Jump to content
FAS Goran
Karlo2105

Lancia Lybra 2.4 JTD - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Da, to mi je zbilja cudno, no opet, to je Lancia, sve je moguce.. LOL Vec sam lud.

 

Sva sreca u ponedjeljak mi dolazi Mazda MX-5, ipak japanac je japanac. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry skrecem s teme, no piknuo si ovdje miatasa. :) Da, vracam se u miatu. 


 

 

Zasto?

 

Kako bi Jeremy Clarkson rekao - "Perfectly balanced, front engine, rear wheel drive sport's car, I mean come on, life doesn't get a lot better than this".

 

Model koji sam odabrao, Icon 1.8is NB (2001.), 1050 kg, 140 konja 1.8 motor sa 6 spd mjenjacem. Tzv. driftalica.

 

Imao sam taj auto preko 5 godina, prosao cca 70.000 km, nikad niti jedan kvar, auto je zbilja otporan na sve jer je jednostavan.

 

On topic: Lancia danas ide na rastavljanje popodne pa vam javim da li je senzor radilice/bregaste.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

0 bodova, drugi senzor radilice i bregaste, auto ima isti simptom, dijagnostika ne ocitava nista.

 

Nastavljamo sutra s drugom vrstom senzora, polako ostajemo bez opcija.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razvoj situacije danas.

 

Jutros smo krenuli sa senzorima bregaste i radilice. Imali smo po 2 nova senzora i prvo ispitivali otpor na svakom. Nakon sto je ispalo da senzori na autu rade, a auto ne upali, odlucili smo na radikalnu metodu guranja.

 

Guranjem, Lancia je zapalila od prve. Nakon toga, palila je na kljuc bez problema. Senzori ocito nisu, zato ih dijagnostika nije ni citala. 

 

Sve u svemu, sad tek ne znamo sto je. Auto je sad ostavljen da odstoji malo, pa cemo vidjet da li ce zapalit sutra ujutro.

 

U medjuvremenu nabavljam novi ventil tlaka punjenja, cisto da probamo, sad vec imamo out of the box ideje. 

 

Da li se netko susreo s ovime? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmjerili kompresiju, izvrsna je. Jucer auto normalno radio.

 

Jednostavno, nemogu objasnit. No ne stajemo, idemo na injektore, pogledat gorivo, senzorika nije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se nadovežem...sličan problem na 1.9jtd ali u manjoj mjeri.Sad dok su temp 30+ auto kad je ugrijan ne zeli upalit ponekad,dok mu se malo temp ne smanji...cim se smanji pali.Ponekad pokaze check lamipu ponekad ne.izgleda da je senzor radilice ali imam problem...gdje se nalazi senzor radilice?tražim i tražim ali nemogu ga locirat.MAF ispravan,usis banana.trenutno je raskopan i slijedi čišćenje.Nezz kako je kroz IC išta prolazilo XD.I naravno blokirat cu EGR.

Ako ima možda neko repair manual na engleskom za 1.9 bio bi zahvalan do neba jer ga bezuspjesno trazim vec danima.Imam na talijanskom al..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, Lancija opet ima problem. Bio sam 2 tjedna na godisnjem, Lancija je ostala na parkingu pod ceradom. Jucer je upalim, otidjem do vikendice (cca 160 km ukupno), na autoputu vozim 140-150 km/h bez problema. Jutros sjednem u Lanciju, pokusam je upalit, i nece, samo vrti. 

 

Pa sad ti vidi tko je tu lud. Sva sreca, Mazda je na parkingu, koja ne iznevjeri, pa sam s njom obavio sto sam morao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam, cak smo probali s dvije vrste senzora, utvrdili smo da je senzor na autu ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda regulator na pumpi,ili dovod goriva i relej pumpe niskog pritiska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti, ide opet kod "doktora" kad zapali. :)

 

Btw samo da se nadovezem, gorivo dolazi do injektora bez problema. 

