Jump to content
FAS Goran
tosonije

Moj novi drugar Nuova Bravo 2.0 mjet (165 hp) emotion + svasta nesto...

Recommended Posts

Daleko je lepsi brao sa 17cama,to je tako,ali koliko lepsi toliko vise i strada,samo ne obracamo paznju na to,gledamo lepotu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se sve izdesava dok nisam bio tu nekoliko dana.... ccccc... procitah sve na briznu... meni i ne smeta, ako neko moze neka uredi i obrise visak...

 

@ marko bgd- styling auta me ne zanima uopste! Znaci nikad autu ne bih zatamnio stakla, spustio ga. dopravio mu kackete spojlere ili ti ne znam ni ja sta... tako je moje misljenje i to je to... to su sve gluposti, znam stotine i stotine likova koji su skrkavali hiljade i hiljade evra na styling i nista dobili nisu, neko ih cukne na parkingu, nekome padne nesto na auto, nekad i grad (kao padavina) odradi svoj posao, tako da mi ne pada napamet da ulazem u takve gluposti, jer auto vozim svakodnevno u gradu i moguce je svasta... u najbezazlenijem slucajevima to je samo ono da neko nekog vratima zakaci, ili da se nesto ogrebe prilikom utovara stvari... tako da ne vidim razlog za bacanje para, pogotovo za pravljenje neke budzevine od obicnog gradskog auta kakav je bravo...  Manji auto mi ne igra ulogu, a takodje ni slabiji 2.0 mjet sa ovom mom konjazom mi igra ulogu i to je to, samo ocu da kazem da mi se pare ne bacaju na ono sto me ne zanima u zivotu... Inace moj auto je za sada u top stanju, sa uradjenim velikoim servisom na svi ORIGINAL delovima, stavljenim novim ORIGINAL plocimama, itd itd... sad imam spremljen set original filtera za sledeci mali servis... I za to mi nije zao da dam pare...

 

Kad auto vozim pun gas i zelim da izdivljam malo na potrosnju ne gledam, jer tada zelim da ispunim neke svoje potrebe, za brzinom, snagom i ne znam ti ja cim... takodje vozim 2T kros motore koju trose nenormalno, na njima se potrosnja i ne moze meiriti na 100 km, vec po radnom casu... mnogo puta mi se desilo da na 70 km potrosim po 10 litara benzina, ali osecaj snage proklizavanja driftovanja i svacega krosom (hard endurom) nema cenu! motor vozim maximalno 3 dana mesecno tako da mi to ne predstavlja opterecenje, neka trosi koliko oce, bitno je da se ja plasim motora i njegove bezobraznosti, i u mnogim situacijama se ne sme dati pun gas... (ko ne zna o cemu pricam neka kuca na you tubu: KTM exc 250 ili ktm exc 300 ili kawasaki kdx 250 R itd itd... pa ce videti...)

 

Brava vozim svaki dan po najmanje 30 km, a to cesto bude mesecno oko 2000 km, i sto bih bacao bilo koju kolicinu novca ako ne moram? na 2000 km mesecno je 20x recimo 0,5 litra to je 10 litara nafte to je 1500 din mesecno... sto bih bacio 1500 din? samo zbog 17" felni?

 

Dalje, sa 17" felnama auto je neudobniji, tvrdji do zla boga u odnosu na 15", sa 17" se moze voziti samo na auto putu i besprekornim putevima, a svi znamo kakva je cela Srbija... ne sastavlja se po 500 m bez rupe...

 

Ko ne veruje sto se potrosnje tice neka dodje kod mene, ja mu dajem dizalicu neka menja tockove pa cemo probati, istu turu vozimo sa 15 i sa 17, stavljamo tempomat na istom delu auto puta pa cemo videti... Pogledajte samo po stranim forumima gde su ljudi ispitivali koliko 1kg mase tocka utice na potrosnju, koliko se ja secam 5kg mase na pogonskom tocku je kao 100 kg mase tereta...(nemojte me drzati za rec)... 

 

@ dante bg- naravno da se oseti razlika u kotrljanju ALU 17" tocka u odnosu na celicni 15"... ja je makar osetim, takodje osetim i kada mi je pritisak u gumi malo manji... mozes imati i 500 konja to se oseti, odnosno ja osetim... neko i ne oseti da ima dpf i kad mu je zapusen dpf.. ali jbg...


