" "dokaži" itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi,

Odem ja danas kod majstora da promenim gumice balans štangle. Skinuo šus pleh, i ima šta da vidi, curi dizel kod pumpe visokog pritiska, i to prilično. Šus pleh bio sav u dizelu, a motor masan skroz...

Reče mi da će da mi zameni neka creva koja dolaze do nje, i šelne, pa ako to ne pomogne, moram da radim remont pumpe.

Ima li neko iskustva sa ovim? Cena, itd...?

Hvala.

 

Remont pumpe je sirok pojam i kosta prilicno. Tebi verovatno treba samo takozvano "dihtovanje" pumpe koje obicno kosta oko 100e (pod uslovom da je pumpa dobra)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjeno jedno malo crevo, a to koje je po majstorovim recima bilo sporno je "skraceno", i zamenjene su sve selne. To sporno crevo je posmatrao dok je kolega njegov davao gas, i kad se da gas ono onako nabubri pri kraju i prosiri se tu. Skratio ga malo i kaze da je sad ok.

 

Rekao mi je da operem motor sa te strane gde je pumpa i da pratim, pa da vidimo. Iskreno se nadam da nije pumpa, a i ako mozda jeste, najcesce je taj neki semering koji strada, tako mi rece covek.

Inace majstor mi je dugogodisnji prijatelj i vrhunski je majstor, verujem mu jbg... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde se u Srbiji mogu kupiti setovi - gumica za reparaciju CR Pumpe za 1,9 JTD? Mogu li se naručiti ili nabaviti pouzećem i po kojoj ceni?

Ima li ko uputstvo o reparaciji gumica na CR pumpi film ili video?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neces moci to sam da odradis. Moras da znas i da uzubis auto ponovo a i treba ti i alat, dizalica...
Pozovi neki Bosh servis pa ih pitaj da li hoce da ti prodaju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I servisi koji održavaju Fiat/Lancia/Alfa automobile ne rade pumpu, tj. samo je skinu i šalju u specijalizovane Bosch servise.

Nemaš alat, nemaš radni sto (pumpa se testira na njemu posle završenog posla, tj. nema varijante da se uradi, montira na auto i tek onda vidi da li curi opet)...i najvažnije od svega, od servisa dobiješ garanciju da neće procureti u određenom vremenskom periodu (niko ne daje manje od 6 meseci...a, ako traje toliko, trajaće i godinama). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešeno danas. poslaće mi brzom poštom . A kad sam već kod toga na šta ste mislili konkretno ; Alat za zupčenje ? ( zupčasti i ne skidam kad demontiram cr pumpu ) Na koji alat mislite za zupčenje recimo STILA 1,9 jtd 8 vent, motora ? Dizalica za šta za auto ili za točak? :laughing:

U svako slučaju hvala za komentare. Gumice sam našao u NS (garnitura). Ako kome još treba info neka piše na private . 

Pozdrav!

Edited by Jastrebov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako kome još treba info neka piše na private . 

 

Nema potrebe da pišeš privatnim porukama, nego napiši na temi javno da mogu svi da vide. :thumbup:

 

Postoji alat za zupčenje bilo kog motora na ovom svetu, druga je stvar da li neko misli treba li mu, ono laku ću, može i bez toga, gledaću, obeležiću, paziću...

Isto tako, kada se radi pumpa može da se dogodi da je i ona sama zrela za remont (ne samo za predihtovanje), što se opet vidi na probnom stolu koji nemaš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpu mora da radi bosch-ista realno, zar ne?

A za zupcenje, kod nas na zalost vecinom se snalaze sa obelezavanjem remenica pre nego sto skinu kais, i onda ga vrate kako je bio i upeglaju remenice po markeru :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pumpa.jpg

 

Mislim da je svejedno jer sve radi elektronika, bitno je da pravi zadati pritisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa se ne zupci po reperima i sve jedno je kako stoji remenica od CR pumpe, ali naravno da zupcasti ide preko pumpe (reper moze biti bilo gde jer je to Common Rail pumpa a ne BOSCH kao na VW golfu 2 gde je bitno i kako je pumpa postavljena zbog paljenja)

 

Elem da zakljucim onim koji ne znaju ili nisu do sad naučili : Postoji reper na njoj (remenici CR pumpe) ali nema vaznosti za zupčenje, jer ona samo poravi visoki pritisak i gorivo pod pritiskom salje u magistralu goriva iz koje posle idu cevi ka diznama koje otvara i zatvara komp.  :smoke:

Sto se tiče alata za zupcenje .Naravno da za svaki motor postoji ali nisu SVI MAJSTORI ISTI. Tako se neki od nas i razlikuju od laika ili polupriučenih majstora pa ne koriste profi alat uvek i pri svakom poslu.

:pc:

 

Adresa za gumice CR Pumpe:

Banatski Soko d.o.o. Janka Veselinovića 1 21000 Novi Sad Tel: 021/4774-188 Tel: 021/4774-196 Mob: 069/2052-700 Mob: 063/508-522 Fax: 021/511-001 e-mail: office@banatskisoko.com


Mora da se razupči da bi se skinula, tako mi bar reče Goran.

 

Sretene - Pročitaj post od Gorana 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...