Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Škoda Octavia / Octavia RS

Recommended Posts

Koliko li će tek biti Superb kada dobije novu generaciju za godinu-dve... 

Do tada:

 

Hibridna Škoda Octavia RS iV na sajmu u Ženevi

 

skoda rs oct04.jpg

 

Škoda je novu generaciju Octavie prikazala u novembru, dok će tokom ove godine gamu dopunuti i sportska Octavia RS. Kao i regularna Octavia, i nova Octavia RS će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, biće nešto duža i šira u odnosu na prethodnika, a opet će se nuditi u liftback i karavan verzijama.

 

skoda rs oct03.jpg

 

Deo RS paketa će činiti i aero body kit, crna prednja maska, veći alu točkovi, sportski podešeno oslanjanje, adaptivni amortizeri, jače kočnice, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim volanom, digitalnom instrument tablom i nizom modernih rešenja sistema asistencije.

 

skoda rs oct02.jpg

 

Ono što predstavlja najzanimljiviju vest jeste da će Škoda početkom marta na sajmu u Ženevi prikazati i Octaviju RS iV sa plug-in hybrid pogonom. Za sada je objavljena samo jedna teaser slika, a očekuje se da će Škoda Octavia RS iV kombinovati 1.4 TSI benzinac, elektromotor i menjač sa dvostrukim kvačilom. Automobil će raspolagati sa više od 245KS i oko 400 Nm, do 100 km/h će ubrzavati za oko 7 sekundi, a samo u elektro modu će moći da pređe do 48 km.

 

skoda rs oct01.jpg

 

Osim ove verzije, u ponudi Octavie RS će se verovatno naći i regularne varijante sa benzinskim i dizel motorima, manuelnim i automatskim menjačima, kao i pogonom na svim točkovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne bude neke krize, il nekog drugog sranja, oni ce samo nastaviti da dizu cene... jer, tako su u mogucnosti... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da znaju sta rade, mozda jacom cenom stite vw da ne dodje do kanibalizma jer su nemci praktican narod u principu, da dobijas veci auto malo losije izrade za manje para.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jača cena u DE. Bila je značajno jača i kod prethodnih modela nego u Srb.

Nije sporno da će da poskupi i ovde, ali ne ovoliko, bez brige. Podigli su je malo na lestvici, dole je sad Scala, tako da je sve složeno kako treba.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i nova Škoda Octavia Scout

 

200110-skoda scout 002.jpg

 

Najnoviju generaciju Škode Octavije smo već upoznali, najavljena je i buduća sportska Octavija RS, a sada su pred nama i slike koji pokazuju buduću Octaviju Scout. Nova (pro)terenska Octavia Scout će se opet bazirati na karavanskoj Combi verziji, uz povišeni klirens (+30 mm), dodatne zaštitne elemente na karoseriji, krovne nosače i veće alu točkove. Kao i regularna Octavia Combi, i nova Octavia Scout će biti nešto duža i šira u odnosu na prethodnika, dok će zapremina prtljažnika u standardnoj konfiguraciji iznositi 640 litara.

 

200111-skoda scout 001.jpg

 

Nova Octavia Combi je dugačka 4689 mm, široka 1829 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2686 mm. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, infotainment sistem sa 8.25-inčnim ili 10-inčnim ekranom osetljivim na dodir, digitalna instrument tabla od 10.25 inča, el. parkirna kočnica, head-up displej. U paleti motora možemo očekivati 2.0 TSI benzinac sa 190KS i 320 Nm koji dolazi u paru sa pogonom na sva četiri točka, kao i 2.0 TDI dizelaš u verzijama sa 150KS i 200KS (svi mogu da se dobiju sa 7-stepenim DSG menjačem). Po nekim predviđanjima, Octavia Scout nove generacije se premijerno može očekivati već u martu na sajmu autombila u Ženevi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridna Škoda Octavia RS potvrđena za sajam u Ženevi

 

skoda hibrid03.jpg

 

Škoda je novu generaciju Octavije prikazala u novembru, dok će tokom ove godine gamu dopunuti i sportska Octavia RS. Kao i regularna Octavia, i nova Octavia RS će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, biće nešto duža i šira u odnosu na prethodnika, a opet će se nuditi u liftback i karavan verzijama. Deo RS paketa će činiti i aero body kit, crna prednja maska, veći alu točkovi, sportski podešeno oslanjanje, adaptivni amortizeri, jače kočnice, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim volanom, digitalnom instrument tablom i nizom modernih rešenja sistema asistencije. Ono što predatavlja najzanimljiviju vest jeste da će Škoda 3. marta na sajmu u Ženevi prikazati i Octaviju RS iV sa plug-in hybrid pogonom.

