zaczg 1 Posted July 24, 2015 Da, to mi je zbilja cudno, no opet, to je Lancia, sve je moguce.. LOL Vec sam lud. Sva sreca u ponedjeljak mi dolazi Mazda MX-5, ipak japanac je japanac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13148 Posted July 24, 2015 Gde nju nađe... http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Mazda+MX5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted July 24, 2015 Sorry skrecem s teme, no piknuo si ovdje miatasa. Da, vracam se u miatu. Zasto? Kako bi Jeremy Clarkson rekao - "Perfectly balanced, front engine, rear wheel drive sport's car, I mean come on, life doesn't get a lot better than this". Model koji sam odabrao, Icon 1.8is NB (2001.), 1050 kg, 140 konja 1.8 motor sa 6 spd mjenjacem. Tzv. driftalica. Imao sam taj auto preko 5 godina, prosao cca 70.000 km, nikad niti jedan kvar, auto je zbilja otporan na sve jer je jednostavan. On topic: Lancia danas ide na rastavljanje popodne pa vam javim da li je senzor radilice/bregaste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted July 24, 2015 Update: 0 bodova, drugi senzor radilice i bregaste, auto ima isti simptom, dijagnostika ne ocitava nista. Nastavljamo sutra s drugom vrstom senzora, polako ostajemo bez opcija.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 24, 2015 Okači parametre šta je očitala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted July 24, 2015 0 gresaka je ocitala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted July 25, 2015 Razvoj situacije danas. Jutros smo krenuli sa senzorima bregaste i radilice. Imali smo po 2 nova senzora i prvo ispitivali otpor na svakom. Nakon sto je ispalo da senzori na autu rade, a auto ne upali, odlucili smo na radikalnu metodu guranja. Guranjem, Lancia je zapalila od prve. Nakon toga, palila je na kljuc bez problema. Senzori ocito nisu, zato ih dijagnostika nije ni citala. Sve u svemu, sad tek ne znamo sto je. Auto je sad ostavljen da odstoji malo, pa cemo vidjet da li ce zapalit sutra ujutro. U medjuvremenu nabavljam novi ventil tlaka punjenja, cisto da probamo, sad vec imamo out of the box ideje. Da li se netko susreo s ovime? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted July 26, 2015 Možda nema kompresije u cilindrima motora, čim pali na gurku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted July 27, 2015 Izmjerili kompresiju, izvrsna je. Jucer auto normalno radio. Jednostavno, nemogu objasnit. No ne stajemo, idemo na injektore, pogledat gorivo, senzorika nije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valdez89 0 Posted August 11, 2015 Evo da se nadovežem...sličan problem na 1.9jtd ali u manjoj mjeri.Sad dok su temp 30+ auto kad je ugrijan ne zeli upalit ponekad,dok mu se malo temp ne smanji...cim se smanji pali.Ponekad pokaze check lamipu ponekad ne.izgleda da je senzor radilice ali imam problem...gdje se nalazi senzor radilice?tražim i tražim ali nemogu ga locirat.MAF ispravan,usis banana.trenutno je raskopan i slijedi čišćenje.Nezz kako je kroz IC išta prolazilo XD.I naravno blokirat cu EGR.Ako ima možda neko repair manual na engleskom za 1.9 bio bi zahvalan do neba jer ga bezuspjesno trazim vec danima.Imam na talijanskom al.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 11, 2015 Iza alnasera je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted August 16, 2015 Evo, Lancija opet ima problem. Bio sam 2 tjedna na godisnjem, Lancija je ostala na parkingu pod ceradom. Jucer je upalim, otidjem do vikendice (cca 160 km ukupno), na autoputu vozim 140-150 km/h bez problema. Jutros sjednem u Lanciju, pokusam je upalit, i nece, samo vrti. Pa sad ti vidi tko je tu lud. Sva sreca, Mazda je na parkingu, koja ne iznevjeri, pa sam s njom obavio sto sam morao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 16, 2015 Jesi zamenio senzor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted August 16, 2015 Jesam, cak smo probali s dvije vrste senzora, utvrdili smo da je senzor na autu ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 16, 2015 Onda regulator na pumpi,ili dovod goriva i relej pumpe niskog pritiska. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted August 16, 2015 (edited) Hvala ti, ide opet kod "doktora" kad zapali. Btw samo da se nadovezem, gorivo dolazi do injektora bez problema. Edited August 16, 2015 by zaczg Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 16, 2015 Dolazi,ali mozda ga nesto prekida i zato nece. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted August 18, 2015 Daj mi samo reci gdje se nalaze regulator na pumpi,dovod goriva i relej pumpe niskog pritiska? Sto je na pocetku teme pisalo o onoj klapni za gasenje motora, koja se mora zatvorit kada gasis auto pa mora bit otvorena? Gdje to mogu pogledat? Radim sve sam dok mi se mehanicar ne vrati s godisnjeg. Eto, 3. dan, Lancia ne pali, samo vergla na parkingu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted August 28, 2015 Rjeseno - senzor broja okretaja, trosak 183 HRK, samo sam morao uz to uzet novi akumulator jer smo ovaj ubili. Ukratko - ovlasteni servis je izvrstan jer su mi pokazali da postoje dvije vrste senzora broja okretaja, mi smo probavali s jednom vrstom koja ne lijeze dobro u kuciste, i ima tendenciju da se pomakne, kad se pomakne, auto vise ne pali. Kako mi je pojasnio, senzor ima na sebi mali zazor koji mora da nasjedne u motor. Tako da su oni nabavili taj s dobrim zazorom da nasjedne. Auto radi, barem za sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NEOPLAN 0 Posted October 1, 2015 (edited) Pozdrav Jucer upalim auto, Lybra 2.4 JTD 2001, i krenem na posao, kad nakon par minuta klik - ugasi se auto u voznji. Nakon toga nema teorije da upali, vergla normalno ali ne pali. Čitam po forumu, obično je senzor radilice u pitanju, s tim što ja nisam imao simptome da mi se auto gasi, pa nakon hladjenja opet upali itd, vec je normalno radio i samo odjednom stao.Dolazio majstor sa Auto-Com dijagnostikom, nema grešaka. Lampica Check Engine svijetli.Danas ce majstor ponovo doci sa nekom "jacom" dijagnostikom, pa ce opet pokusati detektovati kvar. Imate li ideja? Hvala Edited October 1, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishja 1 Posted October 1, 2015 ..... ili senzor pritiska goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 29 Posted October 1, 2015 Ako svetli check engine mora biti greške u motornom računaru.Neadekvatna dijagnostika je u pitanju.Neka sa istim adapterom pristupi preko MultiEcuScan (bivši FiatEcuScan) softvera i neka očita grešku.Za ovo što tebi treba može da iskoristi i besplatnu verziju ako se ne varam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NEOPLAN 0 Posted October 1, 2015 ok hvala, javim sta je bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
NEOPLAN 0 Posted October 3, 2015 Evo danas ustanovljeno da je stradala pumpa visokog pritiska. Blago meni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fkuna 0 Posted September 26, 2017 (edited) U 6. mjesecu sam dao da mi u servisu promijene senzor radilice kojeg sam ja kupio jer sam sa starim imao problema, u vožnji se ugasi ili da neće da upali kada je topao. Kad je hladan sa STARIM senzorom palio je samo tako, nije se mislio. To je bilo početkom ljeta, dani su topliji i auto mi je sa NOVIM senzorom uglavnom palio bez problema, samo kada bi se zadesilo hladno jutro e onda bi teže upalio. Došla jesen, dani hladniji, i svaki dan kada bi sjeo u hladan auto bi teže palio. Primjetio sam da prilikom verglanja, kazaljka obrtomjera skače, čas je na 200 čas na 80 pa na 0 pa na 120 pa opet na 0 i tako, a alanser ga fino vrti, onako pravo muški, a po zdravoj logici bi obrtomjer trebao pokazivati konstantan broj okretaja kada motor vergla. Spojio ga na dijagnostiku i gledao graf okretaja kada vergla kad je hladan i stvarno i graf pokazuje velike oscilacije okretaja. Auto nema ama baš niti ijednu grešku, neki dan promijenio grijače jer smo mislili da je to, očistio egr i opet ga blindiro samo da mi ne javlja grešku da je neispravan (bio pun gareži). Ja opet sumnjam u taj senzor radilice, nije bio nešto skup nije originalni, ja im govorio to, ali oni vele da prvo promijenim grijače, ja promijenio opet isto, sad kažu pitaj na forumu, pa evo šta vi mislite jer žao mi akumulatora i alensera, a sad će zima pa nećeš maknut nigdje ako to ne riješim. A evo slika to šta sam snimio kad sam verglo. Hvala unaprijed svima na savjetima! Edited September 28, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites