Jump to content
FAS Goran
tosonije

Moj novi drugar Nuova Bravo 2.0 mjet (165 hp) emotion + svasta nesto...

Recommended Posts

Sa Ivanom smo isprobavali za vikend i njegova takodje mala pozicija je gasila gresku

One moje su ti iz Arrow Softa, ali samo sa jednom SMD na vrhu, video si i sam.

Kao za djavola mi je ostala samo jedna, inace uvek imam po par komada u gepeku. A bas sam hteo da ti poklonim par, da dodatno ulepsamo Bravisu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah, ma ok, resio sam ga, 200 din su ve diodice, mislim da su nesto jace posto ima 4 manjih smd na vrhu... 

 

Nego zeznuo sam ga samo sto sam isprobavao + i - i onda je ubelezio gresku za poziciju, tako da sad moram da ga kacim na ELM da brisem gresku...jer mi na paljenju izbacuje gresku na ekranu i na nekoliko sekundi pali lampicu za gresku za sijalicu... nakon nekoliko sekundi se gasi lampica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ne bi trebalo tako da se ponasa i da ne bi ni trebala da ti ostaje greska, slicno je kao na Stilu, a okretao sam polaritet "na zivo".

Ja sam se zezao i sa osvetljenjem tablice i drzao upaljen kontakt i otvoren gepek da pratim sta se desava na tabli. Kako skinem sijalicu prijavi gresku, cim je vratim u kolo posle sekund-dva sam gasi gresku. Po paljenju, naravno, nema nikakve "uzbune" na tabli. Mogu opet da ti dam onu moju LED iz Arrow-a kada budem u prolazu, pa da vidis kako se sa njihovim ponasa...

Jesi li mozda probao naknadno da vratis obicnu zutaru sa vlaknom, kako BC onda reaguje?

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovo na klipu tosonije pre farbanja? :lol:

 Dovla ne rece sta znaci ovo :D posto zaista ne kapiram o cemu se radi, prepostavljam neka za*ebancija... :D

Mislim da ne bi trebalo tako da se ponasa i da ne bi ni trebala da ti ostaje greska, slicno je kao na Stilu, a okretao sam polaritet "na zivo".

Ja sam se zezao i sa osvetljenjem tablice i drzao upaljen kontakt i otvoren gepek da pratim sta se desava na tabli. Kako skinem sijalicu prijavi gresku, cim je vratim u kolo posle sekund-dva sam gasi gresku. Po paljenju, naravno, nema nikakve "uzbune" na tabli. Mogu opet da ti dam onu moju LED iz Arrow-a kada budem u prolazu, pa da vidis kako se sa njihovim ponasa...

Jesi li mozda probao naknadno da vratis obicnu zutaru sa vlaknom, kako BC onda reaguje?

 

Gledaj, kad sam zamenio sijalicu na svetlu za tablicu, ostala mi je greska za sijalicu u dashbordu kao "stored", sacuvana, ali ne aktivna... Sa FES-om nisam mogao da je obrisem, jer nesto mi baguje ceo lap top i zapucava, moram da obaram sistem ali nikako nemam vremena... Tako da mi se ista stvar javljala i sa sijalicom za tablicno svetlo... Od kad je obrisana greska nema vise toga....

 

Probacu danas ako stignem da obrisem gresku za pozicije.. I mislim da ne bi trebalo da se javlja...

 

Kod mene na stilu a i Drvca uopse canbus nece da gasi greske... To jest imao sam sve 4 canbus pozicije sa po 13 dioda, i greske su bile prisutne... drvac takodje ima isti problem... u cemu je problem nikad se nisam udubiljivao... vazno mi je da u enginu nema nikakvih gresaka i da su svi motorni paramtri uredu, takodje i abs i ESP, e sad za gresku za sijalicu boze moj, mozda ne bi bilo lose da se examinerom uradi canbus poravnjanje, ali otom potom, ako ne budem uspeo ovako onda cemo tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj pa javi kad obrises greske, bas me zivo zanima kako ce onda reagovati.