 

skoda hibrid02.jpg

 

Kao najava služi nekoliko novih najavnih slika, a očekuje se da će Škoda Octavia RS iV kombinovati TSI benzinac, elektromotor i menjač sa dvostrukim kvačilom. Automobil će raspolagati sa 180 kW/245KS i oko 400 Nm, do 100 km/h će ubrzavati za oko 7 sekundi, a samo u elektro modu će moći da pređe do 48 km.

 

skoda hibrid01.jpg

 

Osim ove verzije, u ponudi Octavije RS će se verovatno naći i regularne varijante sa benzinskim i dizel motorima, manuelnim i automatskim menjačima, kao i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Octavia proizvedena u 7 miliona primeraka

 

skoda octavia 7 miliona.jpg

 

7-milionska Škoda Octavia se otkotrljala s proizvodne trake u glavnom pogonu marke u Mladoj Boleslav. Počeci modela potiču iz 1959. Sredinom 90-ih, prva generacija moderne Octavije bila je prva Škoda koja je u potpunosti razvijena pod okriljem Volkswagen koncerna. Otada je uspeh Octavije osigurao bazu na kojoj je češki proizvođač automobila nastavio svoj procvat. Češka marka je kupcima isporučila 363.700 jedinica svog bestselera u 2019. godini i proslavila svetsku premijeru najnovije, četvrte, generacije u Pragu u novembru iste godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena Škoda Octavia RS iV

 

Prvi plug-in hibrid Škoda RS model kombinuje performanse i održivost. Sportski detalji naglašavaju dinamičan dizajn najprodavanijeg Škode, koja nagoveštava kako će izgledati nova Octavia RS iV. Češki proizvođač je objavio video koji najavljuje sportski karakter novog auta koji će biti premijerno predstavljen 3. marta na Sajmu automobila u Ženevi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Octavia RS iV na novoj najavnoj slici

 

201114-skoda rs iv.jpg

 

Potpuno nova Octavia RS iV plug-in hybrid kombinuje RS istoriju sa održivom tehnologijom pogona. Crni elementi karoserije sa potpisom i sportski dizajn enterijera odaju počast RS istoriji, dok je prvi plug-in hibridni pogon predstavljen u modelu Škoda RS usmeren ka održivoj budućnosti. Crna rešetka hladnjaka, dinamičan prednji branik sa crnim ''Air Curtains'' i zadnji branik sa ''Aero Flaps'' i odgovarajućim difuzorom u crnoj boji potpuno je identifikovao potpuno novu Octaviu kao člana RS porodice. Dizajn crnih aluminijumskih felni otkriva kočione čeljusti u crvenoj boji; vrata prtljažnika dolaze sa crnim RS spojlerom, dok karavan ima krovni spojler u boji karoserije automobila. U pretežno crnom enterijeru, istaknuti delovi su naglašeni kontrastnim šavovima na sportskim sedištima sa integrisanim naslonima za glavu i na kožnom trokrakom multifunkcionalnom sportskom volanu.

Po prvi put u RS modelu performanse se osiguravaju plug-in hibridnim pogonom. Benzinski 1.4 TSI pogonski agregat i električni motor od 85-kW u kombinaciji isporučuju 245 konja i maksimalan obrtni moment od 400 Nm. Pored toga može da pređe do 55 kilometara u potpuno električnom modu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Octavia RS iV sa hibridnim pogonom

 

skoda rs 07.jpg

 

Potpuno nova Octavia RS iV plug-in hybrid kombinuje RS istoriju sa održivom tehnologijom pogona. Sportska ponuda četvrte generacije modela Octavia kombinuje tradiciju i inovativnost.

 

skoda rs 06.jpg

 

Crni elementi karoserije sa potpisom i sportski dizajn enterijera odaju počast RS istoriji, dok je prvi plug-in hibridni pogon predstavljen u modelu Škoda RS usmeren ka održivoj budućnosti.

 

skoda rs 05.jpg

 

Crna rešetka hladnjaka, dinamičan prednji branik sa crnim ''Air Curtains'' i zadnji branik sa ''Aero Flaps'' i odgovarajućim difuzorom u crnoj boji potpuno je identifikovao potpuno novu Octavia RS iV kao člana RS porodice. Dizajn crnih aluminijumskih felni otkriva kočione čeljusti u crvenoj boji; vrata prtljažnika dolaze sa crnim RS spojlerom, dok karavanska (Combi) verzija ima krovni spojler u boji karoserije automobila.

 

skoda rs 04.jpg

 

U pretežno crnom enterijeru istaknuti delovi su naglašeni kontrastnim šavovima na sportskim sedištima sa integrisanim naslonima za glavu i na kožnom trokrakom multifunkcionalnom sportskom volanu.

