Ivan BG 720 Posted March 19, 2014 Šta je ono sa onim ratkapama? Koliko košta da ih skineš i voziš lepo čeličane k'o svi normalni? Nema tih para za koje bih skinuo ratkapne kupljenje u Subotici na pijaci za 1200 din... Nema vise ni ratkapni ni celicnih felni....sad su bas lepe 17-tice, vidjam (Brava) ga i ja redovno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
isparivac 0 Posted March 20, 2014 onda izvini pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 20, 2014 E bolje ti tamo udji avionom,nemoj da ti ovi prevaranti moj drugari placaju zeleni karton,pusti to i nemoj da menjas 17 za 16 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted March 20, 2014 Šta je ono sa onim ratkapama? Koliko košta da ih skineš i voziš lepo čeličane k'o svi normalni? Nema tih para za koje bih skinuo ratkapne kupljenje u Subotici na pijaci za 1200 din... Nema vise ni ratkapni ni celicnih felni....sad su bas lepe 17-tice, vidjam (Brava) ga i ja redovno. Hahahahahahahaha, ma stavio sam 17 alu, ali nisam bas u potpunosti zadovoljan, dosta mi je tvrdji auto, tacno se oseti tezina kotrljanja tockova prilikom dodavanja gasa... Za C segment po meni nisu felne preko 16" jer su losi putevi kod nas, evo ja ovde kroz zemun gde prolazim svakodnevno imam makar 5-6 lezecih policajaca i jos jedno 20 rupa preko kojih mogu da predjem.. koliko god da je utegnut auto velike felne lupaju i to ti je... jednostavno niski profil guma i to je to... ja sam za neku ekonomickonst i udobnist uvek, kad vozim auto iznutra ne vidim koji su tockovi, jedino se oseti udobnost tako da mozda se desi da prodam ove tockove ili ih zamenim za 16"... velika je cena kostanja ovog sporta (styling) nerealno velika u odnosu na ono sto se dobija, kad s epogleda auto sa 16 i 17 felnama nije preterana razlika u ozgledu i lepoti, a auto je dosta tvrdji, nesto vise trosi i cene guma se razlikuju fino... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 20, 2014 A što ne uze neki manji auto, sa manjim motorom, manjim točkovima pa bi bila manja potrošnja, udobnija vožnja i jeftinije gume.Posle onako opširnog posta na temi u vezi DPF-a gde nahvali snagu, čipovanje i brzinu svog auta primećujem da ti se svi ostali postovi svode na uštedeću ovde-onde ako zakinem na ovome ili onome a sve pravdajući kako tebe stayling ne zanima. Ok to poštujem ali kakve veze stayling ima sa potrošnjom u konkretnom slučaju? Ko traži malu potrošnju i to mu predstavlja imperativ kod auta ma koji bio ne treba da kupuje 2.0 pa da mu robuje i blene u kazaljku količine goriva i potrošnju na bordu kad god sedne u isti.Uživaj u motoru koji imaš pod haubom, točkovima i svemu ostalom što te je privuklo da kupiš isti. To je osnov bar po meni ako auto kupuješ srcem i očekuješ od njega da se nasmeješ kad god sedaš za volan istog. Imaš mnogo lep auto i batali opterećivanje potrošnjom nego uživaj za volanom. Koliko realno možeš da uštediš bilo kakvim modifikacijama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 20, 2014 Cekaj,ti sa motorom od 165 Ks i 360 Nm osecas "tezinu kotrljanja tockova prilikom dodavanja gasa..." Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 21, 2014 Dobro marko,on verovatno najvise šuca na trap i posledice po trap,sto ima istine stvarno,pogledaj sam prelaz preko sina,sahti itd...nije isto kada predjes sa gumom 17 i 16 na istom autu .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 21, 2014 Ja bi moje 17" menjao jedino za 18" Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted March 21, 2014 Ja na mom autu imam 225-45 r17 I stvarno to nije za nase puteve. Tvrd je auto sa njima, svaka se neravnina oseti a pri tome su smrt za trap I ostalo. Mada opet mnogo lepo izgledaju I auto je stabilniji sa njima pa ih iz tog razloga nisam dirao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 21, 2014 Na mom fabrički bile 17 sa letnjim a ja uzeo još jedan set alu17 sa zimskim. I ne bih išao na manje čak šta više....ni 18 mu nisu velike vizualno. Tehnički možda skuplje ali kupi fiću pa se snjega švrćkaj!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 21, 2014 17 mu je taman, malo tvrdje ali lezi ko blesav. 18 bi vec bilo kriticno ali predobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 21, 2014 Cekaj,ti sa motorom od 165 Ks i 360 Nm osecas "tezinu kotrljanja tockova prilikom dodavanja gasa..." Ne oseti se kao da auto ne ide dobro, povlaci on i dalje kako valja nego se vise oseca buka, ubrzanje, brzina.... Slicno kao kad npr puntom 1.9jtd krenes od 0 do 100kmh, pa sednes u nps Stila i uradis isto. onaj osecaj brzine i puta u Puntu je bar na 70-80 vec na granici ako ne i preko kad si u Stilu na 100. Sa 16" je sve tise (ima tu i do guma), mekse, daje osecaj da je lagano i bez muke, a sto veci tocak-gubi se osecaj krstarenja a sve si blizi............kartingu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 21, 2014 Pa kad predjes preko tragova od autobusa i kamiona, e tu bicepsi dodju do izrazaja kad krene da te vuce u stranu Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 21, 2014 Ne znam šta da mislim... Vozikao sam Insigniju sa devetnaesticama i uopšte nije toliko tvrda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 21, 2014 nije isto punto na 17" i croma na 17" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 21, 2014 Pa naravno, Punto je lepsi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 21, 2014 I Bravo sa 17 i Delta sa 17 očigledno. Iako su to "ISTI" automobili samo je ovaj drugi neopravdano skuplji, o čemu je već toliko puta diskutovano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted March 21, 2014 Sto napadate coveka. Mozda on ima istancan osecaj koji vi nemate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 21, 2014 Niko nikog ne napada, diskitujemo bez ikakve zle namere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted March 21, 2014 Koja dimenzija 17-ice ide na Deltu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 21, 2014 225/45/17 Et31 7,5JOTA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 21, 2014 Ma razumem ja sve i za uobnost i za trapove..ali da se oseti tezina kotrljanja tockova,to mi nije najjasnije. I dosta se pricalo o tome da je u teoriji veca potrosnja sa vecim felnama,ali ako je ceo tocak u istoj dimenziji tj sa gumom je u istom obimu mislim da je to toliko zanemarljivo da nije vredno pomena.Pricao sam sa ljudima koji su na Stilu vozili 15",16",17" i nisu primetili razliku u potrosnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted March 21, 2014 Ma ovde se radi o potrošnji guma... 16-ica je 80-100€, a 17-ica je 120-150€... pa puta 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 21, 2014 Zadovoljstvo nema cenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 21, 2014 Ma ovde se radi o potrošnji guma... 16-ica je 80-100€, a 17-ica je 120-150€... pa puta 4 Jedanput u 3-5god, podnošljiva razlika, tj. jedan osrednji mobilni telefon koji svi mi menjamoi relativno često bez neke opravdane potrebe a za to se uvek nađe para. Da ne nabrajam koliko sve manje bitnih gluposti platimo u te 3-5god a da toga nismo ni svesni.Zadovoljstvo nema cenu Potpisujem! Quote Share this post Link to post Share on other sites