Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Toro Rosso = Alpha Tauri

Recommended Posts

toro%201.jpg

 

Ma naravno da je potpuno nebitno kako koji bolid izgleda. Naravno da je sasvim svejedno da li je nekome lep ili ne, jer na kraju o pobednicima ne odlučuje žiri (osim ako nije reč o Pastoru Maldonadu ili Sergiju Perezu, njih ni lepota ne spašava kod žirija) za izbor lepote, već brzina i pouzdanost. Sve je to istina, ali... Novi Toro Rosso bolid odlučio je svoj... nos izvući bar nekoliko cm ispred sličnih noseva ostalih ekipa. Reakcije F1 javnosti bile su očekivane - Toro Rosso je očigledno odlučio da pobedi u ovogodišnjem nadmetanju oko toga čiji je duži. Zašto se Formuli 1 ovo moralo dogoditi, da uoči sezone i početka zimskih testiranja svi komentarišu dizajn bolida?

Kako bilo, Toro Rosso STR9 je danas predstavljen u Herezu, gde sutra počinje prvo zimsko testiranje. Za Red Bullov ''juniorski'' tim voziće Jean-Eric Vergne i mladi ruski vozač Daniil Kvjat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vernje odlazi iz Toro Rosa

 

vernje.jpg

 

Žan Erik Vernje potvrdio je ono o čemu se šuškalo prethodnih nedelja, a to je da će otići iz Toro Rosa. On se nadao da će zadržati mesto u filijali Red Bula, pošto će Danil Kvjat biti promovisan u ''prvi tim'', ali to se neće dogoditi. Toro Roso još nije objavio ko će ga zameniti, a verovatno već znate da je jedno od sedišta rezervisano za najmlađeg vozača u istoriji F1, Maksa Ferstapena. Po mnogima, favorit je Karlos Sainc junior, pa bi tako imali pravi ''sinovski'' tim u F1 pošto su i jedan i drugi sinovi poznatih vozača.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Carlos Sainz Jr u Toro Rossu

 

carlos%20jr.jpg

 

Red Bullova juniorska ekipa Toro Rosso sledeće sezone imaće zaista hrabru vozačku posadu. Uz 17-godišnjeg Maxa Verstappena boje Toro Rossa će u 2015. braniti sin višestrukog prvaka sveta u reliju, Carlosa Sainza. Carlos Sainz Jr je u Toro Rossu zamenio Jean-Erica Vergnea, pa iako je tim najavio da će zvanično obaveštenje uslediti tek u ponedeljak, imenovanje Sainza mlađeg u prvu vozačku postavu dogodilo se već sada.

''Otkako sam ušao u Red Bullov program za mlade vozače, ovo je bio moj cilj. Želim da zahvalim Red Bullu na poverenju i sada sa nestrpljenjem očekujem sledeći veliki korak, a to je rad u Formuli 1. Raduje me što ću svoj ''zvanični'' debi imati na domaćem terenu, na zimskim testiranjima u Herezu'', rekao je Sainz mlađi.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Toro Rosso predstavio novi bolid STR10

 

125652-toro%201.jpg

 

Jedan od timova koji uoči početka priprema za novu sezonu izaziva najviše zanimanja je Red Bullova ''juniorska'' ekipa Toro Rosso. Sa potpuno izmenjenim vozačkim timom i temeljito dorađenim bolidom, Toro Rosso se nada znatno boljim rezultatim u novoj sezoni. Već pre početka nove sezone uz ekipu, koja je nastala na ostacima bivšeg Minardija, vezuju se brojne kontroverze, a najveća se tiče mladog holandskog vozača Maxa Verstappena.

 

toro%20111.jpg

 

Mladom Holanđaninu će timski kolega biti sin bivšeg dvostrukog šampiona sveta u reliju, Carlos Sainz Jr., šampion u seriji Formula Renault 3.5. Verstappen i Sainz po mnogima ne raspolažu iskustvom potrebnim za ulazak u Formulu 1, ali u Toro Rossu uporno odbijaju takve kritike i tvrde da Sainz i Verstappen u potpunosti zaslužuju svoje mesto na gridu.

 

toro%2011.jpg

 

''Činjenica je da sam u donekle slabijem položaju u odnosu na Maxa - on je odradio nekoliko slobodnih treninga prošle sezone i već ima svoju ekipu inženjera. Meni u korist ide činjenica da imam više takmičarskog iskustva od njega'', izjavio je Carlos Sainz mlađi.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ni vozačku dozvolu, a osvojio bodove u Formuli 1

 

verstapen.jpg
 
Kako prenosi Sport klub, Nemac Sebastijan Fetel je trijumfovao na Velikoj nagradi Malezije, ali trku na stazi Sepang obeležio je i Maks Verstapen. Sedamnaestogodišnji Holanđanin je postao najmlađi vozač koji je uspeo da osvoji bodove u šampionatu Formule 1! Za Verstapena su mnogi pričali da je premlad za tako ozbiljan sport, potencirajući da Holanđanin čak nema ni vozačku dozvolu. Međutim, mladi vozač je već u drugoj trci u sezoni u bolidu Toro Roso osvajanjem sedmog mesta zatvorio usta kritičarima. Bio je čak brži od oba vozača Red Bula, Danija Kvajta i Danijela Rikarda. ''Stvarno sam uživao u ovoj trci. Srećan sam što sam osvojio prve bodove na stazi na kojoj sam imao nekoliko zanimljivih duela. Bilo je zabavno'', rekao je Verstapen. ''Izabrali smo odličnu strategiju. Fizički se osećam jako dobro, iako je temperatura vazduha bila vrlo visoka''.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toro Rosso sa Ferarijevim motorima

 

141685-toro.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Red Bul će ostati sa Renoom, a ''mlađi brat'' Toro Roso će u 2016. imati Ferarijeve motore, potvrđeno je u petak. Takođe, potvrđeno je i to da će vozači ostati golobradi Maks Ferstapen i Karlos Sainc junior. ''Skuderia Toro Roso je dogovorila saradnju sa Ferarijem. Imaćemo agregate koje je Ferari koristio u 2015. Uskoro počinjemo sa testovima na Katalunji'', glasilo je zvanično saopštenje tima. Ferstapen je sezonu završio na 12. mestu dok je Sainc bio 15. a jedini cilj za narednu sezonu je da budu bolji od toga.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toro Roso predstavio bolid za 2016.

 

toro%20roso.jpg

 

Kako piše Sport klub, ekipa Toro Rosa predstavila je bolid za novu sezonu, koji će voziti Maks Ferstapen i Karlos Sainc. Kao i 2015. Ovaj tim će imati najmlađu postavu u F1, ali će zato imati Ferari motore umesto dosadašnjih Renoovih. ''Ponosni smo na ovaj bolid i mislimo da je veliki korak napred. Ovaj bolid je plod našeg rada i predmet naše mašte da odemo u vrh'', bilo je zvanično saopštenje tima. Postavljen je i cilj za 2016. a on nije previše komplikovan, biti bar jednak sa ''starijim bratom'', Red Bulom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolid ekipe Toro Roso kao šlag na torti

 

toro%20rosso%202017.jpg

 

Ekipa Toro Roso poslednja je predstavila svoj bolid za ovogodišnji šampionat Formule 1 i bez sumnje će ga ljubitelji auto-moto sporta smatrati jednim od najlepših, ako ne i najlepšim ove sezone. Italijanski tim je model STR12 predstavio na stazi Katalunja, gde počinju prva predsezonska testiranja. Novi model je debi na stazi imao prošle nedelje u Mizanu, ali je u nedelju predstavljeno potpuno drugačije farbanje. Umesto tradicionalnih boja koje je Toro Roso koristio prethodnih sezona, novi bolid je kraljevsko plave boje, sa manjim crvenim i srebrnim delovima. Pored toga što će ima novi izgled za novu sezonu, italijanski tim će imati i novi motor, pošto se Toro Roso posle jednogodišnje sezone sa Ferarijem vraća Renou. Model STR12 ima deo koji mnogi zovu ''ajkulino peraje'', koji može da se vidi na većini novih bolida koji su predstavljeni. Boje italijanske ekipe braniće Karlos Sains junior i Danil Kvjat.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 26. marta.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vilnev: Možda je Formula 1 prebrza za Kvjata