Edited by zaczg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj mi samo reci gdje se nalaze regulator na pumpi,dovod goriva i relej pumpe niskog pritiska? 

 

Sto je na pocetku teme pisalo o onoj klapni za gasenje motora, koja se mora zatvorit kada gasis auto pa mora bit otvorena? Gdje to mogu pogledat? 

 

Radim sve sam dok mi se mehanicar ne vrati s godisnjeg. Eto, 3. dan, Lancia ne pali, samo vergla na parkingu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rjeseno - senzor broja okretaja, trosak 183 HRK, samo sam morao uz to uzet novi akumulator jer smo ovaj ubili.

 

Ukratko - ovlasteni servis je izvrstan jer su mi pokazali da postoje dvije vrste senzora broja okretaja, mi smo probavali s jednom vrstom koja ne lijeze dobro u kuciste, i ima tendenciju da se pomakne, kad se pomakne, auto vise ne pali.

 

Kako mi je pojasnio, senzor ima na sebi mali zazor koji mora da nasjedne u motor. Tako da su oni nabavili taj s dobrim zazorom da nasjedne.

 

Auto radi, barem za sada. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

 

Jucer upalim auto, Lybra 2.4 JTD 2001,  i krenem na posao, kad nakon par minuta klik - ugasi se auto u voznji. Nakon toga nema teorije da upali, vergla normalno ali ne pali.

 

Čitam po forumu, obično je senzor radilice u pitanju, s tim što ja nisam imao simptome da mi se auto gasi, pa nakon hladjenja opet upali itd, vec je normalno radio i samo odjednom stao.

Dolazio majstor sa Auto-Com dijagnostikom, nema grešaka. Lampica Check Engine svijetli.

Danas ce majstor ponovo doci sa nekom "jacom" dijagnostikom, pa ce opet pokusati detektovati kvar.

 

Imate li ideja? Hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako svetli check engine mora biti greške u motornom računaru.

Neadekvatna dijagnostika je u pitanju.
Neka sa istim adapterom pristupi preko MultiEcuScan (bivši FiatEcuScan) softvera i neka očita grešku.
Za ovo što tebi treba može da iskoristi i besplatnu verziju ako se ne varam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 6. mjesecu sam dao da mi u servisu promijene senzor radilice kojeg sam ja kupio jer sam sa starim imao problema, u vožnji se ugasi ili da neće da upali kada je topao. Kad je hladan sa STARIM senzorom palio je samo tako, nije se mislio. To je bilo početkom ljeta, dani su topliji i auto mi je sa NOVIM senzorom uglavnom palio bez problema, samo kada bi se zadesilo hladno jutro e onda bi teže upalio. Došla jesen, dani hladniji, i svaki dan kada bi sjeo u hladan auto bi teže palio.

 

Primjetio sam da prilikom verglanja, kazaljka obrtomjera skače, čas je na 200 čas na 80 pa na 0 pa na 120 pa opet na 0 i tako, a alanser ga fino vrti, onako pravo muški, a po zdravoj logici bi obrtomjer trebao pokazivati konstantan broj okretaja kada motor vergla. Spojio ga na dijagnostiku i gledao graf okretaja kada vergla kad je hladan i stvarno i graf pokazuje velike oscilacije okretaja. Auto nema ama baš niti ijednu grešku, neki dan promijenio grijače jer smo mislili da je to, očistio egr i opet ga blindiro samo da mi ne javlja grešku da je neispravan (bio pun gareži).

 

Ja opet sumnjam u taj senzor radilice, nije bio nešto skup nije originalni, ja im govorio to, ali oni vele da prvo promijenim grijače, ja promijenio opet isto, sad kažu pitaj na forumu, pa evo šta vi mislite jer žao mi akumulatora i alensera, a sad će zima pa nećeš maknut nigdje ako to ne riješim. A evo slika to šta sam snimio kad sam verglo. 

 

Hvala unaprijed svima na savjetima!

 

Screenshot_2017-09-25-13-51-15.png

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...