neshaoct 9592 Posted February 3, 2019 Škoda Octavia RS Challenge Pored standardnog sportskog modela Octavia RS, Škoda sada, na nekim tržištima nudi i RS Challange verziju koja se uglavnom razlikuje po nešto bogatijoj opremi i detaljima na spoljašnjosti i u enterijeru. Škoda je svoju ponudu sportske limuzine Octavia RS, na određenim tržištima, dopunila verzijom ''Challenge'', koja se razlikuje po tome što poseduje bogatiju opremu u odnosu na ''obični'' RS, uz sitnije vizuelne razlike, a sve to, naravno, uz višu cenu za nekih 5.000 evra. Ispod haube se nalazi isti 2.0-litarski TSI turbo benzinac od 245 konjskih snaga, uparen sa 6-stepenom manuelnom ili 7-stepenom DSG transmisijom. ''Challenge'' verzija dolazi i sa VAQ ''šper'' diferencijalom koji se brine za što bolju trakciju na pogonskim točkovima, a opciono je, uz doplatu, dostupan i DCC (Dynamic Chassis Control). Octavia RS Challenge je dobila i crne Xtreme alu-felne od 19 inča, crne završetke izduvnih cevi, crne spoljašnje retrovizore, kao i crnu RS oznaku. U enterijeru su elektropodesiva sportska sedišta, presvučena alkantarom, dok je ostatak opreme identičan sa ''regularnim'' RS modelom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 18, 2019 AutoMarket.hr video: Škoda Octavia 1.5 TSI Style Škoda Octavia je zadnje dve godine na tronu broja prodatih automobila u Hrvatskoj. Iako se uglavnom prodaje sa dizel motorima, mi smo proverili kojih je 5 najbitnijih stvari koje morate znati o Octaviji sa 1.5 TSI benzinskim motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 24, 2019 Nova Škoda Octavia stiže ove jeseni Već je bilo reči o tome da Škoda namerava da do 2023. lansira tridesetak novih automobila, a jedan od njih će biti i nova generacije modela Octavia. Sada saznajemo da će najpopularniji Škodin automobil biti predstavljen još tokom ove godine. Vest dolazi iz samog Škodinog vrha, odnosno od šefa češkog proizvođača Bernharda Maiera koji je rekao da će četvrta generacija moderne Octavije biti predstavljena u drugoj polovini ove godine kako bi se i na taj način obeležilo 60 godina od lansiranje originalnog modela. Podsetimo, prva Octavia je predstavljena još 1959. godine, a proizvodnja joj je prestala 1971. Ovaj model je dobio naziv Octavia jer je bio osmi automobil tada nacionalizovanog češkog proizvođača automobila. Očekuje se da bi premijera mogla da se odigra na ovogodišnjem izdanju frankfurtskog auto salona. Na tržištu će se svakako naći i karavanski model, ali verovatno će u ovoj godini biti predstavljen samo liftback model sa petora vrata. Naravno, nova Octavia će se bazirati na platformi MQB. Dalje, nova Octavia bi trebalo da se vrati tradicionalnim jednodelnim prednjim svetlima, a ostatak spoljašnjeg dizajna će slediti aktuelne Škodine novitete a preuzeće i neke karakteristike recentnih studija. Unutrašnjost će se moći da se pohvali naprednijom opremom, a veliki adut će biti visok nivo praktičnosti kao i bogata ponuda prostora. Što se motorizacije tiče osnovu ponude će činiti Volkswagenovi benzinski i dizelski turbo motori manje zapremine. Verovatno će se u ponudi naći i hibridna, odnosno plug-in hibridna verzija. Takođe, hibridni pogonski sklop bi trebalo da pokreće i RS varijantu koja će ponovo zauzeti sam vrh ponude. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 26, 2019 Škoda Octavia Dynamic+ Škodin najprodavaniji model pravi tranziciju prema četvrtoj generaciji, ali i dalje ima vremena za poboljšanja odlazećeg modela. Češka kompanija je pripremila Dynamic+ Pacgake paket opreme koji je dostupan i za karavan, a radi se u suštini o poboljšanjima izgleda koja su blizu onome što predstavlja sportska Octavia RS. Novi paket donosi spojler na prednjem braniku lakiran u crnu boju koji se slaže s rešetkom hladnjaka. U istoj crnoj boji su i bočni retrovozori, koji zajendo sa zatamnjenim zadnjim staklima i rešetkom hladnjaka formiraju Black Package paket. Nazad su crni difuzor i mali spojler na prtljažniku ukoliko izaberete hatchback. Promene kompletiraju 17-inčni naplaci od legura koje je moguće dobiti u četiri varijante, a tu su i dve varijante 18-inčnih naplataka. Neki od njih su urađeni u dva tona, dok su ostali mat. Škoda nije objavila fotografije unutrašnjosti, ali tvrdi da novi paket uključuje sportski upravljač, aluminijumske papučice, poboljšanja sedišta s boljom bočnom potporom i crno nebo. Kupci će Octaviju sa ovim specifikacijama moći da dobiju sa većinom motora dostupnih za standardni model. Dynamic+ paket neće biti ponuđen u kombinaciji s četvorocilindričnim 2.0 litarskim TSI motorom koji je dostupan za Octaviu RS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2019 ABT Škoda Octavia RS sa 290KS Uvek se postavlja isto pitanje; koliko nečega je dovoljno? Svi se slažemo da niko ne može imati previše sreće, pameti i zdravlja, jednako teško je isto pitanje kada su u pitanju konjske snage. Teško da se može naći zamerka Škodi Octaviji, a pogotovo njenoj RS verziji. Fantastičan dizajn, oprema i superživahni dvolitarski TSI motor sa 180 kW/245KS su dovoljni i onim najzahtevnijim princezama na zrnu graška, ali uvek postoji određeni krug ljudi koji bi i na kosilicu stavili K&N samo da bude brža od identične komšijine. Tu u igru ulazi VW-ov poznati tjuner ABT; sve je poznato, bez prevelikih dizajnerskih odmaka, sve je u diskreciji - i performansama! Da, ovde se legalni doping zove ''ABT Engine Control'' jedinica, koja bez ikakvih prevelikih peripetija podiže snagu ove Škode za 45KS. Da, ova predivno plava Octavia RS karavan nudi 213 kW/290KS. ABT Sportsline naravno ne misli samo na pokazivanje mišića, nego i njihovu primenu - obrtni moment je takođe u plusu i to za 40 Nm. Tako je sa početnih 370 završio na 410 Nm. Ovo nije tjuning u stilu ''danas plati - sutra plači'', nego dugoročna investicija u automobil koji neće ni prebrzo da dosadi ni prebrzo da zastari, jer je uz motor dorađeno i oslanjanje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 25, 2019 ABT Škoda Octavia vRS sa 290 konjskih snaga U nemačkoj tjuning kompaniji ABT Sportsline su pripremili paket poboljšanja kojim vozači najsnažnije Octavije mogu da računaju na dodatnih 45 konjskih snaga. U ABT-u u kome se već decenijama uspešno bave poboljšanjima na automobilima pod okriljem koncerna Volkswagen, ovoga puta su se pozabavili Škodinom najsnažnijom Octavijom za koju su (bez obzira na karoserijsku varijantu) pripremili solidan paket koji uključuje snažniji motor i adekvatno dorađeno oslanjanje. Nakon rekalibrisanja centralne upravljačke jedinice dvolitarski četvorocilindarski turbo benzinski motor umesto standardnih 245 KS i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta na prednju osovinu Octavije vRS šalje 290 KS i 410 Nm, a sa dodatnim potencijalom stiže i čvršće oslanjanje sa kojim je bliža podlozi za 25 milimetara. ABT kupcima nudi i izbor novih felni iz sopstvenog asortimana, a sličan paket poboljšanja može da se dobije i u kombinaciji sa slabije motorizovanim turbo benzinskim i turbo dizelskim verzijama Octavije koja bi do kraja godine svoje mesto trebalo da ustupi novoj generaciji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 18, 2019 Snimljena nova Škoda Octavia Osim kompaktnog modela Scala, SUV-a Kamiq, obnovljenog Superba i električne verzije gradskog modela Citigo, iz Škode će ove godine stići i potpuno nova, četvrta generacija Octavije. Octavia IV će koristiti MQB platformu, pri čemu se najavljuje da će imati najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi i nešto veći prtljažnik nego sadašnji model. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, bogatija oprema, kao i ekran osetljiv na dodir, kao i opciona digitalna instrument tabla od 12.3 inča. Kao i ranije, u ponudi će se naći liftback i karavanska Combi verzija. U gami motora možemo očekivati benzinske motore (između ostalog 1.0L trocilindraš i 1.5L sa 150KS), nekoliko dizelaša, kao i plug-in hibridnu varijantu. Pominje se i da će neki motori biti dostupni sa 48-voltnim sistemom (mild-hybrid), kao i to da će na vrhu ponude opet biti sportska Octavia RS (sa oko 265KS). Promocija nove Octavije bi trebalo da bude u septembru, i to na sajmu automobila u Frankfurtu, mada će fotografije i podaci biti objavljeni i pre toga. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 27, 2019 Opet snimljena nova Škoda Octavia Nakon što je predstavila obnovljeni Superb i električnu verziju gradskog modela Citigo, u Škodi se pripremaju da ove godine promovišu i potpuno novu, četvrtu generaciju Octavije. Dok čekamo na zvaničnu promociju, lovci na automobilske novitete su nedavno snimili jedan maskirani test primerak u karavan izdanju. Octavia IV će koristiti MQB platformu, pri čemu se najavljuje da će imati najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi i nešto veći prtljažnik nego sadašnji model. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, bogatija oprema, kao i ekran osetljiv na dodir, kao i opciona digitalna instrument tabla od 12.3 inča. Kao i ranije, u ponudi će se naći liftback i karavanska Combi verzija. U gami motora možemo očekivati benzinske motore (između ostalog 1.0L trocilindraš i 1.5L sa 150KS), nekoliko dizelaša, kao i plug-in hibridnu varijantu. Pominje se i da će neki motori biti dostupni sa 48-voltnim sistemom (mild-hybrid), kao i to da će na vrhu ponude opet biti sportska Octavia RS (sa oko 265KS). Promocija nove Octavije bi trebalo da bude u septembru, i to na sajmu automobila u Frankfurtu, mada će fotografije i podaci biti objavljeni i pre toga. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 4, 2019 Ovako bi mogla da izgleda nova Škoda Octavia Već smo videli više maskiranih test primeraka nove generacije Škode Octavije koja se očekuje kroz nekoliko meseci, a dok čekamo na premijeru pred nama je nekoliko novih nezvaničnih rendera koji prikazuju najverovatniji izgled ovog češkog noviteta. Više o novoj Octaviji možete pročitati u prethodnim postovima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted July 24, 2019 Auto Express video: Škoda Octavia - 60 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 12, 2019 Nova Škoda Octavia: slike unutrašnjosti Već smo videli više maskiranih test primeraka nove generacije Škode Octavije koja se očekuje uskoro, a dok čekamo na zvaničnu premijeru pred nama je nekoliko novih špijunskih slika koje prikazuju unutrašnjost ovog češkog noviteta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 1, 2019 Nova Škoda Octavia će promociju imati 11. novembra Nakon što su na nedavnom sajmu automobila u Frankfurtu predstavljeni obnovljeni Superb, hibridni Superb iV, Superb Scout, električna verzija gradskog modela Citigo, kao i Monte Carlo varijante modela Scala i Kamiq, u Škodi se sada pripremaju da promovišu i potpuno novu generaciju Octavije. Ta promocija će se održati 11. novembra ove godine u Pragu, kada će istovremeno biti obeležena i 60. godišnjica pojavljivanja prve Octavije. Nova Octavia će naravno koristiti Volkswagenovu MQB platformu, pri čemu se najavljuje da će imati najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi i nešto veći prtljažnik nego sadašnji model. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, bogatija oprema, ekran osetljiv na dodir, kao i opciona digitalna instrument tabla od 12.3 inča. Kao i ranije, u ponudi će se naći liftback i karavanska Combi verzija. U gami motora možemo očekivati benzinske motore (između ostalog 1.0L trocilindraš, 1.5L i 2.0L), nekoliko dizelaša, kao i plug-in hibridnu varijantu. Pominje se i da će neki motori biti dostupni sa 48-voltnim sistemom (mild-hybrid), kao i to da će na vrhu ponude opet biti sportska Octavia RS (sa oko 265KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 5, 2019 Snimljena nova Škoda Octavia Iz Škode je nedavno došla najava da će promociju potpuno nove generacije Octavije održati 11. novembra u Pragu, kada će istovremeno biti obeležena i 60. godišnjica pojavljivanja prve Octavije. Do tada, pojavile su se nove špijunske slike jednog test primerka, sada sa manje kamuflaže. Nova Octavia će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, pri čemu se najavljuje da će imati najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi i nešto veći prtljažnik nego sadašnji model. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, bogatija oprema, ekran osetljiv na dodir, kao i opciona digitalna instrument tabla od 12.3 inča. Kao i ranije, u ponudi će se naći liftback i karavanska Combi verzija. U gami motora možemo očekivati benzinske motore (između ostalog 1.0L trocilindraš, 1.5L i 2.0L), nekoliko dizelaša, kao i plug-in hibridnu varijantu. Pominje se i da će neki motori biti dostupni sa 48-voltnim sistemom (mild-hybrid), kao i to da će na vrhu ponude opet biti sportska Octavia RS (sa oko 265KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 17, 2019 Škoda Octavia: zvanične skice Nakon što su na poslednjem sajmu automobila u Frankfurtu predstavljeni obnovljeni Superb, hibridni Superb iV, Superb Scout, električna verzija gradskog modela Citigo, kao i Monte Carlo varijante modela Scala i Kamiq, u Škodi se sada pripremaju da promovišu i potpuno novu generaciju Octavie. Iz Škode je nedavno već došla najava da će promociju potpuno nove generacije Octavije održati 11. novembra u Pragu kada će istovremeno biti obeležena i 60. godišnjica pojavljivanja prve Octavie. Do tada, danas su objavljene ove zvanične fabričke skice kao najava skore premijere. nova Octavia će koristiti Volkswagenovu MQB platformu (Golf), pri čemu se najavljuje da će imati najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi i nešto veći prtljažnik nego sadašnji model. Sadašnje informacije kažu da će nova Octavia biti 2 cm duža nego sadašnja, dok će međuosovinsko rastojanje ostati isto. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, bogatija oprema, ekran osetljiv na dodir, kao i opciona digitalna instrument tabla od 12.3 inča. Kao i ranije, u ponudi će se naći liftback i karavanska Combi verzija. U gami motora možemo očekivati benzinske motore (između ostalog 1.0L trocilindraš, 1.5L i 2.0L), nekoliko dizelaša, kao i plug-in hibridnu varijantu. Pominje se i da će benzinski motori biti dostupni sa 48-voltnim sistemom (mild-hybrid), kao i to da će na vrhu ponude opet biti sportska Octavia RS (sa oko I nemački ''Auto Bild'' je danas objavio render nove Octavie i to u karavan verziji: preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 21, 2019 Nova Škoda Octavia: prve slike Iz Škode je nedavno već došla najava da će promociju potpuno nove generacije Octavie održati 11. novembra u Pragu, kada će istovremeno biti obeležena i 60. godišnjica pojavljivanja prve Octavie. Nova Octavia će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, pri čemu se najavljuje da će imati najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi i nešto veći prtljažnik nego sadašnji model. Sadašnje informacije kažu da će nova Octavia biti 2 cm duža nego aktuelna, dok će međuosovinsko rastojanje ostati isto. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, bogatija oprema, ekran osetljiv na dodir, kao i opciona digitalna instrument tabla od 12.3 inča. Kao i ranije, u ponudi će se naći liftback i karavanska Combi verzija. U gami motora možemo očekivati benzinske motore (između ostalog 1.0L trocilindraš, 1.5L i 2.0L), 2.0 TDI dizelaš u više verzija, a kasnije i plug-in hibridnu varijantu. Pominje se i da će benzinski motori biti dostupni sa 48-voltnim sistemom (mild-hybrid), kao i to da će na vrhu ponude opet biti sportska Octavia RS (sa oko 265KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 29, 2019 Nova Škoda Octavia: zvanični detalji i nove najavne slike U Škodi je sve spremno da uskoro promovišu i novu, četvrtu generaciju Octavije. Iz kompanije je nedavno već stigla najava da će promociju potpuno nove Octavije održati 11. novembra u Pragu, kada će istovremeno biti obeležena i 60. godišnjica pojavljivanja prve Octavie. U saopštenju se navodi i podatak da je širom sveta do sada prodato više od 6.5 miliona primeraka svih generacija Octavie. Dok