Jump to content
FAS Goran
Saobracajna Kamera

Naši snimci iz saobraćaja

Recommended Posts

Ma sklonim se ja i kad imam gde, kako je vreme krenulo koknuće te neko što mu bljeska bočni migavac na kolima. 

Nemam ja taj problem, putuj igumane (ako imam gde da smotam ili usporim), ja ionako krećem ranije pa stignem gde treba :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja danas isekao tipa sa BMW koji je vozio bar 30kmh brže od ograničenja...jbg ušao mi u mrtav ugao,nisam ga ni video...za koji mm me promašio...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U povratku sa Mirijeva (bio kod AS Đole na proveru trapa, bio mi sumnjiv...kugla montirana pre skoro godinu dana nije izdržala..beš kvalitet), kružni tok kod opštine Novi Beograd, stariji gospodin u 500L me nije video....za malo karambol. Jbg, nekad ni indikacija nije dovoljna. 

Kamera širokougaona (170), bilo je dosta bliže.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije crna tačka jer se to postaje kada ima dosta poginulih na nekom pravcu.

Kružni tokovi se i prave baš zato što svi sudari u njima ustvari mogu da budu uglavnom samo čukanja. I na ovom snimku se to vidi...da je slučajno došlo do kontakta to bi bilo klasično čukanje. Ne prave se kružni tokovi zato što se niko u njima ne čukne, već zato što po pravilu bude samo to.

 

Sa druge strane, semaforizovane raskrsnice prave veći problem jer ljudi ne ispoštuju semafor, nije retko da se i da gas da se prođe ''na žuto'', ili ne procene dobro rastojanje kad su dužni da propuste po pravilu desne strane, i eto mnogo ozbiljnih udesa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi Nešo, 5 godina sam svakodnevno, 7/24 prolazio taj kružni tok po 20 puta dnevno, minimum, i ono čega sam se nagledao je bilo daleko od čukanja. Prevrtanja na krov, ispali ljudi iz automobila, pokošenih biciklista i pešaka.... da ne nabrajam, možda po definiciji nije, al po meni jeste crna tačka, čak i u odnosu na Slaviju na koju većina kuka i gde su veće gužve pa se vozi opreznije.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cesto tu naletim na neko cukanje, a cudi me kako ih nema i vise.

Lepo je zamisljen ali 50% ljudi ocigledno ne zna pravila u kruznom toku...

Da ne racunamo tu i pravila "jaceg" i slicno.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj kružni tok je opasan, posebno na mestima gde Bul Mihaila Pupina ulazi iz pravca starog Merkatora i delimično iz Pariske komune. Svaki drugi-treći put kada prolazim tuda, a prolazim meltene svaki dan,  rizikujem sudar od ovih što dolaze od starog merkatora. Ili moram da usporim jer vidim usijane glave koje bi najradije proletele kroz mene ili zbog izletanja moram da se prestrojavam u traku pored i rizikujem da udarim nekoga ko iz leve trake produžava prema Fontani.

 

Situacija kao sa snimka.

 

 

Na istom mestu je burazer pre 15-ak godina imao saobraćajku, doduše bez psoledica osim po auto, izleteo narkoman identično kao ovo govedo u Seatu, samo što se nije zaustavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Slaviji je u 90% slucajeva guzva i cep pa se krecu sporo, ostalih 10% je u periodu 23-06. Zato je tu i manja verovatnoca da se cukne. Sad i zimi jos i nekako, leti kad ima motora to je posebna prica. Kruzni na NBG po meni je dosta pregledan, ali ima tu i nedavanja migavaca (gledam hoce li i gdece da skrene a i opet razmislim da ga nije zaboravio kojim slucajem jos iz Zemuna ili centra) pa je tesko i skontati ko gde hoce. 

Ja verujem da me nije video od pasata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruzni je majka, ali ljudi sto rece neko u Srbiji je uvek zakon jaceg u pitanju!

Pobogu ja imam ekcesne situacije skoro svaki dan na Topciderskoj zvezdi, mugu misliti kako je na NBG!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisali smo vec vise puta o tom kruznom toku na NBG. Najkriticnije je ukrstanje od starog Merkatora - pogotovo ste se relativno ravno i brzo ulazi iz pravca grada, a Indijanci iskacu iz pravca Zemuna. Upravo situacija koju je @Woodoo okacio. I onda ne retko zavrsavaju na krovu, tamo na ostrvu u Pariske komune.

 

@ISV_01

Imenjace, cisto licno vidjenje - mislim da je iznad bilo poprilicno tvoje krivice ;) . Taj kruzni tok ima 3 trake. Ovako kako si krenuo sa iskljucenjem direktno iz unutrasnjeg prstena, KROZ TRI TRAKE - licno se iskljucujem samo u dva slucaja:

1. kada u kruznom toku nema nigde nikoga ili nocu, pa mozes da "seces" i hvatas najkracu putanju

2. kada me neko "pokriva" sa desne strane, ko se takodje iskljucuje

 

U suprotnom, pogotovo kada je guzva, uz desni migavac polako uhvatim bar srednji prsten. Ovako si (cak i uz ukljucen desni migavac) "navukao" ovoga sa 500L da krene u tok, jer je mislio da ces se iskljuciti najmanje na sledecem izlazu ka Opstini. 99% da bih i ja obazrivo krenuo da sam video 2 prazne trake za iskljucenje.

A ako gledamo skolski - ti si vec kod Pariske komune trebao polako da budes bar u srednjoj traci za iskljucenje. Iskreno da ti kazem, vec dok sam gledao video, osecao sam da moze da se desi nesto i da nisi nista prethodno napisao. Tj. bilo mi je nekako "nelagodno", gledajuci iz pozicije kabine, desava se nesto sto ja ne bih uradio.