Zadovoljstvo nema cenu ;)
 

 

Mislis na zadovoljstvo da kada predjes preko lezeceg policajca, da ti tu ostane bubreg? ili ti se kompresuje kicma jedno pola cm, kao na 6-7 G :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drzanje na putu izmedju 15" i 17" nije bas za poredjenje. Kad vec pricamo o spustanju, moj spusteni Punto neke krivine pegla bolje od Brava ;) tako da ja pricam i o tom zaovoljstvu, ne samo esteckom.

Sto se tice kompresovanja kicme, ojacaj malo misice :p svaki dan provodim sa tvojim rukovodiocima letenja tj rukovodiocima svih jedinica uglavnom tako da znam o cemu je rec ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daleko je lepsi brao sa 17cama,to je tako,ali koliko lepsi toliko vise i strada,samo ne obracamo paznju na to,gledamo lepotu..

 

U pravu si bane potpuno... 

Drzanje na putu izmedju 15" i 17" nije bas za poredjenje. Kad vec pricamo o spustanju, moj spusteni Punto neke krivine pegla bolje od Brava ;) tako da ja pricam i o tom zaovoljstvu, ne samo esteckom.

Sto se tice kompresovanja kicme, ojacaj malo misice :p svaki dan provodim sa tvojim rukovodiocima letenja tj rukovodiocima svih jedinica uglavnom tako da znam o cemu je rec ;)

 

da ali zar nije bolje kupiti u startu sportski auto tipa neke imprece, i caoooo nego spustati brava punta juga... staviti ne znam koje felne, spojelre pragove, krila, potpkrila, izduve naduve, kackete, kape i ko zna sta...

 

Mislim treba imati cilj u zivotu kakav auto ,motor (avion :D ) zelis... ja zelim samo da bude azdaja ispod haube, koju mogu da probudim tako sto spustim malo desnu nogu... a 17" felne mi nece mnogo pomoci... i moje 15" celicane sa madjarskim ratkapnama od 1200 din i KLEBEROM starim 5 godina su se lepo nosile sa svom snagom mog mjeta... naravno da je auto stabilniji sa 17", ali opet kazem mene to ne zanima... potrebno je mnogo veliko znanje iskustvo i umece da bi se ta razlika osetila... ako neku krivinu peglas sa 70 kmh sa 15" felnama tesko da je mozes proci sa preko 75-80 kmh sa 17" felnama... tako da su to veoma male razlike i poboljsanja koja skupo kostaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al ga zamrsiste :)

17 daleko lepse nego 15,ne puno od 16,ali haba isto tako daleko vise auto od 15 i malo vise od 16,mozda i jeste odlicna guma za to 16,ali da sam na  mestu Tosonija,ostavio bih tako kako jeste,vozi tog bravisu ,takav kakav jeste,neko je ljubomoran,neko zlo/dobro nameran itd...ne mozes ugoditi nikad nikome,pa cak nekada ni sebi....

Uvek kazem jedno,a to je ,da ako ga je fabrika napravila za 17 felne i gume i pri tome nista drugo nije menjano,kao ni kod onog sto je sa16 ,neka ga takav i naravno svi mi moramo voditi racuna o putevima,ja imam od mog mesta do bga prav put,mozes i 300 da vozis ako imas cime,po obrenovcu nema toliko rupa i slicno,uglavnom je sve ok ,sem visokih sina,ali kada se sagleda bg,to je blagi uzas i sramota,od sina,sahti,rupa,ivicnjaka do valovitih naslaga itd...

 

Zato Aco vozi tog bravisu sa 17 i uzivaj,prezivece,malo vise vodi racuna o putu i to je to :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pusti price, to sto ti imas istancan osecaj za sirinu i pritisak guma a nemas za voznju mogu samo da te mrze. Nego koje si original filtere uzeo i gde jer ja treba sada da radim servis pa bi uzeo samo original.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika 16 / 17 i 18 . Pa ko voli....

 

 

 

Udobnost_1.jpg Udobnost_2.jpg
 
Udobnost_3.jpg Udobnost_4.jpg
 
Udobnost_5.jpg Udobnost_6.jpg
 
Udobnost_7.jpg Udobnost_8.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pusti price, to sto ti imas istancan osecaj za sirinu i pritisak guma a nemas za voznju mogu samo da te mrze. Nego koje si original filtere uzeo i gde jer ja treba sada da radim servis pa bi uzeo samo original.

 

Od boleta sam uzeo delove SVE u originalu. Po exrta cenama... (ziveo bole! :D )

 

A za veliki servis sam naleteo na akciju pa sam uzeo relativno povoljno ceo set.. zupcastog rolera i vodene pumpe... to je bitno imati original kao i filtere, pogotovo filter nafte koji cuva pumpu i dizne... ostalo moze fals... 

