nidza 613 Posted May 11, 2020 Ja mislim da ti to možeš da uključiš, sem da je problem godište vozila, kad se lomila ta opcija, ili su imali na lageru stare revizije delova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 11, 2020 17 hours ago, nidza said: Nema ništa sumnjivo, sve je potpuno transparentno. Kad dobiješ ponudu od dilera, sve je jasno šta vozilo ima od opreme i može da se uporedi sa okolnim trzištima. Ponuda je i zvanični cenovnik, naziv opreme i stavke pobrojane kao deo te opreme. Nije ponuda samo ono što prodavac Škode pošalje na E-mail. Čini mi se da je stvar veoma jednostavna u konkretnim primerima koje je @moron navodio: - neka stavka je nabrojana u spisku konkretnog (imenovanog) paketa opreme = auto ima tu stavku. - stavka nije nabrojana u spisku konkretnog (imenovanog) paketa opreme, ali je ima na spisku doplatnih opcija = auto ima tu stavku ako se doplati traženi iznos. - stavka nije nabrojana u spisku konkretnog (imenovanog) paketa opreme, ali je nema ni na spisku doplatnih opcija = auto (sa tim motorom/menjačem) ne podržava tu opciju, ili je neko zaboravio da je napiše. Pretpostaviti se može da je neko zaboravio da je napiše ako je u pitanju obavezan sistem i/ili je postala standard poslednjih par decenija (pomenuti primer ABS-a). Ali, moderne ADAS stvarčice nisu sa nama nekoliko decenija (kao ABS), pa nema osnova pretpostavka da je eto neko samo zaboravio da je napiše, naročito ako već postoji kao doplata. 17 hours ago, nidza said: ...ali za Škodu imaš alternativu Autočačku. Nemaš. I sam si kasnije napisao da može da se ode npr. kod Alprosa i da ''svakako taj auto mora da prođe kroz AČ''. Koja je to onda ''alternativa'' kada je taj auto već uvezao AČ, on mu je odredio šta će od opreme imati, a Alpros je samo njihov poddiler. Inače, smatram normalnim da imaš jednog generalnog uvoznika i da su svi ostali ispod njega, već samo preciziramo situaciju u SRB. AČ je veoma jak kod Škode, pa se svojevremeno lagano ''izborio'' da Porsche SCG ne može da uzme i Škodu u SRB. Zato oni i dan danas u Srbiji prodaju sve od VW grupacije osim Škode, i mnogo pate zbog toga. U okruženju (Hrvatska, Mađarska, Rumunija, Austrija, Slovenija...) Škodu radi njihov lokalni Porsche... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 11, 2020 Hvala bogu da je tako, jer Hrvati upravo sa teškom zavisti gledaju u naše cenovnike. Zatim, jasno je svima kako bi u ovoj zemlji neke stvari trebale biti, a nisu. Ima to svojih mana većinom, ali ponekad i svojih prednosti, kao što je rečenica iz prvog pasusa ovog posta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shell 49 Posted May 11, 2020 Evo sad pogledao na brzinu novu Octaviu 2.0 DSG Style: u Bugarskoj 26700, Srbija 27100, Hrvatska 28000 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted May 11, 2020 (edited) Od kada su u HR uvedene one sumanute "trošarine", hrvastske cene meni nisu bilo kakav reper. Tamo je sve značajno skuplje nego kod nas. Pa mi je čak i čudno da je oktavija tamo samo neznatno skuplja. Ali, tamoi za Ambition jasno piše da ima ""FRONT ASSIST" - radarski nadzor prostora ispred vozila, automatsko kočenje" Edited May 12, 2020 by neshaoct formatiranje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 12, 2020 Autogefuhl video: Test 2020. Škoda Octavia Posle ovih 40-tak minuta malo toga će vam ostati nepoznato o novoj Octaviji, posebno u karavan varijanti - kako spolja, tako i iznutra, kao i kako se auto ponaša na putu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted May 12, 2020 Za mene, moju visinu i telo, tužna suština je na 15'56" - za putnike zadnje klupe sadašnja oktavija ima manju korisnu visinu za trup putnika ( "headroom" ). Čak i u prethodnoj oktaviji sa panoramom sam na zadnjoj klupi malo "udarao" glavom u "nebo" ( tj. ram panorame ). Sada je to očito još gore. Hvala dizajnerima što sa svakim novim modelom dodatno umanjuju upotrebnu vrednost savremenih vozila ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 20, 2020 Posle Golfa, problemi sa softverom usporavaju i Škodu Octaviu Sve je počelo tako što je na nekim primercima novog Golfa otkriven problem sa softverom. Kako piše Autonews Europe, pozivajući se na zvaničan izvor iz Volkswagena, problem se odnosi na sistem koji omogućava vozilu da u slučaju nesreće automatski kontaktira hitne službe, što je funkcija koja je u Evropi obavezna u novim modelima tokom poslednje dve godine. Kako piše B92, sada je zbog ovog problema upaljen crveni alarm u čitavoj Volkswagen Grupi, a osim Golfa, pod lupom je još jedan izuzetno bitan model uz nemačke grupacije - nova Škoda Octavia. Octavia je dugogodišnji bestseler češkog proizvođača i ako bi se problemi otkrili nakon što počnu isporuke ovog vozila, potencijalno bi bile ugrožene hiljade primeraka. Zato su iz Škode najavili da će preduzeti preventivne mere da se to ne dogodi, što znači da se isporuke automobila kupcima privremeno odlažu kao što je slučaj i sa Golfom 8. Procenjuje se da će ažuriranje softvera za Golf postati dostupno između 15. i 21. juna, pa se očekuje da će tada biti ''apdejtovan'' i u modelu Škoda Octavia. Iz istog razloga ispituje se softver na novoj generaciji modela Seat Leon i Audi A3, s obzirom da kao i Golf i Octavia pripadaju istoj generaciji kompaktnih automobila VW Grupe. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted May 20, 2020 A, šta sa već isporučenim novim oktavijama? Siguran sam da videh jutros jednu lepu plavu, "lubeničarku" ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted May 24, 2020 Gledah neki dan u salonu novu octaviu. Ambition paket. Ima tu naprednih stvari, ali, u nekim elementima/materijalima/rešenjima to je "ista" fabia Ambition koju službeno često vozim. Siguran sam da bi u Style izvedbi sve to delovalo "pristojnije" i oku milije. Sa 192 cm nisam pozadi imao problem da sednem "iza sebe" što se tiče kolena, ali, nisam imao mesta za glavu. Nisam to očekivao od škode. Lepše pozadi sednem u Scali. Ubedljivo više mesta za moju glavu. Šteta što nije bilo i karavana za pogledati, on mi je jedini interesantan kod oktavie. Beše u salonu i stara oktavia LB, 2,0 TDI DSG, za oko 27,5k. Pa, ko šta više voli Ta je paket Premium, pa ima i AEB ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 6, 2020 AutoMarket.hr video: Nova Škoda Octavia Škoda Octavia sa razlogom je jedan od najpopularnijih automobila na našim prostorima. Njenu četvrtu generaciju, i to u karavanskom izdanju, isprobao je Jura: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 11, 2020 Nova Škoda Octavia Scout Škoda nastavlja da širi gamu najnovije generacije Octavie, pa je tako nakon sportske Octavije RS (prikazana ranije ove godine) sada svetlost dana ugledala i nova Octavija Scout. Nova (pro)terenska Octavia Scout se opet bazira na karavanskoj Combi verziji, uz povišeni klirens (+30 mm), dodatne zaštitne elemente na karoseriji, krovne nosače i 18-inčne Braga alu točkove (opciono su dostupni i 19-inčni Manaslu točkovi). Kao i regularna Octavia Combi, i nova Octavia Scout je nešto duža i šira u odnosu na prethodnika, dok zapremina prtljažnika u standardnoj konfiguraciji iznosi 640 litara (+30 litara). Nova Octavia Scout je dugačka 4.703 mm (16 mm više od prethodnika), široka 1.829 mm (+15 mm) i ima međuosovinsko rastojanje od 2.686 mm. Za unutrašnjost su predviđeni i kvalitetniji materijali, infotainment sistem sa 8.25-inčnim ili 10-inčnim ekranom osetljivim na dodir, digitalna instrument tabla od 10.25 inča, el. parkirna kočnica, head-up displej... Dostupna su i full LED Matrix prednja svetla, a treba reći da će pored 4x4 pogona na raspolaganju biti i verzije sa samo prednjim pogonom. U paleti motora su dizelaši 2.0 TDI sa 115KS, 2.0 TDI sa 150KS i 2.0 TDI sa 200KS i 400 Nm, kao i benzinci 1.5 TSI sa 150KS i 2.0 TSI sa 190KS. U zavisnosti od verzije ugrađuju se 6-stepeni manuelni i 7-stepeni DSG automatski menjač. Treba pomenuti i e-TEC verziju 1.5 TSI benzinca koji ima 7-stepeni DSG menjač i mild hybrid tehnologiju. Na kraju, nova Octavia Scout na tržište stiže u drugoj polovini ove godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted June 11, 2020 (edited) On 6/11/2020 at 1:06 PM, neshaoct said: uz povišeni klirens (+30 mm)... Sigurni u to? Nije +15mm? Edited June 18, 2020 by neshaoct formatiranje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 18, 2020 @moron Stara je bila +30mm, a ovde im se potkrala greška u tekstu jer je sada simboličnih +15mm, a tako je navedeno i na sajtu uvoznika za SRB: ===== WhatCar? video: Test 2020. Škoda Octavia Estate Ovo je onaj auto sa kojim porede gepek svih ostalih u segmentu kada kažu da je gepek tih drugih auta ''ok'', ''dobar, ali nije kao kod Škode''. E, nova Octavia ima još veći gepek (10L u hatchback i 30L u karavan verziji). Naravno, nije to jedina novina, pogledajte ostala zapažanja: 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 27, 2020 (edited) Stiže Škoda Octavia G-Tec sa pogonom na metan Od jeseni će Škoda ponuditi novu generaciju Octavie u G-Tec verziji sa pogonom na metan. Ispod haube nalazi se 1.5 turbo benzinac sa 130 konja. Ugrađena su tri rezervoara za prirodni gas koja zajedno skladište 17.33 kilograma. To je dovoljno za autonomiju od 500 kilometara. Na raspolaganju je i mali benzinski rezervoar (9 litara) koji omogućava dodatnih 190 kilometara vožnje. Dodatni rezervoari oduzeli su oko 150 litara gepeka, ali preostala zapremina je i dalje respektabilna - 455 litara za limuzinu i 495 litara za karavan. Edited June 27, 2020 by neshaoct izmena Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted June 27, 2020 Ne znam kaliko su česte pumpe sa CNG-om kada se krene negde van BG, npr. auto putem, ka Grčkoj, Bugarskoj, Madjarskoj, Austriji ... Ovaj rezervoar od 9 litara za benzin je bukvalno smešan. Nije ovo jeidno vozilo na CNG na svetu, ali, ne znam da još neko u toj CNG klasi ima ovako mali rezervoar za benzin, osim vozila VW grupe. Hipoteze radi, krenem zimi na skijanje (negde) u FR, to je oko 1300-1.400 km od centralne Srbije, od toga je auto put oko 95%. Ako je hladno, pa uopšte i ne može na CNG, kako se putuje sa tih samo 9 litara ? Za auto put je malo i da je 25 litara ... 