tosonije 3 Posted June 7, 2014 mali Update slika.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 7, 2014 Kupio si nove hol šrafove za tablicu ? Kako si zadnju tablicu uklopio ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted June 7, 2014 (edited) novi prohromski da ne rdjaju!!! Isto sam uklopio i zadnju tablicu... na 4 srafa i caolina... jeb* mi se za ono kao ne smeju da se buse tablice, platio sam ih i briga me... Na stilu mi je u Grckoj ispala tablica iz okvira pre 3 godina (pa sam je jurio 10 km unazad, i nasao je srecom), i od tad okviri= nikad vise! ovo je najlepse (za mene) i najbolje resenje... Imal li ko podatke o bucnosti brava? Bas bih zeleo da vidim zvanicne podatke... merio sam kod sebe telefon i programom sound meter kad je hladan motor 63-64 db a kad se zagreje na radnu 60-62 db... u voznji oko 70-80 db u zavisnosti od brzine obrtaja muzike ventilacije... Edited June 7, 2014 by tosonije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 7, 2014 Ivan like this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 7, 2014 Kako znaš ?Juče sam se igrao sa tablicama i lepo ih zanitovao. Samo jebo ih konstruktor i ko im je projektovao rupe za zadnju tablicu. Razmak gornjih rupa je za 8 mm veći u odnosu na donje stim što su rupe sa leve strane po vertikali a rupe sa desne strane pod nekim uglom. Znači pet rupa sam napravio. Jedino što sam poneo šilo i lako izbušio petu rupu, skalpelom isekao višak.Tablice se lako buše i dovoljno je samo šilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 7, 2014 Hahahahaa,, iz tih razloga nisam ni pokusao da srafim zadnju. Prednja je zanitovana.Ne znam gde da nadjem onaj nosac tablice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 7, 2014 Kakav nosač ?Misliš na one plastične žabice koje čim pogledaš upadnu u vrata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 7, 2014 Hahahah te zabice ssu jako plasljive.Ne nego bas nosac koji se usrafi u vrata, a tablica se srafi-nituje u njega. Velicine je kao i tablica i ne vidi se iza nje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 7, 2014 Komplikovano, može da proizvodi buku. Daleko jednostavnije direkt u vrata na postojeće rupe, samo naći za to pravu pop nitnu.Ovakve koje se dosta rašire Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 7, 2014 Za sve imas resenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 7, 2014 Pošto tih nitni nema , oko mog rešenja sam se namučio. One glupe žabice sam izbio i ostale su kvadratne rupe recimo 8-10 mm. Da nitna ne bi sa zadnje strane samo proletela morao sam da postavim podlošku sa unutrašnje strane vrata pa da se nitna o nju osloni. Za dve sam jedva uspeo da zavučem ruku (i izgledalo kao da sam kupao mačke), a one druge dve jedva sam dohvatio sa magnetom na teleskopu (kao antena). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 7, 2014 Ma kroz te plasticne prolazi m8 provereno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted June 7, 2014 A zbog cega ne holsrafi? Em sto moze da se skine tablica u svakom trenutku (sto i nije dobro mozda jer mogu lako da s eukradu) em sto je lakse za uraditi... Mada ako neko oce da ukrade tablice sjebace i popnitne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17592 Posted June 7, 2014 Ivan like this , naravno... Svoju zadnju tablicu sam resio kao sto je Janakis objasnio. Ime, nema nikakve buke, stoji kao da je iz komada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 8, 2014 Bušenje tablice nije zabranjeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17592 Posted June 8, 2014 To smo valjda vec odavno apsolvirali , ali nije na odmet ponoviti . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 8, 2014 Nije meni busena tablica, samo kroz ram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted June 8, 2014 Bušenje tablice nije zabranjeno.To smo valjda vec odavno apsolvirali , ali nije na odmet ponoviti .Meni nije jasno kako nije zabranjeno, kada svi kazu da jeste i svuda pise isto evo npr i ovaj text http://www.vrelegume.rs/test/taksa-za-ukradene-tablice/Ja bi voleo da je dozvoljeno, probusio bi odma, ako neko nadje neki clan zakona gde pise da jeste ili nije neka zakaci link, mozda cak da se otvori nova tema o tome pa da se prebace ovi postovi.Sent from my HTC Desire 601 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 8, 2014 Sta me briga da li jeste ili nije. Prednju sam izbusio na cetiri mesta i cao. Zadnja nije morala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 