 

135608-vilnev.jpg

 

Šampion Formule 1 iz 1997. godine Žak Vilnev smatra da bi Danil Kvjat trebalo da ostane bez svog mesta, makar i privremeno, zbog velikog broja incidenata. Kvjat je imao kontakt sa svojim timskim kolegom Karlosom Sainsom tokom Velike nagrade Britanije pošto je otišao preširoko u ''Beketsu'', a potom se vratio na stazu baš pored španskog automobiliste. Posle tog incidenta trka je bila gotova za Sainsa, a iako je Rus nastavio trku, dobio je kaznu ''prođi kroz'' jer se na opasan način vratio na stazu. Posle trke, Kvjat je rekao da je Sains trebalo bolje da proceni situaciju i pomogne mu da ne dođe do kontakta. S druge strane, Španac je rekao da bi radije želeo da razgovara sa timom privatno, nego da svoje mišljenje iznosi u javnosti.

''Nisam siguran šta Kvjat pokušava'', rekao je Vilnev za motorsport.com. '''Znate li šta je najgori aspekt svega toga? Preko radija prebacuje krivicu na svog timskog kolegu, misleći da ništa nije video. To pokazuje loš stav, zaslužuje da ostane kod kuće, pošto je sve postalo neprijatno. Napravio je grešku i da Sains nije bio tu, svakako bi izleteo. Trebalo bi ga ostaviti kod kuće, da neko vreme razmisli, pošto mu ovo nije prvi vikend da je preterao. Možda je Formula 1 prebrza za Kvjata, ne znam...''. Kvjat je prethodno istu kaznu dobio u Austriji pošto je izbacio vozača Meklarena Fernanda Alonsa sa trke. Kažnjen je i u Kanadi, kada je zauzeo svoju startnu poziciju iako nije krenuo u krug za zagrevanje. Upitan da li oseća da direkcija trke ima pik na njega, Rus je odgovorio: ''Verujem da je tako''. Međutim, Vilnev misli da je to pogrešan pristup u takvoj situaciji. ''Ako nastavljate da upirete prstom, nikada nećete naučiti. Uvek treba da krivite sebe, čak i kada niste krivi, to je jedini način da budete bolji. Kada je jasno 100 odsto vaša krivica, taj stav po kojem pokušavate nekoga drugoga da okrivite je patetična. Obično vozači ne dobiju drugu šansu, on ih je dobio i više, ali izgleda da ništa nije naučio'', naglasio je Vilnev.

 

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Mađarske na stazi Hungaroring 30. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debitant Gasli u bolidu Toro Rosa umesto Kvjata

 

gasli.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, francuski vozač Pjer Gasli zameniće Rusa Danila Kvjata u narednim trkama Formule 1, saopštio je tim Toro Rosa. 21-godišnji Gasli, koji je do sada u timu Red Bula bio rezervni i test vozač, će tako debitovati na Velikoj nagradi Malezije narednog vikenda. Mladi Francuz, koji je prošle sezone bio šampion GP2 serije će Kvjata zameniti ''u narednih nekoliko Gran prija, što će biti odlična prilika za dokazivanje''. ''Ovo je za mene odlična šansa. Osećam se spremno pošto sam bio treći vozač Red Bula ove sezone'', rekao je Gasli. Šansu da popravi učinak ove sezone je izgubio Rus Kvjat koji je na 14 trka sakupio samo četiri poena za Toro Roso.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toro Rosso predstavio bolid za novu sezonu

 

Ekipa Toro Rosa u Formuli 1 u ponedeljak je u Barseloni zvanično predstavila svoj bolid za sezonu 2018 u najbržem ''karavanu'' na svetu.

