Jump to content
FAS Goran
bole-stilo.jtd

Stilo karavan 2002 jtd. full oprema...bar mislim

Recommended Posts

Ma cisto kazem u poredjenju sa onim sta si ranije pisao i kako te znam. Pod pomodarstvom nisam mislio naravno licno na tebe, nego na sveopstu histeriju i sposobnost marketinga. Klasicni Compacti su posle maltene decenijske ubedljive dominacije kao klasa po prodaji pali na 3. mesto. Pretekli su ih, pogadjas - prvo B, pa zatim i C Crossoveri. A danasnjem coveku je najbitnije to, dijagonala ekrana i konektivnost. Sve je manje lepih, vozackih autica. Posto gledas nesto mladje, a Fiat polako ali sigurno gubi svoj identitet u ovoj klasi - za pare koje bi krknuo za low-budget model kakav je Tipo - uvek bih pre (cak i za manje para) uzeo 3-4 godine staru, do zuba napucanu Giuliettu sa dobrom motorizacijom, u kojoj cu uzivati. Cisto caskamo, postujem naravno svacije misljenje i izbor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam da nisi mislio licno na mene -- cisto sam samo rekao. Ne znam vise nista ali ispade da sam ja prodao bolji auto (tacnije odrzavaniji) i kupio mladji 8 god. gori auto (nadam se da nesto nisam umislio) ali sve mi nesto govori da je tako -- sto kazes cisto caskamo ovde , jer eto vreme prolazi a ja se tesko navikavam na njega.

U startu je sve bilo ok (svideo mi se) dok stila kad sam kupovao rekao sam sebi sve sem karavana jer mi je bio ruzan na prvi pogled od pozadi , bas kupih njega i sa godinama mi se sve vise i vise svidjao.

Ja sam moj odrzavao kako treba cak i vise od toga a ovaj je odrzavan samo sto mora (tako izgleda) mada na pregledu u skodi je sve bilo OK. Gazda moze da me kupi sa sve stanom jer ima love koliko hoces , ali on je tip sedi i vozi od servisa do servisa sem ako nesto ne otpadne -- i ako smo komsije to bas nisam znao tada jer cini mi se da ranije nije bio bas takav. 

Videcemo vremenom da li gresim ili sam u pravu jer sada ga necu prodavati bar neko vreme - mislim necu bas sada u ovom trenutku .............. ;).

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima da se probere za oko 10k€ skoro novo napr Tipo, ima i dizelki... To se još i isplati na kredu... Screenshot_20191026_144317_com.infostud.android.pa.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam to ali 10.000e je lova bar za mene (cak i na kredit ali tu bi i mogao nekako) , tako i razmisljam.

Ja sam ovog platio mislim u oktobru prosle god. 5.500 i jos ga je ovaj registrovao taj dan od svojih para .......... kad dodje vreme sve bacamo na papir pa polako - vise nema zurbe ni impulsivnog kupovanja.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma poenta je da može probere...
Moja drugarica dovezla Tipa benzinca atmosferca za tačno 5500€ iz Beča, bio bele boje a tamo je sramota da ti je auto beli....
Pre toga dovezla i30 isto beli

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek moze da se probere nesto ali ja sam za sada u fazi ipak neceg novog -- ako budem mogao naravno , jer zelje su jedno a stvarnost drugo (nazalost) , ma videcemo ............ ;).

 

Za sada ostaje sve ovako jer ide zima i ne mogu da se zezam sa tim , a nemam iskreno ni vremena. 

 

Znam samo za novo da bi mogao isto nekog benzinca -- dizela tesko jer su skuplji.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

za 9 god. starosti ne moze samo servisi da se rade , mora i kocnice itd ,itd ,itd ............ ;)

 

ja znam sta me ceka tako da necemo sada u raspravu , ne moze samo od servisa do servisa osnovnog a sve ostalo zanemaris. ja sam gore lepo rekao da se sve to jos drzi ali morace nesto i da se uradi uskoro i tu nema reci.

 

ne moze npr. ulje da ti curi na semeringu par god. a ti ga samo dolivas -- kao moj drug i kaze ja odrzavam auto.

ja bi npr. motor izvadio ako treba i zamenio to jer sam takav , a ne da gledam usran motor pun ulja.

 

IMG_20190522_194441.jpg

 

kod mene je ovako i dan danas , a bio je kao crna zemlja npr. ............. :).

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zamenis kocnice na malom servisu, ne mora da se ceka do kraja. Ostalo bi i trebalo da bude samo od servisa do servisa, bolje nego kao kod mene sto je bilo. :D

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja cu i da ih zamenim , to i pricam svo vreme mogao je i on nesto da zameni za 9 god. a ne samo osnovne servise. 

