Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
tzkoboo

Grande Punto 1.4 - problemi sa alnaserom

Recommended Posts

Nekoliko puta mi se desilo da kada hocu da upalim auto se cuje cudno zujanje anlasera i pobrljavi elekrtonika (svetla na instrument tabli), i nasao sam klip na tjubu , gde covek ima isti problem . Do cega je to (cetkice, biksne... ) i da li je to za popravku ili za kupovinu novog anlasera. I koliko to kosta od prilike ( popravka anlasera, ili kupovina novog/polovnog)  hvala unapred .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako diodice na ins tabli pobrljave onda treba obavezno prekontrolisati spojeve od + akumulatora do alansera i narocito od - pola preko karoserije i na menjac! Mnogi zanemaruju spoj na menjacu i karoseriji.

Ako su spojevi bezprekorni onda remont!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je bio slab kontakt, + klema je bila razlabavljena... sad je sve okej. Hvala vam ljudi, posebno tebi Zvezdo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se pridružim klubu i da prijavim da sam imao identičan problem koji je gore naveden. Dakle, isti zvuk kao u video sa vrha i problem je pravila razlabavljena klema na akumulatoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo nekromansinga... 

Desava mi se ujutru, odnosno posle duzeg stajanja da mi prilicno duze vergla pre nego sto upali i kao da jedva upali, jako vergla cini mi se ali nekako jedva upali (probacu ujutru da snimim). 

Odmah sam pomislio na akumulator, trenutni je Varta 52ah, star 3 godine. Medjutim, izmerih napon, pre paljenja 12.2, pri verglanju nije pao ni malo i kad krene alternator da puni bude 14.4. 

Logican sled dogadjaja bi bio da se proveri anlaser.  Jel postoji mogucnost da je nesto trece u pitanju? 

Motor je 1.4 77ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze biti i regulator pritiska goriva ili da je oslabila pumpa goriva ali prvo treba proveriti anlaser jer najcesce slab akumulator ili anlaser kod benzinca prave takav problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAP senzor pri startovanju motora ne igra nikakvu ulogu tako da ne moze da pravi problem jer on meri razliku atmosferskog pritiska i pritiska u usisnoj grani koji ne postoji dok se motor ne startuje.

 

Senzor temparature recimo moze biti jos jedan od uzroka losijeg starta motora pogotovo u hladnijim danima

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran da li moze preko MAP-a tj da li je tako reseno kod nekih kola ali uglavnom postoji senzor temp. vazduha u grani koji je postavljen kao i MAP na samoj grani (mada moze biti i na kucistu leptira usisa) i senzor temp. rashladne tecnosti koji je na bloku ili na termostatu. Ja sam svojevremeno imao problem sa ovim drugim, u hladnim danima je bilo otezano paljenje kad sam zamenio termostat zajedno sa senzorom paljenje je bilo znatno bolje.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno sam se bas malo bavio problemom teskog paljenja, i nasao sam da pri startovanju ECU uzima 4 podatka: temp rashladne tecnosti, temp usisa, senzor radilice, i voltazu. Na osnovu toga daje varnicu i ubrizgavanje. Problemi koji mogu da se pojave, a ne mogu da se (lako) detektuju dijagnostikom su uglavnom vezani za gorivo, pumpa, povratni ventil, dizne, pa cak i samo gorivo. Staviti auto na dijagnostiku, pokrenuti snimanje ova 4 parametra i onda zaverglati. Ako su svi parametri okej, onda pregledati sistem za ubrizgavanje (od pumpe do dizni, sve izmedju). Licno ne bih sumnjao na alnaser, ali ne kazem da je nemoguce da on bude uzrok. U krajnjoj liniji, ne treba iskljuciti trosnost motora, mozda postoji neko curenje kompresije kroz ventile, ili karike. Ovako samo pogadjati preko foruma, svakako je nemoguce. 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rashladna tečnost se pokaže na skali,Voltaža ako je loša pokaže na tabli.Map ne pokaže nigde osim što brlja sve čak i ventilator na hladnjaku hoće da upali.Gorivo i dizne moguće ali ako rad lepo kad upali baš je retkost da je to u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...