A kad sam ti montirao onu moju LED iz Arrow-a je li se isto ponasao, posto si bio u kabini? Mada, cini mi se da nam je non-stop bio pod kontaktom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej pa ne znam stvarno, ovde nije odmah pronasao gresku... nego posle nekoliko minuta.. dok smo menjali polarizaciju.. Videcu sta se desava pa javljam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj', blizu smo pa se javi ako ti treba pomoc ili da ti ostavim onu moju LED ako hoces cisto da probas njihov simulator...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej Ivane ja sam na putu, dosao sam u belu palanku juce...

 

Evo utisaka o prvoj voznji od 300 km autoputem... Na pocetku trip A resetovan, u bg-u na auto komandi strahovita guzva, pola sata sam se probijao kroz guzvu, nakon toga auto put 130 kmh konastantno sto je nekih 122 kmh po gpsu pravih... Nas 4-oro u kolima krcat gepek, znaci maximalno opterecenje u pogledu tezine... svracao sam u Nis kroz nis gradska voznja pa onda u belu palanku... ukupno 292 km sam presao, a prosecna potrosnja tacno 6.o litra, deluje mi da nijansu vise trosi od stila, ali to je veoma malo tipa 0.2-0.3 litra... na stilu u slicnim situacijama sam imao oko 5.5-5.7 litara, s tim sto mislim da je bord na mom stilu pokazivao malkice manje... sve u svemu razlika je neprimetna...

 

Sto se tice snage, tih 165 konja se vide tek na auto putu, gde se auto ne moze ugusiti, kako mu se daje gas tako prima... sa 4 coveka i maximalno natovaren ne oseca uzbrdice, ne malaksuje, tempomat 6 brzina i to je to...

 

vozio sam druga danas po beloj palanci, i probavao malo auto, tek na preko 150 kmh se oseti razlika 16V i 2.0 motora od 165 konja... tamo gde stilo krece da posustaje ovaj ima i dalje zivosti...

 

a sto se tice prosecne trosnje u gradskoj voznji, odnosno recimo po beloj palanci lokal, i tako to mislim da manje trosi od stila, po ravnom 3, 4 brzina 50-70 kmh trenutna potrosnja je oko 3.5-4 litra, tako da ukupna ne prelazi 6 litra.... Odnosno presao sam danas jos 100 km drndajuci se i zezajuci se i nije podigao ni 0.1 od onih 6.0 sa auto puta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicna je to potrosnja za taj motor...ipak je 165 konja zverina. ;)

Sluzice to tebe itekako...

Sa srecom. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo stvarno extra,jedan od najboljih koje sam video :) da ne ode tema puno u off,ne znam da li Ivan ima predstavljanje negovog automobila,ali mogu slobodno d kazem,da se drugi ne naljute,po meni njegov stilo br 1.,radi kao da nije dizel,prede,miran,ocuvan besprekorno,to treba kupiti :)

 

I jos jednom opet sve pohvale za ovaj kupljeni N.Bravo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala Bole... Birao sam ga dugo, pa bi valjalo i da sam ga odabrao :D hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@tosonije

Taj auto MORA da ima 165KS SA dpf-om i SA egr-om. Tretman na njima treba samo da doda snagu, a ne da je "vrati" na fabričkih 165KS ;)

 

Upravo tako.

 

I onda ti kažeš da mi nismo ravnopravni, ja sa svojih 100KS + remap i ti sa svojih 165KS, 6 brzina, fabričkim ubrzanjem od ~8 sekundi do 100, pa još hoćeš i da ga čipuješ pre nego što se probamo, nije fer :D

 

 

Vule od danas moze potezanje! KAd god oces... Da vidimo sta ce reci tih tvojih 100+ks, naspram mojih 165+ ks... :D

 

Danas ode DPF (daleko mu lepa kuca!!!) nadam se da ga nikad necu imati vise ni na jednim kolima! Ugasih EGR i moralo se dodati jos koji konjic remapom...