čekamo na prezentaciju, Škoda je objavila zvanične detalje i par novih ''teaser'' slika maskirane Octavije (ovde u karavanskoj verziji). Naime, u ponudi će se opet naći liftback i karavanska Combi verzija. Nova Octavia će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, pri čemu se najavljuje da će imati najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi, uz naravno veliki i praktični prtljažnik. Nova Octavia liftback je dugačka 4689 mm (+19 mm u odnosu na prethodni model) i široka 1829 mm (+15 mm), dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2686 mm. Nova Octavia Combi je takođe dugačka 4689 mm (što je 22 mm duže od prethodnika), široka 1829 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2686 mm. Ovde treba pomenuti da putnici na zadnjim sedištima imaju 78 mm više mesta za kolena, kao i da zapremina prtljažnika u standardnoj konfiguraciji iznosi 600 litara (kod karavana 640 litara). Kupci će inače moći da dobiju točkove i do 19 inča. U saopštenju se navodi i da je koeficijent otpora vazduha smanjen na 0.24 odnosno 0.26 kod karavan verzije. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, digitalna instrument tabla od 10 inča, el. parkirna kočnica, head-up displej i trozonski klima uređaj (sve u zavisnosti od izabrane verzije i paketa opreme). Pored toga, kao opcija će se nuditi i matrix full-LED prednja svetla, a pozadi full-LED svetla. Što se motora tiče, kod benzinaca imamo trocilindrični 1.0 TSI sa 110KS, četvorocilindrični 1.5 TSI sa 150KS kao i 2.0 TSI sa 190KS. U zavisnosti od motora, ugrađivaće se 6-stepeni manuelni i 7-stepeni DSG menjači, a 2.0 TSI motor dolazi i u paru sa pogonom na sva četiri točka. Treba napomenuti da će 1.0 TSI i 1.5 TSI motori biti dostupni u mild-hybrid verziji (sa 48V sistemom), i to samo u kombinaciji sa 7-stepenim DSG menjačem. U ponudi dizelaša je 2.0 TDI Evo sa 115KS, 150KS i 200KS, pri čemu će dve snažnije verzije moći da se dobiju i sa pogonom na sva četiri točka. Najavljena je plug-in hybrid Octavia iV, sa kombinacijom 1.4 TSI benzinca i elektromotora (sa ukupno 204KS odnosno 245KS u snažnijoj verziji), u paru sa 6-stepenim DSG menjačem. Tu je i Octavia G-TEC (sa pogonom na CNG), koju pokreće 1.5 TSI motor sa 130KS, u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim DSG menjačem. Octavia G-TEC će imati rezervoar za benzin zapremine 9 litara i tri CNG rezervoara sa ukupnim kapacitetom od 17.7 kg. Na kraju, nova Octavia će se opciono nuditi i sa sportskim oslanjanjem (klirens je ovde niži za 15 mm) kao i sa Rough Road paketom (klirens povišen za 15 mm). U ponudi će se naći i Dynamic Chassis Control (DCC) koji automatski podešava oslanjanje u zavisnosti od izabranog režima vožnje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 4, 2019 Najavni video: Nova Škoda Octavia Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 5, 2019 Da li je ovo nova Škoda Octavia? Škoda i dalje nastavlja sa ''teaser'' kampanjom, u javnosti se pre vremena pojavila ova navodno zvanična slika nove Octavije u karavan izdanju. Dok čekamo na zvaničnu premijeru (koja će se održati 11. novembra u Pragu), više o novoj Octaviji možete pročitati u prethodnim postovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 6, 2019 Nova Škoda Octavia na novim slikama Kako se približava zvanična promocija (11. novembra u Pragu) tako je i sve više slika nove generacije Škode Octavije. Ovoga puta tu je i nekoliko fotografija njene unutrašnjosti. Više o novoj Octaviji možete pročitati u prethodnim postovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 11, 2019 Ovo je nova Škoda Octavia U Pragu se održava zvanična promocija potpuno nove, četvrte generacije Škode Octavie, kada se istovremeno obeležava i 60. godišnjica pojavljivanja prve Octavie. U saopštenju se navodi i podatak da je širom sveta do sada prodato više od 6.5 miliona primeraka svih generacija Octavije. Za početak, u ponudi kod nove Octavije će se opet naći liftback i karavanska (Combi) verzija. Nova Octavia koristi Volkswagenovu