migimunz 0 Posted January 21, 2014 Pozdrav svima, Kupio sam polovan Grande Punto, 2007 godište, 1.4 v8, benzinac. Posle kupovine sam uradio veliki servis i zamenu ulja (koje je bilo jako prljavo) i zamenu seta kvačila (lamela je bila praktično mrtva). Međutim, auto se i dalje kreće dosta loše. Na ravnom autoputu jedva prelazi brzinu od 140km/h i dosta je trom, a pritom je u petoj brzini i na 4600 obrtaja. Tromost počinje da se oseća već na oko 80km/h. Nisam očekivao čudo od najnižeg 1.4 motora u Grande Punto seriji, ali sam predhodno vozio 1.2 Putno Classic koji je bio dosta startniji na većim brzinama, pa mi nešto govori da to ipak nije u redu. Potrošnja takođe skače na oko 9.5l pri takvoj vožnji. Majstor kod koga sam bio je predložio da je problem možda do dizni ili zapušene izduvne grane, a u najgorem slučaju do istrošenih karika (ne razumem se preterano u mehaniku, pa ne znam šta većina toga znači, ali znam da zamena karika znači skupa popravka). Da li je neko imao slična iskustva ili možda zna šta bi moglo da bude u pitanju i na koji način bih mogao da proverim? Takođe bi mi pomoglo ako bi neko znao okvirno koliko koštaju popravke ovog tipa u ovlašćenom servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted January 21, 2014 Pri kakvoj voznji ti je potrosnja 9.5l?Pri brzini od 80 Km/h ili 140 Km/h , nisam najbolje razumeo? Ubrzanje bi trebalo da ti bude 13.2 sec 0-100 Ovo ti je fabricki deklarisana potrosnja za taj model : Fuel consumption (economy) - urban 7.4 l/100 km. Fuel consumption (economy) - extra urban 4.7 l/100 km. Fuel consumption (economy) - combined 5.7 l/100 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted January 21, 2014 zapusen katalizator pogledaj izduvnu granu i ako ti je plavkasta znaci da ti je zapusen katalizator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted January 21, 2014 Upravo tako!I meni ovi simptomi lice da je zacepljen izduv. pre skidanja-rezanja pokusati otpustiti vijke odmah iza ispusne grane (pre katalizatora - odmah ispred njega) i probati kako ide.Taj 1.4 motor nije maciji kasalj i mora da ide kao raketa kada ima okretaja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 21, 2014 Samo usput, auto sa tim motorom ne može preko nekih 160-170 i kada je sve ok. To ustvari znači da će 140-150 dostići nekako, a onda još za onih poslednjih 10-tak Km/h ima da se duuuugo načekaš na nekoj ravnoj deonici autoputa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted January 21, 2014 Imam isti motor kod sebe u GP-u i situacija je priblizna ovome sto kaze Nesa, znaci do 150 i malo preko pa i nekako, posle toga tesko, mozda jedino nizbrdo :D . Na 150-155 po boardu potrosnja je negde oko 8,5 lit kod mene (poterao sam ga pre nekih 10-15 dana). Ipak je u pitanju 77ks jbg Po gradu ide od 7-8l , moze i vise zavisi kako stiskas gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
migimunz 0 Posted January 22, 2014 Hvala puno ljudi Idem u subotu ujutru kod majstora, pa će on ovo rešiti.Što se tiče brzine, meni zaista preko 130-140 km/h nije potrebno, ali bih da mi ne srče 9l na 120km/h . Quote Share this post Link to post Share on other sites
migimunz 0 Posted January 29, 2014 Majstor je proverio sve. Izduv je cist, ali su dizne u jako losem stanju. On ih je oprao (u nekakvoj sonicnoj kadi), ali izgleda da im sledi zamena.Da li neko zna gde bih mogao da kupim dizne za ovaj model, pa da ih majstor zameni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted January 29, 2014 Kako ste utvrdili da su za zamenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
migimunz 0 Posted January 30, 2014 Majstor ih je otvorio, ocistio i testirao. Rekao je da izgledaju kao da su u jako losem stanju i da "bacaju u mlazu" umesto da rasprsuju (ne razumem se u mehaniku toliko, pa ne znam sta to znaci). Naravno, ja sam potpuno raspolozen da dobijem i drugo misljenje, voleo bih napokon da resim ove probleme i imam pristojan auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 30, 2014 Da li neko zna gde bih mogao da kupim dizne za ovaj model, pa da ih majstor zameni? Pretpostavljam da misliš na polovne, a u toj situaciji onda otpadi:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5602-fiatlanciaalfa-romeo-otpadi/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
migimunz 0 Posted January 30, 2014 Predpostavljam da je kupovina novih nepraktična zbog cene? Ili se jednostavno ne proizvode više? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted January 30, 2014 Proizvode se naravno,ali od cene zuji u usima Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishasrb 0 Posted March 3, 2014 Draže ajde molim te napiši kad budeš rešio problem i šta je konretno bio problem. I ja imam GP 1.4. Do 150km/h na auto-putu dođe relativno jednostavno i normalno ali slabo ubrzava kad dodam gas i na manjim brzinama pa me baš zanima kako si ti to rešio.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
niksaklecak 0 Posted June 12, 2014 I ja sam skoro kupio GP 1.4 8v 2009 sa fabrickim plinom, i jako sam nezadovljan sa motorom. Jednostavno je mnogo slab. A tek kad prebacim na plin, to je onda teska katastrofa. Em sam mu cistio dizne, em sam mu zamenio prednji plinski sistem. Stavio LPGtech, i u sustiini sve radi ok, ali brate ne da se slab nego katastrofa. Kao da ima 2000kg. Kad sam citao neke utiske ljudi, sve je bilo u principu ok. Niko se nije nesto posebno zalio. Cak je bilo komentara tipa: "prava mala zujalica", sto ne da nije istina, nego katastrofa. Aj na benzin i djene, djene, ali na plin Evo bas juce, mala uzbrdica, i ja prva.... i tako do 4000 obrtaja da bi ga konkretno zaleteo, pa tek onda druga, i tako do 3000. I opet nece. Mislim osetim ja da on prima gas, ali kao da u jednom momentu mi oduzme gas kad mi je najpotrebniji. Uzas!!!!Ja stvarno ne znam sta da radim. Koja su vasa iskustva? Da li i vi morate da zalecete auto da bi imao konkretna ubrzanja?Samo da napomenem, on na 4000 obrtaja dostize 120km/h, i na 3000 obrtaja ide 100km/h. Sto znam da su ok vrednosti. Kao i da mu potrosnja u granicama. Sve je ok, kao sto sam i rekao, ali ubrzanja katastrofa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted June 12, 2014 Probaj da remapiras plin kod nekog ko to radi , jer ne bi trebao da bas toliko gubi snagu na plinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 13, 2014 Evo bas juce, mala uzbrdica, i ja prva.... i tako do 4000 obrtaja da bi ga konkretno zaleteo, pa tek onda druga, i tako do 3000. I opet nece. Samo da napomenem, on na 4000 obrtaja dostize 120km/h, i na 3000 obrtaja ide 100km/h. Sto znam da su ok vrednosti. Kao i da mu potrosnja u granicama. Sve je ok, kao sto sam i rekao, ali ubrzanja katastrofa. Taj motor je pravljen da se vrti. Nije pravljen da se brzine menjaju na 3.000 obrtaja, nije to turbo dizel. Slobodno vrti. Slobodno kazaljka sme da ode na 4.000, na 5.000, na 6.000 obrtaja. Neće mu ništa biti, za to je pravljen. Uostalom, pogledaj gde mu kreće crveno polje obrtomera...a, ti šaltaš već na pola od toga...tj. nije ni stigao da razvije snagu, ti ga već šaltaš. Punu snagu daje na 6.000 obrtaja. Kada želiš punu snagu, moraš da vrtiš do toliko, a ne do pola toliko. Konkretno, idi opet na tu uzbrdicu, prva do 5.500, ruka na menjač (tad će već biti na 6.000) i šaltaš....druga do 6.000 i šaltaš, treća do 6.000 obrtaja i šaltaj...a, onda dođi i napiši da li je lenj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted June 14, 2014 I ja sam imao GP sa tim motorom i bio sam veoma razocaran jer je isao lose.Secam se jednom prilikom kad sam vozio zenu i klince pa ga razvukao na otvorenom i jedva izvukao 155 km/h. Prodao sam ga i registrovao Renault Kangoo 1,5 Dci koji mi je bio formula posle Grandovca. Cudno je sto mali 1,2 u obicnom Puntu ide daleko bolje a nisam probao taj motor u GP al mogu tek tu da zamislim kako ide ili mozda i bolje ide od ovog 1,4 motora zbog prenosa?U svakom slucaju nikad vise taj motor a zbog njega jednom nisam kupio ni GP 1,4 T-Jet koliko mi se ovaj ogadio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted June 14, 2014 Veoma poucno iskustvo!Dakle staviti zenu i nevinu decicu u auto i onda testirati koliko moze najvise da ide! Genijalno nema sta! Prvo se uverite da su vam auti potpuno ispravni pa tek onda pricajte da 1.4 Fiatov motor ne valja! Fiatovi motori su oduvek poznati po tome da vole da se vrte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted June 14, 2014 Cak i dizel hoce da im se vrti do 5000, a ne benzinjare, pa ja sam bivseg sportinga redovno terao do 6000rpm, nekad i malo preko.Ako fiat ista zna napraviti to je onda motor, nebitno dizel il benzinac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 14, 2014 Veoma poucno iskustvo!Dakle staviti zenu i nevinu decicu u auto i onda testirati koliko moze najvise da ide! Genijalno nema sta!Prvo se uverite da su vam auti potpuno ispravni pa tek onda pricajte da 1.4 Fiatov motor ne valja! Fiatovi motori su oduvek poznati po tome da vole da se vrte.+1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 123 Posted June 14, 2014 (edited) stvarno mi nisu jasni ljudi koji kupe auto od 1400 kubika i 75 konja i očekuju da ubrzava od 0 do 100 ispod 10 sec. i da ide 220kmh i da troši ispod 5l ....kad sam kupovao 1,2 znao sam šta hoću,siguran auto koji pristojno ide....čak šta više ide extra mogu i da potvrde kolege,na autoputu oko 160kmh možda malo više...Eto ja toliko.. Edited June 14, 2014 by matdjo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 14, 2014 samo 160 to nesto nije u redu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djole_M 123 Posted June 14, 2014 160 milja Buco,160 milja na sat.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 14, 2014 I to sa dugnutom rucnom, uz brdo Quote Share this post Link to post Share on other sites