 

toro roso 11.jpg

 

Bolid italijanske ekipe pod imenom STR13 ima novu Hondinu pogonsku jedinicu, na stazi u Kataloniji će se naći već u danu prezentacije kada će biti obavljene test vožnje. Priliku da isproba svoje novo vozilo imao je prošle nedelje u Mizanu Novozelanđanin Brendon Hartli, jedan od vozača ekipe. On će bolid testirati u ponedeljak, dok će drugog dana njegove performanse isprobati i njegov klupski kolega Francuz Pjer Gasli.

 

toro roso 111.jpg

 

Bolid za 2018. godinu je vizuelno sličan onom od prošle sezone, u kojoj su vozači Toro Rosa ukupno osvojili 53 boda, što ih je svrstalo na sedmo mesto u konkurenciji konstruktora. Skuderija Toro Roso je u međuvremnu promenila proizvođača motora, pa je umesto Renoa angažovana Honda, a sve kako bi se popravili učinci u predstojećoj sezoni. Sezona u F1 startuje 25. marta u Australiji, a kompletnu akciju iz Melburna, kao i celu sezonu, pratite na kanalima Sport Kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

sledece godine,odlaskom Pjer Gaslija u RdB ostalo prazno mesto i na to mesto dolazi ponovo Rus Dani Kjat,odlicna vest,ima iskustva koliko toliko,a sigurno ima i jake sponzore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danil Kvjat ponovo u F1, potpisao za ''Toro Roso''

 

184671-Kvjat.jpg

 

Ruski vozač Danil Kvjat sledeće sezone opet će biti deo tima Toro Roso, jednog od dva tima u vlasništvu kompanije Red Bul. Kvjat ima dugu istoriju sa Red Bulom, pošto je dvaput zamenjen u periodu od 18 meseci (2016/2017). Ime Kvjatovog kolege još nije saopšteno, a Danil će zameniti Pjera Gaslija, koji će naredne sezone voziti za Red Bul, u kojem će zameniti Danijela Rikijarda. ''Nikada nisam odustao od nadanja da da ću ponovo biti na stazi, i dalje sam mlad, ostao sam u dobroj formi u slučaju da se ukaže prilika. Jedva čekam da izađem na stazu'', rekao je 24-godišnji Kvjat. Direktor ''Toro Rosa'' Franc Tost istakao je da je Kvjat morao da se suoči sa nekim teškim situacijama u prošlosti, ali da je sada sazreo kao osoba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleksander Albon novu vozača Toro Rosa

 

aleksander-albon.jpg

 

Formula 1 tim ''Skuderija Toro Roso'' objavio je da će u narednoj sezoni timski kolega Danila Kvjata biti 22-godišnji tajlandski vozač Aleksander Albon, a za vebsajt svog novog tima govorio je o raznim temama vezanim za svoju karijeru. Albonov otac Najdžel takođe se takmičio kao profesionalni automobilista, a Aleksandar se pre Formule 1 takmičio u različitim organizacijama - Super 1 Honda nacionalni šampionat (klase kadet i KF3), a 2012. godine postao je član Red Bulovog ''Junior'' tima. Takmičio se u Formuli Reno 2.0, evorpskoj Formuli 3 i GP3 seriji. U svojoj prvoj sezoni 2017. u FIA Formula 2 šampionatu takmičenje je završio na desetom mestu.

 

Albon je govorio o tome kako ga je kontaktirala ekipa Toro Rosa: ''Kada su me pozvali telefonom da mi saopšte da sam izabran za novog vozača Toro Rosa ja sam bio u tržnom centru i kupovao sam patike. Odmah sam otrčao nazad u hotel. Bio sam neverovatno uzbuđen jer sam čekao taj trenutak od kada sam napunio šest godina. Ne mogu da kažem da je bilo neočekivano jer smo mesecima radili na tome, ali sam ipak bio više nego oduševljen. Čim sam to čuo zvao sam majku, ona je bila još uzbuđenija od mene'', rekao je Albon. ''Veoma sam ponosan što prednstavljam Tajland i što sam prvi vozač pod zastavom te zemlje 1950-ih godina. To je ogromna čast za mene i moju porodicu, nadam se da ću sve učiniti ponosnim'', dodao je 22-godišnji vozač. ''Moj idol u F1 uvek je bio Mihael Šumaher, opsednut sa njime. Za narednu sezonu neću postavljati neke egzaktne ciljeve, trudiću se pred svaku trku da dam sve od sebe'', zaključio je vozač tajlandskog porekla.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toro Rosso predstavio novi bolid za 2019. godinu