Evo krakog a poucnog videa o koriscenju toka sa 3 trake. Ti si na iskljucenju uradio upravo ono sto prvo navode kao pogresno. A trebao si da uradis bar priblizno kao na 1:10. Nadam se da ne shvatas nikako drugacije nego dobronamernu razmenu misljenja ;) : 

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan To o cemu pricas ima smisla da je:

1)Kruzni tok velik bez toliko bocnih ukljucenja (na ovom ih ukupno ima 3 i toliko izlaza). Pod velik mislim na obim kruga kruznog toka gde bi mi putanja bila malo duza i imao vremena to da uradim bez da iko pomisli da cu da odem prema Tosinom bunaru (da sam dao migavac da se tu prestrojim u 2.krug);

2)Da postoje 3 ulazne trake u kruzni tok (i ima, ali je treca zuta ali u vremenu kada prolazim nije upotrebljiva - ne znam ima li vremensko ogranicenje, koje je ovde nebitno obzirom na vreme prolaska) te bi bilo i logicno da udjem u eventualno 2.gom trakom i pratim sta se desava u traci sa leve strane, da me neko ne osine;

3) Da obrnem ceo krug da bi se prestrojio u 2.prsten bez da ikog ugrozim ili da nekog ne isecem jer je pomislio da izlazim (situacija br. 1).

 

Ono, nije da se pravdam, ali mislim da je ovako najmanja moguca steta ucinjena. Ulaskom u kruzni iz krajnje desne trake (ne zute) opet ne bi bilo korektno a prestrojavanje u em malom kruznom sa 2 ulaza/izlaza nacickana na relativno bliskom rastojanju (mislim da je nedovoljno blizu za bas sigurno prestrojavanje uz pracenje saobracaja u kruznom - trake i ulazi u kruzni tok). 

Istina, nije precizno zakonski regulisano kod nas, ali onda pogledam kruzne tokove i markacije linija izlaza kod nas (sve trake isprekidane) i npr Poljaka (imaju striktne zabrane iz odredjenih prstenova). 

 

Shvatam dobro poentu tvog posta i potrudicu se da isto primenim.. Koliko je moguce i izvodljivo. 

PS: Sve se ja slazem sa 1:10 ali simulacija nema auta koji se zaustave jedno 30-50cm posle mesta za ukljucenje u kruzni tok, sto nije samo slucaj kod nas.... +N drugih stvari gde je N prirodan broj veci od 1.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, cisto caskamo, opusteno ;) . Po meni je samo upitno kasno prestrojavanje za iskljucenje. Za neke stvari vazi slicna logika kao i u obicnim raskrsnicama. Kao kada bi iz trake za levo isekao sve i skrenuo desno. I taj i iz desne bocne ulice bi ocekivao da ces levo, a ne na njega ;) .

Iza ovoga Passata, covek sa 500L u dve trake nije video nikoga ko se iskljucuje desno, to je poenta. A pretpostavljam da je zato vec delom gledao da njemu neko ne izleti sa strane, iz pravca autoputa.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, tu nema dileme. Na meni je zbog mene i drugih da neke i navike stecene neiskustvom ispravim. Nego, da li je markacija na nasem kruznom slicna markaciji na tom? Mislim na princip sirenja trake iz samog centra ka spolja, jer se meni ne lici da je tako vec puni krugovi? (je, nisam gledao iz vazduha) Znam da nema punih linija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo su puni krugovi, tri prstena. Prolazim tuda skoro svaki dan vec vise od 2 decenije :) . I nagledao sam se slaganja i slaganja na tom kruznom toku. Bile su i po 3 trake u ulicama za ukljucenje i iskljucenje, ali je relativno skoro u nekim odvojena po jedna zuta. Najveci problem je sto je iz nekih pravaca NBG tok izuzetno brz ako nema mnogo vozila. Recimo prolaz iz grada ka Pariske komune. A u kombinaciji sa bahatoscu dolazecih vozila iz pravca Zemuna su i najcesci i nimalo naivni udesi maltene pod 90 stepeni. Taj deo toka, po meni, nije bas najsrecnije projektovan, vise lici na obicnu raskrsnicu.

Naravno da svi po malo "odsecemo" :) kad god se moze , retko ko po BG vozi skolski. Ali opet treba biti fer (ali i pazljiv kao u tvojoj situaciji) prema ljudima koji cekaju da se ukljuce. I na vreme im signalizirati nameru i polozajem vozila i migavcem. Ovo poslednje je kod nas misaona imenica, u suprotnom bi sve bilo i tecnije i sa manje posledica.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Izleteo mi ciga jer je mislio da uslovno zeleno podrazumeva zeleno. Plus je mogao da uđe u prvu traku desno jer je u vreme sudara slobodna za vožnju. Ali kad neko ne zna pravila....ode 50 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego, reci ti meni kako si ili ces naplatiti osiguranje od Cige?  Jel si trazio sa se nasmeje pa si udelio krose i dobio zlatnu odstetu? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Woodoo

Jos ta prva desna nije uvek zuta traka, vec samo u odredjenom vremenskom periodu! A svakako se skrece u prvu desnu traku... Ko da je bre vozio Dajca, katastrofa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ISV_01 said:

Nego, reci ti meni kako si ili ces naplatiti osiguranje od Cige?  Jel si trazio sa se nasmeje pa si udelio krose i dobio zlatnu odstetu? :D

Dao pare na licu mesta, bez krošea, valjda sam ubedljiv i bez sile :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da nisi ti malo pre brzo isao? Po snimku mi tako deluje? 

Ganci je kriv to je nesporno ali....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...