Jump to content
FAS Goran
tosonije

Moj novi drugar Nuova Bravo 2.0 mjet (165 hp) emotion + svasta nesto...

Recommended Posts

Šta je ono sa onim ratkapama? Koliko košta da ih skineš i voziš lepo čeličane k'o svi normalni? :D

 

Nema tih para za koje bih skinuo ratkapne kupljenje u Subotici na pijaci za 1200 din... :D

 

 

Nema vise ni ratkapni ni celicnih felni....sad su bas lepe 17-tice, vidjam (Brava) ga i ja redovno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bolje ti tamo udji avionom,nemoj da ti ovi prevaranti moj drugari placaju zeleni karton,pusti to :) i nemoj da menjas 17 za 16 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Šta je ono sa onim ratkapama? Koliko košta da ih skineš i voziš lepo čeličane k'o svi normalni? :D

 

Nema tih para za koje bih skinuo ratkapne kupljenje u Subotici na pijaci za 1200 din... :D

 

 

Nema vise ni ratkapni ni celicnih felni....sad su bas lepe 17-tice, vidjam (Brava) ga i ja redovno.

 

 

Hahahahahahahaha, ma stavio sam 17 alu, ali nisam bas u potpunosti zadovoljan, dosta mi je tvrdji auto, tacno se oseti tezina kotrljanja tockova prilikom dodavanja gasa... Za C segment po meni nisu felne preko 16" jer su losi putevi kod nas, evo ja ovde kroz zemun gde prolazim svakodnevno imam makar 5-6 lezecih policajaca i jos jedno 20 rupa preko kojih mogu da predjem.. koliko god da je utegnut auto velike felne lupaju i to ti je... jednostavno niski profil guma i to je to... ja sam za neku ekonomickonst i udobnist uvek, kad vozim auto iznutra ne vidim koji su tockovi, jedino se oseti udobnost tako da mozda se desi da prodam ove tockove ili ih zamenim za 16"...  velika je cena kostanja ovog sporta (styling) nerealno velika u odnosu na ono sto se dobija, kad s epogleda auto sa 16 i 17 felnama nije preterana razlika u ozgledu i lepoti, a auto je dosta tvrdji, nesto vise  trosi i cene guma se razlikuju fino...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A što ne uze neki manji auto, sa manjim motorom, manjim točkovima pa bi bila manja potrošnja, udobnija vožnja i jeftinije gume.

Posle onako opširnog posta na temi u vezi DPF-a gde nahvali snagu, čipovanje i brzinu svog auta primećujem da ti se svi ostali postovi svode na uštedeću ovde-onde ako zakinem na ovome ili onome a sve pravdajući kako tebe stayling ne zanima. Ok to poštujem ali kakve veze stayling ima sa potrošnjom u konkretnom slučaju?

 

Ko traži malu potrošnju i to mu predstavlja imperativ kod auta ma koji bio ne treba da kupuje 2.0 pa da mu robuje i blene u kazaljku količine goriva i potrošnju na bordu kad god sedne u isti.
Uživaj u motoru koji imaš pod haubom, točkovima i svemu ostalom što te je privuklo da kupiš isti. To je osnov bar po meni ako auto kupuješ srcem i očekuješ od njega da se nasmeješ kad god sedaš za volan istog. Imaš mnogo lep auto i batali opterećivanje potrošnjom nego uživaj za volanom. Koliko realno možeš da uštediš bilo kakvim modifikacijama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro marko,on verovatno najvise šuca na trap i posledice po trap,sto ima istine stvarno,pogledaj sam prelaz preko sina,sahti itd...nije isto kada predjes sa gumom 17 i 16  na istom autu ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na mom autu imam 225-45 r17 I stvarno to nije za nase puteve. Tvrd je auto sa njima, svaka se neravnina oseti a pri tome su smrt za trap I ostalo. Mada opet mnogo lepo izgledaju I auto je stabilniji sa njima pa ih iz tog razloga nisam dirao :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mom fabrički bile 17 sa letnjim a ja uzeo još jedan set alu17 sa zimskim. I ne bih išao na manje čak šta više....ni 18 mu nisu velike vizualno. Tehnički možda skuplje ali kupi fiću pa se snjega švrćkaj!!! :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 mu je taman, malo tvrdje ali lezi ko blesav. 18 bi vec bilo kriticno ali predobro :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj,ti sa motorom od 165 Ks i 360 Nm osecas "tezinu kotrljanja tockova prilikom dodavanja gasa..." :question:

Ne oseti se kao da auto ne ide dobro, povlaci on i dalje kako valja nego se vise oseca buka, ubrzanje, brzina....

 

Slicno kao kad npr puntom 1.9jtd krenes od 0 do 100kmh, pa sednes u nps Stila i uradis isto. onaj osecaj brzine i puta u Puntu je bar na 70-80 vec na granici ako ne i preko kad si u Stilu na 100.

 

Sa 16" je sve tise (ima tu i do guma), mekse, daje osecaj da je lagano i bez muke, a sto veci tocak-gubi se osecaj krstarenja a sve si blizi............kartingu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad predjes preko tragova od autobusa i kamiona, e tu bicepsi dodju do izrazaja kad krene da te vuce u stranu ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma razumem ja sve i za uobnost i za trapove..ali da se oseti tezina kotrljanja tockova,to mi nije najjasnije.

 

I dosta se pricalo o tome da je u teoriji veca potrosnja sa vecim felnama,ali ako je ceo tocak u istoj dimenziji tj sa gumom je u istom obimu mislim da je to toliko zanemarljivo da nije vredno pomena.

Pricao sam sa ljudima koji su na Stilu vozili 15",16",17" i nisu primetili razliku u potrosnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovde se radi o potrošnji guma... 16-ica je 80-100€, a 17-ica je 120-150€... pa puta 4 :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovde se radi o potrošnji guma... 16-ica je 80-100€, a 17-ica je 120-150€... pa puta 4 :)

 

Jedanput u 3-5god, podnošljiva razlika, tj. jedan osrednji mobilni telefon koji svi mi menjamoi relativno često bez neke opravdane potrebe a za to se uvek nađe para. Da ne nabrajam koliko sve manje bitnih gluposti platimo u te 3-5god a da toga nismo ni svesni.

Zadovoljstvo nema cenu ;)

 

Potpisujem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...