 

Najaci su mi ljudi sa 17" ili ne daj boze 18" felnama na autima kubikaze 1.6 i to benzinci sa 120-130 Nm obrtnog koji jadan nece da "lizne"... Ali bitno je da se furaju felne, da svi vide auto... Meni odlicno bilo zimus i sa 15", bitno je da on slajfuje trecu, a da li ce se svkako okretati i gledati auto ne... (makar meni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da kad neko udje u krivinu sa 15'' sa 80 (recimo da je to max sa tim gumama) i sa 17'' 85 (i to da je max) da ce da ima isti osecaj tj osecaj da je na granici preko koje ce auto da proklize. Za zimu definitivno 15tica zakon, em visoka, uska, jeftinija. Sira guma je super za autoput pogotovo recimo u nemackoj gde ga stavis na 180 tempomat i on krstari. Ali za nas gde vozis slalom da izbegnes rupe mislim da 17tice pogotov nisko profilne su losiji izbor. Mada opet ja vozim na 225-45 R17, kad sam uzeo auto te su bile na njemu, jako mu lepo stoje, felne su kao nove, dobio sam sa njim zimske ja sam kupio letnje i to je to. Misim da je najboji izbor imati vece za ''letnji'' period i manje za zimu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za ovih skoro 2 godine druženja sa Stilom došao do zaključka da mu lepše leže 16'' neko 15''. Jeste sa 15icama nemerljivo udobniji, ali desilo se par puta da mi proklizaju sva 4 točka tamo gde 16'' lagano prolazi i to prednji šlajfuju, a zadnji opisuju krug. Ne baš lep osećaj tako da ja ipak preferiram 16'' gde može, A za po snegu mi je svejedno, ionako vozim kao po jajima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Razlika 16 / 17 i 18 . Pa ko voli....

 

Udobnost_1.jpg Udobnost_2.jpg
 
Udobnost_3.jpg Udobnost_4.jpg
 
Udobnost_5.jpg Udobnost_6.jpg
 
Udobnost_7.jpg Udobnost_8.jpg

 

 

 

Svaka cast za test Ivane.ik... To je to o cemu pricam... Pa ko ne veruje neka proba, pogleda, procita ili sta god. Eto vidi se lepo 0.3 sekunde je duze obrzanje na 1/4 milje (400m) a 0,3 sekunde je 2-3 duzine automobila... znaci 2 auta identicna iste snage sa razlicitim tockovima 2-3 duzine razlike na 400 m... takodje preko 0.5 litara veca potrosnja...

 

0,4 sekunde vece ubrzanje 0-100 kmh...

Mislim da kad neko udje u krivinu sa 15'' sa 80 (recimo da je to max sa tim gumama) i sa 17'' 85 (i to da je max) da ce da ima isti osecaj tj osecaj da je na granici preko koje ce auto da proklize. Za zimu definitivno 15tica zakon, em visoka, uska, jeftinija. Sira guma je super za autoput pogotovo recimo u nemackoj gde ga stavis na 180 tempomat i on krstari. Ali za nas gde vozis slalom da izbegnes rupe mislim da 17tice pogotov nisko profilne su losiji izbor. Mada opet ja vozim na 225-45 R17, kad sam uzeo auto te su bile na njemu, jako mu lepo stoje, felne su kao nove, dobio sam sa njim zimske ja sam kupio letnje i to je to. Misim da je najboji izbor imati vece za ''letnji'' period i manje za zimu. 

 

Potpuno si u pravu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je kad da sam kupio Panameru koja fabricki dolazi sa 19" - 20" , skinem te felne i stavim neke od 16" - 17" zato sto su mi udobnije, a to sto oko tocka mozes u rub lagano da stavis jos jedan tocak to nema veze, klasicno skrnavljenje dizajna . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzimas panameru? Znaci ukinuli vam porez solidarnosti? :p

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Panameru celicne 15'' sa ratkapnama :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda moras i manja klesta i diskove :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Najaci su mi ljudi sa 17"ili ne daj boze 18" felnama na autima kubikaze 1.6 i to benzinci sa 120-130 Nm obrtnog koji jadan nece da "lizne"... Ali bitno je da se furaju felne, da svi vide auto... Meni odlicno bilo zimus i sa 15", bitno je da on slajfuje trecu, a da li ce se svkako okretati i gledati auto ne... (makar meni)

 

 

Ja tih problema nemam :D

Moj ne ide,te ne ide,koje god tockove da mu stavim.Bar onda nek lepo izgleda :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...