 

skoda rs 03.jpg

 

Po prvi put u RS modelu, dinamične performanse se osiguravaju plug-in hibridnim pogonom. Benzinski 1.4 TSI pogonski agregat i električni motor od 85 kW u kombinaciji isporučuju 180 kW (245 PS) i maksimalan obrtni moment od 400 Nm u paru sa 6-stepenim automatskim menjačem.
 

201186-skoda rs 02.jpg

 

Octavia  RS od 0 do 100 km/h ubrzava za 7.3 sekunde i može do 225 km/h.

 

201187-skoda rs 01.jpg

 

Pored toga, Octavia RS iV može da pokrije do 60 kilometara (WLTP) u potpuno električnom modu (baterije od 13 kWh). Kasnije stižu i RS verzije sa 2.0 TSI benzincem kao i sa 2.0 TDI.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thewheelnetwork.jpg TheWheelNetwork video: 2020. Škoda Octavia Combi

 

Nova generacija u formi karavana - saznajte sve o novim motorima, tehničkim rešenjima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thewheelnetwork.jpg TheWheelNetwork video: 2020. Škoda Octavia Combi

 

Najprodavaniji karavan u Evropi je dobio još veći gepek...i par stvari preko toga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priča o "većem gepeku" je marketinška prevara. Ako se gleda zapremna gepeka oborenih zadnjih sedišta, gepek nove oktavije je manji neo kod prethodne.

A manji je zbog oblika zadnjeg dela, više izražena padajuća linija krova pozadi, zbog čega mnogi testeri prigovaraju na količinu prostora za glavu pozadi.

Lako je fiktivno malo "povećati gepek" karavana (ili HB-a).

Samo mu pokrivku gepeka/roletnu postaviš na malo veću visinu ( ili pomeriš zadnju klupu malo unapred ). I eto ga naizged "veći gepek". 

Da se razumemo. Gepek joj je veliki. Ali, "veći" - jeste - u svetu marketnga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenovnik za novu Škodu Octaviju u Srbiji

 

skoda octavia 2020 001.jpg

 

Uvoznik Škode za Srbiju nudi potpuno novu generaciju popularne Octavije, za sada sa 1.5 TSI benzincem od 150 konja, kao i 2.0 TDI sa 115 i 150 konja. Najjeftinija verzija u cenovniku je Octavia 1.5 TSI sa 150KS, Ambition paketom opreme i manuelnim 6-stepenim menjačem koja košta 19.908 evra. Kompletan cenovnik za sada dostupnih verzija i spiskove njihove opreme možete pogledati klikom na sledeće slike:

 

nova octavia 2020 cene srb.jpg octavia 2020 cene srb 02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne daj Bože da se neko "zajebe" ( Bog da mi oprosti ) pa da dovede u vezu ovaj cenovnik nove oktavije sa cenovnikom opcionala, pa još i da to dovede u vezi sa cenovnikom za npr. Sloveniju, jer će lakše da uoči koliko je nova škoda oktaviju za Srbiju u istoimenim paketima specijalno "iskasapljena" sa serijskom opremom.

Neka "Bog oprosti" ( "Auto Čačku" ) što u Sloveniji postoji najniži paket ( Active ), koji uopšte ne postoji u Srbiji ( i što taj najniži paket u Sloveniji ima serijski više air bagova nego najviši paket u Srbiji ), ali, ljudi moji ... Pa, u Srbiji, vremešni Fiat Tipo (koji teč čeka FL izdanje), ima AEB serijski za manje od 11k evra, a nema ga serijski nova srpska Oktavija čak ni u paketu opreme za preko 28 hiljada evra.

Ali, kažem, sve to ( to "kasapljenje" serijske opreme ), ide najviše na dušu "Auto Čačku", ali, ipak ne samo njemu. On jeste naručio takvo specijalno "isposničko" paketiranje (jer, koga briga za glave kupaca Srbije, one su jeftine), ali, nije on taj ko je prihvatio da se proizvede tako aktivno bezbednosno bedan serijski nivo serijske opreme.

Za tu "igranku" - za tržište Srbije, treba dvoje - "Auto Čačak" ( da poželi "filetiranu" bezbednosnu opremu ) i "proizvodjač" ( da tu želju Auto Čačka ispuni ).

A sve preko (jeftinih) glava naših kupaca ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće Active, postojao je uz onaj prvi cenovnik uz 1.0 motor. Ovo očigledno nece biti kompletna ponuda.