MQB platformu, pri čemu se najavljuje da će imati najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi, uz naravno veliki i praktični prtljažnik. Nova Octavia liftback je dugačka 4689 mm (+19 mm u odnosu na prethodni model) i široka 1829 mm (+15 mm), dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2686 mm. Nova Octavia Combi je takođe dugačka 4689 mm (što je 22 mm duže od prethodnika), široka 1829 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2686 mm. Ovde treba pomenuti da putnici na zadnjim sedištima imaju 78 mm više mesta za kolena, kao i da zapremina prtljažnika u standardnoj konfiguraciji iznosi 600 litara (kod karavana 640 litara). Kupci će inače moći da dobiju točkove i do 19 inča. U saopštenju se navodi i da je koeficijent otpora vazduha smanjen na 0.24 odnosno 0.26 kod karavan verzije. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, infotainment sistem sa 10-inčnim ekranom osetljivim na dodir, digitalna instrument tabla od 10.25 inča, el. parkirna kočnica, head-up displej i trozonski klima uređaj (sve u zavisnosti od izabrane verzije i paketa opreme). Osim toga, kao opcija će se nuditi i matrix full-LED prednja svetla, a pozadi full-LED svetla. Što se motora tiče, kod benzinaca imamo trocilindrični 1.0 TSI sa 110KS, četvorocilindrični 1.5 TSI sa 150KS kao i 2.0 TSI sa 190KS. U zavisnosti od motora, ugrađivaće se 6-stepeni manuelni i 7-stepeni DSG menjači, a 2.0 TSI motor dolazi i u paru sa pogonom na sva četiri točka. Treba napomenuti da će 1.0 TSI i 1.5 TSI motori biti dostupni u mild-hybrid verziji (sa 48V sistemom), i to samo u kombinaciji sa 7-stepenim DSG menjačem. U ponudi dizelaša je 2.0 TDI Evo sa 115KS, 150KS i 200KS, pri čemu će dve snažnije verzije moći da se dobiju i sa pogonom na sva četiri točka. Najavljena je plug-in hybrid Octavia iV, sa kombinacijom 1.4 TSI benzinca i elektromotora (sa ukupno 204KS odnosno 245KS u snažnijoj verziji), u paru sa 6-stepenim DSG menjačem i sa autonomijom do 55 km u elektro modu. Tu je i Octavia G-TEC (sa pogonom na CNG), koju pokreće 1.5 TSI motor sa 130KS, u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim DSG menjačem. Octavia G-TEC ima rezervoar za benzin zapremine 9 litara i tri CNG rezervoara sa ukupnim kapacitetom od 17.7 kg. Na kraju, nova Octavia će se opciono nuditi i sa sportskim oslanjanjem (klirens je ovde niži za 15 mm) kao i sa Rough Road paketom (klirens povišen za 15 mm). U ponudi će se naći i Dynamic Chassis Control (DCC) koji automatski podešava oslanjanje u zavisnosti od izabranog režima vožnje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 13, 2019 Poređenje - nova i stara Škoda Octavia Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted November 29, 2019 Počela proizvodnja nove Škode Octavije U Škodinoj glavnoj fabrici (Mladá Boleslav, Češka) je i zvanično počela serijska proizvodnja nove generacije Octavije koja je promociju inače imala ranije ovog meseca. U vesti se kaže da će se tamo proizvoditi 1.150 primeraka Octavije dnevno, pri čemu prioritet ima karavan verzija koja je i popularnija. U saopštenju se ppodseća i na podatak da je širom sveta do sada prodato više od 6,5 miliona primeraka svih generacija Octavije. Podsećanja radi, nova Octavia koristi Volkswagenovu MQB platformu, pri čemu se ističe da ima najprostraniju unutrašnjost u svojoj klasi, uz naravno veliki i praktični prtljažnik. Nova Octavia liftback je dugačka 4689 mm (+ 19 mm u odnosu na prethodni model) i široka 1829 mm (+ 15 mm), dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2686 mm. Nova Octavia Combi je takođe dugačka 4689 mm (što je 22 mm duže od prethodnika), široka 1829 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2686 mm. Ovde treba pomenuti da putnici na zadnjim sedištima imaju 78 mm više mesta za kolena, kao i da zapremina prtljažnika u standardnoj konfiguraciji iznosi 600 litara (kod karavana 640 litara). U saopštenju se navodi i da je koeficijent otpora vazduha smanjen na 0.24 odnosno 0.26 kod karavan verzije. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, infotainment sistem sa 8.25-inčnim ili 10-inčnim ekranom osetljivim na dodir, digitalna instrument tabla od 10.25 inča, el. parkirna kočnica, head-up displej i trozonski klima uređaj (sve u zavisnosti od izabrane verzije i paketa opreme). Sem toga, kao opcija će se nuditi i matrix full-LED prednja svetla, a pozadi full-LED svetla. Što se motora tiče, kod benzinaca imamo trocilindrični 1.0 TSI sa 110KS, četvorocilindrični 1.5 TSI sa 150KS kao i 2.0 TSI sa 190KS. U zavisnosti od motora, ugrađivaće se 6-stepeni manuelni i 7-stepeni DSG menjači, a 2.0 TSI motor dolazi i u paru sa pogonom na sva četiri točka. Treba napomenuti da će 1.0 TSI i 1.5 TSI motori biti dostupni u mild-hybrid verziji (sa 48V sistemom), i to samo u kombinaciji sa 7-stepenim DSG menjačem. U ponudi dizelaša je 2.0 TDI Evo sa 115KS, 150KS i 200KS, pri čemu će dve snažnije verzije moći da se dobiju i sa pogonom na sva četiri točka. Pažnju naravno privlači i plug-in hybrid Octavia iV, sa kombinacijom 1.4 TSI benzinca i elektromotora (sa ukupno 204KS), u paru sa 6-stepenim DSG menjačem i sa autonomijom do 55 km u elektro modu. Tu je i Octavia G-TEC (sa pogonom na CNG), koju pokreće 1.5 TSI motor sa 130KS, u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim DSG menjačem. Octavia G-TEC ima rezervoar za benzin zapremine 9 litara i tri CNG rezervoara sa ukupnim kapacitetom od 17.7 kg. Na kraju, nova Octavia će se opciono nuditi i sa sportskim oslanjanjem (klirens je ovde niži za 15 mm) kao i sa Rough Road paketom (klirens povišen za 15 mm). U ponudi će se naći i Dynamic Chassis Control (DCC) koji automatski podešava oslanjanje u zavisnosti od izabranog režima vožnje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 4, 2020 Nova Škoda Octavia RS i u hibridnoj verziji Škoda je novu generaciju Octavije prikazala u novembru, dok će tokom ove godine gamu dopunuti i sportska Octavia RS. Kako se očekuje, Octavia RS će se i dalje nuditi u liftback i karavanskoj Combi varijanti, sa benzinskim i dizel motorom, ali i u plug-in hibridnoj verziji. Kao i regularna Octavia, i nova Octavia RS će koristiti Volkswagenovu MQB platformu, biće nešto duža i šira u odnosu na prethodnika, a nudiće se sa prednjim ili opcionim pogonom na sva četiri točka. Deo RS paketa će činiti i aero body kit, veći alu točkovi, sportski podešeno oslanjanje, adaptivni amortizeri, jače kočnice, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima, kožnim volanom, digitalnom instrument tablom i nizom modernih rešenja sistema asistencije. U paleti motora su očekuju 2.0 TSI benzinac i 2.0 TDI dizelaš, uz manuelni i DSG sa dvostrukim kvačilom. Što se Octavije RS plug-in hybrid tiče, ona će kombinovati 1.4 TSI benzinac, elektromotor, baterije od namanje 13 kWh i menjač sa dvostrukim kvačilom. Automobil će do 100 km/h ubrzavati za oko 7 sekundi, a samo u elektro modu će moći da pređe do 48 km. Octavia RS nove generacije se premijerno navodno može očekivati već u martu na sajmu automobila u Ženevi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 23, 2020 Nova Škoda Octavia u Nemačkoj od 21.590 evra Škoda je u Nemačkoj objavila cene za novu generaciju Octavije, uz najavu da će njeno tržišno lansiranje biti u martu. Za početak, u gami su limuzinska i karavanska verzija, četiri paketa opreme (Active, Ambition, Style i First Edition), nekoliko motora (1.0 i 1.5 TSI benzinci, 2.0 TDI dizelaš u dve verzije), kao i 6-stepeni manuelni i 7-stepeni DSG automatski menjač. Bazna verzija u Nemačkoj košta 21.590 evra, a radi se o limuzinskoj Octaviji 1.0 TSI sa 110KS, 6-stepenim manuelnim menjačem i Active opremom. Karavan verzija sa istim motorom i opremom startuje od 22.290 evra. Treba napomenuti da će kasnije ponuda biti proširena sa još nekoliko motora, kao i sa plug-in hybrid verzijom. Cene za Nemačku možete pogledati u tabeli: preuzeto sa - Auto Blog 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 23, 2020 LOL 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites