ata 77 Posted January 27, 2014 Nisam se nadao da cu odmah prve zime imati problem sa paljenjem, al eto... nisam ga palio (cak) dva dana - subotu I nedelju, I evo jutros, ponedeljak ujutro, na -8 stepeni eto problema... akumulator ok, vergla, vise od pola rezervoara, ne prijavljuje bilo kakve greske, al nece da pali.Znam proceduru, al reko da podelim sa vama... zvao sam Fiat call centar, obecali su slep do Stojanova... cekam... jaljacu vam razvoj dogadjaja. Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 543 Posted January 27, 2014 Odslepaj ga do garaze nekog trznog centra gde je toplo . . . Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 27, 2014 Ili natoči 5l goriva u kanticu, ugrej je u kući na 20ak stepeni pa naspi... Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted January 27, 2014 Koje gorivo sipaš?Moj spava u garaži u kojoj je malo preko nule, gasi lampice istom brzinom kao i leti i pali "na pola ključa". Sipam isključivo aditiviran MOL ed. Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1222 Posted January 27, 2014 Lose gorivo, nista drugo!Moj je par dana prosle godine bio zavejan, rekoh necu nigde ici pa da se ne topi u garazi ali jedno jutro trebao, a bilo -15 napolju. Upalio je kao i u po leta a najveci problem je bio da udjem u auto. Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted January 27, 2014 Da. Svake zime sam imao isti problem. Još jedan od razloga zašto sam kupio benzinca Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1222 Posted January 27, 2014 Gorivo, gorivo.....i samo gorivo! Naravno preduslov je ispravan auto. Komsija imao mecku 200D serije 123 stara kao biblija. Nikada nije videla garaze i vecno napolju, nije je svaki dan vozio ali secam se uvek je sipao aditiv u dizel (onda nije postojao ED) i na -20 je bez problema palila! Prijatelj imao Peugeota 407, cim zahladi zove da ga slepam dok nije poceo sipati aditiv u euro dizel. Prema tome tko ne zeli probleme neka vodi racuna o gorivu ili za svaki slucaj neka naspe aditiva. Ja ga iskreno nikada nisam imao potrebe sipati.Dakle apsolutno nije istina da svi dizeli imaju zimi problema i da tesko pale! Pa imaju grejace zato! Share this post Link to post Share on other sites
PharaohMaster 0 Posted January 27, 2014 @ata: Gde sipas gorivo? Cisto informativno posto vidim da si iz NS-a. Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted January 27, 2014 Ati došlo vreme za servis pa se dosetio kako da uštedi gorivo do Stojanova.Nije on naivan igrač. Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted January 27, 2014 Diesel... HA u Svrbiji... Sta recci a da ima smisla. Benzinac je zakon Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted January 27, 2014 To nikako nisi trebao da napišeš. Sad će se otvoriti novi dizelasko-benzinski front Share this post Link to post Share on other sites
turshija 0 Posted January 27, 2014 ISTI problem od jutros na alfi 159 :SI to ne samo meni, vec jos dvojici sa arcs foruma (MiTo i jos jedna 159ka).Sva trojica smo sipali na NIS pumpi ... Link: http://arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=70&t=57294&p=1474092 Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted January 27, 2014 (edited) Hajde da cujemo sta servis ima da kaze.Ako ova nafta ledi na -8,onda nemam komentar.Dal su ti aditvi protiv stisnjavanja nafte toliko skupi ,da cim je malo toplija zima,prozivodjac ih ne stavlja.A dizel je mozda zaostao na pumpi iz toplog perioda od pre 7 dana,kada je bilo +15. Edited January 27, 2014 by sasha015 Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted January 27, 2014 Evo i ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/52729-šta-kada-nafta-zaledi/?p=990840 Ostavio sam ovu temu za 500L kao posebnu neko vreme, ali će u narednim danima i ona biti spojena sa ovom u opštem delu foruma jer nafta je nafta i jednako ledi kod svih. Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 27, 2014 Vratio sam se kuci tek sada, mada je problem bio vrlo brzo resen, ali sam morao i do posla posle. Kao sto sasha015 rece - nisu stavili dovoljno aditiva - jer se nisu nadali tolikom minusu u sred zime, pa se smrzlo gorivo u filteru!! . Pumpa je NIS mala pecurka, sipan pun 31.12., "...usred zime, kad mu vreme nije..." (mislim minusu vreme nije) Problem resen za ukupno 5 min u Stojanovu. Prvo su ga oprali, da ne bi unosili sneg u servis, tj. da im se ne bi topio unutra, skinuli crevo sa filtera i istocili malo goriva u flasu da bi proverili da nema parafina... i nije ga bilo, gorivo sasvim ok (naizgled)... vratili crevo... i upalio iz cuga! Niko nista drugo nije ima potrebe da pipne... Predlagali su da ga ostavim do ujutro da vide sta ce biti ako se ponovo zamrzne, ali su mi trebala kola pa sam ga ipak uzeo... potrosio sam tri sata, ali makar sam dobio gratis pranje... Usput sam upoznao gazdu Stojanova (po meni super