Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes AMG GT

Recommended Posts

Mercedes-AMG GT Black Series potvrđen za 2020. godinu

 

mercedes-amg gt r

 

Iz Affalterbacha su još ranije potvrdili da pripremaju još snažniju, Black Series verziju sportskog modela Mercedes-AMG GT, a sada je na sajmu u Ženevi otkriveno i kada će se ta varijanta pojaviti u prodaji. Konkretnije AMG-ov šef Tobias Moers je novinarima u Ženevi saopštio da će Mercedes-AMG GT Black Series biti spreman za 2020. godinu.  Naravno, budući Mercedes-AMG GT Black Series će imati više snage od sadašnjeg AMG GT R modela (na slici), koji inače pokreće 4.0 litarski V8 biturbo motor sa 577KS. Po svemu sudeći, Mercedes-AMG GT Black Series će raspolagati sa najmanje 600KS, a između ostalog će dobiti novi aerodinamički kit, modifikovano oslanjanje i nove točkove, poboljšano upravljanje, jače kočnice, a biće i nešto lakši zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana. Što se cene tiče, Black Series verzija će koštati 10 do 15 odsto više nego aktuelni Mercedes-AMG GT R.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG GT R F1 Safety Car

 

mercedes-amg-gt-r 11.jpg

 

Dok čekamo da 25. marta sa VN Australije počne nova sezona Formule 1, Mercedes-Benz je pokazao novi automobil koji će služiti kao Safety Car u ovom takmičenju.

 

mercedes-amg-gt-r 111.jpg

 

Ovo je specijalnio Mercedes-AMG GT R, Safety Car u Formuli 1 za novu sezonu, a za čijim volanom će biti Nemac Bernd Mayländer. 

 

mercedes-amg-gt-r 1111.jpg

 

Za pogon se brine 4.0 litarski biturbo V8 motor sa 430 kW/585KS, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.6 sekundi, a može do maksimalnih 318 km/h.

 

mercedes-amg-gt-r 11111.jpg

 

Treba napomenuti da Mercedes-AMG GT R F1 Safety Car između ostalog ima i crne točkove od 19 i 20 inča, high-performance kočioni sistem sa keramičkim diskovima, rotaciju na krovu, F1 grafiku na eksterijeru, kao i iPad, InCar Hotspot i WLAN...

 

mercedes-amg-gt-r 111111.jpg

 

Takođe, tu je i Mercedes AMG C 63 S Estate kao F1 Medical Car za hitne medicinske intervencije. Za njegovim volanom će biti Alan van der Merwe, a tu su Dr Ian Roberts i dva pomoćnika. Automobil ima svu neophodnu medicinsku opremu (defibrilator,  respirator...), dok se pod haubom nalazi 4.0 litarski biturbo V8 agregat, u kombinaciji sa AMG SPEEDSHIFT MCT menjačem. I ovde su u paketu karbon-keramički kočioni sistem, crni točkovi od 19 inča, rotacija na krovu, kao i iPad, InCar Hotspot i WLAN bežična mreža.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes-AMG GT Black Series za 2020. godinu

 

Mercedes-AMG GT Black Series

 

Iz Affalterbacha su još ranije potvrdili da pripremaju još snažniju, Black Series verziju sportskog modela Mercedes-AMG GT, a nedavno je saopštio i kada će se ta varijanta pojaviti u prodaji. Konkretnije, AMG-ov šef Tobias Moers je novinarima otkrio da će Mercedes-AMG GT Black Series biti spreman za 2020. godinu.  Naravno, budući Mercedes-AMG GT Black Series će imati više snage od sadašnjeg AMG GT R modela, koji inače pokreće 4.0 litarski V8 biturbo motor sa 577KS. Po svemu sudeći, Mercedes-AMG GT Black Series će raspolagati sa najmanje 600KS, a između ostalog će dobiti novi aerodinamički kit, modifikovano oslanjanje i nove točkove, poboljšano upravljanje, jače kočnice, a biće i nešto lakši zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana. Što se cene tiče, Black Series verzija će koštati 10 do 15 odsto više nego aktuelni Mercedes-AMG GT R.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG GT S Roadster

 

mercedes-amg-gt-s-roadster 1.jpg

 

U gami modela Mercedes AMG GT se pojavila i nova verzija GT S Roadster, koja se smestila između modela GT Roadster i GT C.  

 

mercedes-amg-gt-s-roadster 11.jpg

 

Mercedes AMG GT S Roadster pokreće 4.0 litarski V8 biturbo motor sa 522KS, što je više od GT Roadstera sa 476KS a manje od GT C modela koji raspolaže sa 557KS. U svakom slučaju, svi ovi modeli imaju sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

mercedes-amg-gt-s-roadster 1111.jpg

 

U saopštenju se navodi da ovaj 1625 kg teški automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.8 sekunde, dok je najveća brzina 308 km/h.

 

mercedes-amg-gt-s-roadster 111.jpg

 

Deo standardne opreme između ostalog čine i 19-inčni točkovi, adaptivni amortizeri, pet modova vožnje, pa AMG Chrome package, AMG performance sedišta, AMG Silver Chrome package za enterijer i Airscarf (sistem grejanja koji kroz kanale u sedištima i naslonima za glavu usmerava topao vazduh na gore, ka vratu).

 

mercedes-amg-gt-s-roadster 111111.jpg

 

Kao opcija će se nuditi i keramičke kočnice, AMG Dynamic Plus package i AMG Carbon-Fiber package za eksterijer. Prodaja startuje u julu, a cena u Nemačkoj iznosi 148.577 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renntech Mercedes AMG GT R sa 825KS

 

renntech-mercedes 11.jpg

 

Mercedes AMG GT se nudi u više verzija, pri čemu najjaču varijantu AMG GT R pokreće 4.0 litarski bi-turbo V8 motor koji raspolaže sa 585KS i 700 Nm obrtnog momenta. Budući da uvek postoje oni koji žele još više (a to mogu i da plate), Renntech u svojoj gami ima više tjuning paketa za pojačanje ovog modela (od 612KS pa sve do 825KS).

 

renntech-mercedes 111.jpg

 

Najjači paket nosi oznaku AMG GT R825 (825KS i 850 Nm), a pored povećanja snage podrazumeva i promene na trasmisiji, kvačilu i izduvnom sistemu.

 

renntech-mercedes 1.jpg

 

Sve zaokružuju i aerodinamički kit (agresivniji prednji branik, set pragova, zadnji spojler), kao i komplet Vossen točkova sa gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 ZP.

 

renntech-mercedes 1111.jpg

 

Dok AMG GT R u SAD-u košta 157.000 dolara, za Renntech verziju će biti potrebno blizu 200.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fostla Mercedes AMG GT S

 

181667-fostla 1.jpg

 

Mercedes AMG GT S je jedan od automobila za kojim se ljudi okreću, čak i kada je u fabričkom izdanju. Ali kao što i vrapci na grani znaju, uvek će biti ljudi koji žele da njihov automobil izgleda jedinstveno. Za one koji žele da njihov Mercedes AMG GT S bude potpuno jedinstven, tjuning kompanija Fostla je osmislila par unapređenja koja koštaju 28.000 evra u Nemačkoj.

 

181668-fostla 11.jpg

 

Najpre, tu je veća snaga koja je povećana sa fabričkih 503 na 604 konja, kao i obrtni momenat koji umesto fabričkih 650, sada iznosi 768 Nm obrtnog momenta. Ovo je postignuto modifikovanjem ECU-a, ali i time što su automobilu dodati i BMC performantni filter za vazduh i novi izduvni sistem. Naime, iz kompanije nisu otkrili detalje o performansama, ali s obzirom da fabrički model od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.8 sekundi i da postiže maksimalnu brzinu od 310 km/h, ovaj tjunirani primerak je definitivno još brži.

 

181669-fostla 111.jpg

 

Osim gore navedenih modifikacija, tu su i aerodinamične komponente izrađene od ugljenikovih vlakana, odnosno prednji spliter, dodaci na usisnicima za vazduh, difuzor i podesivo zadnje krilo. Tu je još i niže vešanje. Na kraju, Fostla je ceo automobil prekrila folijom u dve boje, srebrnu i crvenu, na kojoj stoji natpis Fostla sa bočnih strana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design Mercedes AMG GT S

 

181829-prior 1.jpg

 

Tjuner Prior Design je još ranije ponudio pakete za sportski Mercedes-AMG GT S, a ovo je njihov najnoviji PD700 GTR widebody kit za ovaj automobil.

 

181830-prior 11.jpg

 

Aero body kit od ugljeničnih vlakana je kreiran da ovom dvosedu podari agresivniji izgled, a za to se brinu novi prednji spojler, okviri otvora za vazduh, set pragova, proširenja blatobrana, doterana hauba, zadnji difuzor i upadljivi fiksni zadnji spojler.

 

181831-prior 111.jpg

 

Takođe, u paketu su i točkovi od 20 i 21 inča sa Continental gumama, H&R opruge (auto je niži za 40 mm), sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer (elementi od ugljeničnih vlakana, alkantara, kontrastni šavovi, Prior Design logo na sportskom volanu i naslonima za glavu).

 

181832-prior 1111.jpg

 

Za pogon je zadužen 4.0 litarski twin-turbo V8 motor za koji nije poznato da li je pojačan (fabrički ima 522KS i 670 Nm, dovoljno za ubrzanje do stotke za 3.8 sekunde i za maksimalnih 310 km/h).

 

181833-prior 11111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wald Mercedes AMG GT S

 

181857-wald 111.jpg

 

Tjuning kuća Wald International je do sada modifikovala brojne Mercedesove modele, a jedna od njihovih novijih kreacija je i tjuning program za Mercedes AMG GT S. U pitanju je Black Bison body paket koji između ostalog sadrži novi prednji branik sa spojlerom, set novih pragova, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom i fiksni spojler na prtljažniku.

 

181856-wald 1.jpg

 

Takođe, u ponudi su i mat zeleni eksterijer, crni detalji, komplet novih alu točkova od 21 ili 22 inča, sportski izduvni sistem, kao i modifikovano oslanjanje.

 

181854-wald 11.jpg

 

U kratkoj vesti nema informacija o eventualnom doterivanju unutrašnjosti, a i 4.0 litarski twin-turbo V8 motor je ostao na fabričkih 522KS i 670 Nm obrtnog momenta (auto do 100 km/h stiže za 3.8 sekunde i može do 310 km/h).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Creative Bespoke Mercedes AMG GT S

 

creative 11.jpg

 

Među interesantnim detaljima dorađenog modela AMG GT S koji ''potpisuje'' američka tjuning kompanija Creative Bespoke je svakako i prozirni deo prednjeg poklopca ispod kojeg se krije AMG-ov 4-litarski V8 motor.

 

creative 1111.jpg

 

Ako zaboravimo na hibridno čudovište koje se krije iza naziva Project One, drugi najratoborniji automobil koji na sebi nosi čuvenu trokraku zvezdu je definitivno Mercedes AMG GT R.

 

creative 1.jpg

 

Za klijentelu koja smatra da uvek može i bolje američka tjuning kompanija ''Creative Bespoke'', čije sedište je u Arizoni, pripremila je adekvatan odgovor na AMG GT R za čiju osnovu je korišćen model AMG GT S.

 

creative 111.jpg

 

Pored posebnih 20-inčnih točkova (ADV.1) s kojima je zamenjen AMG-ov standarni komplet, CB je automobil opremio karoserijskim elemenatima od ugljeničnih vlakana uz koje supersportski Coupe, definitivno, stoji rame uz rame sa modelom GT R.

 

creative 11111.jpg

 

Za prozirni deo dugog prednjeg poklopca motora u CB-u su inspiraciju pronašli u rešenju koje je Chevrolet implementirao na aktuelnoj Corvetti ZR1, ali suštinski detalj u celoj priči je i dalje AMG-ov 4-litarski biturbo V8 motor koji, uz modifikovan izduvni sistem i rekalibrisanu centralnu upravljačku jedinicu, u ovom slučaju razvija 630 konjskih snaga i 807 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je 45 konjskih snaga i 107 Nm više od potencijala koji se nudi uz AMG GT R koji od 0 do 100 km/h stiže za 3.6 sekundi i razvija 318 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...