Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Imao sam nekog Tibora, dobar je bio za karburatore. 2 mi je auta radio. Posle je otisao u penziju, ali taman sam ja vec i kupio auto koji to nije imao, pa mi vise nije ni trebalo.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš nekog da isteraš iz Pirota, ali Pirot iz njega nikako :D

Imam dvojicu komšija iz tih krajeva, ceo život nešto štede, al na kraju ispadne skuplje. 

Jedan je pre imao jugo 45, pa mu se činilo da mnogo troši. U to vreme (pre nekih 20-25 godina), bio je na glasu neki majstor iz Precizne mehanike, koji je tezgario, to jest modifikovao karburatore da manje troše. Posle njegove intervencije auto je više trošio, i na kraju je kupio nov karburator. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je tako Marko kad odredjeni majstori rade na brzaka i bez adekvatne ispitne opreme. Ako pravilno pridjes poslu i ako imas kompletnu ispitnu i pratecu opremu, rezultati su ocigledni. Najveci prijatelj ovom poslu ( popravka karburatora ) je analizator izduvnih gasova i stroboskop. Mogu slobodno reci da sam sa predlogom da odradim moto test sagorevanja goriva, 70 - 80% spasao musterije. Odnosno,preporucijo sam da sa svojim instrumentima proverim i po potrebi tacno podesim:

 

- obrtaje na leru,

- ugao predpaljenja,

- ponovna kontrola obrtaja na leru,

- podesavanje smese na leru ( sa doterivanjem obrtaja na leru ),

- podizanje obrtaja motora na 3000 O/min. i

- kontrola ( CO% ) sagorevanja goriva , odnosno kontrola potrosnje goriva.

 

Desava se da odredjeni majstori postave izuzetno kasno paljenje ili nenormalno preteraju. Pa jos kad podese sagorevanje goriva da iz auspuha izlazi crn dim ( slabo vidljiv ali se zato oseca da ima mnogo goriva u gasovima ), eto ti garavih svecica. Sto bi nas narod rekao: " imao sam mali milion takvih slucajeva ". Kad odradim moto test ispred vlasnika, koji vidi da njegov auto mnogo bolje i mirnije radi. Nema kraja zadovoljstvu i cudjenju, da li je moguce za 20 min. da njegov auto " progleda ". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navikao vlasnik da jutarnje paljenje auta bude na benzinu i kad se zagreje motor prebacuje na plin. Ceo dan koristi plin kao glavno gorivo, da bi uvece rezim rada motora ponovo prebacijo na benzin. Tako se auto vozijo dok nije propala memebrana za prinudno obogacenje smese ( cetvrtasta ) i poceo da zuri benzin. Majstor je zamenuo tu membranu sa novom ali auto vise nece ujutru da pali i dok se vozi na benzinu ima knedlu kod dodavanja gasa. U pitanju je dvogrli pierburgov karburator. 

Da li neko moze da predpostavi gde je napravljena greska?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je menjana membrana izgubljena je ( verovatno nije ni primetio da postoje ) opruga i osigurac. Koji pritiskaju gumeni jednosmerni ventil kako bi na taj nacin odradjivao svoju funkciju. Jer bez pomenutih delova ventil je labav i nemoze pravilno da radi odnosno, da propusta gorivo u jednom smeru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ste imali prilike da vidite ovakav prikljucak kabla koji se ubacuje u kapu razvodnika i razvodnu kapu:

 

img_2045.thumb.jpg.2e5ed17548f0f489878d5fb1176c8879.jpg img_2043.thumb.jpg.208f94aa6a653d90dbd9a15f5bf33031.jpg img_2041.thumb.jpg.321ae1dbf7480b37da41ae1b4a797930.jpg img_2042.thumb.jpg.f6e04963244be9c1ca6645be6c33adea.jpg img_2044.thumb.jpg.51a561296829b00d8a1f78f087aab330.jpg


Auto izuzetno tesko pali i motor trokira dok radi, vlasnik je bio ubedjen da je problem u karburatoru...

 

Edited by Ivan
Sredjen post i fotografije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo, svasta sam imao prilike da vidim ali ovako dobro ocuvan auto koji je star 28 godina, jos nisam video. Vlasnik je u svoje vreme kupio nov auto i presao oko 260 hiljada kilometara, motor je radjen na drugoj specijali. Pogledajte slike koje sam nabzinu uradio (nadam se da se administrator nece ljutiti), jer zelim da pokazem kako se auto cuva svim srcem:

 

img_2061.thumb.jpg.40e2b9ec9b6b58d1d23a5be5e51e3cd2.jpg img_2058.thumb.jpg.448c4a987398cc073068786e17468c64.jpg img_2062.thumb.jpg.18893a31d6d2d01f5b97edaa32b8bb13.jpg img_2059.thumb.jpg.786a90a6025161c8690eca60f7311de0.jpg

 

img_2051.thumb.jpg.727ccb7fd760be840b17092c0bcc683b.jpg img_2049.thumb.jpg.0f8c72282845196327b6cc4bd896f5cd.jpg img_2060.thumb.jpg.7935c2ba4a7baf9c6d13bf3cfd2ad1ad.jpg img_2048.thumb.jpg.ed599668fccee6b989563234cbb3f967.jpg

 

img_2053.thumb.jpg.4e6e3c9eafe519f739aac7b55deca76b.jpg img_2054.thumb.jpg.288a61499adddd195ec2dd71e9b87613.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjen post i fotografije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari koristim privilegiju da svim clanovima foruma cestitam Novu 2020 godinu, da imamo svi zdravlja, sto manje problema i da nam se poneka zelja na radost ispuni. Neka ova godina bude bolja u svakom pogeldu pa zato ZIVELI.....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...