 

Rezultat ja prezadovoljan za sada... mapa nije nasvirana, nema previse Ks i Nm, sve linearno, samo nadogradnja fabrike... potpunom osecaju potpomazu i uklanjanje dpf-a, i zatvaranje egr-a... auto odmah povlaci u delicu sekunde, dpf je bio u nekom osrednjem stanju tako da je na vreme uklonjen dok nije napravio ni jedan problem...

 

Jos nisam merio nista stopericom, imam podatke medju ubrzanja Stock auta sa dpf-om i egr-om... Sada cemo videti, mislim da je razlika fino osetna...

 

Cepio sam ga malo auto-putem do 225 km/h po cajgeru (ne znam koliko je po gps-u), Drvac je video! Nisam hteo, imao zelje i smeo vise da ga vozim, ogromna je to brzina i nema potrebe za njom, plus mrak, jak bocni vetar i mozda malkice uzbrdice... nekad kad se ukaze prilika isteracu ga na neki deo auto puta i drzati 5 minuta pun gas da vidimo do koliko ce dogurati....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cepio sam ga malo auto-putem do 225 km/h po cajgeru (ne znam koliko je po gps-u), Drvac je video! Nisam hteo, imao zelje i smeo vise da ga vozim, ogromna je to brzina i nema potrebe za njom, plus mrak, jak bocni vetar i mozda malkice uzbrdice... nekad kad se ukaze prilika isteracu ga na neki deo auto puta i drzati 5 minuta pun gas da vidimo do koliko ce dogurati....

 

Pa, to je tek malo brže od Stila 140....drugim rečima, odraće te Vule. :D

Ozbiljno, tih 220-225 po cajgeru taj auto hvata fabrički kad hoćeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazem moze jos! Ali ga hteo terati... po cajgeru verujem da ce uhvatiti 235-240, mnogo brzo je dosao do 225, nije mu blizu kraj... Mada to su extremne stvari, nije bravo namenjen za brzine preko 180 kmh... na 180 moze da se vozi i uziva, ovo je maltretiranje svih sklopova... 

 

Nisam ga probao koliko moze da ide ranije, jednom sam ga terao 190 i to je to... sve u svemu ide brutalno, videcemo kako ce ici u poredjenju sa 120 ks Drvcevim stilom... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max brzina tvog auta je 215. Po cajgeru to znači da će pokazivati 230-235 kad god hoćeš, za više od toga će trebati više vremena punog gasa.

Isto kao što je max brzina Stila 1.9 140 tek malo jače od 200, a on do 200 po cajgeru dođe lagano. Onda od 200 do 210 krene sporije da ubrzava ali i dalje ne treba ništa posebno čekati da uhvati, a od 210 do 220 mu treba ...a, za preko 220 mu treeeeeeeeeba i treba, ali prelazi i to po cajgeru...

 

Kad budeš izmerio na valjcima snagu okači dijagram, ima posebna tema za to.

Ti bi bar, kao vazduhoplovac, trebao da znaš da je sve ostalo neozbiljno...znaš i da se na avionima sve živo meri i proverava i samo se ti podaci onda vrednuju, nema ''mislim'', ''čini mi se'', ''trebalo bi'', ''poredio sam sa drugim''... :) Ni snaga motora aviona se ne meri tako što lete jedan pored drugog pa onda udri po forsažu... :D

 

EDIT: Uvežbaj startovanja, da ne bude posle ''eeeee, jbg-a...'' :D

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max brzina tvog auta je 215. Po cajgeru to znači da će pokazivati 230-235 kad god hoćeš, za više od toga će trebati više vremena punog gasa.

Isto kao što je max brzina Stila 1.9 140 tek malo jače od 200, a on do 200 po cajgeru dođe lagano. Onda od 200 do 210 krene sporije da ubrzava ali i dalje ne treba ništa posebno čekati da uhvati, a od 210 do 220 mu treba ...a, za preko 220 mu treeeeeeeeeba i treba, ali prelazi i to po cajgeru...

 

Kad budeš izmerio na valjcima snagu okači dijagram, ima posebna tema za to.

Ti bi bar, kao vazduhoplovac, trebao da znaš da je sve ostalo neozbiljno...znaš i da se na avionima sve živo meri i proverava i samo se ti podaci onda vrednuju, nema ''mislim'', ''čini mi se'', ''trebalo bi'', ''poredio sam sa drugim''... :) Ni snaga motora aviona se ne meri tako što lete jedan pored drugog pa onda udri po forsažu... :D

 

EDIT: Uvežbaj startovanja, da ne bude posle ''eeeee, jbg-a...'' :D

 

Sve sto si gore napisao je tacno sasvim!

 

Videcu nekad kad nije mnogo natovaren, i da je perfektan auto put i da nema nikog na njemu, da zadrzim jedno 5 min pun gas da vidim dokle ce da stigne... do 225 po cajgeru je stigao bas brzo, vidim da ima potencijala jos, sad jos koliko nemam pojma, mada 225 kmh je bilo oko 4000rpm koliko sam video, a do 4000 rpm je ramap otprilike posle se polako vraca na fabriku... tako da sumljam da je previse podignuta max speed...

 

sve su to prevelike brzine, i nepotrebne za ova vozila... ja se iskreno ne osecam bas lagodno pri tim brzinama, nije da se plasim imalo ali nije potrebno... da ne kazem sta bi bilo da me navata neki radar presretac ili slicno, ako uopste i moze da me uhvati :D hhahhaha

 

Znam bre neso da je ovo sve sto radim neozbiljno, ali ja to sve radim da napravim sebi cef, da mi auto manje trosi, da se ne gusi dpf-om da malo bolje ide... Sad da li sam dobio 15 20 25 35 konja je*em li ga, nije mi ni bitno, bitno mi je da ja osetim to poboljsanje, i da stoperica to kaze, ako stoperica kaze stock 4.8 sekundi 80-120 kmh u 3 brizni a sad recimo ispod 4 sekunde, konji ne mogu izostati... Ako nekad organizujete merenje, da ima neki popust i da imam tada pare mogu ga baciti na valjke i mene zivo zanima koja je konjaza, ali mi se nekako ne daju 4000 din bolje da uzmem 30 litra nafte za te pare da se vozim :D

 

A da zelim da napomenem i ovo... Kod ovih novijih multijeta, fabrika je izvukla mnogo vise nego na jtd-u ili multijetu 8v... to jest fabricki parametri za mnoge stvari su veoma visoki, pa i nema toliko mesta za neki power ili stage 2 ili kako vec chip, ako se ne bi dirao hardware... stock pritisak turba je 2.7 bara, a maximalno moze da se izmeri do 3 bara... tako da nema mnogo mesta za dizanje parametara, sa malo ozbiljnijim turbom moglo bi se dobiti jos koji konjic... ovako bi samo dimio od previse nafte...

Edited by tosonije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi volim da zgazim auto kada uslovi to dozvoljavaju. Znamo se i licno pa da ti ne pametujem - ali pusti lozenje i pamet u glavu, sa ovim nasim jadom od puteva i vozacke kulture, to ti je moj savet, nista vise... "Cuvaj auto, da bi te cuvao", davno vec receno.

Zatvaranje EGR se za nas cumurase podrazumeva, a pametno i sto si izbacio DPF kreaturu. Mogu misliti kako tek sad ide u odnosu na onda kad smo probali kad si ga pazario, pa jos cipnut.

 

Kad ces da metnes one lepe 17'' :) ?

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ni sam, strah me da me ne iznenadi sneg neki... prosle godine je padao u aprilu... pojma nemam sta da radim, mada vidim mnogi ljudi stavili letnje gume...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze bravo je kao bombonica. Zaista lep I redak primerak, nek te sluzi! :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...