8, 2014 Lepo se vidi na crtežu predviđena mesta za rupe. Znači može. Pravilnik http://www.spos.info/downloadables/pravilnici/pravilnik_o_registraciji_motornih_i_prikljucnih_vozila.pdfSlike http://www.registracija-vozila.rs/2013-07-22-09-05-09/nove-registarske-tablice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17592 Posted June 8, 2014 (edited) Kuvalja, ja tako vozim sva privatna kola od '97. - nikad, niko, nista na tu temu...Da ne bude totalni off : Sale, spremaj neki 'ladan sok, eto me kasnije da vidimo oko mapa . Edited June 8, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 8, 2014 Svuda se pojavljuje, RTS, Opel forum itd Juče videh prvog beogradskog VO, tačnije BG 001 VO i što je najtužnije Stilo MW.Kada bi mi na šalteru izvukla ovakvu tablicu samo bi pokupio papire i tutanj. Evo i foto dokaz (slika je lošija, telefonom sam slikao ). http://www.rts.rs/page/magazine/ci/story/256/%D0%93%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BE%D1%86%D0%B8+%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8/847278/%D0%93%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BE%D1%86%D0%B8+%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8+(23.2.2011).html http://www.google.rs/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg18.imageshack.us%2Fimg18%2F8923%2Fneobicnetablice.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.opelclub.rs%2Fforum%2Farchive%2Findex.php%2Ft-6487-p-2.html&h=480&w=640&tbnid=C7GJfIBmUI5TJM%3A&zoom=1&docid=vNVAlvX2M807eM&ei=H8WUU4P3H8XK0QW1-4H4DQ&tb Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted July 15, 2014 Malo azuriranja u temi... Prilikom kupovine auta pre nekih 7 meseci utvrdili smo da u prednjoj desnoj viljusci ima malo lufta u kugli, posto je po mom subjektivnom osecaju bravo daleko tisi unutra od stila, tako se i to sitno lupkanje veoma malo osecalo. jedino se oseti kada leva noga stoji na kvacilu i prelazi se preko neke kratkotrajne rupe gde se oseti onako malkice kao da lupne. Tako da taj luft nisam sredjivao sve do sada, odnosno nekih 7 meseci ili 10 000 km koliko sam presao... Posto planiram da u narednom periodu predjem nesto vecu km, (mozda odem i do Francuske kod dede) odlucih da sredim to. Ivan mi rece da kod plavog mosta ima servis koji saradjuje sa kragujevcanima za remontovane delove trapa, tako da se juce uputih tamo. Imali su na stanju viljusku i ja je kupim (remontovana viljuska za bravo staje 2800 din sa godinu dana garancije) posto ljudi vec imaju servis a nije neka preterana nauka zameniti viljusku ja se odlucim da je na licu mesta zamenim da se ne bi cimao dalje. Podignemo mi auto, i ja kazem majstoru da isproverava i levu viljusku stabilizatore krajve spona... Kad na moju nesrecu i leva viljuska jadnica ima malko lufta, a i oba stabilizatora su u osrednjem stanju, posto delovi nisu toliko skupi i posto je potrebno posle bilo kakve intervencije odraditi reglazu trapa odlicim se ja na brzinu da izmedjam obe viljuske i oba stabilizatora. cene: viljuska 2x2800 din = 5600 din, stabilizator 2x 1200 din=2400 din sto staje 8000 din, zamena obe viljuske i oba stabilizatora je 2500 din i 1500 din centriranje trapa. Mislim da su cene OK, sve mu dodje na malo jace od 100 evra, a sada mi je malte ne nov prednji trap. U voznji auto je perfektan, nema da susne ni malkice, zadnji silen blokovi su osrednji ali ne moraju se jos dirati, tako da ce to ici jos tako. Osim plocica ovo je prvo ulaganje u potrosne delove do sada posle nekih 10 000 km, ima jos nekih sitnica (jbg ni jedan auto ne moze da bude bas perfektan) ali otom potom... iskreno receno ja koji sam erfekcionista u tom pogledu nisam ni sa tim "losim"stabilizatorima i viljuska osecao neka lupanja, kod stila je to bilo daleko izrazenije iako je sve bilo OK... Sa moje strane moja preporuka za delove i ugradnju istih... Ljudi uopste nisu skupi, daju garanciju i mislim da je ovo daleko prihvatljivija ponuda nego platiti originalnu jednu viljusku 70-80 evra ili kupovati raznorazne falseve po Kitu ili AP-u... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 15, 2014 Koja garaza tacno od onih kod plavog mosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted July 15, 2014 To je taj Tejovic iz Kragujevca,tj.njegov brat. A servis za centriranje trapa i to gde si zamenio delove drzi Vranjanac,vec dugo,dugo je tu. Inace,sve pohvale za njih a i za tebe jer volis da je sve kako treba. Garaza izmedju dve perionice... Quote Share this post Link to post Share on other sites