 

ocigledno je da se ne razumemo , ja cu morati malo da poradim na njemu sto je i on mogao.

 

sta je tu je sad picimo dalje. napravicemo ga da bude bezbedan kao i stilo .......... :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obicno to tako bude. Izvoza se do ulaganja i ostavi se muka drugome. Sreca pa su to redovne neke stvari, teraj to i uzivaj. :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na 148k km i 16 godina starosti promenio puntu diskove, doboše i uradio servis kočnica.. 99% delova iz prve ugradnje... Celo prednje vešanje promenjeno na 160k km i sve bilo iz prve ugradnje..

Na 168 promenio sve amortizere prednji već bili menjani, zadnji iz prve ugradnje. Još zadnje opruge da zamenim, jer je nizak pozadi...

Eto to sam zatekao

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

e da su samo kocnice ali bice tu jos necega kao kod kolege nese gore -- otprilike ............ :whistle:

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sve spada u servisne intervale, ne znam da li imas fabricku knjizicu. Pise plan odrzavanja redovnog , pa npr.pise 20hkm - zamena ulja , filtera , 40hkm mali servis + provera kocnica, itd.,itd.. na to sam mislio. Oni su odredili sta se otp radi na kojoj kilometrazi i u teoriji sa takvim odrzavanjem auto treba da bude uvek 100% mehanicki ispravan

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije iz PK vec iz BG ........... :lol: , salu na stranu mico ima on knizicu prve 3-4 god. dok je bio u garanciji (citaj sve dzabe) posle toga nema nista jer sto kaze covek gore vozen je do potrosenosti nekih delova i onda prodaja , ja to tako sada vidim.

nema problema sredicu ja tih par stvari ali brate mogao je i on (auto je za sada ispravan) - ali kazem cekaju me neke stavke uskoro.

predlagali su mu to za kocnice u ovlascenom (saznao sam to usput jer oni sve imaju u kompu) on je odbio recima moze to jos (plocice je doduse zamenio ko zna gde posle - kod njih nije) kao i zadnje male servise je radio negde kod zrenjanina (da ustedi jer u ovlascenom je skuplje ali imas i pisanu garanciju na sve uradjeno 3 god.) sto mi nije rekao iskreno i to me sve sada nervira i smara u celoj prici.

ali kazem praticu za sada i sredicu ja sve sto bude trebalo pa cemo videti sta dalje (servis mali je uradjen po P.S-u odmah).

ja sam nazalost takav sve mora da bude cakum - pakum na kolima (i vise od toga) zbog mene i dece - a za neke stvari sam se i ja iskreno zaleteo racunajuci da je on kao ja , ali to ispade da nije bas tako.

cisto malo pricamo da znate da mladje ne izgleda bas uvek i sladje ............. ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj puntać ima sve u knjižici do 3 godine pred prodaju, i tu se desilo sve što sam napisao gore...
Jbg, ja ne bih odustao od održavanja samo zato što nije besplatno, ali ja ni ne volim da često menjam vozilo...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jbg. nismo svi isti - izgleda da je sada kod nas najgora solucija kupovati vozilo staro 8-9-10 god. jer u pocetku je sve u fullu (lazemo bre sami sebe) , a posle ko ga sisa a retko koji kupac ce da kudi auto star 9 god. koji je kupio -- pa to je bre sve novo na njemu ali u blip ............. :lol:.

meni je odrzavanje vozila normalna stvar (cak i zadovoljstvo) i ja od toga ne odustajem ni sa jednim kolima , znaci moji kupci kasnije su srecni ljudi -- jbg. budala. 

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo je da ako je starije vozilo bolje kupovati jednostavnije i skromnije zbog toga što je višak opreme i dodataka uglavnom u bezveze stanju i traži rad

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

slazem se , ali kod mene je bas klotara od opreme u odnosu na stila 2002 god. (ne smeta mi cak sta vise :thumbsup:) i opet ce biti rada ............ :stuart:.

 

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa Bole malo je takvih "budala" koji servisiraju sve na vreme. Cim moze da se "tera" ne mora da se menja. Plocice se menjaju kad auto prestane da koci itd itd.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
slazem se , ali kod mene je bas klotara od opreme u odnosu na stila 2002 god. (ne smeta mi cak sta vise dark_thumbsup.gif) i opet ce biti rada ............ dark_stuart.gif.
 
Ma ne ta oprema nego turbine i blabla

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...