 

toro rosso 2019.jpg

 

Vozači Danil Kvjat i Aleksander Albon će ove godine moći da budu mnogo konkurentniji sa novim Hondinim STR14 motorom. ''Skuderija Toro Roso'' je predstavio svoj novi bolid, pokazujući dramatično drugačiji aranžman sa većim aerodinamičnim ograničenjima. Boja je ostala u osnovi plava, sa srebrnim i crvenim nijansama, što je osnovni dizajn od 2017. godine. ''Toro Roso'' je prošle sezone završio deveti u prvenstvu konstruktora, i ove godine pretenduje na viši plasman. Direktor tima, Franc Tost istakao je da je pažnja prema detaljima ta koja čini razliku, a to znači više preformansi za bolid. Istaknuto je i da se zahvalnost za novi bolid duguje Red Bulu pošto pravila za predstojeću sezonu dozvoljavaju i kupovinu delova od rivala. Ovogodišnji bolid je sastavljen od mnoštva delova kupljenih od Red Bula, koji su činili prošlogodišnje osvajače trećeg mesta u šampionatu konstruktora. Red Bul je prošle sezone ostvario četiri pobede.

 

Danil Kvjat se u Formulu 1 vraća nakon nešto više od godinu dana od odlaska iz Red Bula i zadovoljan je tom činjenicom: ''Sjajno je vratiti se, to pokazuje da nikada ne treba gubiti nadu. Ne želim da kažem da li sam se promenio. Znam da je bilo mnogo spekulacija, da li sam sazreo ili ne, ali više volim da pričam na stazi. Samo želim da udjem u vozilo i vidim šta će se dogoditi'', rekao je Kvjat.

Drugi vozač ''Toro Rosa'' je novajlija u Formuli 1. Albon je prošle godine osvojio treće mesto u Formuli 2. ''Pokušaću da ne nametnem sebi pritisak i da dam sve od sebe od prvog dana. Ovo je moja prilika da ove godine pokažem sve što znam. Velika stvar za mene je što ću biti tajlandski vozač, prošlo je mnogo otkako je Tajland imao vozača u Formuli 1. Nadam se da ću sve učiniti ponosnim. Nisam postavio ciljeve. Svake godine mislio sam na svaku narednu trku, išao sam korak po korak, trening, kvalifikacije, trku'', izjavio je Albon. Testiranja za novu sezonu počinju 18. februara u Barseloni, a prva trka biće vožena 17. marta u Australiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvjat najbrži trećeg dana testiranja u Barseloni

 

Danil-Kvjat.jpg

 

Ruski vozač koji brani boje ''Toro Rosa'' Danil Kvjat je bio najbrži na trećem zimskom testiranju na stazi Katalunja u Barseloni. Drugo vreme ostvario je Kimi Raikonen koji je bio najbolji u jutarnjoj sesiji. Vozač Toro Rosa Danil Kvjat imao je vreme 1:17.704 i to je najbrži krug koji je bilo koji od vozača izvozao na ovognedeljnom testiranju u Barseloni. Kvjat je prilično kasno stigao do ovog vremena, a on je svojim najbržim krugom zbacio sa prvog mesta Kimija Raikonena i od njega je bio brži za 58 hiljaditinki. Danijel Rikardo je bio treći, a drugi vozač Renoa Niko Hulkenberg je završio kao šestoplasirani. Sebastijan Fetel je odvezao 134 kruga i bio je četvrti dok je Maks Ferstapen završio peti. Dvojac Mercedesa Valteri Botas i Luis Hamilton su završili na pozicijama 11 i 12, a imali su oko tri sekunde zaostatka za prvoplasiranim Kvjatom.

Inače čitav treći dan testiranja je bio obeležen kišom koja je u čak tri navrata prekinula vožnju. Prva dva dana najbrži su bili Ferrari vozači.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini mi se da nikad više timova za 4-tu poziciju u šampionatu, pogotovo što Reno opet nedeluje da će biti pouzdan 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jamamoto pred svojom publikom debituje u F1

 

jamamoto.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Japanac Naoki Jamamoto debitovaće u Formuli 1 predstojećeg vikenda kada će po prvi put na Velikoj nagradi Japana voziti za Toro Roso. Tridesetjednogodišnji prvak u japanskoj Super formuli će voziti automobil Pjera Gaslija. Jamamoto je istakao da je Formula 1 njegov dečački san.

 

''To što sam priliku da vozim u Formuli 1 dobio baš u Japanu, na slavnoj stazi koju svi vozači veoma vole pred japanskim navijačima čini ovo iskustvo još lepšim. Pripremao sam se koliko sam mogao, nekoliko trkačkih vikenda sam proveo uz tim, a radio sam i simulatoru Red Bula. Želim da uživam u ovom iskustvu, trudiću se da dam svoj maksimum'', rekao je Japanac. Trka za Veliku nagradu Japana na programu je narednog vikenda, a kompletnu akciju sa Suzuke moći ćete da pratite u direktnom prenosu na kanalima Sport kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toro Roso od sledeće sezone nosiće ime Alfa Tauri

 

toro rosso logo.jpg

 

Zahtev Toro Rosa da od sledeće sezone promeni ime je odobren. ''Skuderija Toro Roso'' od sledeće sezone će nositi ime ''Skuderija Alfa Tauri'', prenosi specijalizovani sajt Motorsport. Prošlog meseca pojavila se informacija da Red Bul planira da uradi ribrend za tim koji se 15 godina takmiči pod imenom Toro Roso (italijanski prevod naziva Red Bul), a ta promena imidža tima podrazumeva i promenu imena. U utorak je komisija F1 odbrila zahtev za promenu imena koje će se dogoditi sledeće sezone. Do sada nije bila uobičajena praksa da timovi menjaju ime ako nisu promenili vlasnika ili sponzora, ali nešto slično je pred ovu sezonu uradio Sauber koji se ove sezone takmiči pod imenom Alfa Romeo Racing.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasli se oporavio povratkom u Toro Rosso

 

Kristijan-Horner-Pjer-Gasli.jpg

 

Šef Red Bula Helmut Marko kaže da je povratak Pjera Gaslija u Toro Roso bila prava stvar. Mladi Francuz je očekivanja ove ekipe opravdao osvajanjem drugog mesta na Velikoj nagradi Brazila. Između Velike nagrade Mađarske i Velike nagrade Belgije firma Red Bul je rešila da napravi rotaciju u svojim timovima. Austrijski Red Bul je u italijanski Toro Roso poslao Pjera Gaslija, a u suprotnom smeru je otišao Aleksander Albon. I Tajlanđaninu i Francuzu je promena prijala a to se na primeru Gaslija videlo najbolje u Brazilu. Do Interlagosa Pjer je četiri puta završio u poenima.

 

''Oporavio se i ono što sada vidimo je pravi Pjer. Uvek smo verovali u njega, da je ostao u Red Bulu mislim da ne bi uspeo da se oporavi i ponovo pronađe. Bila je pozitivna promena za njega'', rekao je šef Red Bula Helmut Marko koji je oduševljen vožnjom svojih vozača u Brazilu. ''Maks Ferstapen je bio savršen. Njegovi manevri u preticanjima su bili neverovatni. Albon je takođe dobro vozio pre nego što je bio izguran. To pokazuje kako radimo i veoma smo uzbuđeni zbog sledeće godine'', rekao je Marko.

 

Što se tiče Tora Rosa i tamo su zadovoljni učinkom Pjera Gaslija. ''Nije mu bilo lako ove sezone ali se vratio. Mislim da se Pjer veoma dobro osećao u bolidu i u timu naravno. Sećam se kada se vratio i došao je u moju kancelariju i rekao kako izgleda kao da je bio juče ovde. Znali smo se, inženjeri ga znaju i to je pomoglo. Sa te strane naš bolid je bilo lako voziti'', rekao je šef Toro Rosa Franc Tost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...