neshaoct 9591 Posted January 18, 2014 Yamaha nam je dala šansu da gvirnemo u prototip motora koji će Horhe Lorenco i Valentino Rosi voziti ove godine. M1 će imati jednostavan zadatak, a to je da povrati primat od Hondi Marka Markeza i Danija Pedrose. Iako je prošle godine Horhe Lorenco dobio čak osam trka, Markez je na kraju bio šampion. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
icewolf 0 Posted February 10, 2014 Zar Valentino nije treba da predje u svoj privatni tim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 10, 2014 Rosi zadovoljan nakon prvih testova Iako je Mark Markes dominirao i odvezao najbrži krug u istoriji Sepanga, Valentino Rosi napušta Maleziju veoma zadovoljan. ''I poslednji dan je bio pozitivan. Svaki dan sam popravljao vreme najbržeg kruga i tu sam na pola sekunde od Markeza. Svi su bili veoma blizu, rano je davati bilo kakve prognoze.'' Legendarni vozač Jamahe je podvukao šta su mu ciljevi za ovu sezonu:''Cilj je da budem bolji nego prošle sezone, čini mi se da mi odgovaraju ova nova pravila sa štednjom goriva, sviđa mi se nova Yamaha. Moramo da pratimo Hondu na svim stazama, a to je nešto što nismo uspevali prethodnih godina'', zaključio je Rosi. Bradl optimistaUvek u svakom društvu, imate onog misterioznog i povučenog lika, koji sedi u uglu i radi svoj posao i retko šta progovori. U Moto GP karavanu, u taj profil se svakako uklapa Štefan Bradl, nemački vozač LCR Honde, koji je prošle sezone zabeležio svoj prvi podijum i pol poziciju u Laguna Seki.''Napuštamo Sepang sa odličnom osnovom i mogu da kažem da sam veoma zadovoljan poslom koji smo odradili. Imali smo i simulaciju cele trke, koja je prošla skoro savršeno. Takođe, članak je potpuno izlečen, tako da sam veliki optimista povodom početka sezone'', zaključio je Bradl. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites