YUgisa 2528 Posted September 14, 2015 Ma ovo je zakon, ako se propisano podesi mozes dobiti i performanse i visinu za prelazak preko neravnina i slicno. Ja nesto slicno pravim sebi za prednjicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 14, 2015 To može i u kućnoj radinosti da se uradi. Treba samo dobar metalostrugar / varioc da napravi tzv šolje jastuka, naći jastuke sa kamionskih sedišta ili za kabine. Ventili visine (4 kom) se mogu kupiti na buvljaku. Boca , regulator pritiska i manometar takođe. Ostaje da se nađe neki mali sušač, za teretni program su preveliki.Kod vazduha pod pritiskom problem nastaje zimi kad kondenz u vaudušnoj instalaciji zaleđuje i pravi veliki problem. To se rešava tim sušačima ili antifrizerima.Za egzebicije sa dizanjem i spuštanjem treba skuplja oprema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 14, 2015 Posto nisam bas imao nesto mnogo iskustva sa ovim, a kamoli se vozio i isprobavao...kako se ovo ponasa pri malo ostrijoj voznji i da li je uopste moguce tako nesto sa ovim ili je samo za "show-off" i kur*enje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 14, 2015 To ti je kao aktivno vešanje. Uvek teži da vozilo bude u horizontalnom položaju. Znači ako se vozilo nagne , ventil otvara i upumpava vazduh u taj jastuk dokle god se ne digne na početnu visinu i obrnuto. Znači ako se na toj strani vozilo digne ventil smanjuje pritisak u tom jastuku dokle god se vozilo ne spusti. Tu ima malo tolerancije / lufta kako ne bi non-stop ispumpavao - dopumpavao. Jako prost sistem. I dobar jer konstantno održava istu visinu kako god bilo opterećenje.Sigurno nije dobro i brzo kao dobra stara opruga jer da jeste bilo bi na reliju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 14, 2015 To to, to me interesovalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted September 15, 2015 Ovog sam vidjao, ima air ridehttp://eurodubs.com/foto/automobili/item/356-bmw-730d-e38-gane Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 15, 2015 Ja sam to malo istrazivao (zainteresovala me jedna reklama gde je jedan proizvodjac reklamirao njihov sistem bolji nego gewinde) i vecina sistema nema tu kontrolu visine vozila tj da tezi da ga odrzi u horizontalnom polozaju, sistemi su najcesce bazirani samo na prostom dopumpavanju za potrebnu visinu i eventualno pametni da pamti odredjen pritisak za odredjenu visinu. Ali napretkom tehnologije, kvalitetniji sistemi imaju tu kontrolu i koriste sad savremenu elektronsku opremu za kontrolu i koliko sam ja video (naravno ako nije namesteno) mogu postici nivo fabrickog auta tj neki nivo sportskih opruga (fabricki amortizeri) i losijih gewinda i mnogi ih hvale u kombinaciji sa adaptivnim amortizerima ko sto imaju dosta novijih automobila. Ali ne mogu da se i dalje se realno porede sa nekim kvalitetnim setom opruga i sportskih amortizera odnosno gewinda. Istina, nisam nikad video da neko koristi taj sistem u kombinaciji nekih kvalitetnih proizvodjaca sportskih amortizera ako izuzmemo kombinacije sa tim fabrickim adaptivnim amortizerima. Mada i dalje ostaje problem taj da kod tog igranja sa visinom dolazi do najcesce poremecaja u geometriji trapa, pa da se za voznju i najbolje performanse, oslanjanje mora podesiti da funkcionise idealno u jednom manjem opsegu visine auta, ne moze da se postigne da se vozi savrseno i skroz podignut i skroz spusten i negde izmedju. Usustini kako god da se okrene, taj sistem ima manu da ne moze da poveca tvrdocu auta a da ne utice na visinu auta. Ako je auto visi, on je tvrdji jer je veci pritisak u jastuku i suprotno, manja tvrdoca i pritisak kad se spusti auto i tu najvise gubi naspram opruge koja moze da se ugradi odgovarajuce tvrdoce za odredjene performanse a da ne utice na visinu vozila. Kompenzuje se tom kontrolom horizontalnosti ali i dalje to nije na istom nivou. Ali cisto da ponovim, govorim ovo po onome sto sam video na netu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 15, 2015 ECAS elektronska kontrola vazdušnog ogibljenja postoji od 1987.godine. Ništa novo i spektakularno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 15, 2015 Pa nije novo da tako nesto postoji ali verovatno je sada brza i bolja ili ako nista cenovno dostupnija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted October 30, 2015 Ovaj crveni bmw 730 je bio u Ca kada se vozio drift pocetkom oktobra.Imao sam priliku da se raspitam malo oko cena.Kaze da je njega oslanjanje kostalo 5000 eura.Vise ga nista nisam pitao,kada je rekao cenu sve mi bilo jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted November 1, 2015 Najjeftinija opcija za mk2 Punta koja sam ja nasao je set iz Poljske. Kosta 1000€ + dostava i ide na navoj od gewinde. U prvu ruku nije puno kad se uzme da su setovi za druge aute od 2000€ pa navise, ali onda kad se pogleda vrijednost Punta ispadne da set vrijedi ko pola auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted January 9, 2016 Ja sam to video na audiju A8 4.2 2004 god e sad da li fabicki ili ugradjivano ne znam ali exstra stvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted January 12, 2016 Ugradjivano u mercedes iz 1970godine Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 1, 2016 Mercedes G klase sa ACC vazdušnim oslanjanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 18, 2016 2016. Shelby GT350 sa vazdušnim oslanjanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 16, 2017 Modifikovani Maserati GranTurismo...i onda mu se pokvari sistem za promenu visine ''vešanja'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 17, 2017 Audi A8 Automatsko podizanje auta prilikom ulaska ili izlaska iz automobila. Prilikom ulaska aktivira se pritiskom na dugme za otključavanje na daljinskom, a prilikom izlaska aktivira se otvaranjem vrata. Isto to, ali mnogo brže sistem uradi neposredno pre bočnog udara (vidi se na snimku počev od okruglo 3. minuta video klipa). Reč je o aktivnoj bezbednosnoj opremi koja koristi Audijevo adaptivno oslanjanje kako bi zaštitila putnike prilikom bočnih sudara. U slučaju da senzori osete naletanje vozila brzinom većom od 25 km/h - podići će ugroženu stranu vozila za 80 mm za samo pola sekunde i tako će udaru izložiti značajno krući deo šasije A8-ce. Na ovaj način, na putnike će uticati do 50 posto manje sile nego u slučaju direktnog naletanja vozila na vrata i B-nosač Audijeve limuzine... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 17, 2017 Šta reći... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted November 17, 2017 Na taj nacin ce olaksati i prevrtanje vozila usled bocnog udara, a to moze biti jos opasnije... Quote Share this post Link to post Share on other sites