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 1, 2020 AutoservisEmisija video: Test Škoda Octavia Combi 1.5 TSI Već 24 godina Škoda se preko Octavie trudi da ponudi auto segmenta (ili barem pola) iznad, a po ceni kompakta - prva je bila koja je u C segmentu ponudila limuzinu sa 5 vrata i mnogo više prostora od ostalih, pa i ova njena četvrta generacija (naročito u karavan verziji) i dalje igra na više lima za manje para (u odnosu na ostale). Ipak, ni drugi nisu samo gledali šta Škoda radi poslednjih preko 20 godina, tako da danas u ponudi imamo još modela u C segmentu koji daju mnogo mesta, npr. novi (Pro)Ceed je primer toga. Ima li Škoda i dalje dovoljno stvari da bolje prođe na tržištu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted July 1, 2020 Moja omiljena "testerka" ... A sve sa deaktivacijom cilindara (koju je testerka pohvalila), prosek potrošnje na testu joj je bio 7,6 ... Šta bi tek bilo bez deaktivacije p.s. Šteta što one komande klimatizacije nisu van tableta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 3, 2020 Nova Škoda Octavia RS TSI i Octavia RS TDI Škoda je ranije ove godine već prikazala novu sportsku Octaviu RS iV sa plug-in hybrid pogonom i 245KS, što je njihov prvi elektrifikovani RS model. U međuvremenu, Česi su pripremili novu generaciju Octavie RS i sa benzinskim i dizel motorom, opet u Liftback i Combi varijantama. Nova Octavia RS sa 2.0 TSI turbo benzincem raspolaže sa 245KS i 370 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa standardnim 6-stepenim manuelnim ili opcionim 7-stepenim DSG automatskim menjačem. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.7 sekundi, dok je najveća brzina ovde el. ograničena na 250 km/h. Tu je i nova Octavia RS sa 2.0 TDI dizelašem koja ima 200KS i 400 Nm, u paru sa 7-stepenim DSG menjačem. Octavia RS 2.0 TDI može da se dobije i sa opcionim pogonom na sva četiri točka i do 100 km/h ubrzava za 6.8 sekundi. Deo paketa kod nove Octavie RS 2.0 TSI i 2.0 TDI čine i aero body kit, crna prednja maska, 18-inčni crni alu točkovi, LED svetla za maglu, full LED Matrix prednja svetla, sportski podešeno oslanjanje, jače kočnice, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima, trokrakim kožnim volanom, detaljima sa alkantarom i crvenim šavovima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted July 3, 2020 Ova karavanska verzija mi izgleda prelepo. Bravo! Još samo da je svetlo plavi metalik Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted July 4, 2020 Moja omiljena "testerka" ... A sve sa deaktivacijom cilindara (koju je testerka pohvalila), prosek potrošnje na testu joj je bio 7,6 ... Šta bi tek bilo bez deaktivacije Videćeš za 5, 6 godina kad se omasovi u Srbiji, pa kad na forumima budeš čitao da troši 4 litre u proseku Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 14, 2020 CompleteCar video: Test Škoda Octavia Na testu je verzija sa 2.0 TDI motorom od 150 konja (postoji i u slabijoj varijanti sa 116 konja i jačoj sa 200) i DSG menjačem, a pored nje postoje i benzinci 1.0 (tri cilindra sa 110 konja), 1.5 (150 konja) i 2.0 (190 konja). Sledi i plug-in hibrid varijanta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted July 14, 2020 Videh da se u jednom salonu već pojavila karavanska izvedba. "Moram" otići da je vidim ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 15, 2020 MobilAutoTV video: Nova Škoda Octavia Nova Octavia je stigla u Srbiju - najprodavanija Škoda je trenutno tu sa 2.0 TDI motrom sa 150 konja i DSG menjačem: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted July 16, 2020 Ne razumem ... Imaju i karavan verziju nove oktavije, a oni u salonu izlože samo LB. Zašto? A, u isto vreme, izlože u salonu i dve stare oktavije (treće generacije) ... Quote Share this post Link to post Share on other sites