Ne verujem da nema AEB, sve Škode, tj svi VAG to sad imaju. Nije posebno naveden jer je deo osnovnih sistema, poput ABS, HH, itd.

Mogu da se raspitam, ićiću u sredu možda do dilera na tehnički za ovu drugu Octu, pošto vidim da te svrbi nešto oko ovog auta.

Koji tačno aribagovi fale? Sve je navedeno, prednji, bočni, zavese. Može da se doda za kolena i gde bi ga još stavio kad je već cela kabina spakovana u jastuke u slučaju sudara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ako pogledaš cenovnik opcionala za novu (srpsku) Oktaviju, vidiš da čak i Style paket ima opciju "PS1 FRONT ASSIST - sa upozorenjem i reakcijom kočenja", sa prostog raloga jer to nije serijska oprema (i zato ga i nema na spisku serijske opreme).

Kao što (srpski) Ambition paket serijski nema ni onaj potpuno običan tempomat, već je to za njega opcija "8T6 CRUISE CONTROL sa speedlimiter".

A govorimo o potpuno novom modelu automobila, i to za 2020. godinu. Ali, za Srbiju, koji je "paketirao" specijalno "Auto Čačak".

Pa, čak i "nesrećni" fiat 500L, koji je "rodjen" 2012 (ili tako nekako), danas takodje serijski ima AEB (u dva paketa). A srpska oktavia to nema ni u jednoj varijanti serijski. Da nije tužno, bilo bi smešno.

Slažem se da je na srpsku oktaviju moguće kroz opcije "vratiti" sve ono što je Auto Čačak "skinuo" iz serijske opreme za Srbiju. Ali, kada se sve te opcije "uzmu" da bi se vratilo ono što je "oteto" od strane Auto Čačka, cena srpske oktavije ode u vanrazumske okvire.

Naravno, vremenom će se pojaviti i manje oguljene verzije (kao što je prethodna oktavia posle FL-a imala i paket "Premium", koji je po pitanju aktivne bezbednosne opreme bio bogatiji od srpskog L&K paketa), ali, "proći je godine" dok Auto Čačak to "vrati" i za ovu oktaviju, kroz neki poseban kasniji paket opreme.

Ali, "nema zime" za škodu u Srbiji. Ko je pratio ovog januara vesti, mogao je da pročita i u par navrata koliko je prošle godine prodato škoda u Srbiji, kao i koliko ih je ukupno kupljeno od strane budžetskih korisnika ( preko 90% ). Lako je izguglati sve te vesti. Jako su to tužni podaci. Nisu to (u Srbiji) kola pretežno namenjana nebudžetskim i/ili neflotnim kupcima. Na žalost. A odlično VW vozilo. Sa "zlim" uvoznikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko pokvarena ploča. Morao sam da premotam jer sam mislio da mi je post nestao, tj da ponovo čitam isti. :D

Konkretno sam te pitao za airbagove, šta fali sem jastuka za kolena?

AEB sam gotovo siguran da serijski ima, tako da je malo verovatno da ga čupaju specijalno za Srbiju.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem zašto mi ne veruješ šta piše za AEB u cenovniku opcionala? Nisam baš (još uvek) na taj nivo došao da širim laži :)

Evo ga cenovnik opcija:

https://skoda-alpros.rs/docs/dynuploaded03-17-2020_022922_73750.pdf

Da, tačno je da slovenački Active ima jedan air bag više.

Zašto je "skinut" za Srbiju sa serijske opreme čak i u Style, to zna "Auto Čačak".

A, pogledaj kada u Srbiju bude stigla nova Honda Jazz (napolju je već ima u prodaji, trebalo je da stigne u Srbiju u junu, ali, zbog pandemije će možda da kasni, mesec-dva). Ona "napolju" serijski ima 10 air bagova čak i u baznom paketu.

Ako hoćeš da se kladimo u ručak da za Srbiju iz serijske opreme neće biti "skinut" ni jedan air bag, niti bilo koji drugi element opreme ( pa i bezbednosne )? Jer, "Delta" to ne radi. Jedan je "Auto Čačak". Na žalost svih ljubitelja škode u Srbiji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva sad Honda Jazz? Nema to bre veze koliko brojčano ima jastuka, jer nije kod svakog auta to jednakog oblika niti površine. Ako zatvara putnike sa svih strana nema nikakve veze da li ih je 6 ili 60.

Imaš više nivoa Front Assist kod VAG, osnovni bi trebalo da je standard na O4 kao što je kod Scale i Golfa.

Koji to airbag ima više u Slo i što je to uopšte bitno kad već ima standardno apsolutno sve koji su ti neophodni? Možeš da dodaš sve što fali i opet će biti jeftiniji auto nego na većini tržišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...