lik, stariji cikica raspolozen za razgovor i dosta zainteresovan za ono sto se desava u servisu), i saznao dosta novih stvari ne samo od njega, vec i iz celog servisa:1. po njegovim recima, ako nesto crkne zbog goriva Fiat nece pokriti popravku, vec to naplacuju od vlasnika, jer to nije do Fiata, nego zbog goriva, pa posle ako mi uspemo da naplatimo od NIS-a... (svaka nam cast).2. Na svim pumpama toce isto gorivo, jedna zena koja je dosla iz istog razloga je sipala na OMV-u, a koliko cujem cak i na MOL-u je Pancevacko gorivo!!3. Danas je do 12h bilo 6 automobila zbog istog razloga (kvalitetnog NIS-ovog) goriva "punog" aditiva,4. Fiat ne preporucuje nijedan aditiv za sada, ali ce mu iz Stojanova posle danasnjeg dana poslati dopis, pa cemo videti sta ce biti dalje,5. Izgleda da ni aditivi za dolivanje ne pomazu - jedan od tih automobila je sluzbeni doslepan iz Zrenjanina, u koji je bio sipan aditiv po recepturi, al mu nije nista pomoglo...6. Do sada po examineru nema nijedne greske, ni ciscenja partikularnog filtera za nesto vise od 9.000 km.7. Moguce da je resen problem "lupkanja iz B stuba"... ako je to svaka mu cast... rucka dizalice u alatu - u rezervnom tocku lupka sama u sebe (unutar stiropora)... kako se to prenosi do B stuba Bog Sveti ne zna... ali sam je umotao u krpe, pa cu videti da li ce se ponoviti... kazu imali su gomilu slucajeva istog lupkanja do sada... cisto da probaju i ostali... ususkajte dizalicu u krpe, mozda nestane makar jedan gremlin... p.s. " Ja samo pricam onako kako cujem, a ako su lagali mene, i ja lazem vas!" Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted January 27, 2014 Ja imam 1.3 multijet gorivo sipam uvek na molu, od kad se pojavio evo dizel sipam samo njega nikada nisam imao problema evo pune tri godineПослато са Nexus 7 Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 543 Posted January 27, 2014 MOL nikad nije imao nase gorivo. Share this post Link to post Share on other sites
knezilija 0 Posted January 27, 2014 (edited) I ja da prijavim kod mene slicnu situaciju ,.Jutros oko 5:30 -8 napolju , dam kontakt ,cudno zakrci pumpa u rezervoaru kao da se nesto lomi i kida, ugasi se posle 4-5 sekundi kresnem i upali odmah i ugasi se posle 7 sekundi, probam ponovo, pumpa u rezervoaru melje li melje anlasujem ali bez uspeha , ni tracak zivota u motoru. Danas oko 14:30 -3 napolju , probam opet,opet malo zakrci pumpa 4-5 sekundi pogase se grejaci i upali relativno lako. Malo cujem uz rad motora na povisenom leru da opert pumpa u rezervoaru malo melje i zavija ali slabije nego jutros. i krenem malo da zagrejem masinu i time procistim sistem kao. vozim ga lagano oko 1 km i onda pocinje da svira ta pumpa u rezervoaru i to bas da zavija, i vristi kao da se vrti u prazno bez opterecenja , brze bolje se vratim kuci i ugasim ga da vidim sta cu.Sipam samo na Eko pumpama onaj aviodizel i sunuo sam mu prilikom zadnjeg tocenja do cepa neki wynsov aditiv za ciscenje dizni commonrail motora.Za sada ne planiram da ga vozim od ne predje nulu , ili dok ne sipam nesto u rezervoar za odledjevanjeInteresuje me kolike su sanse da mi je nekako vrisnula pumpa u rezervoaru trajno ako se ovako ponasa u ovoj situaciji ?Izvinjavam se ako sam napisao u ovoj temi, problem je isti sa slicnim motorom kao i postavljac teme pa eto.. Edited January 27, 2014 by knezilija Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted January 27, 2014 Samo mol vec 5k km i upali iz prve ali na treci zub uz zveckanje koje nestane cim se malo ugreje motor. Imate nov mol pre kacke petlje. Share this post Link to post Share on other sites
dudule1 0 Posted January 27, 2014 meni Puntisa 1.3 jtd na -8c upali iz prve. Malo motor traktorise u pocetku ali onda se posle stabilizuje. Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 27, 2014 @AtaDa li uvek sipaš na NIS pumpama?Nexus 7 Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 104 Posted January 27, 2014 mislim da NIS ne sipa aditive, oni kazu da njihov ED ne ledi do -12.....Za dodatno dodavanje aditiva protiv smrzavanja opet se treba raspitati jer previse tog aditiva(u gorivu plus sto dodate) nije bas dobro Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 27, 2014 (edited) Uvek - do danas... Upravo se vratih sa MOL-a... gde sam nasuo pola rezervoara, da razredim malo vodu... ...i moram da priznam da sam bio u zabludi da je NIS-ovo gorivo dobro! Cim sam krenuo primetio sam razliku u zvuku motora! Leti sam sipao i jedno i drugo, ali nisam primetio neku razliku, ali je vise nego ocigledno da im je zimi gorivo mnogo bolje od NIS-ovog !!! Edited January 27, 2014 by ata Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted January 27, 2014 Znam da nije tema o benzinu, ali posto je aktuelna prica o kvalitetu goriva, sta predlazete sto se benzina tice!? Gde njega sipati? Share this post Link to post Share on other sites